P182 Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 danes je BMW uradno predstavil S1000RR, 204kg mokre teže in 193hp@13.000rpm
Jure Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 (popravljeno) Sam tista okrogla luč mu pa res ne paše :xx: Pa sem že mislil, da bo končno en BMW, ki mi bo dejansko všeč za pogeldat.. Popravljeno Maj 9, 2009. Popravil Jure
LooLekSLO Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Sam tista okrogla luč mu pa res ne paše :xx: Pa sem že mislil, da bo končno en BMW, ki mi bo dejansko všeč za pogeldat.. Se strinjam. Od strani pa je lep ja.
suhi Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Sam tista okrogla luč mu pa res ne paše :xx: Pa sem že mislil, da bo končno en BMW, ki mi bo dejansko všeč za pogeldat.. Jz tudi (sam zame da bo to drugi lepi BMW Sej K1200S ni kaj zlo napačen!), sam ta uveljavljena nesimetričnost je pa iz modela v model bolj nesimtrična Infiniti popolnost
INFINITI Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 S strani je lep - škrge kot pri morskem psu spredaj pa.... za navadite se drugače pa tipična bmw fora Armaturka: While the S1000RR's engine comprehensively trounces the opposition in the tech-specs-and-pub-bragging stakes, the bike's chassis is perhaps less astounding. Again, the basics are commendably conservative – there are no funny front ends, wacky shaft drive swingarms or invisible frames here. Rather, you get a very Japanese aluminium twin spar frame, with premium-but-conventional suspension units, and radial-mount Brembo brake calipers. The forks have extra-wide 46mm stanchions, and the rear shock has separate high and low-speed damping adjustment, as well as ride height adjustment. The fabricated aluminium swingarm is extra-long (593mm), and also features an adjustable pivot point. The rear wheel also has an extra-long 45mm adjustment slot, giving more scope to alter wheelbase. Perhaps the most interesting chassis feature is the ABS system. Dubbed Race ABS, it offers four different settings, like the engine – Rain, Sport, Track and Race. The system uses four pressure sensors, together with a rear wheel lift-off sensor to fine-tune the braking effort to suit the chosen riding characteristics. And in a clear two fingers to Honda's new C-ABS system, BMW rather sniffily tells us its system weighs just 2.5kg all-in, rather than the 10kg of “systems of a similar kind”. Finally, the chassis vital stats are also pretty exciting. The bike weighs a claimed 183kg dry, or 204kg including fuel, which is pretty damned light. The wheelbase is 1,432mm, rake and trail are 23.9°/95.9mm, and seat height is 820mm. More on the new S1000RR when we get it…
gebre Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Iiiiii, to bi mene melo Najlepši tisočak v zadnjih 2h letih :grim casper7 1
ProdriveR Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 LOL,k da se niso mogl odloct,a bi mu dal okroglo luc al uno tadrugo.Pol so dal pa pol pol
INFINITI Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Še en fukiš promo: -Zgleda da plastike L & D tudi niso simetrične?
simonsi Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Najlepši tisočak v zadnjih 2h letih :grim iz kere votline si pa ti prišel? casper7 1
Dolenc™ Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) Men je pa všeč nesimetričnost, če bi bili luči enaki bi izgledal kot tipični japonc, tko je pa neki posebnega Me spominja na cyborga Ubistvu mu manjka sam en oreng ror, to bo pa že akrapo zrihtu Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil Dolenc™ casper7 1
danci1973 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Takšen bi še celo nekako zgledal: Če so tisto grozoto od asimetrije naredili samo zato, da bi bili 'drugačni', so osli. Še z dvema okroglima bi bil lepši, čeprav malo 'retro': D.
simonsi Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 dve okrogli bi bilo kul. Dve kvadratni bi zgledal kot ena cbr-ka.
Dolenc™ Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Sej konckonc je vseen kake luči ma, ker na takem motor bodo tko poliestri gor
domina Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Sej konckonc je vseen kake luči ma, ker na takem motor bodo tko poliestri gor ali pa karbonček...
suhi Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 še en link pa mal slikc! Men je klun čedalje grši...
sjeng Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 No ja men pa zgleda kot en Billy Bob s premajhnim steklenim očesom..... da je tehnično stvar prava pa ne dvomim, tko da me ne moti da je nekoliko grd.
dolsina Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Ma men je pa hud k prasc. Brutalna moč glede na japonce. No razn tanova rsv je še bolj brutalna.
bernardek Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 lep, močen in verjetno tudi dober casper7 1
gebre Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 iz kere votline si pa ti prišel? Me spominja na cyborga Evo vse povedano, fukiš moped :grim casper7 1
Guest Brumer Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Grd, drag, zanič, neuporaben, vse kopirano od Japsov, saj je ja BMW ljudje božji a ste na to pozabili (razen par izjem) !!!! Gregc 1
dive Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Zgleda strupeno, motijo me le luči, ki res niso najlepše na prvi pogled, mogoče se jih pa še navadim. Drugače pa mislim, da je to tehnično odličen motorček....ampak še vedno predrag, verjetno zato, ker jih ne bodo prodali veliko napram japoncem.
sesir Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Grd, drag, zanič, neuporaben, vse kopirano od Japsov, saj je ja BMW ljudje božji a ste na to pozabili Dobro kopiran,mi je všeč Lepe linije,sicer pa so vsi novi SS1000 lepi ko... ampak še vedno predrag, verjetno zato, ker jih ne bodo prodali veliko napram japoncem. :grim
Stric Burek Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Spredej je res ostuden, s poliestri pa je kr OK
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se