Skoči na vsebino

Opcije prevoza ali vleke motorja (prikolice, kombi..)


alexb

Priporočene objave

..ima kdo povezavo do proizvajalcev prikolic? Za eno normalno ceno... Ne za vozit motor, za vlečt z motorjem? Najraje kopijo PAV40...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tole - kenguruja! (Pa recimo, da sem malo dvoumno razumel...)

post-4472-0-83010500-1382895060_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Ob 22. 11. 2013 ob 20:00, KingKerosin pravi:

360kg pa mene mora zdrzat... Si ne upam prevec eksperimentirat :S

To ga mislš zapeljat v kombi? Ni preveč dobra ideja, razen če maš res dolgo pa stabilno rampo. 

Drugač pa bosanka pomoje čist dost močna. Al pa 2 človeka pa najprej dvigneta spredn kolo potem pa še zadn-tuki je dobr, da maš še enga, ki belanco kontrolira. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdj sm vse motorje spravil cez bosanko v kombi brez problemov. Pa ne gor sedet aampak ga porinte en spredaj na balanci pa 2 zadaj pa bo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: bosanka ne poc kr tko. Pa tako ali tako ne bo 360kg samo na eni tocki glede ba o da sta 2 gumi;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisti babji firbec kej pa je to za en motor da ma 360kg? a goldwing?

Goldwing ima vec. Tolk ima kksna varadero, vsaj po obuctku kako se pelje :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa kaj zafiksirat motor ko je v kombiju, kaj je res dost 1 gurtna spredi in ena čez sedež navzdol?

prednjo gumo stisnit do stene, stopnice, ....

dve gurtni usmerjeni naprej, da stisnejo prednje kolo

in pripete na običajno spodnji krak križa, na vsako stran na tla v zanke,

ki jih običajno imajo kombiji že pripravljene

zadaj: ena gurtna okoli feltne, kjer je guma na tleh in v zanke.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V skrajni sili, če nimaš zadevo kam privezati:

 

Zadnje kolo v levi kot ob sprednjo steno v smeri vožnje. Postaviš ga na mali štender, sprostiš amortizerje, pod zadnje kolo pa čvrsto podstaviš leseno kajlo.

Jaz sem ga tako peljal z vlakom preko 5.000 kilometorv, pa je bil na končni postaji tako, kot sem ga parkiral. :hmm::O

 

Če imaš možnost za privez, pa je zadeva čisto enostavna.

Priveži ga tako, da ne more pasti in se zapeljati v nobeno smer. Tako greš med transportom čist' komot na spanje... :yes:

 

Naslednja varianta (za začetnike);

  • Zadnje kolo priveži (zagozdi) v točko, da motor ne more v nobeno smer! (Fiksiraj!)
  • Sprednje kolo priveži (zagozdi), da se ne more izpodmakniti.
  • Spredaj in zadaj (za krmilo in pri zadnjem sedežu za ročki) motor bočno priveži tako, da bosta dve vrvi motor šponali naprej, dve nazaj.
  • To = To!
Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vlaku že, kjer so ovinki dolgi več kot kilometer, v kombiju to ne bo šlo. Jaz ti predlagam varjanto kot jo je gsxf750 opisal. Motor nima kam it!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa kaj zafiksirat motor ko je v kombiju, kaj je res dost 1 gurtna spredi in ena čez sedež navzdol?

 

Spredaj zabit motor v prednjo steno tovornega prostora, stisni vilice in po eno gurtno skozi spodnji križ vilic na vsako stran kombija v dno tovornega prostora. Motor seveda stoji ravno, ne na stojalu ali tački. Če te dve gurtni solidno pritrdiš, je že to ok. Zaradi boljšega občutka in dodatne varnosti lahko motor pritrdiš tudi zadaj. Na tak način motor sploh ne mrdne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vlaku že, kjer so ovinki dolgi več kot kilometer, v kombiju to ne bo šlo. Jaz ti predlagam varjanto kot jo je gsxf750 opisal. Motor nima kam it!

 

:worship:   :yes:   :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dodal še iz svojih izkušenj glede prevoza s kombijem.

Motor porini do stene ali prednjih sedežev (odvisno od kombija). Daj ga v prvo prestavo in postavi na stransko tačko. Na levi sprednji strani napelji pod kotom naprej gurtno, vendar je ne zategni, naj ima malo zraka. Nato na desni strani prav tako pod kotom naprej pritrdi gurtno in jo našponaj. S tem boš motor dvignil iz nagiba v levo v pokončni položaj in istočasno se bo samodejno napela gurtna še na levi. Jaz tudi krmilo obrnem do konca v desno, da preprečim vsako možnost premikanja. Pri tem lahko delaš sam, ker ne rabiš tuje pomoči.

Pomembno pa je tudi, da privežeš zadnje kolo, ker med vožnjo po ovinkih lahko motor zadaj drsi (lastne izkušnje). Pasti sicer ne more, ni pa prijeten občutek.

Ko si zaključil s privezovanjem preizkusi ali si dobro fiksiral, motor mora biti kot zabetoniran, nato pa brez skrbi do doma.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dodal še iz svojih izkušenj glede prevoza s kombijem.

Motor porini do stene ali prednjih sedežev (odvisno od kombija). Daj ga v prvo prestavo in postavi na stransko tačko..

LP

 

Ja, tole podčrtano zgoraj sem pa res pozabil! :slap:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Daš motor v kombi

2. Zapelješ s kombijem polna nazaj v zid

3. V zmečkanem kombiju stoji motor popolnoma fiksno

4. Odideš na pot!

 

Ven vzet motor pa je potem malo težje!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!