Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Pol sigurno svečke in lahko to že pri 33000km potrebno menjat? Nabavim, zamenjam in je to to, brezveze vozit na servis??

lp

svečke menjaš na vsakih 20.000km in ne vem zakaj ti jih niso na teh km :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svečke menjaš na vsakih 20.000km in ne vem zakaj ti jih niso na teh km :hmm:

hvala ti!! pol je to to. :OK:

bom jz zameju pa povem kaj pravi "mlinček" med gležni

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede zauga bom še malo počakal, ker bo motor itak mogel it na sevis in se bo tam ugotovilo kaj je narobe? Po prebranih postih, se zadeve sam raje ne bom lotil. Bambi, če bi bil post angleški bi še šlo nekako, nemščina je pa ... :headbang: , čeprav je BMW nemc .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni!

Tokrat pa jz in moja težava: Na GS-u mi je pred 1500km začela cukati mašina - začelo se je v Italiji (sem mislil,da zaradi njihovega slabega bencina), sedaj pa se nadaljuje tudi tu, ko redno tankam 100 oktankskega. Kako naj opišem - ko speljujem mi obrati naraščajo, padajo, mašina kašlja, cuka, rada crkne, dodat moram 2 do 3x tolko gasa, da lahko varno speljem. Tudi pri npr. 2500obratih in 2 prestava iz 180 stopinjskega ovinka odpreš gas (1/3) in pokne iz izpuha, zamre za delček sekunde, potegne za sekundo, spet uuuu (zamre) in spet cukne, doda gas... Dostikrat tudi pri pospeševanjih v višjih prestavah - in pač pod 5000obrati enako kovca (res ne vem kako se naj izrazim :rolleyes: )

Drugače je motor letnik 2002, magnezij a brez dveh svečk, pred 3000km pa je bil na rednem servisu (na 30kkm) - ali so morda ventili in naj reklamiram servis?!

Hvala

Matic

Poglej, če imaš dober stik na kablu za desno stran.

Moj je imel podobne simptome, ko se mi je prevrnil in se mi je na levi iztaknil konektor za desni cilinder.

LP, M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, če imaš dober stik na kablu za desno stran.

Moj je imel podobne simptome, ko se mi je prevrnil in se mi je na levi iztaknil konektor za desni cilinder.

LP, M.

Preveri ležišča bovdenov gaszajle na uplinjačih. Simptomi so točno taki, kot da bovden na desni strani ne sedi lepo v ležišču. Mogoče si kaj snemal tank ali pa si ga kako po pomoti poteknil iz ležišča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm mal šravfu pa ugotovu, da je zlamana kapica za desno svečko (plastični del ki ga nasadiš na njo:)) - to mora bit to!!!Ahjej ne vem kak se je to lahk zgodil sam grem iskat novga pol pa ma da dela.

Hvala vseen pobi.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm mal šravfu pa ugotovu, da je zlamana kapica za desno svečko (plastični del ki ga nasadiš na njo:)) - to mora bit to!!!Ahjej ne vem kak se je to lahk zgodil sam grem iskat novga pol pa ma da dela.

Hvala vseen pobi.

lp

To so meni enkrat na servisu "pokvarli", ker so kapico vlekli ven z izvijačem namesto z uno plastiko, ki je temu namenjena. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to sem tud jaz že polomu ker sevede ko sem prvič menjal nisem vedel da je pri orodju plastika s katero se sname dol kape, opazu sem pa ko sem opral motor mi je prebijalo in je laufov več po enmu cilindru kot po dveh....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem motorju, sem imel podobne tezave, vendar samo nad 5000 obr., je trokiral.

Tezave, so izginile, ko sem zamenjal svecke. Od tedaj, (skoraj 15000), pa ni nikoli vec zatrokiral.

Tudi na Sardiniji z 95 oktanskim ne.

P.S. moj je letnik 2003 in ima dve svecki.

Popolnoma isti simptomi tudi pri meni. Pri 32.000km menjani glavni svečki, problem izgine. Sedaj (pri 38.000 km) se je zadeva ponovila. Ker ne verjamem, da so šle sveče že po 6.000km, bom tokrat najprej menjal pomožne (ta spodnje) in šele potem, če ne bo nič bolje, ta glavne.

Če je tvoj l.2003, ima dve svečki na valj, ali ne? In menjal si vse štiri?

LP

GH

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma isti simptomi tudi pri meni. Pri 32.000km menjani glavni svečki, problem izgine. Sedaj (pri 38.000 km) se je zadeva ponovila. Ker ne verjamem, da so šle sveče že po 6.000km, bom tokrat najprej menjal pomožne (ta spodnje) in šele potem, če ne bo nič bolje, ta glavne.

Če je tvoj l.2003, ima dve svečki na valj, ali ne? In menjal si vse štiri?

LP

GH

NI GLAVNE IN POMOŽNE svečke vedno se menja obe oziroma vse štiri!!! :headbang: Res pa je,da niso enaki ponavadi je ena manjša ampak zaradi tega ni pomožna,manjša(manjši navoj) je zaradi pomankanja prostora v kompresijskem prostoru OK.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI GLAVNE IN POMOŽNE svečke vedno se menja obe oziroma vse štiri!!! :headbang: Res pa je,da niso enaki ponavadi je ena manjša ampak zaradi tega ni pomožna,manjša(manjši navoj) je zaradi pomankanja prostora v kompresijskem prostoru OK.

Hvala za informacijo,moj mehanik pač misli drugače. In ker je z zamenjavo "ta večjih" svečk rešil problem pri 32.000km, ime (empirično dokazano) tudi on svoj prav. Tisti :headbang: pa drugič zadrži zase!

LP GH

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obe svecki vecji in manjsi, je potrebno menjati na 20000Km.

Tako je šef... :worship: meni so bile vse štiri enake... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je šef... :worship: meni so bile vse štiri enake... :eek:

Ja videt so podobne ja samo sta pa dve pa dve različni :)

Ampak ja tako je to ja... :)

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja videt so podobne ja samo sta pa dve pa dve različni :)

Ampak ja tako je to ja... :)

Lep pozdrav

D.

Jaz sem ga imel na dve, na 1200 še pa nisem menjal... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ga imel na dve, na 1200 še pa nisem menjal... :rolleyes:

Nehvali se preveč,kajti če svečke dolgo nemenjaš se pri odvijanju zelo rada odtrga in navoj ostane v glavi motorja(se zapeče)sploh,če pri montaži niso bile namazane z bakreno mastjo,še posebno pri zračno hlajenih motorjih, potem boš skarkuliral koliko si prišparal !!!!!!!!!!!!!!!! :worship:

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nehvali se preveč,kajti če svečke dolgo nemenjaš se pri odvijanju zelo rada odtrga in navoj ostane v glavi motorja(se zapeče)sploh,če pri montaži niso bile namazane z bakreno mastjo,še posebno pri zračno hlajenih motorjih, potem boš skarkuliral koliko si prišparal !!!!!!!!!!!!!!!! :worship:

Lep pozdrav!

Imam samo 11.000km... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me - težava odpravlena. :yea2:

Bla je res kapica za na svečko (desna) zarad katere je prebijal še na ohišje in ne zgolj direkt v svečko. No uglavnem zadevo dans dodobra sprobu in niti enkrat ni zakašlju, poknu... Jeah. Aja svečke so ble mejane na 20000km tak da bom počaku še teh par tisoč km pa pol meju k očitno vse kot novo (zgleda vsekakor).

Ajd pobi hvala še enkrat pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je*** desna ročka mi ne greje, pa ravn zdej ko je mraz?

Kaj je ponavadi napaka, sej se je sigurno to že komu zgodilo?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je*** desna ročka mi ne greje, pa ravn zdej ko je mraz?

Kaj je ponavadi napaka, sej se je sigurno to že komu zgodilo?

Hvala

Slab stik ali pretrgana zica, na servisu so rekli da je nemogoce popraviti in je potrebno kupiti novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slab stik ali pretrgana zica, na servisu so rekli da je nemogoce popraviti in je potrebno kupiti novo.

a mogoče veš kolk pride? pa a je zajeban podret, je treba bit na kej posebej pozoren?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!