Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

uuu jajaja tale je hud...a bi še kdo naroču jih več naročimo??

Ja bi kar bil za eno tako stvarco... ce sem prav preracunal do 20 evrov če bo prišla a ne?

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A je kdo od vas dodatno montiral LCD prikazovalnik na GS 1150. Moj ga nima, pa bi ga rad nastimal.

A ve kdo za kaksnega rabljenega, nov se mi zdi predrag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lep pozdrav!

ne bom odpiral na na novo teme. namreč, odločam se za motor, ki bi bil dovolj močan za dva. sprva pač nisem imel velikih ambicij zaradi financ. premišljujem pa da bi segel malo globlje v žep in kupil gs-a. po pričevanjih s foruma sem dobil mešane občutke. sicer ciklistiko vsi pohvalijo, poraba olja me ne moti, tudi vibracije ne, le tisto o klenkanju in in ventilih pri boxerju me je zmotlo...

ogledujem si enega črnega gs 1150, ki naj bi bil od prvega lastnika s 96.000km, vendar v "top zustand" .)

v znani avtohiši v celju. mogoče je lastnik celo na forumu, tega ne vem, bi pa prosil, če bom precej mim udaril, če se odločim za nakup te endure. namreč v izboru je tudi honda xl 1000, aprilia caponord, ki sta cenovno malce ugodnejši, ampak bmw ma pa le svoje čare. na 4 kolesih ga že imam doma :D

sicer je moja favoritna znamka suzuki, vendar bi mi trenutno edino pasal sv 1000 s, pri dl-u nekako ne pridem z obliko skupaj...

skratka, malce dileme pred novo sezono, ki je pomoje povsem na mestu v tem zimskem času :)

LP

S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, kilometrov je kar nekaj, ampak do 500.000 ti jih še kar nekaj ostane..

na svojem motorju jih imam 30.000 narejenih, pa se mi zdi, da se še vredu ulaufal ni... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav!

ne bom odpiral na na novo teme. namreč, odločam se za motor, ki bi bil dovolj močan za dva. sprva pač nisem imel velikih ambicij zaradi financ. premišljujem pa da bi segel malo globlje v žep in kupil gs-a. po pričevanjih s foruma sem dobil mešane občutke. sicer ciklistiko vsi pohvalijo, poraba olja me ne moti, tudi vibracije ne, le tisto o klenkanju in in ventilih pri boxerju me je zmotlo...

ogledujem si enega črnega gs 1150, ki naj bi bil od prvega lastnika s 96.000km, vendar v "top zustand" .)

v znani avtohiši v celju. mogoče je lastnik celo na forumu, tega ne vem, bi pa prosil, če bom precej mim udaril, če se odločim za nakup te endure. namreč v izboru je tudi honda xl 1000, aprilia caponord, ki sta cenovno malce ugodnejši, ampak bmw ma pa le svoje čare. na 4 kolesih ga že imam doma :D

sicer je moja favoritna znamka suzuki, vendar bi mi trenutno edino pasal sv 1000 s, pri dl-u nekako ne pridem z obliko skupaj...

skratka, malce dileme pred novo sezono, ki je pomoje povsem na mestu v tem zimskem času :)

LP

S.

Pomoje ne bos nic falil, ce si bos omislil GS-a.

Pri klenkanju pomaga 98 oktanski bencin, drugac pa super motor....

P.S. Ce pa si Suzuki fan, si lahko omislis DL 1000, je tudi OK, se posebej cena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri klenkanju pomaga 98 oktanski bencin, drugac pa super motor....

se podpišem pod tole.. ko sem ugotovil, da OMVjev 100 oktanski pomaga proti klenkanju in da to ni ena od miljon brezveznih motofint na tem forumu, tankam samo še to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav!

ne bom odpiral na na novo teme. namreč, odločam se za motor, ki bi bil dovolj močan za dva. sprva pač nisem imel velikih ambicij zaradi financ. premišljujem pa da bi segel malo globlje v žep in kupil gs-a. po pričevanjih s foruma sem dobil mešane občutke. sicer ciklistiko vsi pohvalijo, poraba olja me ne moti, tudi vibracije ne, le tisto o klenkanju in in ventilih pri boxerju me je zmotlo...

ogledujem si enega črnega gs 1150, ki naj bi bil od prvega lastnika s 96.000km, vendar v "top zustand" .)

v znani avtohiši v celju. mogoče je lastnik celo na forumu, tega ne vem, bi pa prosil, če bom precej mim udaril, če se odločim za nakup te endure. namreč v izboru je tudi honda xl 1000, aprilia caponord, ki sta cenovno malce ugodnejši, ampak bmw ma pa le svoje čare. na 4 kolesih ga že imam doma :D

sicer je moja favoritna znamka suzuki, vendar bi mi trenutno edino pasal sv 1000 s, pri dl-u nekako ne pridem z obliko skupaj...

skratka, malce dileme pred novo sezono, ki je pomoje povsem na mestu v tem zimskem času :)

LP

S.

Ta s 96.000km mi je poznan smo bili skupaj na ene dveh potepanjih :P . Tukaj ne moreš nič falit verjemi.

Je pa bivši lastnik tudi na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se podpišem pod tole.. ko sem ugotovil, da OMVjev 100 oktanski pomaga proti klenkanju in da to ni ena od miljon brezveznih motofint na tem forumu, tankam samo še to..

no, sam v svojo "lubico" iz bawarske vedno tankam 98 ali 100 oktanov in pri 274000 motor dela BP.

pa tudi sicer sem se navadil tankat vsaj 98 oktanov. tudi v prejšnji motor. moram reči, da mi je suzuki ravno zaradi svoje V twina 1000 tako zelo všeč in tudi problemov z dvema suzikama nisem imel. kar se tiče DL-a. cena je trenutno še malce previsoka. bi pa v tem primeru skoraj raje sv 1000 s ali tdm 900.

tega gs-pa sem slučajno videl, ko sem šel na servis v celje. cenovno je simpatičen, in prijazen gospod je omenjal garancijo za nekaj mesecev...(kar se mi zdi lepo, glede na to da je motor star 6 let) bojda ni imel prejšnji lastnik z njim nobenega problema. :OK:

kljub napakicam, ki si jih bmw vsake tolk privošči, se mi pa zdi, da znajo naredit motor ali avto, ki je ob sami vožnji dejansko v veselje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav!

ne bom odpiral na na novo teme. namreč, odločam se za motor, ki bi bil dovolj močan za dva. sprva pač nisem imel velikih ambicij zaradi financ. premišljujem pa da bi segel malo globlje v žep in kupil gs-a. po pričevanjih s foruma sem dobil mešane občutke. sicer ciklistiko vsi pohvalijo, poraba olja me ne moti, tudi vibracije ne, le tisto o klenkanju in in ventilih pri boxerju me je zmotlo...

ogledujem si enega črnega gs 1150, ki naj bi bil od prvega lastnika s 96.000km, vendar v "top zustand" .)

v znani avtohiši v celju. mogoče je lastnik celo na forumu, tega ne vem, bi pa prosil, če bom precej mim udaril, če se odločim za nakup te endure. namreč v izboru je tudi honda xl 1000, aprilia caponord, ki sta cenovno malce ugodnejši, ampak bmw ma pa le svoje čare. na 4 kolesih ga že imam doma :D

sicer je moja favoritna znamka suzuki, vendar bi mi trenutno edino pasal sv 1000 s, pri dl-u nekako ne pridem z obliko skupaj...

skratka, malce dileme pred novo sezono, ki je pomoje povsem na mestu v tem zimskem času :)

LP

S.

Evo kot si izvedel je to klenkanje cisto lahko resljivo z gorivom. 100 oktanov zmanjsa na minimum ali celo iznici. Ce pa se še pojavlja in je moteče, pa se samo rahlo prestavi predvžig na 5 stopinj samo ali pa 3. In pol klenkanje izgine. Preverjeno, preizkušeno funkcionira. Za ventile, pa če si malo mojstra si lahko sam uzameš čas in jih poštimaš. Imam doma servisno knjigo za BMW-je boxerje, tako da če kdo kaj rabi se da dobit. Letos narejenih od nakupa v mesecu avgustu do sedaj cez 6000 km brez problema. Tako da mislim da ne moreš ustrelit mimo. Če pa to ta trgovina katera mislim S..... pol mislim da majo tam samo bmw-je kupljene v SLO, tako so vsaj meni zagotovoili, ko sem motor tam kupil. Za več info pa sem na privatu.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kot si izvedel je to klenkanje cisto lahko resljivo z gorivom. 100 oktanov zmanjsa na minimum ali celo iznici. Ce pa se še pojavlja in je moteče, pa se samo rahlo prestavi predvžig na 5 stopinj samo ali pa 3. In pol klenkanje izgine. Preverjeno, preizkušeno funkcionira. Za ventile, pa če si malo mojstra si lahko sam uzameš čas in jih poštimaš. Imam doma servisno knjigo za BMW-je boxerje, tako da če kdo kaj rabi se da dobit. Letos narejenih od nakupa v mesecu avgustu do sedaj cez 6000 km brez problema. Tako da mislim da ne moreš ustrelit mimo. Če pa to ta trgovina katera mislim S..... pol mislim da majo tam samo bmw-je kupljene v SLO, tako so vsaj meni zagotovoili, ko sem motor tam kupil. Za več info pa sem na privatu.

D.

gre za hišo na S, seveda. .) motor je bil kupljen po zagotovilih v slo in ima pravtako vso dokumentacijo.

s kilometri se ne obremenjujem. do sedaj sem vse bmw-je kupil z 200.000 plus kilometri (torej ravno utečene :D )

hvala za tolažilne besede. bi pa takšen priročnik prišel vedno prav. :) načeloma peljem svoje vozilo vedno na servis, kakšne male zadeve pa bi znal uštimat tudi sam.

en razog več za nakup tega motocikla je tudi moja višin. 190 cm in 100 kg včasih težko zložiš na kakšno 600 kubično "igračko" :)

da ne pozabim :? kako je pa stroškovno z rednim vzdrževanjem pri gs-u? na sezono naredim povprečno do 10.000 km. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre za hišo na S, seveda. .) motor je bil kupljen po zagotovilih v slo in ima pravtako vso dokumentacijo.

s kilometri se ne obremenjujem. do sedaj sem vse bmw-je kupil z 200.000 plus kilometri (torej ravno utečene :D )

hvala za tolažilne besede. bi pa takšen priročnik prišel vedno prav. :) načeloma peljem svoje vozilo vedno na servis, kakšne male zadeve pa bi znal uštimat tudi sam.

en razog več za nakup tega motocikla je tudi moja višin. 190 cm in 100 kg včasih težko zložiš na kakšno 600 kubično "igračko" :)

No saj tudi jaz malo manj kot 190 cm... in potem je voznja tega motorcka mimo kolon in skozi guzvo v mestih, kljub njegovim gabaritom, ki ne spada ravno med male motorje pravo igrackanje.... seveda pa moras peljat vsaj 25/h, ker drugače pa je malo tezak.. pri 25+ hitrosti pa je uzitek čisti :)

Za priročnik pa se boš kaj oglasil pa bomo uredili kaj, ni problema...

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav!

ne bom odpiral na na novo teme. namreč, odločam se za motor, ki bi bil dovolj močan za dva. sprva pač nisem imel velikih ambicij zaradi financ. premišljujem pa da bi segel malo globlje v žep in kupil gs-a. po pričevanjih s foruma sem dobil mešane občutke. sicer ciklistiko vsi pohvalijo, poraba olja me ne moti, tudi vibracije ne, le tisto o klenkanju in in ventilih pri boxerju me je zmotlo...

ogledujem si enega črnega gs 1150, ki naj bi bil od prvega lastnika s 96.000km, vendar v "top zustand" .)

v znani avtohiši v celju. mogoče je lastnik celo na forumu, tega ne vem, bi pa prosil, če bom precej mim udaril, če se odločim za nakup te endure. namreč v izboru je tudi honda xl 1000, aprilia caponord, ki sta cenovno malce ugodnejši, ampak bmw ma pa le svoje čare. na 4 kolesih ga že imam doma :D

sicer je moja favoritna znamka suzuki, vendar bi mi trenutno edino pasal sv 1000 s, pri dl-u nekako ne pridem z obliko skupaj...

skratka, malce dileme pred novo sezono, ki je pomoje povsem na mestu v tem zimskem času :)

LP

S.

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj tudi jaz malo manj kot 190 cm... in potem je voznja tega motorcka mimo kolon in skozi guzvo v mestih, kljub njegovim gabaritom, ki ne spada ravno med male motorje pravo igrackanje.... seveda pa moras peljat vsaj 25/h, ker drugače pa je malo tezak.. pri 25+ hitrosti pa je uzitek čisti :)

Za priročnik pa se boš kaj oglasil pa bomo uredili kaj, ni problema...

Lep pozdrav

super. :OK: glede teže pa ne vem...meni se vsaj na mestu ni zdel težak in okorn. :D varadero se mi zdi recimo bolj (je takšna luštna kravca ta xl) :) kako je v praksi pa žal ne vem.

po kilogramih so pa vsi tu nekje okrog 240 kg...

(ima doma test 5 velikih endur iz leta 99: bmw gs 1100, honda varadero, MG quota 1100 es, cagiva gran canyon 900 in tdm 850) pa sem mal na uč primerjal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre za hišo na S, seveda. .) motor je bil kupljen po zagotovilih v slo in ima pravtako vso dokumentacijo.

s kilometri se ne obremenjujem. do sedaj sem vse bmw-je kupil z 200.000 plus kilometri (torej ravno utečene :D )

hvala za tolažilne besede. bi pa takšen priročnik prišel vedno prav. :) načeloma peljem svoje vozilo vedno na servis, kakšne male zadeve pa bi znal uštimat tudi sam.

en razog več za nakup tega motocikla je tudi moja višin. 190 cm in 100 kg včasih težko zložiš na kakšno 600 kubično "igračko" :)

da ne pozabim :? kako je pa stroškovno z rednim vzdrževanjem pri gs-u? na sezono naredim povprečno do 10.000 km. :blink:

O tem motorju ti lahko jaz kaj več povem :grim za serviserja, ki ga je vedno on šravfal :kva2: pa tudi. Lp

Ps: servis ti morajo narediti kompleten(jaz ga nisem delal) so mi rekli, da bodo dali novemu lasniku neko (3 mes.)garancijo. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super. :OK: glede teže pa ne vem...meni se vsaj na mestu ni zdel težak in okorn. :D varadero se mi zdi recimo bolj (je takšna luštna kravca ta xl) :) kako je v praksi pa žal ne vem.

po kilogramih so pa vsi tu nekje okrog 240 kg...

(ima doma test 5 velikih endur iz leta 99: bmw gs 1100, honda varadero, MG quota 1100 es, cagiva gran canyon 900 in tdm 850) pa sem mal na uč primerjal...

Suzyrider, čisto tako v info, ki je že oddan na teh straneh v drugem topiku.

V Mariboru, v trgovini Stupit, se prodajata enduro potovalnika, nova Triumph Tigra letnika 2006 po zelo ugodni ceni 1.8 mio SIT.

Eden je oranžne barve, drugi angleško green - temno zelena. Seveda s kovčki.

Zagotovo nimaš več kaj dosti za razmišljat. Novo je le novo pa še 2 leti garancije. Ne boš pa potreboval nalivat 98 oktanskega bencina. Anglež je več kot zadovoljen s 95 oktani. :OK:

Seveda me ne narobe razumet. GS je zagotovo dober motorin kot vsi BMW. Odločitev je pa seveda in samo tvoja.

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzyrider, čisto tako v info, ki je že oddan na teh straneh v drugem topiku.

V Mariboru, v trgovini Stupit, se prodajata enduro potovalnika, nova Triumph Tigra letnika 2006 po zelo ugodni ceni 1.8 mio SIT.

Eden je oranžne barve, drugi angleško green - temno zelena. Seveda s kovčki.

Zagotovo nimaš več kaj dosti za razmišljat. Novo je le novo pa še 2 leti garancije. Ne boš pa potreboval nalivat 98 oktanskega bencina. Anglež je več kot zadovoljen s 95 oktani. :OK:

Seveda me ne narobe razumet. GS je zagotovo dober motorin kot vsi BMW. Odločitev je pa seveda in samo tvoja.

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

rocky, najlepša hvala za informacijo. za triumphe vem da so zelo dobri motorji, trivaljni agregati pa sploh. amapk žal do 1.8 mi še manjka kr nekaj... no, je pa res, da je motor nov in ne rabiš 1000 evrov rezerve...

če sem odkrit, sem v samem začetku gledal motorje do enega miljona in se za ta denar dobi zelo soliden motorček (sv, cb, zr, gs 650...) sedaj pa razmišljam (povod pa je bil ravno ta gs) da bi mogoče le primaknil še nekaj denarja, vendar sem za omenjenenega triumpha še vedno prekratek, zato ga tudi nisem vzel pod drobnogled. :) bom pa to storil ta trenutek, saj kakšna dodatna info ne škodi... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne pozabim :? kako je pa stroškovno z rednim vzdrževanjem pri gs-u? na sezono naredim povprečno do 10.000 km. :blink:

torej bo en servis na leto... olje, filtri, svecke po potrebi... .) deli cca 25.000 ce to vse menjaš... tako da to je to.... plus gorivo, ce pa bo kaj narobe pa motoristka za jajca obesit pa bo :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej bo en servis na leto... olje, filtri, svecke po potrebi... .) deli cca 25.000 ce to vse menjaš... tako da to je to.... plus gorivo, ce pa bo kaj narobe pa motoristka za jajca obesit pa bo :)

D.

v mejah normale torej .) pa so to cene na uradnih servisih? (AA)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa so to cene na uradnih servisih?

Redni servis na mojmu GS-u v AVTOVAL-u

1000 Km cca 30K

10000Km cca 27K

P.S. kupil sem novega 3 leta starega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Redni servis na mojmu GS-u v AVTOVAL-u

1000 Km cca 30K

10000Km cca 27K

P.S. kupil sem novega 3 leta starega.

vredu. saj sem jaz za svojo suziko tudi plačal okrog 20k sit pred dvema letoma (na 6000km) pa ni tok "nobel" znamka :D

bi pa še nekaj vprašal... olje motul 5100. ravno doma ga imam pa me zanima če bi bil za box mašino tudi vredu. jaz sem ga imel v V twinu. gradacija pa je 15W 50. baje da je tudi od olja odvisno, kok ga popije :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!