Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

Homologacija izpuha 31€ na LPP - ju letos... Mislm, da lahk homologiras vec stvari hkrati in jih tud placas.

kakšen je pa postopek, prideš z motorjem tja al je dovolj samo homologacijski "kartonček" in tist rumen certifikat akrapoviča naprimer (če se čez zimo s tem ukvarjaš)?

Popravljeno . Popravil igralec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne nebom se zaletel.....gledam in čekeram motorje že pou leta sigurno. v zadnjem času mal bolj konkretno ker bi kupil nekaj ob koncu sezone.....

....no glede izpuha mam podobne informacije.....nekaj več kot 30evropskih.....

hvala še 1x

kakšen je pa postopek, prideš z motorjem tja al je dovolj samo homologacijski "kartonček" in tist rumen certifikat akrapoviča naprimer (če se čez zimo s tem ukvarjaš)?

prideš z motorjem tja......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

max 300 računam cena homologacije blokade ( nekje na forumu sm prebral nekaj okol 200semi zdi)

najbrž je pa že kdo homologeru izpuh pa žmigavce...kok pa to pride????

Za kawasakija te bo stala blokada nekje 130€, če se prav spomnim, in pa seveda stroški homologacije (60€ mnde... ), tako da si vredu prebral ja. Sicer pa so alphatechnikove blokade za druge motorje sama blokada prek 200€ + vse ostalo. Za izpuh tudi ni problema če je športnen, ker na kW v prometni ne vpliva, morš pa met papirje zanj ja. Če pa bi se rad še letos vozil (vrjamem da bi se :P ), pa res poglej še malo za že zablokiranimi motorji, zdaj se jih prodaja že kar nekaj, ker z vgradnjo blokade in homologacijo in vsem prej kot v 2 mescih ne boš rešil.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega, d mores blokado homologirat pa je stric na LPP - ju zelo tecen... Ko sem homologiral izpuh je pred mano imela zenska celo mapo papirjev in raznih potrdil, pa jo je zavrnil.. (za motor ER6n).

Ne, ne prpeles motorja... Najprej sprintas obrazec, ki ga dobis na LPP strani, posljes vlogo za homologacijo na LPP, sele, ko ti dajo datum se tam javis na pregled...

Preberte si v temi "Homologacije"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega, d mores blokado homologirat pa je stric na LPP - ju zelo tecen... Ko sem homologiral izpuh je pred mano imela zenska celo mapo papirjev in raznih potrdil, pa jo je zavrnil.. (za motor ER6n).

Ne, ne prpeles motorja... Najprej sprintas obrazec, ki ga dobis na LPP strani, posljes vlogo za homologacijo na LPP, sele, ko ti dajo datum se tam javis na pregled...

Preberte si v temi "Homologacije"...

res je tako...hotu sm prej sam povedat, da morš motor tudi pokazat pripeljat, ko pač dobiš datum

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kawasakija te bo stala blokada nekje 130€, če se prav spomnim, in pa seveda stroški homologacije (60€ mnde... ), tako da si vredu prebral ja. Sicer pa so alphatechnikove blokade za druge motorje sama blokada prek 200€ + vse ostalo. Za izpuh tudi ni problema če je športnen, ker na kW v prometni ne vpliva, morš pa met papirje zanj ja. Če pa bi se rad še letos vozil (vrjamem da bi se :P ), pa res poglej še malo za že zablokiranimi motorji, zdaj se jih prodaja že kar nekaj, ker z vgradnjo blokade in homologacijo in vsem prej kot v 2 mescih ne boš rešil.

LP

AJ hvala za tole !:)

bi se vozil ja (zeelo:D), sam ni mi pa zdej to prioriteta.....tko da raj vidm da je konc sezone pa ne nardim nobenga kilometra, pa mam v garaži motor ki mi je všeč ki je uredu, in zarad katerga me ne boli glava ko pomislim kakšna je bila cena, kot pa da nardim xxxx km in se potem sprašujem zakaj nism potrpel tista 2 meseca kot bi mi jih vzela papirologija. kupil bi ga pa zdej ker so cene nekoliko nižje ob koncu sezone (naj bi bile:)) in zaradi napovedane podražitve / obdavčitve (kr neki)

gledamo / iščemo naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, najlepša hvala.....

še za eno mnenje vs bom vprašu..... se vam zdi bolše kupit z1000 o6 letnik od drugega lastnika ali z750 o7letnik od prvega....???

vem da je odvisno od motorja do motorja in občutka vožnje, pa vendar.....tudi s stališča če bo kdaj prodajal naprej.....

Še boljša varianta je Ducati 848 od osmega!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupil bi ga pa zdej ker so cene nekoliko nižje ob koncu sezone (naj bi bile:)) in zaradi napovedane podražitve / obdavčitve (kr neki)

gledamo / iščemo naprej

Vzemi si cajt ... november je pravi mesec za nakupe ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima ali je tale Z1000 pravi naked bike, za več namenov al je sam za šminko. Po testih sodeč je kar pravi naked, al bi se moral za prave nakeda obrnit proti touno, cb1000r, b king...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasaki-z1000-moto-reveue-concept-2010-560x373.jpg

a tole je pa 750? al kak modelček/prototip? mi je bl všeč kot taprav.

meni ni lep. sigurno je bolši od predhodnika,(nov namensko narejen agregat, prejšnji je bil še iz zx9r, nov alu okvir. . . ) in morda bo v živo kr spodoben, na sliki me ne prepriča nit malo. edino kar mi je všeč so 5 kraka kolesa in vpetje zadnje osovine v nihajko z excentrom.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!