Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

Lepo pozdravljeni. Imam en problem,in ker sam nisem najbolj tehnični tip, se obračam na vas. Včeraj se mi je po cca.5km ko sem šel od doma prižgala lučka za olje.

Ko sem se ustavil in pogledal nivo olja,sem videl da je nivo na max.,tako da sem se odpeljal do službe (drugega mi ni preostalo),in nazaj. Se pa zgodi, da ko sem npr.prehiteval in gas odprl,lučka včasih kar ugasne oz.malo "požmrka".

Drugače se motor ne obnaša niš drugače kot se je pred tem problemom. Servis je bil delan pred 4000km,tako da sem kar malo obupan,...saj sem ravno zamenjal zadnjo gumo po 14dneh!!!ker ni bilo financ cprej :)

Lepo se zahvaljujem za odgovore,..še posebej me zanima če se lahko peljem,..ali je bolje da ga,ko bo kak denarček padu, naložim in peljem v eliso?

aja,..imam pa Z 1000 l.2003

Mislim,da sem to že enkrat napisal RUDEČA luč na armaturi(pri avtu ali motorju) je enako kot rudeča luč na semaforju.Če boš imel srečo,da je samo oljno stikalo,plovek nivoja ali senzor nivoja olja te nebo veliko stalo,če pa ti je npr:crknila črpalka olja ali zaštekal tlačni ventil mašina ni imela MAZANJA in s tako poškodbo ne narediš veliko Km odvisno od sreče.V takem primeru je najpametneje TAKOJ mašino ugasnit in peljat na servi,da z manometrom izmerijo oljni pritisk,če mašina ima pritisk je defektno samo oljno stikalo,če pa pritiska ni se demontira oljno posdo in nato črpalko in se takoj pride do napake !:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem imel podoben problem, lucka se mi je ravno tako prizigala ...sem upal da bo le oljno stikalo za zamenjat, pa nisem bil te srece :)

oljna pumpa je bila vzrok (dobil rabljeno za 150eur). priporocam pa ti, da se ne vozis dalje (ce tudi lucka ne gori vedno),ker ce je to vzrok kot je bil pri meni, pod nizkimi obrati pumpa ne maze dobro, in ti lahko kmalu kej zariba.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav;

Prejšnji teden vplačal Z 1000 dobim ga aprila, ker ga sedaj pozimi ne morem vozit. Kdor ga vozi bi prosil da malo poda vtise o tem motorju sem začetnik.

Hvala

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam z njim prevoženih 9.000 km. Za moj okus je motor fantazija. Za ene pa tudi ne. Motor je zelo okreten. Dobri pospeški, zavore, stilistika. Na nobeni sliki oz videu ne pride tako do izraza kot takrat ko v živo stojiš prid njim oz. še bolje sediš na njem. Imam ga dobro leto in sem še vedno zelo zelo zaljubljen. Ni pa to motor za vsakogar. Kdor se boji vetra potem si mora kupit kaj drugega. Jaz sem naredil nekaj modifikacij. Prvo sem zamenjal nosilec tablice, ker je originalen v totalnem bad-u. Pol sem pa eno leto gledal ermax-ov bug spojler in zadnji blatnik. In enkrat mi je dokončno dop.... in sem zadevo naročil. Izpuhi še original. Gledam za Akrapovičem vendar trenutno ni prostora zanj v družinskem proračunu. Sem se že malce vdal, ker ženske pač ne razumejo zakaj dati dodatnih jurja za nekaj kar motor že ima. Kot slabost lahko štejem mali rezervoar. Naredim lahko cca 200 km do lučke. Z lučko sem naredil tudi 40 km. Sem si že ene parkrat rekel, da si bom dal kanto v ruzak, pa da vidim kdaj bo obstal. Druga slaba je sopotnikov sedež. Dejstvo je, da je užitek na zadnjem sedežu ne more bit nevem kakšen. Nekoč sem prebral, da mu pod slabo štejejo, da nima hidravlične sklopke. Jaz nimam s tem težav. Na začetku sem malo pogrešal indikator prestave. Sedaj bolj ali manj vem v kateri prestavi je oz. ne iščem več 7.

Toliko od mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praviš da je na sopotnikovem sedežu dokaj neudobno, saj je nekako logično ima zadek čisto kot race motor. Upam da ne bo preveč neudoben, ker se misliva z ženo skupaj vozit. Saj verjetno se da kakšnih 100 km odpeljat pa potem malo noge raztegnit :) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšnih 200-300 km ne bi smel biti problem. Če pa bosta na motorju vsaj 1x tedensko naredila 100-200km, pa se da brez večjih težav naredit 500km ( z vmesnimi postanki seveda). Če žena ni prevelika (tam nekje do 175 cm), potem ji bo verjetno kar ok tudi za srednje dolga potepanja. Je podobno kot na kolesu - če si redno na njem se rit potem nekako navadi in je manj občutljiva za "trpinčenje" - manj boli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako kot je napisal Creatin. 100 km ni problem. Še več se da BP, samo moja men konstantno nabija, da je za znoret. Zadnje čase raje kar doma ostane in pospravlja, pere ter lika. Jaz, pa se popolnoma nič ne pritožujem. Enkrat sem Šel za tri dni v Dolomite. A si predstavljate kako se je hiŠa bleŠčala, ko sem priŠel nazaj. Upam, da ne bo tegale prebrala.

l.p.

Popravljeno . Popravil birdybirdy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem je super, ker moja žena je zrasla do 167 cm, potem bo kot vlita sedela za menoj na motorju. Če pa bodo težave, ji bom tudi sam predlagal podobno, kot si napisal ti birdybirdy. Ampak upam da ne bo težav, saj se tudi ona čeprav ne prizna zelo želi motorja, da bova lahko švignila kam na izlet.

Ali je ta motor kaj požrešen za vzdrževanje, razen rednih letnih servisov in gum seveda ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem je super, ker moja žena je zrasla do 167 cm, potem bo kot vlita sedela za menoj na motorju. Če pa bodo težave, ji bom tudi sam predlagal podobno, kot si napisal ti birdybirdy. Ampak upam da ne bo težav, saj se tudi ona čeprav ne prizna zelo želi motorja, da bova lahko švignila kam na izlet.

Ali je ta motor kaj požrešen za vzdrževanje, razen rednih letnih servisov in gum seveda ?

Preden ji kaj takega predlagaš, no lej razmisli malo, da ne boš dosegel kontraučinka :grrr , je le bolje počakati, da sama pride na idejo o pranju, likanju, čiščenju. drugače pa se baje dobijo ali si daš naredit, podaljške za sopotnikove tačke, da lahko bolje sedi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam z njim prevoženih 9.000 km. Za moj okus je motor fantazija. Za ene pa tudi ne. Motor je zelo okreten. Dobri pospeški, zavore, stilistika. Na nobeni sliki oz videu ne pride tako do izraza kot takrat ko v živo stojiš prid njim oz. še bolje sediš na njem. Imam ga dobro leto in sem še vedno zelo zelo zaljubljen. Ni pa to motor za vsakogar. Kdor se boji vetra potem si mora kupit kaj drugega. Jaz sem naredil nekaj modifikacij. Prvo sem zamenjal nosilec tablice, ker je originalen v totalnem bad-u. Pol sem pa eno leto gledal ermax-ov bug spojler in zadnji blatnik. In enkrat mi je dokončno dop.... in sem zadevo naročil. Izpuhi še original. Gledam za Akrapovičem vendar trenutno ni prostora zanj v družinskem proračunu. Sem se že malce vdal, ker ženske pač ne razumejo zakaj dati dodatnih jurja za nekaj kar motor že ima. Kot slabost lahko štejem mali rezervoar. Naredim lahko cca 200 km do lučke. Z lučko sem naredil tudi 40 km. Sem si že ene parkrat rekel, da si bom dal kanto v ruzak, pa da vidim kdaj bo obstal. Druga slaba je sopotnikov sedež. Dejstvo je, da je užitek na zadnjem sedežu ne more bit nevem kakšen. Nekoč sem prebral, da mu pod slabo štejejo, da nima hidravlične sklopke. Jaz nimam s tem težav. Na začetku sem malo pogrešal indikator prestave. Sedaj bolj ali manj vem v kateri prestavi je oz. ne iščem več 7.

Toliko od mene.

koliko si pa velik? razmerje sedež stopalke ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

172 cm. Razmerje super. Vzdrževanje nič posebnega zaenkrat. Pri 6.000 sem menjal gume. Servis pa prvič na 1.000 in drugič na 6.000. Cena servisa ene 80 eur, če se prav spomnim in gume 240 eur - sport smart.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

172 cm. Razmerje super. Vzdrževanje nič posebnega zaenkrat. Pri 6.000 sem menjal gume. Servis pa prvič na 1.000 in drugič na 6.000. Cena servisa ene 80 eur, če se prav spomnim in gume 240 eur - sport smart.

ja, za vas "male" je vsak novejši motor dovolj velik, za nas večje je pa kr težava. sam sem 186 in sem sedel na z1000 in je kr ok, na z750 je blo sicer najbolš, ker ma stopalke malo nižje. cb1000 in z1000 sta pa tu tu, prej premala kot prevelika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

ja, za vas "male" je vsak novejši motor dovolj velik, za nas večje je pa kr težava. sam sem 186 in sem sedel na z1000 in je kr ok, na z750 je blo sicer najbolš, ker ma stopalke malo nižje. cb1000 in z1000 sta pa tu tu, prej premala kot prevelika.

Men j Z kr ok, mam Sx pa mislim da je tak ista višina,visok pa sem 184... sedim dost bolš kot fazer ,ki sem ga prej mel,pa vse ostalo itak ni primerjave..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Zgodilo se je hitreje kot sem pričakoval. V četrtek me je minila potrpežljivost, ker je bil motor že v salonu. Nisem zdržal da ga nebi pripeljal domov vzel sem preizkusne tablice in se malo poizkusno vozil. Ker motor še ni utečen kot je potrebno in pa zaradi temperatu zunaj sem se vozil bolj počasi.

Zaenkrat sem navdušen kot mali otrok.

Kar se utekanja tiče mora biti vse po knjigi ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodilo se je hitreje kot sem pričakoval. V četrtek me je minila potrpežljivost, ker je bil motor že v salonu. Nisem zdržal da ga nebi pripeljal domov vzel sem preizkusne tablice in se malo poizkusno vozil. Ker motor še ni utečen kot je potrebno in pa zaradi temperatu zunaj sem se vozil bolj počasi.

Zaenkrat sem navdušen kot mali otrok.

Kar se utekanja tiče mora biti vse po knjigi ?

tu boš našel 1000 in en odgovor. Kar se mene tiče je pri novem (pa tudi potem ko je utečen) potrebno predvsem paziti da:

1. hladnega ne preganjaj, ne turiraj in vozi nežno umirjeno

2. v času utekanja ne vozi nad priporočenimi obrati daljše časovno obdobje, če ti pa uide, oziroma ga namensko zapelješ za krajše obdobje preko tistih 4000 obratov in potem nežno popustiš gas, pa tudi ne bo crknil in mu ne škodi

3. čim manj sunkovitih pospeševanj in zaviranj

4. pri servis opravi kot je predpisano na tistih 1500km, da se zamenja olje in filter, nato načeloma ni potrebe več po upeljevanju in je pravzaprav bolje, da kaj crkne dokler je še v garanciji...se pravi po pameti do konca

5. upeljevalno obdobje je tudi primerno za upeljavo novih gum, da se lepo udelajo

teh osnovnih načel se držim, pri vseh mojih vozilih in do sedaj me še nobeden ni pustil na cedilu.

pa srečno vožnjo :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, saj nekaj takega piše v navodilih bo treba na začetku res bolj počasi kot si napisal gume in zavore zadnja itak še nič ne prime. Se mi zdi da ko jo pohodim da ni efekta med tem ko prva verjetno zaradi dvojnih kolutov da nekaj več od sebe.

Ima kdo kak predlog za opremo katera znamka se najbolje obnese oz kaj naj gledam ko bom zdaj kupoval. Ne morem se odločit ali tekstil ali usnje kaj je bolje za poleti verjetno tekstil predvidevam da je bolj zračen kot usnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, saj nekaj takega piše v navodilih bo treba na začetku res bolj počasi kot si napisal gume in zavore zadnja itak še nič ne prime. Se mi zdi da ko jo pohodim da ni efekta med tem ko prva verjetno zaradi dvojnih kolutov da nekaj več od sebe.

Ima kdo kak predlog za opremo katera znamka se najbolje obnese oz kaj naj gledam ko bom zdaj kupoval. Ne morem se odločit ali tekstil ali usnje kaj je bolje za poleti verjetno tekstil predvidevam da je bolj zračen kot usnje.

Zadnja itak ne prime bogvekaj, je skoraj bolj pomožna zavora za vožnjo v dvoje. Opremo boš konec koncev rabil kar dvojno in sicer bolj zimsko s podlogami etc..tekstil, in pa poletno ki je lažja...več info pa imaš na forumu pod rubrikami okrog oblačil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, saj nekaj takega piše v navodilih bo treba na začetku res bolj počasi kot si napisal gume in zavore zadnja itak še nič ne prime. Se mi zdi da ko jo pohodim da ni efekta med tem ko prva verjetno zaradi dvojnih kolutov da nekaj več od sebe.

Ima kdo kak predlog za opremo katera znamka se najbolje obnese oz kaj naj gledam ko bom zdaj kupoval. Ne morem se odločit ali tekstil ali usnje kaj je bolje za poleti verjetno tekstil predvidevam da je bolj zračen kot usnje.

Men se polet bol obnese leder,spomlad ko je še bol mrzl mam pa goreteks al pa kombinacijo... čist odvisn kako se navadiš,pa tud od vožnje..čestitke za motor,dobra izbira :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja eni pravjo da je leder vroč za poletje, da ne diha itd... Zato sprašujem verjetno bom tudi sam nabavil leder, pol pa še kaksno jakno iz goretexa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja eni pravjo da je leder vroč za poletje, da ne diha itd... Zato sprašujem verjetno bom tudi sam nabavil leder, pol pa še kaksno jakno iz goretexa.

Za športat + za past je leder apsolutno boljši, sicer pa goratex in to rabiš dvojni, navadni z podlogo in letni zračni(cenejši) !

Sicer pa pojdi z nami 18.02.012 Mk Nm organizira ogled sejma IMOT Munchen kjer lahko vse zelo ugodno kupiš !

Ps: več info na spletrni strani www.motoklub Novo mesto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja eni pravjo da je leder vroč za poletje, da ne diha itd... Zato sprašujem verjetno bom tudi sam nabavil leder, pol pa še kaksno jakno iz goretexa.

Jz osebno sem sam eno sezono vozu goretex-tekstil,ker so mi govoril da je bol hladn polet.....v praksi ni blo glih tako,je pa res,da je bolj ohlapen

in ko si odpreš zračne kanale te mogoč bol hlad, pri 30 st pa je itak vse vročei,...vseen sem šel nazaj na leder na katerem sem prevozil sigurn 100tkm pa še bolj se prilega športni vožnji..

spomladi pa še vedno oblečem zgornji dell tekstila iz razloga,ker spodaj lahk oblečem več plasti...najbol je pa ,da sam sprobaš prvo tekstil,ki ga že dobrga dobiš po zmir ni ceni...lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat sem navdušen kot mali otrok.

Ali veste v čem je razlika med otroci in odraslimi moškimi?

V ceni igrač.

Tudi sam sem tak. Ampak samo enkrat se živi.

Srečno vožnjo ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodilo se je hitreje kot sem pričakoval. V četrtek me je minila potrpežljivost, ker je bil motor že v salonu. Nisem zdržal da ga nebi pripeljal domov vzel sem preizkusne tablice in se malo poizkusno vozil. Ker motor še ni utečen kot je potrebno in pa zaradi temperatu zunaj sem se vozil bolj počasi.

Zaenkrat sem navdušen kot mali otrok.

Kar se utekanja tiče mora biti vse po knjigi ?

utekanje je po besedah mehanikov potrebno v največji meri zaradi menjalnika, kar pomeni, da ga postopoma lahko zavrtiš. samo ne za dalj časa. ko sem naredil prvo menjavo olja (1000-1500km), je vedno motor oz. menjalnik delal veliko bolj tekoče,mehko, tiho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!