Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ni vec katalizatorjev, ker so v orginal izpuhe zmontirani.

Objavljeno

ta motor ima kolikor vem tri kate, enega pred vsamim zadnjim loncem in enga glavnega pri lambda sondi spodaj pod motorjem.

Objavljeno

pa 4-2-1 narest

z1000  od 2010 je po mojem okusu prvi motor, ki mi je z dvema roroma bolj všeč. pri sc-ju bi za tretjisko doplačilo dobil 4v2v1 namesto 2x slip on, pa se nisem odločil.

Objavljeno

z1000  od 2010 je po mojem okusu prvi motor, ki mi je z dvema roroma bolj všeč. pri sc-ju bi za tretjisko doplačilo dobil 4v2v1 namesto 2x slip on, pa se nisem odločil.

Absolutno se strinjam, da morta bit 2 rora (zato tut nisem menjal izpuha), vendar če natakneš slip on , ti zadeva ropota kot 2x500ccm in ne pridobiš nič. Se bomo morali počasi sprijazniti, da motorji ne bodo več tulili kot nekoč :(

Objavljeno

Absolutno se strinjam, da morta bit 2 rora (zato tut nisem menjal izpuha), vendar če natakneš slip on , ti zadeva ropota kot 2x500ccm in ne pridobiš nič. Se bomo morali počasi sprijazniti, da motorji ne bodo več tulili kot nekoč :(

pridi poslušat moje rore pa boš slišal....

Objavljeno

pridi poslušat moje rore pa boš slišal....

kak link na tubo, fotke .D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

Rabil bi nalepke za na tank in za na zadek. Sem včeraj hodil spraševat za orginalnimi ampak odpade ta opcija saj imajo okrog še 2-3 mm rob v barvi motorja. Ker motorja nebom prebarval v serisko barvo bi potreboval te nalepke. Najbolj se mi gre za te na tanku saj ko greš enkrat z lakom prek je konec.

Objavljeno

rabim eno informacijo

a se je ze komu zgodilo da mu je levi (pri verigi) izpuh (akrapo) začel drajsati v zadnjo nihajko? motor NI BIL NIKOLI kakor koli poškodovan ali na tleh! finta je kolikor sem na hitro pogledu kot da se je skrivil nosilec za zadnje tačke.

a bi bil kdo tolk dober in bi pritisnu eno fotko kolk je lufta na najožjem delu med izpuhom in nihajko.

Objavljeno (popravljeno)

rabim eno informacijo

a se je ze komu zgodilo da mu je levi (pri verigi) izpuh (akrapo) začel drajsati v zadnjo nihajko? motor NI BIL NIKOLI kakor koli poškodovan ali na tleh! finta je kolikor sem na hitro pogledu kot da se je skrivil nosilec za zadnje tačke.

a bi bil kdo tolk dober in bi pritisnu eno fotko kolk je lufta na najožjem delu med izpuhom in nihajko.

no pa sem rešil zadevo,................napaka je bila da je predhodni lastnik motorja montiral akrapota, in ko je dejal šelno za držanje zadnjega lonca, je le ta bila obrnena napačno. na uč zgleda šelna enako samo ko jo pravilno montiraš je razlike kjer je drajsalo cca 5cm v plus. in tudi zadnje ''solzice izpuha'' pridejo lepo narovnost, ker prej sta bili zamaknjeni pod kotom nekje 30st.

Popravljeno . Popravil pocesnkII
Objavljeno

Včeraj ko sem dajal svojga z- ja in garaže sem obrnil ročico za gas, ko je bila balanca obrnjena na levo stran oz. zaklenjena. Obrnila se je zelo na tesno in ni niti skočila nazaj. Sedaj pa ne vem, ali sem prvič takole na mestu obrnil gas, ali je že skos tako ali pa so se mi zajle kej zamotale?? Se pri kateremu isto zgodi? Imam pa letnik 2010 Z-ja...

Objavljeno

Včeraj ko sem dajal svojga z- ja in garaže sem obrnil ročico za gas, ko je bila balanca obrnjena na levo stran oz. zaklenjena. Obrnila se je zelo na tesno in ni niti skočila nazaj. Sedaj pa ne vem, ali sem prvič takole na mestu obrnil gas, ali je že skos tako ali pa so se mi zajle kej zamotale?? Se pri kateremu isto zgodi? Imam pa letnik 2010 Z-ja...

 

Verjetno ti je ob premaknjenem krmilu eno zajlo stisnilo ali preveč prepognilo nekje med ročico in koncem zajl. Pametno bi bilo jih malo z roko premigat, da vidiš, če se ti kje lomijo, da se ti slučajno še kdaj kaj takega ne ponovi med vožnjo.

Objavljeno

Verjetno ti je ob premaknjenem krmilu eno zajlo stisnilo ali preveč prepognilo nekje med ročico in koncem zajl. Pametno bi bilo jih malo z roko premigat, da vidiš, če se ti kje lomijo, da se ti slučajno še kdaj kaj takega ne ponovi med vožnjo.

Obe zajli se ob skrajnem premiku levo prepognejo med vilco in okvirjem, ampak ne vem ali se je to že prej dogajalo al ne :?

Objavljeno (popravljeno)

Obe zajli se ob skrajnem premiku levo prepognejo med vilco in okvirjem, ampak ne vem ali se je to že prej dogajalo al ne :?

ne sekiraj se, če se sedaj ne lomijo in če gas lepo teče naprej nazaj sam furaj dalje.

aja, pa Jacka posluš, predhodno z roko preveri, da lepo tečejo ob krmilu

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Obe zajli se ob skrajnem premiku levo prepognejo med vilco in okvirjem, ampak ne vem ali se je to že prej dogajalo al ne :?

 

Da bi se kaj prestavilo samo, težko dvomim, ker so zajle nekako tako speljane da imajo čim manjši lomni kot + da so kolikor toliko skrite. So pa tudi tako narejene, da niso ne predolge ne prekratke, tako da bi se kaj samo premikalo težko dvomim. Pomojem imaš to že od zmeraj, pa si šele sedaj opazil...bi blo pa vseeno dobro pregledat, če so dejansko speljane po "originalni poti". Da se slučajno motor kdaj ni rastavljal spredaj, in da niso bile postavljene povsem na oriđinal mesto?...preveri..

Objavljeno

Isti problem sem imel pri zx10r. Problem je bil da so cevi narobe speljali ko so nazaj dajali vilice...

Objavljeno (popravljeno)

Jaz jih pozimi snamem in dodatno namazem v oljem v spreju. WD-40 ni dober za tako, je pa bolje kot nič. Jaz uporabljam krown T-32 ali pa se bolje KL-73.

 

Ta navada mi je ostala s tomosov, ker sicer sem vsak mesec utrgal vsaj eno ...

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

V bovden not naspricas mast v spreju, ce si pa zihr sorte pa snames zajle in jih namocis v kopel iz olja in masti, ki jo predhodno segrejes da se mast stopi.

Btw, v 15 letih nism ene zajle utrgu ...

Objavljeno

Evo rešil problem, sem imel premalo prostega hoda, in pa verjetno je tudi krivo ker sem na začetku sezone našprical notri z WD40. Sedaj imam našpricane zajle s tapravim sprejem in pa na ročici imam spet malo več prostega hoda. Tako da se sedaj tudi ko je balanca obrnjena skrajno levo nič več ne zatika in se ročica lepo obrne in tudi skoči sama nazaj.

Objavljeno

Evo rešil problem, sem imel premalo prostega hoda, in pa verjetno je tudi krivo ker sem na začetku sezone našprical notri z WD40. Sedaj imam našpricane zajle s tapravim sprejem in pa na ročici imam spet malo več prostega hoda. Tako da se sedaj tudi ko je balanca obrnjena skrajno levo nič več ne zatika in se ročica lepo obrne in tudi skoči sama nazaj.

 

WD40, je dober samo za čiščenje felten, za vse ostalo je bolje uporabljat namenska mazila...Če našpricaš zWD40 bo korozija prej napadla pletenico, kot pa brez njega...že boljši keten sprej bi bil dovolj dober za zajlo.

 

lp

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo kakšen manual kako se sestavijo plastike? Nisem bil prisoten ko so mi jih dol jemali,...

Objavljeno

Moj Z se počasi priblizuje številko 12.000 km.

Ali ima kdo info, koliko znese ta servisni interval.

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Moj Z se počasi priblizuje številko 12.000 km.

Ali ima kdo info, koliko znese ta servisni interval.

 

lp

če boš povprašal na servis kamor ga ali imaš namen peljati ti bodo vse povedali.tule boš dobil samo razdrobljene informacije in zmedo.ne vem kaj se vsi bojite vprašat take stvari direkt serviserje :glare:

Popravljeno . Popravil bobiboss
Objavljeno

Ja saj vem samo za orentacijo

 

lp

olje, filter, kontrola  cca 120€

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!