Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

Si že kupil motor? Te še kar zanima kako se vozi.

lp

Nisem še uspel, ker mi še malo financ primanjkuje :headbang: , me pa ful zanima. Če mi uspe v kakšnemu mesecu ali dveh keš nabrat, takoj zamenjam. Bolj gledam Zja, in bolj mi je všeč :wub: . Lahko poveš kakšni so kaj občutki med vožnjo?

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,

sicer ne vem koliko bo moja ocena motorja objektivna, kajti nisem uspel testirati veliko različni tipov motorjev. Vseeno upam da bo komu pomagalo pri odločanju kaj naj vzame.

Pa da prvo opišem moje izkušnje. Nekako sem se uspel voziti z enduro, SS, choperjem in še clo naked(GSR 600). Preden sem si omislil tole zverino sem dolga leta vozil chopperja. Začelo se je dogajati da je bil le ta premalo poskočen in seveda ni toleriral nekih pretiranih ekshibicij v ovinkih, tako da sem že počasi začel drajsati z tačkami in stoplako po tleh, kar je povzročalo nemalo poskokov utripa srca.

Ker sem ugotovil da potrebujem nekaj bolj agilnega sem začel malo brskati po internetu kaj je na voljo. Ko sem zagledal Z-ja mi je srce kar poskočilo od veselja. Ko pa sem še v nemškem motoradu(se mi zdi) prebral da so motor kar pohvalili je bila odločitev na planu. Edino kar mi je manjkalo je denar :cry: .

Ok to je bla zgodba zdej pa Z.

V primerjavi z GSR 600 mi položaj voznika na Z-ju veliko bolj odgovarja, saj je bolj zravnan. Pred nabavo sem gledal tudi FZ1N, ki pa ima za moje pojme položaj voznika nagnejn malo preveč naprej, približno isto kot GSR.

Seveda je položaj voznika drugačen kot na chopperju, kar je prineslo čisto nov način vožnje. Kar se tega tiče je motor fenomenalen. Položaj voznika ni preveč nagnjen naprej, tako da ni tistega občutka da visiš na rokah med vožnjo, ni pa tudi čisto navaden, kar hočem povedati je to da se v ovinkih lahko z Z-jem zelo lepo polaga, tudi tiste zloo počasne ovinke kjer se mi zdi da pride do izraza tudi dolžina motorja. Ko sem se peljal z SS(ninja ZX6R) je bil občutek kot da je Z igračka in SS neka dolga krava katero je potrebno obvladati s posebno natančnostjo. Lahko bi se reklo da Z kar sam zapelje v ovinek, medtem ko se je potrebno pri SS-ju malo več potruditi.

Nabijanje na avtocesti nikakor ne priporočam, saj se prednji "vetrobran"(če se mu lahko sploh tko reče :) ) ne obense kaj prida, kajti pri ene 220 sem že kar močno čutil veter v prsih in posledično je bila vožnja dokaj neprijetna.

Sicer ne vem kaj bi vas še zanimalo, kar se moči motorja tiče je zelo zadovoljiva in pospeški iz semaforjev, ali pa med vožnjo so predvesm dih vzemajoči :OK: .

Hmmm seveda vleče mrcina zvezno iz nizkih obratov pa tja do meje brez kakršnih koli problemov. Mogoče je potrebno še malo urediti vzmetenje, kajti nazadje ko sem malo bolj navil gas se mi je zazdelo da se pri višjih hitrostih motor v ovinkih obnaša malo preveč "mlahavo". Ampak to je stvar nastavitev, katerih se še nisem uspel lotiti.

Vsakič ko naredim krog po bližnjih cestah se uspem nasmehniti pravilni izbiri motorja. Seveda če imate željo po izgubljanju časa na ovinkastih cestah vam toplo priporočam Z-ja, kajti ne bo vas razočaral.

Če povzamem, sem zelo zadovoljen z izbiro, Z daje nek občutek kompaktnega silaka, ki se lahkotno poigrava v ovinkih z zelo lepim in konstantim pospeški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za opis... :)

Že, ko mi je kolega posodil Z750 l.07, sem bil zelo navdušen. Ker vozim sportaša mi je bil na začetku popolnoma čudno. Širša belanca bližje vozniku, pokončna drža,... Samo sem se takoj navadil in vožnja mi je bila odlična. V ovinke pa res kr sam pade. Kar se pa vetra tiče, pa itak ugotavljam, da je moja običajna potovalna hitrost med 90 in 140, tako da ni problema glede vetra, oz mi je vseeno. Z1000 mora biti sploh super zaradi navora, ke pri 750 sem ga kar pogrešal. Upam samo, da čim prej evri zrastejo na njivi pa po njega.

Me pa zanima kakšen bo model naslednje leto. Če bo kaj tehnično "dodelan" oz še posebej kakšne bodo na izbiro barvne kombinacije. Ciljam namreč na belega in močno upam da bo drugo leto tudi v tej barvi.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja navor je pa zgodba zase. Mislim da ti bo na Z 1000 zeloo všeč ;) .

Upam da ga uspeš dobiti bele barve, pa moral sem pripet slikco svojega da te malo zrajcam.

post-18857-1212694988_thumb.png

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja navor je pa zgodba zase. Mislim da ti bo na Z 1000 zeloo všeč ;) .

Upam da ga uspeš dobiti bele barve, pa moral sem pripet slikco svojega da te malo zrajcam.

LP

Ful je lep in jaz isto razmišljam o črnem akrapoviču :OK:

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima kako je vzmetenje in kake so zavore pri z1000?

tak da tisti ki maste 1000 ko, če bi lah mal več okol tega povedal.

sam vozim z750 pa je vse bore slabo :krneki:

škoda k ni ni gaštel deltabox :unsure: nevem kaj čakajo :headbang:

pa tnx za odgovore :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

je še kdo na tem forumu, ki ma Z-ja do letnika 2006, se prav od 02 do 06. eden izmed mojih favoritov za naslednje leto, pa imam par vprešanj, pa če bi biu možen kak ogled...

Lp.aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Sam sem imel namen kupit Z750 vendar sem se na podlagi posvetovanj ter pozitivnih izkušenj drugih odličil da bi kupil kar Z1000 ker mi je še bolj všeč vendar ,ker je to moj prvi resni motor me zanima če je res taka bistvena razlika med enim in drugim.Glede na to da bo to moj prvi resen motor ali se mi res bol splača prvo vzet 750 šele kasneje 1000 če mi je že KAWASAKI všeč.Nism pa glih mladinc(30+) ?

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Sam sem imel namen kupit Z750 vendar sem se na podlagi posvetovanj ter pozitivnih izkušenj drugih odličil da bi kupil kar Z1000 ker mi je še bolj všeč vendar ,ker je to moj prvi resni motor me zanima če je res taka bistvena razlika med enim in drugim.Glede na to da bo to moj prvi resen motor ali se mi res bol splača prvo vzet 750 šele kasneje 1000 če mi je že KAWASAKI všeč.Nism pa glih mladinc(30+) ?

Lp.

Hmm... po zapisanem sodeč si bolj ali manj začetnik v vodah težkačev, tako, da mogoče ne bi bilo slabo če bi začel stopničko niže. To ti še posebej polagam na srce če še nisi nabiral kilometrov z motorjem (125, 250, 500, 600 ccm...). Če pa si žel presedel nekaj časa na dveh kolesih, potem go for it. Konec koncev je najbolj pomembno kako so stvari pošlihtane v glavi.

Kar se pa razlike med motorjema tiče, ti pa žal ne morem iz lastnih izkušenj svetovat, ti pa lahko povem da se Z750 prav spodobno pelje. 106 konjev je za dinamično vožnjo čisto dovolj, 207 kg ni malo vendar še vedno manj kot večji brat in boš kot začetnik znjim nekoliko bolj okreten, poraba je kake pol do liter manjša, guma je malenkost cenejša, servisi so nekoliko cenejši, dimenzija bicikla so bolj ali manj enake in oba sta videti prav seksi bulasta, zavarovanje ti je isto sranje za oba,... Pod črto; večji Z ti bo prinesel nekoliko več stroškov in kot začetnik in pameten človek, ki ne nori po cestah ga boš le redko izkoristil v celoti. Vse kar rabiš ti nudi že Z750 in večji brat je zgolj "razmetavanje" denarja za večji ego. Sam bi si ga definitivno privoščil če bi imel viška ojrov €.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar rabiš ti nudi že Z750 in večji brat je zgolj "razmetavanje" denarja za večji ego.

Ego :kva2:

Pač je Z 1000 tok bl skladn, da ga je že zarad tega treba vzet (seveda če € in žena dopušča :slap: ). Po testih sodeč in po besedah kolegov pa se peljeta oba super, konjev oba vrh glave, tako da razlik prevelikih ni.

Začetniška glava razlik ne bo poznala - če ni pošlihtano v njej je vseeno kar nabaviš, leti Z 750 presneto dobr (sm ga mel priložnost vozit malo in je na visokih obratih prava raketa), če pa je pošlihtano potem bi pa jz zagotovo posegel po Z 1000 in crash padih, da ne bo jokanja prevelkiga :cry:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhi zdej pa reč da ni res, da je Zed čist nastopaški moped... Sej ostalo se pa bolj ali manj strinjava. "Mali" Z ti nudi več kot dovolj zabave, tako da je "veliki" samo show... ki se ga ne bi branil :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjam - Z750 je vrh glave za na cesto. Sam je pač Z1000 tok lepši da 750 avtomatsko odmislim - bi si jo že omislu, če neb vedno v mislih zadi 1000ka bla :)hehe

tak je :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Da ne bom odkrival tople vode, če ima kdo na Z ju kakšno aftermarket balanco, prosim za odgovor na kje in za koliko se dobi taka roba? Čimbližje, original nova me stane 80€. Če pa ima kdo kaj podobnega doma pa kar javi na PM. Model 03 -05 letnik.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

sicer 3 mesce prepozni sam za koga drucga pa bo koristno mogoce.

LSD 39-89€ pr Luisu (jeklo ali aluminij)

RIZOMA 60-90€ TC ali ... kjerkoli

RENTHAL 50-70€

Lahko si izberes razlicne visine 50.70.90(original). + visanje z "riserji" po zelji.

osebno si jo bom znizal vendar se se nisem odlocil ali bom dal 50 ali 70,... bi 50 ker zelim vec teze na sprednjo gumo. Bo pa trpelo udobje na daljsih turah tako da se moram dokoncno odlocit med 50 in 70 ki je najpogostejsa alternativa ce zelis nizjo. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

iščem tole, če kdo ima, za prejšnji model z-ja ?

v zameno ponujam eurote !

original, če je možno, lahko tudi aftermarket, za obe strani hladilnika.

:yea1:

post-3412-1231685585_thumb.jpg

post-3412-1231685627.jpg

post-3412-1231685672.jpg

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem tole, če kdo ima, za prejšnji model z-ja ?

v zameno ponujam eurote !

original, če je možno, lahko tudi aftermarket, za obe strani hladilnika.

:yea1:

Težko da boš našel pri nas, jaz sem imel kar probleme dobit, sicer samo eno stran. Probaj ebay ali kaj podobnega.

Novo je drago kot s....a.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo izkušnje s torbami, ki se fiksirajo na zadnji sedež Zja?

sicer nisem v klasi z 1000, ampak v z 750, ne bi smelo biti veliko razlike,

imam oxford torbo z podlogami za sedež ali pa tank, enostavno odpneš in prestaviš, nepremočljiva, drži cca 35 litrov, ko jo razširiš vsaj mislim tako, sem zadovoljen in nimam več problemov kot sem jih mel prej, ko sem pri vsakem motorju menjal nosilce, včasih tudi kovčke, tudi med vožnjo me ne moti zaradi vetra, ker je neposredno za mano in ne kot centralni kovček, ki zajema zrak kot jadro !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

najprej se opravičujem, ker sem isto vprašanje dal že v temi Z750, pa vendar bom še tukaj vprašal, ker se tudi navezuje na Z1000 .)

Ali je kdo tukaj (predvidevam da ja), ki je vozil Z750 , kot tudi Z1000. To govorim za te nove modele 2007 do 2009.

Ali je res, da je Z1000 bistveno boljši pri sami vožnji, torej da ima dosti boljše zavore, dosti boljše vzmetenje (naj bi imel popolnoma nastavljivo vzmetenje), da manj "zvija" rušt in lepše-bolj mirno leži v zavoju ,itd... je to res ??

Prosim za odgovor, ker celo rahlo razmišljam, d bi kar Z1000 kupu pa mir :D . Če ni neke bistvene razlike (razen v moči in navoru), potem bi mogoče tudi kar Z750 vzel, no sprašujem, da se ne bom narobe odloču. Hvala.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, doma imamo oba. Jaz občutim naslednje razlike v prid Z1000: zaviranje, nastavitev meni na kožo vzmetenja (spredaj/zadaj), boljša uravnoteženost motorja (levo/desno) - posledično lahko polaganje, lahko da je tudi nekaj zaradi boljše zadnje vilice. Pesem je mašina. Na oko sta si zelo podobna. Če imaš izkušnje z motorji ti priporočam Z1000, zaradi celotnega vtisa pri vožnji, ZELO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tisti ki niso probal pravjo da je 1000 brezveze, in da je prevelika razlika v ceni za "majhno" razliko v moci.

Jaz nisem nic razmisljal 1. misel je bila 1000, ko sem videl vilice in zavore ki so nekaksen hybrid od "stare" zx10r 07,06 - je odlocitev padla.

Prej sem vozil vecinoma cestake in rad pridem malo bolj ostro v ovinke zato sem s kolegovim 750 dobro (grobo) obcutil kaj razlika med cestnim in neaked... to me je za lep cas odvrnilo od motociklov te vrste.

Ko pa sem lansko leto peljal Tuono, z1000, cb1000r in potem se 1x z1000 sem se odlocil za moje potrebe je to to. (sicer ce bi bilo viska €€€ bi vzel CB1kR, ampak Z1k ne zaostaja veliko, dolocene stvari so mi se bolj vsec)

S tisockko se je lazje peljati kot s 750, obcutek je da je lazja ker uboga in se odziva kot zelis ravno tako lepo podaja povratne informacije s ceste kar spominja malo na prave sportnike.

Za neizkusenega voznika je lahko tezava navor v primeru dezja in kaksne zavite ceste (zvozene-gledke serpentine), tam te motor utrudi ker moras biti res pozoren in nezen z gasom in izbiro prestav, sicer rad vrti v prazno oz. se bolje blokira ko ga zapres.

Tisti ki se mislijo vozit na izlete strogo po crki zakona brez obcasnih izpadov in pretiravanj, vedno z 30% rezerve naj si vzamejo 750 ker se bodo lahko dolgo vozili preden bodo obcutili razliko.

l.p.

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!