Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Novi čevlji bojo Formula, višina je enaka Sidi...le da prej nisem nikoli probal vozit BMW-ja z takimi škornji.

Simonsi... verjetno si nastavo višino ročice z vijakom na maksimum, torej navzgor 2,3,...prestavljaš da nogo v gležnju potisneš navzdo pod ročico in podplat čevlja ostane na stopalki(vem, da vsak da pri prestavljanju nogo pod ročico :devil: , ampak z enduro škornji je drugačn filing kot pa z enimi turing), pri prestavljanju navzdol pa dvigneš nogo iz stopalke in prestaviš....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zajebo, mislo sem Tomaža, ki vozi z takimi škornji...

LP

Popravljeno . Popravil Giant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno par dni nazaj sem premaknil "šalthebl" tako da sem ga odmontiral in premaknil za kakšen zob ali dva navzdol, ker s tistim vijakom za nastavljanje se ne da veliko pomagat. ni nikakršne razlike, le bolj mi "pade" na nogo. pa vozim z enduro/turing škornji. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je meni tudi uspelo :kva2: , jaz sem ga tudi premakno za en zob navzgor in zaj paše na škorn :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po sicer zelo užitni vožnji s svojim bmw-jem sem danes odkril eno anomalijo.

namreč, skolegom sva se peljala v klanec, malo se je vleklo in kmalu zatem se oglasu čuden zvok (kot elektromotorček pred zagonom. na vrhu seveda odkrijeva da je to bencinska pumpa. le kaj jo je prijelo?

no, ko pa se spustiva navzdol pa mi padejo črtice za prikaz goriva na nulo in prižge se lučka!!

prej mi je kazalo porabo goriva skos polnu, včasih črtico manj..

potem grem tankat in natankam v kestl malo več kot 23 litrov!! pumpa seveda utihne. :blink:

sedaj pa je tako...prikaz stanja goriva niha. kaže polno, potem pade za črtico ali celo tri, potem pa spet polno. kestl za benz je poln čist do spodnjega roba, tko kot piše v navodilih...

sedaj me pa zanima.. ali je to normalno da se to dogaja pri full polnem tanku ali je mogoče finta v kakšnih kontaktih?

sicer pa je vožnja (ko se seveda navadiš bmw-jevih fint) odlična :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po sicer zelo užitni vožnji s svojim bmw-jem sem danes odkril eno anomalijo.

namreč, skolegom sva se peljala v klanec, malo se je vleklo in kmalu zatem se oglasu čuden zvok (kot elektromotorček pred zagonom. na vrhu seveda odkrijeva da je to bencinska pumpa. le kaj jo je prijelo?

no, ko pa se spustiva navzdol pa mi padejo črtice za prikaz goriva na nulo in prižge se lučka!!

prej mi je kazalo porabo goriva skos polnu, včasih črtico manj..

potem grem tankat in natankam v kestl malo več kot 23 litrov!! pumpa seveda utihne. :blink:

sedaj pa je tako...prikaz stanja goriva niha. kaže polno, potem pade za črtico ali celo tri, potem pa spet polno. kestl za benz je poln čist do spodnjega roba, tko kot piše v navodilih...

sedaj me pa zanima.. ali je to normalno da se to dogaja pri full polnem tanku ali je mogoče finta v kakšnih kontaktih?

sicer pa je vožnja (ko se seveda navadiš bmw-jevih fint) odlična :OK:

Verjetno so kaki kontakti slabi.. ali na konektorju bencin pumpe ali pa na plovcu. No moje mišlenje seveda

Ker če motor normalno laufal verjetno nič narobe s pumpo. Mislim pa da si tako ali tako imel prazen rezervoar goriva.

Moje pravilo je po narejenih 350 Km isci pumpo.

Hm kolikor jaz vem nima pumpa nič s prikazovanjem nivoja goriva

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm kolikor jaz vem nima pumpa nič s prikazovanjem nivoja goriva

Lep pozdrav

D.

V mislih sem imel bencinjsko pumpo. Ker ce tankas po 350 Km, se ti ne more zgodit, da tankas 23l goriva, pa ce ti prikazovalnik dela al pa ne.

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel bencinjsko pumpo. Ker ce tankas po 350 Km, se ti ne more zgodit, da tankas 23l goriva, pa ce ti prikazovalnik dela al pa ne.

Lahko tankaš po 300 km 23 litrov... seveda kako voziš, pod kakimi obrati in to... se pa da... pri teh podatkih je poraba 6.5 litra... kar pa tudi ni tako drastično... slaba pumpa po moje ne poveča porabe vsaj ne tako drastično... samo zmanjša sposobnosti... Vse je seveda stvar diskusije in ostalih simptomov, in v končni fazi je debata namenjena temu da bomo vsi kaj iz tega potegnili in se v podobnih situacijah spomnili tega in se iz tega kaj naučili, kar nam bo kdaj mogoče zmanjšalo kravžlanje možgančkov

Pri 23l si prišel na hlape... :kva2: mislim, da je plovec vzrok :hmm:

za bit plovec... samo bi prej reko da zvito kaj na plovcu kot preluknjan plovec... ker če bi bil plovec predrt bi kazal skozi manj... ali pač ? :hmm:

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi tudi reko, da je plovec, možno da se kaj zvije/poškoduje , pri montaži pumpe na rezervor. npr. ko menjaš becin filter. Se lepo vidi, ko vzmameš pumpo iz rezervoarja "konektor" za prikazovanje goriva, se vidi kje drsa plovec po njem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor včeraj vzel iz garaže. vse dela kot mora, prikazovalnik kaže kot je treba. zgleda da ima možnost self-service. :OK: sicer pa sem kupil motor in nisem mel pojma koliko je tank poln in koliko kilometrov je bilo prej narejenih tem tankom. pumpa se je oglašala izključno zarad tega, ker je sesala zadnje kaplje. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko se seveda navadiš bmw-jevih fint

kaj pa so bmw-jeve finte? :blink:

Mene kot svežega bemfl farera najbolj moti menjalnik. To škljoca ko stara vekerca, ko šaltam gor ali pa dol, s tem da ko šaltam gor lahk škljocanje preprečim, če resnično hitro prešaltam.

Vse ostalo je res dobro, ampak tole škljocanje :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, prej vozil japonca in so bili menjalniki za odtenek bolj "tekoči" ampak tudi ta na bmw-ju me ne moti. je pa res, da kr ornk "klonk" nardi, ko šaltaš. .)

to je prva stvar, ki sem jo opazil.

potem zvok samega agregata me spominja na star šivalni stroj :D (čeprav lepo teče) Me ne moti, oziroma ima svoj čar. (samo da ne crkne) :OK:

6 prestava je dejansko "overdrive" in jo lahko uporabiš od cca 90 km/h dalje. (uporabna zadeva na potovanjih)

cukanje v desno na mestu, če iz nizkih obratov obrneš gas. ni panike, je pa svojevrsten fenomen. :)

vožnja po ovinkih pa je fenomenalna. GS-a peljem lažje, hitreje in bolj "ziher" kot oba suzukija. bremze navdušujejo :OK:

aja, pa še števec. letnik nad 2000, pa še vedno je analogni prikaz km. in celo kolešček ima, da ga zavrtiš, da zbiješ dnevne km na nulo, na drugi strani pa ima zelo dober digitalni prikaz temp. olja, stanja bencina in prestav!! :OK:

opazil sem, da je največ zanimanja za motor (ko kje stoji) s strani moških srednjih ali malo kasnih srednih let :D torej definitivno ni magnet za punce :doze: :D

največja pohvala pri motorju pa gre na račun kardana in sklopke (kolo ne grabi prehitro ko šaltaš nižje) gretja ročic, uporabnosti (še komplet cajg od bmw-ja ima), male porabe in fenomenalne dinamike vožnje ter nenazadnje navora. piko na i pa da kljun ter nesimetrični žarometi. pojava, ni kaj :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to slednje sem mislil bolj za šalo no. ne bit zdej jezni :) punco mam, pa ne zaradi motorja in mi je tudi vseeno kaj si mislijo o mojem motorju drugi, ker ga kupim zase. moji sploh ni všeč GS, pa sem ravno tega potem kupil :devil:

mislim da bistvo tega motorja krasenje letnega vrta kafiča, ampak se lepota izkaže na cesti ob vožnji :OK:

(čeprav meni pa zgleda zelo lep) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to slednje sem mislil bolj za šalo no. ne bit zdej jezni :) punco mam, pa ne zaradi motorja in mi je tudi vseeno kaj si mislijo o mojem motorju drugi, ker ga kupim zase. moji sploh ni všeč GS, pa sem ravno tega potem kupil :devil:

mislim da bistvo tega motorja krasenje letnega vrta kafiča, ampak se lepota izkaže na cesti ob vožnji :OK:

(čeprav meni pa zgleda zelo lep) .)

Saj meni je tudi zelo lep, sploh zaradi drugačnosti, ki je res drugačna zaradi prej vseh omenjenih "posebnosti"

D.

In moji tui ni bil všeč, dokler se nisva prvič peljala....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja pa še vztraja, da je vožnja na športaku enako udobna kot na GS-u... :slap: svašta. men je všeč tut če se sam vozim :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja pa še vztraja, da je vožnja na športaku enako udobna kot na GS-u... :slap: svašta. men je všeč tut če se sam vozim :D

Not so long ago, a wise man said to me...babe gledajo na motor tko kot na čevlje...ni nič važno kako se nosijo, važno je kako zgleda(jo) :slap: :lol1: Takšen bimmer je njej pač težko težko všeč...ona ne ceni kardana, ogrevanih ročic in zanesljivega agregata, pa vilic ki se ne potapljajo pri zaviranju itd...

Če dobro potuhtam...si bil ravno ti ta wise man ;)

Popravljeno . Popravil Slide
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa so bmw-jeve finte? :blink:

Mene kot svežega bemfl farera najbolj moti menjalnik. To škljoca ko stara vekerca, ko šaltam gor ali pa dol, s tem da ko šaltam gor lahk škljocanje preprečim, če resnično hitro prešaltam.

Vse ostalo je res dobro, ampak tole škljocanje :headbang:

kakšno škljocanje, pač je bl za dece narjen, sej ko boš naredu par tisoč boš točno dojel med katerimi obrati moraš prestavit, vedi pa da ne bo tko lepo prestavl kot če maš ketno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponovno sem tukaj z novim vprašanjem. namreč, velik sem 190 cm in imam problem z turbolencami in premetavanjem čelade sem ter tja, kar seveda spremlja bučen orkester vetra. nad 100, 110 kmh se je nekako neprijetno peljat. kakšne izkušnje pa imate vi? je potreben nov vetrni ščit ali se da original kako predelat? sem bral na advriders forumu pa vem še manj kot prej (glede tega problema) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponovno sem tukaj z novim vprašanjem. namreč, velik sem 190 cm in imam problem z turbolencami in premetavanjem čelade sem ter tja, kar seveda spremlja bučen orkester vetra. nad 100, 110 kmh se je nekako neprijetno peljat. kakšne izkušnje pa imate vi? je potreben nov vetrni ščit ali se da original kako predelat? sem bral na advriders forumu pa vem še manj kot prej (glede tega problema) :D

Jaz mam 12 cm manj, pa me veter nic ne moti, se lahko peljem tudi 180 km/h. Mogoce se moras samo malo navaditi, na veter v laseh, ki ga je def. vec kot na kakem sportaku.

Drugace pa pravjo, da je ta sipa ful OK, cenaj naj bi bla pa tam okoli 140 €.

http://www.mra-shop.de/shop/index.php?main_page=product_info&manufacturers_id=3&products_id=2397899&zenid=2ccdd2ddd75c46505f56dff0478543b5

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!