Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Cufa

BMW S 1000 XR

Recommended Posts

Cufa

Dragi moji, en prisrčen pozdrav iz zaledja. Ker ste se v temi o BMW S1000XR tako lepo skregali, jo je bilo treba malo počistit in poslat par ljubezenskih pisemc - predvsem zato, ker tudi sami želite red v resnejšh forumskih temah.

Ker se forum še vedno nadgrajuje in je ura veliko premalo, sem vam pomotoma pobrisala temo. Prepričana sem, da vam jo bo Codeine z velikim veseljem poiskal, ko bo dokončal nadgradnjo foruma. If not, pa ste dobili priliko, da vse objavite ponovno.  ;)

 

My bad. Sori.
in

....

Če si ne bi tako intenzivno merili, kdo ime daljšega, se to ne bi zgodilo :P

20150811_193816.jpg

20150810_182940.jpg

20150810_182934.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Cufa se je opravičila za zajeb. Ko bo in če bo možno pametne poste iz stare teme vrniti v življenje bomo to naredili.

Za vse ostale pripombe so druge teme.

Kmetica..ne provociraj..

Sicer pa, XR je odličen motor, ki ima še prostora za izboljšave. Mogoče pa ne bi bilo nič narobe če bi bil malo slabši tudi..in predvsem cenejši.

Če ima kdo kako vprašanje o XR-u, ali pa bi rad o tem motorju kaj povedal bo super. Pa tudi če se ponavljate.

Sicer pa je dovolj drugih tem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

pri meni je bil v izbiri, prav resno sem razmišljal o njem, odvrnila me je cena in malo pozna dobava. Dejansko bi rekel takole, če je s1000r med 12 in 14jurji, bi tale moral biti tja do max 15jurjev, pa bi verjetno tudi mene imeli na seznamu kupcev.

Gol je res 16k € ampak se vprašam, če je še tako dober, kot testni.

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Mislim da ima "gol" že dve mapi podajanja moči (Rain in Road), ABS, ASC traction control in celo anti wheehy control, pa nastavljivo šipo......zdej če se ne motim, nima tvoj SX nič manj in nič več od tega. Dobiš pa za tiste 3 "čuke" več, kolikor bi te prišel osnovni XR v primerjavi s tvojim SX-om, še odlične Brembo zavore, super prožen 4valjnik s 160KM in neverjetno ciklistiko, ki je verjetno boljša od SX-a. Glede na to, da praviš, da zavračaš elektronska vzmetenja (domnevam da osnovno vzmetenje XR-a brez DDC vseeno ni slabše od SX-ovega) in ostale elektronske cukrčke, bi ti potem takem moral osnovni XR biti povsem dovolj in po tvoji meri.

Sam je pa res...BMW-ji se kupujejo "z" opremo in tudi "zaradi" opreme! Ravno danes na jadranki sem ugotavljal, da bi bil tale XR za "jadrančkanje" top shit roba, ampak za daljše potovanje bi jaz osebno še vedno prisegel na boxer-ja - seveda če bi imel oba v garaži. No, sanje so zato da se uresničujejo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Manta

Ravo toliko je drazji, kolikor je boljsi in se vedno 2000 in se malo Evrov cenejsi od italijanske konkurence.

 

Dobro si oglejete del kjer testirajo oba motorja na Dynojetu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Mislim da ima "gol" že dve mapi podajanja moči (Rain in Road), ABS, ASC traction control in celo anti wheehy control, pa nastavljivo šipo......zdej če se ne motim, nima tvoj SX nič manj in nič več od tega. Dobiš pa za tiste 3 "čuke" več, kolikor bi te prišel osnovni XR v primerjavi s tvojim SX-om, še odlične Brembo zavore, super prožen 4valjnik s 160KM in neverjetno ciklistiko, ki je verjetno boljša od SX-a. Glede na to, da praviš, da zavračaš elektronska vzmetenja (domnevam da osnovno vzmetenje XR-a brez DDC vseeno ni slabše od SX-ovega) in ostale elektronske cukrčke, bi ti potem takem moral osnovni XR biti povsem dovolj in po tvoji meri.

Sam je pa res...BMW-ji se kupujejo "z" opremo in tudi "zaradi" opreme! Ravno danes na jadranki sem ugotavljal, da bi bil tale XR za "jadrančkanje" top shit roba, ampak za daljše potovanje bi jaz osebno še vedno prisegel na boxer-ja - seveda če bi imel oba v garaži. No, sanje so zato da se uresničujejo :)

Lej: po kaki logiki veš, da ma moj slabš zavore?

po kaki logiki veš, da ma slabš agregat?

a si sigurn, da bi XR imel še vedno dobro vzmetenje, če ne bi bilo podprto z elektroniko?

Če misli, da vse to drži po defoltu samo zaradi BMW znaka...no ja, si fan določene znamke.

jaz pa nism sigurn, da bi mi po dolgih urah sedenja na mopedu še vedno odgovarjala enduro drža.

Zato sem izbral, kar mi je v tistem trenutku najbolj odgovarjalo in kar sem dobil za vrednost ki sem si jo določil za maksimalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Ne se razburjat...ti si spraševal, če bi bil tisti za 16K€ še vedno enako dober in jaz sem samo svoj pogled predstavil...če je pa že kdo fan kake znamke, se moraš pa malo v ogledalo pogledati, pa boš tam enega fanatičnega fana določene japonske znamke videl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Se pravi si ti prvi začel primerjave z SXom, ne pa jaz. 16k € ni mal, za moped, torej se lahko sprašujem mar ne.

Je pa res, da eni radi plačajo kakega jurja več pa majo 3 kratice kot so ASC, antiwheeling, in še kaj, medtem ko imajo drugi mopedi vse to zajeto v eni kratici , recimo KTRC.

Da je full ugoden nakup enostavno ne drži vode. Dejstvo je da četudi kupiš gol model, moraš nanj nametat še vsaj jurja kufrov, pa še kaj malega in hitro prideš do 18k€

Share this post


Link to post
Share on other sites
renyy

Se strinjam :)

Je pa ena zanimiva stvar, ko sem kdaj pisal o elektroniki ( še kakšno leto nazaj oz še manj), se je veliko ljudi oglasilo, "jebeš" elektroniko oz da ni nujna. Danes pa druga pesem, čim več kot je napisano na seznamu, čim več kratic, "jači" je motor.  Zanimivo ane?   In ja, 16k za osnoven motor je daleč od ugodnega nakupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Dami, prosim citat, kje sem napisal, da je 16K ugoden nakup?

Sicer pa se predam, naj bo po tvoje...SX je ta najbolj najbolj super duper motor na svetu, XR je za en qurac. Evo debata iz moje strani zaključena :P

P.S.

Preden sem pristal na RT-ju, ki je zelo daleč od najboljšega motorja na svetu, sem resno tudi o SX-u razmišljal! Eto vid budale, k se nisem takrat bolje odločil, zdaj pa mam kar mam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Dami, prosim citat, kje sem napisal, da je 16K ugoden nakup?

Sicer pa se predam, naj bo po tvoje...SX je ta najbolj najbolj super duper motor na svetu, XR je za en qurac. Evo debata iz moje strani zaključena :P

P.S.

Preden sem pristal na RT-ju, ki je zelo daleč od najboljšega motorja na svetu, sem resno tudi o SX-u razmišljal! Eto vid budale, k se nisem takrat bolje odločil, zdaj pa mam kar mam :)

pa kaj ti ni jasno...kje delam primerjave z SXom??? (moja prva objava: Objavljeno petek na 18:30 )

...ti jih delaš, pa se potem tudi  s sabo kregaj, men pa pusti mojo napačno odločitev in naj trpim v vsej svoji zmoti :P

 

aja, predrag mi je, še vedno

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
igorkr

Se pravi si ti prvi začel primerjave z SXom, ne pa jaz. 16k € ni mal, za moped, torej se lahko sprašujem mar ne.

Je pa res, da eni radi plačajo kakega jurja več pa majo 3 kratice kot so ASC, antiwheeling, in še kaj, medtem ko imajo drugi mopedi vse to zajeto v eni kratici , recimo KTRC.

Da je full ugoden nakup enostavno ne drži vode. Dejstvo je da četudi kupiš gol model, moraš nanj nametat še vsaj jurja kufrov, pa še kaj malega in hitro prideš do 18k€

Pri evropejcij je pomembno edino, da mu piše Testastretta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Ne bom več komentiral XR-a, ker potem me obtožijo, da sem fan...........(ajd, saj sem res malo :kva1:)

No, vseeno še en komentar....imel bi ga :wub: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
fp4492

Nisi edini :) Pravzaprav mi je cela BMW-jeva nova flota noro všeč:

S1000R za kratke izlete po okolici

S1000XR za resne izlete

S1000RR za pisto

ahhh, grem delat, da bom dovolj zaslužil ...:smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... no vidte... temu se reče nepristranski test .... realen test...

... vsi morjo bit enake barve... pol se jih pa lohka testira...   :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Hmmmm...sem tudi jaz prepričan da je zmagal rdeči :fredyjecar:.........(se ve, kaj sem hotel povedati :kva1:)

Sam k sm fan, to ne smem na glas povedati, oz. moj glas ne šteje :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Tale vikend se kr dodaja.. Ali pa za nekatere ne dogaja...  Že v petek se je razsul Peco, zlomil golenice, šel na operacijo, ki je bila baje uspešna in ga ne bo vsaj na eni dirki v Avstriji, po vsej verjetnosti na obeh. Glede na to, da je po padcu še hodil zlom ni ravno hud in se bo hitro pocelilo, oz. se je verjetno že pri sami operaciji, tako kot pri MM, s tem, da se noge ne rabi tako kot recimo roko. Mogoče bo pa res hitro nazaj.  Zarco je bil, vsaj kar se enega kroga tiče zelo hiter cel vikend.  Espargaro s KTM je bil tudi suveren, Binder tokrat malo zaostaja. Oliveira je imel smolo s padcem in nato ubijalski Q1 kot ga še ni bilo.  Kje je Ducati? Njihov najboljši se je razbil in so konec? Miller cel vikend neki štrajka. O Doviju sploh ne bom izgubljal besed... Naj že zaključi, če je pozabil dirkat... Kdo ga bo še gledal. V Ducatiju zihr ne, ostali zici so pa zafilani... Petrux pa... 3x slabš od Dovija... A se ni Ducati neki hvalil, kako bodo letos imel nevem kako boljši motor od ostalih? In kje je zdej ta motor?  Nevem nazaj komentatorja tako zelo hvalitaNakagamija? Pa tip je skoz tm nekje na robu deseterice že 3 sezone... Tale pomoč iz MM garaže tega ni spremenila... Dobil je par treningov, ker je tako hotel, že lani jih je... O gredo tudi ostali na čas je pač 10. ali pa še kako mesto zadaj... V Jerezu vemo kako je prišel do 4. mesta....  Tole novo pravilo ob brisanju časov pod že samo eno rumeno zastavo je meni OK, ker je bilo do sedaj težko gledat, kako pičijo mimo padlih... Ampak je pa totalno nepraktično.  Več ali manj se vse na kvalifikacijah zgodi v zadnjih dveh krogih. V primeri Brna pa samo v zadnjem enem krogu... Če takrat nekdo pade je zadeva končana... Čas v prvem poskusu pa ti v tako natrpani konkurenci težko prinese že drugo vrsto, kaj šele prvo, če lih nisi Fabio.  Zelo dobra ideja, ki verjetno večini nebi bila všeč se mi zdi ta, da bi v primeru padca QP dobil kazen recimo 3eh ali 5ih mest na štartu... Tako bi vsi malo pazili, ker tole je katastrofa... Sploh ker so na tleh vedno eni in isti... Calvin, Miller, brata Espargaro... Ker če ne bodo morali pač polovici grida brisat čas oz bodo sami upočasnili zaradi zastav... Kvalifikacije povsem izgubijo pomen...  Je pa Zarco vseeno odpeljal res dober krog in je bil neulovljiv, sploh prvi sektor je bil fenomenalen...  Od njega sicer ne pričakujem stopničk, jih pa od KTM... Sicer mam filing, da bosta Petronasa gladko 1 in 2, ker po tempu so blizu samo KTM... Viñales bo pa tako ali tako spet vse zajebal...  Mi je pa ponovno všeč, da ni MM, ker vnaša neko negativno energijo v MotoGP in je prou težko gledat tisto njegovo posiljevanje. Brez njega ni nič manj zanimivo, smo videli včeraj... Pa še nobenih incidentov ni že kar precej dolgo... Tudi komentatorja ne špricata po hlačah cel čas in je tudi to veliko bolj sprejemljivo... Čeprou res ne morem verjet, kako lahko tega Pogorelca še vedno vabijo zraven, ker je neposljušljiv do amena... Pa fajn dirko želim! 
    • KennyJR
      Ovinki na las podobni? Dej se zresn... Poglej kako vstopajo... Začnimo z zaviranjem... Veliko prej, veliko bolj blago... Kot električni, ki so težki... Stil ni niti malo podoben sredi ovinka, motor je bolj "štoraste" postavitve, niti malo ne ponuja take stabilnosti v ovinku in na pospeševanju iz ovinka... Tudi v ovinek jih postavljajo čist po konc... Polno enih popravkov v ovinku...  No dobre 3 sekunde... In ja to je ogromno... Stari 3 sekunde na krog... To ni nobene primerjave... Tehnika še niti mal ni na takem nivoju, da bi bilo manevrskega prostora tako malo, da bi nekjle serijske izvedbe lahko bile blizu gp strojem... 3 sekunde je tolk, da tudi v 50 letih sbk stroj ne bo teh treh sekund mel notr...
    • DAMI34
      Se vidi da tipkam hitro pa bolj slabo vidim . Vem da je Kulm sem šele sedJ videl, kaj sem zatipkal. Hvala za popravek. Sem videl gondole oz železnico na stopnice 😄 gneča pa taka, ker je sezona, da kr ne hvala v usnju čakat par ur, pa čakat parkirišče in podobno. Žal je vrhunec sezone, pa tudi plan ni Au, ampak pot naprej.Po možnosti stran od masovnega turizma. Danes penetrirava v Češko s splavom preko Vltave    
    • jvalant
      Kaj sele Superstock, ti so sele pocasni, na uc pa sploh!  Evo, cist pravokotno tehniko imajo, se strinjam z tabo: NEPRIMERLJIVO!  
    • jvalant
      Tud na uc ne more biti drugace: pospeski so podobni. koncna malo manjsa, ovinki na las podobni, torej je tudi nagib vizuelno popolnoma enak, ker tudi eno desetinko  na ovinek, pa na ravnino, itd ne smes izgubiti, da je potem razlika 2s na krog... Jaz se raje vprasam, kam gre ves denar v GP, vsa ta silna prototipna tehnika, 100 konj vec, veliko kil manj, goat in podobni v sedlu, za usive 2 sekundi... Ali, raje: ocitno je tehnika in tehnologija motociklov iz stacune vrhunska, superbike se malo bolj vrhunska, in GP se cisto malo bolj. Ker ocitno vsi vedo kaj delajo, in je pac ze vse toliko skupaj, da so desetinke hudicevo drage. O pilotih pa ne bom zgubljal besed. VSI so carji! Ce kdo, potem so GPjevci preplacani in prevec izpostavljeni....
  • Similar Content

    • Noise
      By Noise
      Bavarci so pred nedavnim udarili s fotografijami superbikea.
      --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4002


      Sedaj pa je zadeva že "živa" - oglejte si video in poslušajte, kako poje Akrapovič....
      ---> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4067


    • domina
      By domina
      hate it or love it?
       
      EICMA 2013
       

       

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!