Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Pri zamenjavi svečk na GS-u sem opazil, da so spodnje dve svečke drugačne od svečic, privitih v centru s strani. V navodilih piše sicer kako odstraniti plastično zaščito cilindra nikjer pa ne piše da je svečica drugačna. Namesto Bosch YR6LDE naj bi bile NGK DCPR8EKC.

Zanima me kako se obnašajo kakšne so vaše izkušnje?

Na netu sem našel celo takšen komplet. 2x BKR7EKC NGK in 2x YR6LDE Bosch.

post-7865-1217436608.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri zamenjavi svečk na GS-u sem opazil, da so spodnje dve svečke drugačne od svečic, privitih v centru s strani. V navodilih piše sicer kako odstraniti plastično zaščito cilindra nikjer pa ne piše da je svečica drugačna. Namesto Bosch YR6LDE naj bi bile NGK DCPR8EKC.

Zanima me kako se obnašajo kakšne so vaše izkušnje?

Na netu sem našel celo takšen komplet. 2x BKR7EKC NGK in 2x YR6LDE Bosch.

Jaz imam na RT-ju takle kompletek . Prva je mislim da velika-glavna in druga majhna spodnja.

2 x NGK BKR7EKC 7354

2 x NGK DCPR8EKC 7168

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI!

Kje si pa kupil?

2 x NGK DCPR8EKC 7168 tole mi še manjka!

ps. ja na sliki je banzai.

lp. Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI!

Kje si pa kupil?

2 x NGK DCPR8EKC 7168 tole mi še manjka!

ps. ja na sliki je banzai.

lp. Mirč

Material nakupljen v SAMING d.o.o. LJ - BTC

Tel. 01 585 17 47 Hala a/8

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material nakupljen v SAMING d.o.o. LJ - BTC

Tel. 01 585 17 47 Hala a/8

Hvala za namig, sem jih našel pri EVROTONU v Šmarjeti cena je 8€.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se mi počasi približuje 100K km in me zanima, ste pri takšnih kilometrih zamenjali ketne odmičnih gredi, prej kasneje, ter koliko približno to stane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi PURPLE!

Tule so se mal razpisal in poslikal delo sicer na 1100-tki. Zanimivo za prebrat imaš pa tudi teme o vseh drugih oil in air head-ih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi PURPLE!

Tule so se mal razpisal in poslikal delo sicer na 1100-tki. Zanimivo za prebrat imaš pa tudi teme o vseh drugih oil in air head-ih.

Ne najdem tega opisa????? :unsure: Pa bi tudi mene zanimala ta tema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celotna tema GSpot je zanimiva. Ko pa najdem točno določeno temo o kateri sem pisal pa prilimam bljižnico.

http://www.advrider.com/forums/forumdispla...&order=desc

ps: sem pa vmes našel še tole zelo uporabno!

http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/t-screw.shtml

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mina hvala ti, dobiš za :beer1:

Zgleda da res "ni" enostavno, oziroma so tile malo nerodni LINK

Dober video, ni kej :worship: :worship: :worship: :naughty:

Sicer pa: verige odmičnih gredi so (za razliko od zobatih jermenov) elementi, ki praviloma preživijo motor. Nisem še zasledil, da naj bi bilo pri BMWjevih boxerjih kaj drugače. Jaz si z njimi ne bi belil glave, dokler je vse v redu.

Pri taki kilometrini znajo biti bolj kritični element tega motorja dušilne lopute oz. njihova cenena izdelava in uležajenje (benti bing :headbang: ):

Klik

Pri mojem RTju je pri 74.000 km že kar nekaj zračnosti, vendar še ni toliko kritično, da bi to znatno vplivalo na zmožnost brezhibne sinhronizacije. Na slednjo so ti motorji ekstremno občutljivi, bistveno bolj od večine ostalih dvovaljnikov (pogojeno z boksersko zasnovo in zelo poenostavljenim sistemom vbrizga).

Poleg tega pa je dobro pri taki kilometrini preveriti ostale kritične točke (pletenice plina in razdelilni kolut, vzmetenje, ležaje na zadnji nihajki, ...)

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V eni od tem o BMW-jih je bilo govora o KLONK-anju pri prestavljanju.

Poglejte tale video če ga še niste in presodite.

Tudi sam sem že ugotovil, da je prestavljanje lepše pri višjih vrtljajih ampak tale...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima kako dolgo kaj gre agregat, če bi ga skoz tako preganjal? Nisem si mislu da gre lahko "traktor" tako ...

Sam prestavljam nekako takole, tik predem prestavim, dam nogo na menjalno ročico tako da jo že z "rahlo" silo tiščim navzor. Ko stisnem sklopko, premenjam skoraj brez klonka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni od tem o BMW-jih je bilo govora o KLONK-anju pri prestavljanju.

Poglejte tale video če ga še niste in presodite.

Tudi sam sem že ugotovil, da je prestavljanje lepše pri višjih vrtljajih ampak tale...

Uuuulalala bi rekel Ališič :worship: :worship: :worship: :worship:

Tale ga pa seka

post-5391-1222890029.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni od tem o BMW-jih je bilo govora o KLONK-anju pri prestavljanju.

Poglejte tale video če ga še niste in presodite.

Tudi sam sem že ugotovil, da je prestavljanje lepše pri višjih vrtljajih ampak tale...

Tale je pa zgrešu segment ko je kupoval motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je pa zgrešu segment ko je kupoval motor :)

Po moje pa ne.

Zakaj imeti 3 - 4 "specializirane" motorje, če ti vse to nudi en "univerzalen" motor ? !

(gorenjskalogikapress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem ima najboljši motor... :yea1: še cestakar je odnehal... :kva2: moja šola... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem ima najboljši motor... :yea1: še cestakar je odnehal... :kva2: moja šola... :lol1:

grumska strejla: še res je :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!