Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Oky fantje brez veze debatirat kateri motor je dober in kateri ni. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, tak da to sploh ni debate. Je pa res da je veliko potovalnih motorjev ravno BMW GS-ov. Tega ne more spremeniti nihče.

Jaz ga sam vozim in uživam z njim pa naj bo to na turci 10 km ali pa 300 km. vseeno

Kar pa se tiče štelanja ventilov. Seveda je priporočljivo da je motor hladen. Ampak za olje je pa dobro da je vroč. In potem sklepamo kompromise. Največji problem je ker ne moremo puščat motorjev čez noč, da bi se olje odteklo, da bi lahko potem drugi dan naredili servis. Samo če pa odpreš pokrove ventilov, se hitreje hladi, in priporočilo je da pade temperatura olja(posledično ohišja) pod 80 stopinj celzija. Torej če lahko ventile držiš z roko so vsekakor dovolj hladni za štelanje. Tako da tukaj sploh ni problema ali gre ali ne gre nastavit. In ni toliko težava v zračno ali oljno ali vodno hlajeni mašini, bolj je problem v velikosti motorja in v količini železja, aluminija, sivih zlitin ali kakorkoli rečeš, katere se morajo ohladit.

Lejte kot sem že nekajkrat napisal, kjerkoli se vidimo, se lepo pozdravimo, ker vemo da smo vsi motoristi, pa naj smo na bmw-jih, ki pijejo olje, ducatijih, hondah, apriliah, hosyoungih, ali kakih no name firmah, na cestah se vedno pozdravimo ali ne? In ne maramo kvazi pozerjev ki delajo sramoto vsem motoristom.

To je moje mnenje, in vedite užitek vas je brat, ko debatirate o vsem mogočem, ali pa je užitek z vami debatirat, saj se tudi skozi take debate da kaj naučiti, in mogoče nam kdaj v življenju pride prav, in nas resi mogoče kdaj kakih težav, ali pa še česa hujšega.

V glavnem uživajmo še naprej v vožnji in vsem skupaj veliko veliko varnih km.

Dušan

Kontra :OK:

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez zamere SUHI

med bajkerji ni zamer!!!! :rolleyes:

aja: Motorist76 ko se vidimo :drunk:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med bajkerji ni zamer!!!! :rolleyes:

aja: Motorist76 ko se vidimo :drunk:

ajd

Če prej ne :worship: Septembra, ko bomo naredili skupinsko furo... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oky fantje brez veze debatirat kateri motor je dober in kateri ni. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, tak da to sploh ni debate. Je pa res da je veliko potovalnih motorjev ravno BMW GS-ov. Tega ne more spremeniti nihče.

Jaz ga sam vozim in uživam z njim pa naj bo to na turci 10 km ali pa 300 km. vseeno

Kar pa se tiče štelanja ventilov. Seveda je priporočljivo da je motor hladen. Ampak za olje je pa dobro da je vroč. In potem sklepamo kompromise. Največji problem je ker ne moremo puščat motorjev čez noč, da bi se olje odteklo, da bi lahko potem drugi dan naredili servis. Samo če pa odpreš pokrove ventilov, se hitreje hladi, in priporočilo je da pade temperatura olja(posledično ohišja) pod 80 stopinj celzija. Torej če lahko ventile držiš z roko so vsekakor dovolj hladni za štelanje. Tako da tukaj sploh ni problema ali gre ali ne gre nastavit. In ni toliko težava v zračno ali oljno ali vodno hlajeni mašini, bolj je problem v velikosti motorja in v količini železja, aluminija, sivih zlitin ali kakorkoli rečeš, katere se morajo ohladit.

Lejte kot sem že nekajkrat napisal, kjerkoli se vidimo, se lepo pozdravimo, ker vemo da smo vsi motoristi, pa naj smo na bmw-jih, ki pijejo olje, ducatijih, hondah, apriliah, hosyoungih, ali kakih no name firmah, na cestah se vedno pozdravimo ali ne? In ne maramo kvazi pozerjev ki delajo sramoto vsem motoristom.

To je moje mnenje, in vedite užitek vas je brat, ko debatirate o vsem mogočem, ali pa je užitek z vami debatirat, saj se tudi skozi take debate da kaj naučiti, in mogoče nam kdaj v življenju pride prav, in nas resi mogoče kdaj kakih težav, ali pa še česa hujšega.

V glavnem uživajmo še naprej v vožnji in vsem skupaj veliko veliko varnih km.

Dušan

Bravo Dušan! Tudi jaz vozim BMWja , z motorjem pa delam predvsem daljše ture. Letos sem imel najdaljšo dnevno furo dolgo nekaj čez 500km , najtežjo pa 420 km kjer smo prevozili kar tri gorske prelaze polne ovinkov in serpentin in povem vam da je velika razlika na koncu dneva sedaj na BMWju, ali pa prej na enem drugem motorju.

Kar se tiče Dušana (Motorist76) sem ga pred kratkim spoznal, ko sem mu peljal motor prečekirat in lahko vam povem, da je odprt človek, ki rad pomaga - pravi motorist. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte kot sem že nekajkrat napisal, kjerkoli se vidimo, se lepo pozdravimo, ker vemo da smo vsi motoristi, pa naj smo na bmw-jih, ki pijejo olje, ducatijih, hondah, apriliah, hosyoungih, ali kakih no name firmah, na cestah se vedno pozdravimo ali ne? In ne maramo kvazi pozerjev ki delajo sramoto vsem motoristom.

To je moje mnenje, in vedite užitek vas je brat, ko debatirate o vsem mogočem, ali pa je užitek z vami debatirat, saj se tudi skozi take debate da kaj naučiti, in mogoče nam kdaj v življenju pride prav, in nas resi mogoče kdaj kakih težav, ali pa še česa hujšega.

V glavnem uživajmo še naprej v vožnji in vsem skupaj veliko veliko varnih km.

Dušan

odlicno povedano :worship:

--

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj po skorakih po 5 stopinj? Po maših korakih ne gre?

veš da gre po manjših kotih... dal sem št. samo za primer tako da to sploh ni problema.

A ni klenkanje zaradi nekontroliranega vžiga? Za ga zmanjšati bi bilo potrebno malo povečati kot predvžiga, da iskra prej vžge, kot pa pride do samovžiga?

In s tem se malo zmanjša moč motorja.

do nekrontroliranega vžiga lahko prihaja tudi zaradi umazanije....

kot predvžiga pa probaj spremenit, pa boš videl razliko... če prehitro vžiga v bistvi začneš zaustavljat bat, to pomeni da se zmes popolnoma vžge, še preden je bat čisto na zgornji mrtvi točki, in takrat dobivaš razne čudne zvoke.

tako ali tako pa motor sam avtomatsko veča kot predvžiga s povečanjem obratov, podatek je da tudi tam do 43 stopinj pred GMT. tako da moraš ti ta kot zmanjšat. Probaj v eno in drugo smer pa boš videl, kdaj in kako je motor miren in tih. včasih je samo stopinja premika že dovolj

D.

Pa sem poskušal in na koncu sem ploščo obrnil kolikor dopuščajo vijaki (v smeri vrtenja motorja - glej sliko).

Rezultati.

Do 3500 obratov je klenkanje skoraj izginilo, od tu naprej pa klenka če je gas odprt na 3/4, če je manj ali do konca pa precej manj.

A lahko poskusim še kaj?

post-688-1184606149_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Čedalje bolj me mika nakup 1100 GSa in me zanima na kaj je potrebno biti pozoren pri skoraj 10 let starem motorju z skoraj 80 km. Kako je s sklopko, zamenjava je menda kr draga? Drugače je motor optično ok, malce so podrsani cilindri, kljub zaščitnim lokom, (padec na mestu , oziroma pri počasni vožnji). Hvala za pomoč.

PURPLE

To je tako kot pri vsakem rabljenem vozilu, pogledas, ce kje kaj teče, kje kaj klopoče, če je karkoli sumljivega na pogled, če se lepo mirno pelje, če zavore lepo primejo, če gre v oba ovinka lepo, če so gume vredu, če nimajo ležaji zračnosti in take stvari. Če je motor redno vzdrževan, potem ni problema. Pa veliko užitkov, če se boš odločil zanj.

Pa sem poskušal in na koncu sem ploščo obrnil kolikor dopuščajo vijaki (v smeri vrtenja motorja - glej sliko).

Rezultati.

Do 3500 obratov je klenkanje skoraj izginilo, od tu naprej pa klenka če je gas odprt na 3/4, če je manj ali do konca pa precej manj.

A lahko poskusim še kaj?

V kakem stanju so svečke, ali so pravilne? Kdaj nazadnje menjane? Mogoče umazanija v zgorevalnem prostoru. Verjetno uporabljaš 100 oktanski bencin? Kako je z zračnim filtrom, a kje vleče zrak mimo zračnega filtra ali kaj podobnega? Klko km ma motor? Kako je z nastavitvijo uplinjačev, nastavitvijo ventilov?

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakem stanju so svečke, ali so pravilne? Kdaj nazadnje menjane? Mogoče umazanija v zgorevalnem prostoru. Verjetno uporabljaš 100 oktanski bencin? Kako je z zračnim filtrom, a kje vleče zrak mimo zračnega filtra ali kaj podobnega? Klko km ma motor? Kako je z nastavitvijo uplinjačev, nastavitvijo ventilov?

D.

letnik 2000

redno servisiran

70000km

zadnji servis pred 3 tedni na AA v LJ

omenjeno klenkanje z 95 okt. bencinon pri 100 ni klenkanja

klenka praktično že od novega prvič opazil pri kakih 5000km

ventili menjani lani pri 60000km (prepihal ventil)

Problem je ko greš ven iz Slo. ker ni povsot za dobit 98 ali 100 okt. bencin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 2000

redno servisiran

70000km

zadnji servis pred 3 tedni na AA v LJ

omenjeno klenkanje z 95 okt. bencinon pri 100 ni klenkanja

klenka praktično že od novega prvič opazil pri kakih 5000km

ventili menjani lani pri 60000km (prepihal ventil)

Problem je ko greš ven iz Slo. ker ni povsot za dobit 98 ali 100 okt. bencin

Torej maš za Slovenij rešen problem :) tankaš 100 na OMV :)

In če prav vem, mislim da ima tvoj konjiček samo eno svečko, z dvema svečkama je teh problemov manj.

za tujino pa rabiš tisto stikalo, oz priključek kot že omenjeno, za drug način delovanja mototronica, pa boš tudi takrat rešil ta problem.

No lep pozdrav

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 2000

redno servisiran

70000km

zadnji servis pred 3 tedni na AA v LJ

omenjeno klenkanje z 95 okt. bencinon pri 100 ni klenkanja

klenka praktično že od novega prvič opazil pri kakih 5000km

ventili menjani lani pri 60000km (prepihal ventil)

Problem je ko greš ven iz Slo. ker ni povsot za dobit 98 ali 100 okt. bencin

že da ti je prepihal ventil pri 60000 km ni v redu....

klenkanja ne sme biti niti pri 95 niti pri 100 oktanskem bencinu....

si že izvedel sinhronizacijo cilindrov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta bmw ni normalen. Glede na ceno pa sploh. Noben izpraven serijski motor ne klenka in ne sme na 95okt bencinu. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moram reči, da za enkrat še nisem opazil klenkanja pri 95 in pri 98 oct. bencinu, tako da sem zadovoljen. v ponedeljek je bil motorček na servisu v trzinu, kjer mi je mojster detajlno pregledal motor, ker sem bil pač prvič tam. naredil servis olja, zamenjal filtre, zamenjal je tudi nekaj drobnarij (neke podložke..) in nastavil mašino z ventili vred. je pa motor prav tako stal 2.5 uri ravno zaradi ohlajanja. vse skupaj je bilo s popustom 190 eur. motor dela še lepše kot prej. :worship: sem zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kakšno olje dolivate v boxerje poleg orginalnega, Motul, Castrol ... ? Sem namreč novopečeni lastnik boxerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

orginal olje je 20-50, svetujejo (motosvetovci) pa tud 10-40 - uglavnem za motor ni panike je pa res da se olja lahk "sovražijo" tak da jz nalivam raj kr orginal (10€ je liter pa mi zdaj pije kakih 2dl na 1000 pošteno odpelanih kilometrov - odkar sm bil na servisu je boljš -prej tud ene 4dl) - dobiš ga pa na vsakem BMW servisu. :unsure:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da dopolnim vprašanje, sintetiko, pol sintetiko, mineralno, 10 - 40 , 15 - 50 ?

Brezveze je spraševat,toliko je bilo že napisanega;absolutno vol sintetiko 20w-50,15w-40 ali 15w-50 sploh ni tako važna vizkoznost za BMW-eja boxerja,ki rad rabi malo olja je vedno bolje dat malo bolj wiskozno olje npr 20w-50 OK. Ni toliko važna znamka ola npr.Motul,Castrol,Schell,BP,Agip,Total,Esso itd.itd.Če motor ne matraš preveč potem zadošča tidi pol sintetično olje,nikakor pa nedaj notri navadno mineralno olje saj to je samo za mašine,ki se nevrtijo več kot ca 6k o/v min. pol sintetika zadošča nekje do ca 9K o/v min vsi motorji nad 9K o/v min naj bi obvezno uporabljali vol sintetiko (polno sintetiko).Slabšim mašinam z manj obrati polno sintetično olje nikakor neškoduje edino koristi npr. pri višjih temperaturah ostane bolj vizkozno-bolje maže in oljni film se netrga. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav!

imam prvo nevšečnost pri svojem GS-u. sicer ni kaj resnega, je pa moteče. mogoče se komu tudi že to zgodilo. namreč, ko zaženem hladen motor, mi pri začne tam, kjer so cevke za gorivo ven curljati gorivo. počena ni nobena cevka in tudi vse so nataknjene gor. ko se motor ogreje se curljanje počasi ustavi. je imel kdo podoben problem?

LP

S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste cevke so oddduski, in tam vrze ven odvecen bencin, zato so tudi namenjene.

Tudi meni vcasih kej ven pritece, tako da ni panike.

Popravljeno . Popravil bica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ampak to ni tista cevka, ki je na spodnjem delu motorja. gre za dovod med bencinsko pumpo (na desni strani tanka) in injektorjem. sem že imel tank dol in pogledal, pa ni nikjer kazalo da bi bila cev natrgana...

pač, ko zalaufam motor, bencin nekje spusti kot bi bil prevelik pritisk na ceveh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa drugo....moras obvezno poiskati napako.

Poglej, da nisi cevke kje iztaknil, ali jo pretisnil ko si tank dol stavil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!