motofrik Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 Če že mora biti ''A je to'' varianta, motor v kombi, pa z vseh strani povštre nametat, brez gurtn... Zok 1
moto rider Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 (popravljeno) devičish jst sem ga enkrat peljal 5 taužent kilometrov daleč brez da je bil privezan, ker ga nisem imel kam fiksirat'. Pa je bil na koncu poti tako, kot sem ga "parkiral". Potem ga boš menda tudi ti? Na tvojem mestu bi ga postavil v desni kot v smeri vožje. Dal bi ga na stranski štender (če si Primor'c pa kavalet). Ko ga postaviš, ga dvigni kolikor moreš, da sprostiš amortizerje in se motor zagozdi v steno. Pod zadnje kolo trešči leseno kajlo. Daj ga v prestavo! Pazi le, da ne zaviraš pregrobo. Enako velja za pospeševanje. Mirno vožnjo ti želim! Sicer so ti pa že drugi vse povedali (če nimaš motorja že doma...) Popravljeno November 11, 2009. Popravil moto rider
no_name Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 predstavljaj si da je treba fajn zabremzat..200 kg težka zadeva hitr rata 1000 kg težka Dej mi prosm povej kateri kombi zavira s 5G :blink:
Matori Hanzo Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Dej mi prosm povej kateri kombi zavira s 5G :blink: Recimo mercedes vito, ki s 180km/h(*) prileti foltrefer v hrib, kjer naj bi bil tunel, pa ga še ni. Pol pa vozniku od zadaj prileti v glavo tono težak moped. Pol ga pa še policist štrafa zaradi neprilagojene hitrosti, pa zaradi alkohola. Če je pa mladi voznik, je pa sploh štala :krneki: V glavnem, draga Devilfiš, splača se ti moped fajn fixirat, že zaradi filinga. Saj tam, kjer naj bi bili zadnji zici, so verjetno kake pritrdilne točke. Al kuko? * tole okol brzine nisem čist prepričan, ker sem precej manjkal v ljudski šoli. Ostalo pa drži.
Arriba Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Če že mora biti ''A je to'' varianta, motor v kombi, pa z vseh strani povštre nametat, brez gurtn... Zelo originalna A je to, vsaka čast frik, , edino naj gleda da bodo povštri iz naravnih materialov, da moped ne bo preveč švical..... Kor13 1
devilish Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 hahaha kuk ste face no hvala za vse odgovore, si bom bolje ogledala vitota jutri ko ga spet vidim... prevoz se odvija v svici, tko da >>OKS<< hvala za ponudbo, a pomoje se ne bos sm prpeljal z "A je to" varianto sem bolj mislila nekaj, kar bo zdrzalo za tale prevoz, ne mislim pa celega kombija preurejat za prevoz motorja, ker se drugace v njem nahaja postelja :naughty: Ste me pa nasmejal z "A je to" nasveti haha Tista s poustri je zanimiva... tista, da ga pa na kavalet dam in desno steno prtisnem in peljem... pa nau slo kar neki serpentin je po poti... pa motor mam rada .) No si bom ogledala, pa hvala za vse nasvete
danci1973 Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 in to se je zapisalo tebi, ki nikoli ne pozabiš poudarit kako pomembna sta predvidevanje in previdnost na cesti? ja, super, no. Ja no, saj če predvidevaš pravilno in dovolj vnaprej, ne rabiš grobo zavirat, pospeševat ali ovinkarit... A ni to čist logično? D. malakai, sjeng, klimbra in 2 others 4 1
biker77 Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Dej mi prosm povej kateri kombi zavira s 5G :blink: Tega ne bi vedel, niti ne vem od kje ti 5G izračun, lahko ti pa citiram stavek iz zadnje motorevije: "En sam smučarski čevelj, ki tehta kilogram in pol, tako ob trku s 50km/h udari v vrat voznika z maso skoraj 80 kilogramov - dovolj, da mu zlomi vrat!" Torej, če se zaletiš pri 50 km/h, pa imaš zadaj neprimerno pripet motor ki tehta 200 kg, ga dobiš v vrat s kako težo?? Raje ne računam.. Lahko pa na Motorevijo pišeš da so si zmislili, ali pa so narobe prevedli ADAC-ove teste.. klimbra in Miha27 1 1
sesir Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 No ja!To je,ker je moč udarca je enako hitrost na kvadrat plus masa polovic. Motor pa s svojimi 200kg nikakor ne more doseči te hitrosti! @devilish obstajajo takšne lične dost močne plastične z koviskim obročem,ki se zapre not.Za pripenjanje gurten v tla.Kupiš štiri in mir.Ko jih ne potrebiješ pa ne motijo.V kombiju pa tud vedno prav pridejo!
gsx750f Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Pa fino je če so gurtne dovolj močne - debele. Če se med vožnjo utrga . Se je zgodlo, a je bila na srečo prikolica s stranico in se je motor le s tačko naslonu nanjo. Seveda je bil hitro na novo privezan. Lahko bi bilo pogubno zanj. LP
motofrik Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Zelo originalna A je to, vsaka čast frik, , edino naj gleda da bodo povštri iz naravnih materialov, da moped ne bo preveč švical..... Še bolj ''A je to'' pa namesto povštrov napihnjene balone...
motofrik Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Ko sem še imel MZ-ja, mi je crknil v Velenju. Pokličem bratranca, naj pride s prikolico. Tip pride -prikolica pa 1,2 metra velika A je to varianta: na prikolici zadnje kolo in štender, sprednje kolo pa na rudu prikolice. S salotejpom zalimano... 25 kilometrov do doma je vzdržalo. P182, biker77 in Zok 2 1
danci1973 Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Tega ne bi vedel, niti ne vem od kje ti 5G izračun, Simpl - da dobi 200kg stvar 1000kg, je potrebno 5G pospeška/pojemka. lahko ti pa citiram stavek iz zadnje motorevije: "En sam smučarski čevelj, ki tehta kilogram in pol, tako ob trku s 50km/h udari v vrat voznika z maso skoraj 80 kilogramov - dovolj, da mu zlomi vrat!" To je pa 53G, kar je že brez letečih objektov lahko smrtno... Torej, če se zaletiš pri 50 km/h, pa imaš zadaj neprimerno pripet motor ki tehta 200 kg, ga dobiš v vrat s kako silo?? Raje ne računam.. Po zgornjem primeru smučarskega čevlja bi to bilo 10600kg. Lahko pa na Motorevijo pišeš da so si zmislili, ali pa so narobe prevedli ADAC-ove teste.. Ipak si ti pisal o 'bremzanju': predstavljaj si da je treba fajn zabremzat..200 kg težka zadeva hitr rata 1000 kg težka In F1 bremza tja do 1,2G - pa je nekako 'pojem' bremzanja... Se pa strinjam, da je tovor treba dobro pritrdit. D.
Guest kala Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Vsi tovorni kombiji imajo v prostoru za tovor ali rinke ali samo luknje z navoji za rinke.Pač če jih ni se jih dokupi. Motor postaviš na kavalet in z dvemi gurtanmi ga fiksiraš eno na sprednjo kolo in eno gurtno za zadnji del oziroma kolo na tak način ti motor nima kam zbežat ob zaviranju pa tudi ob zavijanju se ne bo nikamor naslonil. Drugače par slik za ostale modele prevoza:
sesir Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Vsi tovorni kombiji imajo v prostoru za tovor ali rinke ali samo luknje z navoji za rinke. To lahko pa samo sanjaš!
trebor Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Kolega ima mercedes vito, potniški, da ne bo pomote. Ko sva šla v Brno je motor čisto lepo noter spravil. Prvo kolo je postavil med sedeža voznika in sovoznika, zadnji del pa je z gurtnami pričvrstil v ušesa, ki jih je namontiral v odprtine nosilcev sedežev v zadnji vrsti. Ena gurtna pa je bila speljana skozi zadnja vrata na "zabijač":naughty:, kjer jo je ovil okoli nosilca le tega. Motor sva brez problemov pripeljala v Brno in nazaj. LP Robert
motofrik Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 To lahko pa samo sanjaš! ...imajo, imajo (luknje ali ušesa). Mogoče kakšni prastari, kot npr.VW T1 ne, drugače pa ziher vsi. Vsaj jaz še nisem videl kombija brez lukenj z navoji, če že rink ne. Pa sem jih videl že kar ''nekaj''... Ampak ne izključujem možnosti, da kakšen eksot nima tega. Če imaš malo domišljije, tudi v osebnem avtu nmajdeš luknje z navoji, kamor priviješ ušesa.
sesir Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Iveco l.93,l.95 nima.Master l.95 in l.98 nima,vw LT35 l.00 nima,Sprinter l.00 nima,transporter l.93 nima,fiat scudo l.98 nima!Vsaj tako se mi zdi po spominu!Se bi še najdel kater model pa se zdaj ne spomnim. V vse te se je vrtalo luknje v poden!Ta iveco 2007 pa jih res ima par v originalu....Vendar,če hočeš peljat več motorjev je spet potrebno "šravfanje" ali vrtanje! Tako,da to vsi oziroma po večini sigurno ne drži!Razen,če ste tle gor vsi tako premožni,da recimo vozite od letnika 2006 naprej
danci1973 Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Citroen Jumper l.97 ima neka smešna majhna ušesca, ki ne vlivajo nobenega zaupanja (in so v veliki večini teh kombije itak že potrgana)... D.
Guest kala Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 To lahko pa samo sanjaš! Kaj lahko sanjam ??
Guest kala Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Res da imam kombije letnik 2007 pa 2004 in to imajo vendar sem imel kombi C35 letnik 1985 in je vse to imel mislim navoje in luknje kot vidim pa itak si opisal jajca kot so fita pa jajca kot je mercedes ki moraš tudi luknjo in rinko dokupit kot opcijo in seveda VW ki ni daleč za mercedesom mislim pa da od Renaulta master nima kot si napisal zato pa ima trafic in to letnik 95.
motofrik Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 ...mogoče res ne serijsko, ampak če imaš karkoli resnega namen vozit, boš ušesa nekako pritrdil... Torej so bila naknadno vgrajena. Ampak, če je volja, se da pritrditi povsod, v kombiju in osebnem. halls in SCORPIONS 1 1
sesir Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Točno tako!V osnovi pa jih ni!Se pravi jih nima serisko večina kombijev in jih je potrebno "zmontirat" naknadno in samo to sem jz mislil s tem,da sanja! @kala brez zamere vendar sem v bistvu pokril renault,fiat,iveco,vw,mercedes in katere firme kombiji potem po tvojem mnenju niso potem jajc?
Guest kala Objavljeno November 14, 2009 Opozori Objavljeno November 14, 2009 jajc niso kombiji kateri imajo vsaj osnovne stvari ki jih rabiš pri prevozu tovora tako da nisem dal opis kot jajca same znamke vozila.Vsi so dobri če imajo opisane opcije že po defoltu jajca pa tisti katere te stvari nimajo.Drugače pa ni zamere sej je forum zato da vsak da svoje mnenje.
suzuki Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Hola dečva, ker imaš potniški kombi, ki ima po tleh tepih, zgleda pa nima pritrdilnih rink boš za prvo silo najlažje peljala motorček če: Varianta A: - prednje kolo nasloniš na sovoznikov sedež - 2 gurtni z račno, levo in desno iz spodnjega križa pritrdiš levo in desno na nosilec sedeža (tko da bodo gurtne vlekle naprej in dol) - zategneš gurtni da bo vilice stisnilo nekje na 2/3 hoda vilic, paziš da motorček ne stoji postrani - na obe strani zadnjih vilic dve mali gurtni na vsako stran (če nimaš nikjer za pritrdit ob strani, potem zategni nazaj - zategneš samo toliko da zadek ne opleta) - fertik Varianta B (oz če misliš to počenjat večkrat): - vzameš 4-oglat kos lesa ("špirovc") s stranico ene 10 do 15 cm, - ga prežagaš po dolžini na pol (da dobiš od strani trikotem profil) - postaviš na tla in zaplješ noter makino, da se prednje kolo nasloni na (poševni del) lesa - 2 gurtni z račno, levo in desno iz spodnjega križa pritrdiš levo in desno na nosilce zadnjih sedežev ki so v tleh (tko da bodo gurtne vlekle naprej in dol) - ostalo enako kot zgoraj srečno in nežno vozi Lubita v kombiju ImenitnaPriložnost in simonsi 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se