Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Vse tiktakanje resi 100 oktanski bencin. ...

A je za uporabo 98 ali 100 oktanca potrebno kaj spreminjati pri nastavitvah motorja, glede na to, da tovarna predpisuje 95 ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je za uporabo 98 ali 100 oktanca potrebno kaj spreminjati pri nastavitvah motorja, glede na to, da tovarna predpisuje 95 ??

Ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem, ko sem ga kupil poslušal te zvoke. Sploh prvič se mi je zgodilo na Hvaru v avgustu pri 40C in naloženem motorju ni lepo prestavil med 5 in 6, sedaj pri 60.000km ni nobenih težav, prestavlja tudi naložen in z dvema na motorju, se s časom navadiš na delovanje.

Klenka pa če ga fejst odpireš s 95 oktanskim bencinom, če pa potujem pa tudi s 95 ni problemov ker vozim med 3500 in 4500 obrati.

Mam pa za letošnjo sezono novo pridobitev -> ALU kovčki. Prva liga, kaj vse lahko spraviš notri pa še na vrhu ostane prostor...

Sej mislim da so od enega motosvetovca, jih bo sigurno prepoznal po svetlečih črtah (super za ponoči in zvečer).

IPB Slika

U še tole sem se spomnu, ali je že kdo imel podobno težavo, desna ročka mi ne greje, leva pa normalno? Ali navitje, kakšen kontakt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U še tole sem se spomnu, ali je že kdo imel podobno težavo, desna ročka mi ne greje, leva pa normalno? Ali navitje, kakšen kontakt?

Na starem K-ju sem imel enake simptome in moral zamenjati celo ročko. :doze: Lahko pa poskusiš preveriti kontakte , mogoče imaš srečo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam obcutek, da desna bolj greje.

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako nalozen pa je bil moj GS, na prvomajskem potepanju po Korziki.

sam morš pa met trde amortizerje ane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

Sem novopečeni lastnik R1150R in me zanima, če ima kdo mogoče navodila za uporabo v elektronski obliki.Jaz imam servisna navodila v angleščini v pdf formatu nimam pa osnovnih navodil.

Kar se pa tiče debate o menjavanju brez sklopke pa mislim da je niso brez potrebe vgradili je pa tudi dobro da kaj delaš ko se voziš ker če zaspiš je pa sila :eek: Me pa čudi prestavno razmerje med 5 in 6 ker skoraj ni razlike v obratih cca 300 kot sem opazil, zakaj tako malo ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u bica tole si pa pelov sabo, a še za otroke kakšno stvar a kako :)

jaz sem imel za na korziko samo stranska original kovčka, tank torbo in pa zadnjo 75l LOUIS torbo pa je blo vse notri, spanje seveda v kampih...

takole nekako

IPB Slika

Če ti pa ena ročka bolj greje kot druga je pa lahko tudi termostat vsaj danes sem nekaj gledal po shemah so neke zadeve pred ročkami ki uravnavajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ste GS-ovci malo bolj dejavni kot RT-jevci kar tule sprašujem, kje bi najbolj enostavno prišel do napajanja za navigacijo i.p.d. na sprednjem delu, ki naj bi bila vezana na kontakt in ne stalen štrom.

A je smiselno kje iz luči vleč ? Sem gledal pri škatli za varovalke, je treba kar nekaj razdret da prideš zraven :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o tem so pisali pubeci v temi GS 1200, mogoče najdeš kaj koristnega.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o tem so pisali pubeci v temi GS 1200, mogoče najdeš kaj koristnega.

LP

Ja sem bral. Tam zaradi BusCan -a priključujejo na vtičnico. Pri 1150 modelih je v vtičnici stalen štrom, kar pa meni ne ustreza. Nebi rad kje pozabil kaj pod napetostjo in spraznil akumulatorja :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem bral. Tam zaradi BusCan -a priključujejo na vtičnico. Pri 1150 modelih je v vtičnici stalen štrom, kar pa meni ne ustreza. Nebi rad kje pozabil kaj pod napetostjo in spraznil akumulatorja :hmm:

kje pa je na RTju radio priklopljen? Dela tudi brez kontakta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče debate o menjavanju brez sklopke pa mislim da je niso brez potrebe vgradili je pa tudi dobro da kaj delaš ko se voziš ker če zaspiš je pa sila :eek: Me pa čudi prestavno razmerje med 5 in 6 ker skoraj ni razlike v obratih cca 300 kot sem opazil, zakaj tako malo ?

lp

ja, sklopka je vgrajena zato, ker ful težko spelješ brez sklopke ...

glede 6. brzine - preveri, če imaš overdrive, ali navadno... in pol se pozanimaj, kaj to je :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pa je na RTju radio priklopljen? Dela tudi brez kontakta?

Ja radio ima stalen štrom :blush:

Kolikor sem gledal, je še najlaže prit do zadnje luči in tam vzeti ven . Se mi pa vseeno zdi malo čudno iz zadnjega dela motorja vlečt kabel naprej. Saj bi vzel nekje pri sprednji luči ampak je tudi vse tko stisnjeno ko hudič in nimam volje pol motorja razstavit da pridem do napajanja.

Ali je zaradi kontole izpravnosti žarnice ali pa zaradi povečanega odjema lahko kaj narobe če dodam gor še enega porabnika ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja radio ima stalen štrom :blush:

Kolikor sem gledal, je še najlaže prit do zadnje luči in tam vzeti ven . Se mi pa vseeno zdi malo čudno iz zadnjega dela motorja vlečt kabel naprej. Saj bi vzel nekje pri sprednji luči ampak je tudi vse tko stisnjeno ko hudič in nimam volje pol motorja razstavit da pridem do napajanja.

Ali je zaradi kontole izpravnosti žarnice ali pa zaradi povečanega odjema lahko kaj narobe če dodam gor še enega porabnika ??

Vceraj mi serviser ni nic pametnega povedal. Potrdil je naj vzamemo el. iz trombe ali pa iz kaksnega kabla na kljucavnici..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj mi serviser ni nic pametnega povedal. Potrdil je naj vzamemo el. iz trombe ali pa iz kaksnega kabla na kljucavnici..

:worship: Hwala za trud, bom že našel kaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali mi mogoče lahko kdo l(ahko na PM) prišepne, kam na servis vodi svojega bmw-ja? vem za AA v trzinu, da so dobri. kaj pa zasavju ali celju? lahko je tudi cenovno ugodno.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako nalozen pa je bil moj GS, na prvomajskem potepanju po Korziki.

Ej, kako ste vi zrihtali nosilec zgornjega kufra, da se ne zlomi?

Meni se lomi kar naprej, pa vozim notri le še spalko. Sicer zvar drži, ampak poči pa zraven. Potem pa jovo na novo.

Izgleda da bo treba zamenjat, samo takega kot že imam, najraje ne bi več dajal noter...

A obstaja kaka druga opcija? Na Touratechu sem gledal, pa nisem najdel.

LP, M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, kako ste vi zrihtali nosilec zgornjega kufra, da se ne zlomi?

Meni se lomi kar naprej, pa vozim notri le še spalko. Sicer zvar drži, ampak poči pa zraven. Potem pa jovo na novo.

Izgleda da bo treba zamenjat, samo takega kot že imam, najraje ne bi več dajal noter...

A obstaja kaka druga opcija? Na Touratechu sem gledal, pa nisem najdel.

LP, M.

Jaz imam GIVI original nosilec. Zaenkrat se ni zlomljen, pa je kufr stalno ful nalozen.

Ce grem na siht je noter prenosnik, z vso opremo, na potovanju pa dam gor se 50l nepremocljivo vrezo za sotor in armafleks.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri je pravi kljuc za filter za olje za R 1150Gs.

P.S. a imata 1150 RT in 1150 GS enak kljuc?

post-9567-1178876844_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SuzyRider

Najbolj cenovno ugodno je DIY (vsaj dokler ne kaj zaj*eš), ampak pri bokserjih skoraj ne moreš (je vse lepo pri roki).

@bica

Jaz sem kupil ključ drugje, je mere 74.4mm, filter v njem ima malo lufta, je aluminijast (zelo podoben temu na sliki pod "E"), uporabljam pa ga na R1150R.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mi tudi v Louis-u dali kljuc pod oznako E.

Hvala

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!