Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Cufa

BMW S 1000 XR

Recommended Posts

DUCATI_RIDER

kmet2...niso me samo vibracije zmotile pri odločitvah, so pa prisotne da se razumeva.

Kaj se tiče tega  quickshifterja, če si hiter voznik potem ja, za po mesto to ni, to zlo lepo dela v visokih vrtljajih, pri nizkih pa ne najboljše sploh dol ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 25 minutami, motolover pravi:

Ducatiji in KTMi imajo po vrsti težave pri vožnji z nižjimi hitrostmi v zadnji prestavi. XR tega nima, vleče kot vlak, brez kolcanja in poskakovanja. Quickshifter je tudi med najboljšimi, kar jih je trenutno na voljo. Če bi ga primerjal z GSovim, se to kar je na GSu sploh ne more imenovati quickshifter. Navzgor še, navzdol je pa katastrofa v primerjavi z XRovim. Ima pa GS spet druge prednosti pred XRom. Idealnega motorja pač ni.

Sam sem vozil točno takšen model GSA kot ga imaš ti,in morem reči da sem bil navdušen nad pretikanjem z quickshifter-jem. Je pa res da če pri prestavljanju navzdol ne zapreš popolnoma ročice plina prestavi dejansko grobo . Z povsem zaprto ročico gasa pa sem imel sam občutek da res lepo prestavlja,celo medgas da elektronsko vodeno brez cukanja in rukanja .

Pa sem imel na K1300S isto quickshifter (samo za prestave navzgor) toda sem imel občutek da novi GSA prestavlja lepše.

Prav tako sem vozil S1000R ki ima mislim identičen agregat kot XR in morem reč da je to agregat ki si bi ga želel na KTM ,vibracij pa nisem čutil nobenih ,vrjetno derormiran od KTM ne čutm nč več :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI_RIDER

Moje mnenje pač... da je quickshifter bolj za pisto kjer se lovijo stotinke sekunde, kot za motor za vsakdanjo rabo. Drugo vprašanje pa je seveda kako se kaj to odraža na menjalniku pri dolgotrajni uporabi. Ker dvomim da deluje to tak blagodejno na menjalnik kot uporaba sklopke kjer ti 100% razbremeniš motor od pogona in nato menjaš. Za originale ne vem. Pri neoirginalnih quickshifterjih pa sem že videl kako je šel menjalnik v treske zaradi njega. In to pri takih motorjih, ki drugače brez njih menjalniki delajo brezhibno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Men je dobr tud na motorju za vsakodnevno uporabo .Koliko kaj trpi me ne briga vsaj ko je motor pod tovarniško garancijo.

Če bi kupoval XR bi si definitivno želel imeti tudi quickshifter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ferrarist

@symdriver , ne primerjaj tovarniških "touring" quickshifterjev s kitajskimi oz. tovarniškimi "full-race" zadevami, kjer zadeva samo prekine vžig med pretikanjem navzgor. To ma skupnega ravno tolko kot kača in klimatska naprava. Tukaj zadeva deluje popolnoma drugače, nadzira loputo gasa, vbrizg, spremlja povratek iz TPS, hitrosti, pozicije ročice plina, prestave itd itd. To so zelo sofisticirani sistemi. Koliko menjalnik trpi pri takem pretikanju? Če si že razdiral/sestavljal  kakšen takšen menjalnik in ti je delovanje poznano, potem veš da v tem primeru menjalnik nič bolj ne trpi kot pri običajnem pretikanju marsikaterega motorista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI_RIDER
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Men je dobr tud na motorju za vsakodnevno uporabo .Koliko kaj trpi me ne briga vsaj ko je motor pod tovarniško garancijo.

Če bi kupoval XR bi si definitivno želel imeti tudi quickshifter.

saj mislim da ga niti ne dobiš brez quickshifterja. Kako se bo pa kaj zadeva obnesla dolgoročno na menjalnik bo pa samo pokazal čas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

 

1 hour ago, symdriver said:

saj mislim da ga niti ne dobiš brez quickshifterja. 

Quickshifter za gor in dol oziroma Shift Assistant Pro, kot ga uradno imenujejo, je doplačljiv.

Na XR in RRih je to krasna zadeva. Težava je, da se tako hitro privadiš, da moraš potem na motorju brez tega krepko pomisliti, da stisneš sklopko preden prestaviš navzdol. Pri dinamični vožnji med ovinki je to prava stvar. Zahteva pa nekaj zbranosti in štetje prestav, da se ne "zašaltaš" pregloboko navzdol (med dinamično vožnjo ravno ne gledaš na armaturo, da dobiš informacijo v kateri prestavi si).

Quickshifter navzgor je tudi na turing motorjih zelo zaželjena zadeva, ker preprečuje trkanje sovoznikove čelade ob voznikovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI_RIDER
pred 21 urami, motolover pravi:

 

Quickshifter za gor in dol oziroma Shift Assistant Pro, kot ga uradno imenujejo, je doplačljiv.

Na XR in RRih je to krasna zadeva. Težava je, da se tako hitro privadiš, da moraš potem na motorju brez tega krepko pomisliti, da stisneš sklopko preden prestaviš navzdol. Pri dinamični vožnji med ovinki je to prava stvar. Zahteva pa nekaj zbranosti in štetje prestav, da se ne "zašaltaš" pregloboko navzdol (med dinamično vožnjo ravno ne gledaš na armaturo, da dobiš informacijo v kateri prestavi si).

Quickshifter navzgor je tudi na turing motorjih zelo zaželjena zadeva, ker preprečuje trkanje sovoznikove čelade ob voznikovo.

Ja saj pravim da filing je fenomenaln ko prestavljaš gor pri polnem pospeševanju. Zaenkrat če se ne motim jih ima originale samo BMW tak da bo kmalu tut konkurenca mogla začet razvijat do take mere da ti ga bojo lahko nudili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI_RIDER
Pravkar, Snecer pravi:
Imajo tudi drugi proizvajalci v tem segmentu.
 
 

Ja, samo jih je malo. Govorim o srednjem razredu potovalnih endur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 22 urami, motolover pravi:

Quickshifter navzgor je tudi na turing motorjih zelo zaželjena zadeva, ker preprečuje trkanje sovoznikove čelade ob voznikovo.

tisti , ki ne zna navzgor prestavljati tako hitro brez sklopke da ga sopotnik od zadaj nebi udaril s čelado naj opusti tako vožnjo ... trkanje je itak bolj prisotno ko prestavljaš navzdol ob kombinaciji z zaviranjem..

pred 36 minutami, Snecer pravi:

npr. EAS 2.0 quickshifter na spodnji MV Agusti

http://www.mvagusta.com/en/motorcycles/turismo-veloce-lusso-800/

to je isti segment kot MS in XR

ni isti segment .. vi enačite 800 in 1200 ? a sm jst kej zamudu pa je to vse isto al kaj ?

dejansko je med 800 in 1200 dva razreda razlike .. v konjih in v ceni ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 9 urami, thumper pravi:

tisti , ki ne zna navzgor prestavljati tako hitro brez sklopke da ga sopotnik od zadaj nebi udaril s čelado naj opusti tako vožnjo ... trkanje je itak bolj prisotno ko prestavljaš navzdol ob kombinaciji z zaviranjem..

blablabla...prepucavanje...pri meni(nama) pride večinoma do trkanja čelad ob menjavanju prestav navzgor...se pravi pri pospeševanju...in ko se voziva dva, se mi navadno ne mudi tako, da bi lovil stotinke s prestavljanjem brez sklopke...oz. nikoli ne prestavljam brez sklopke...verjetno sem softič...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Jz prestavljam brez navzor, pa včasih tut potrkava s čelado, je pa veliko odvisno tudiod sovoznika

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
43 minutes ago, DAMI34 said:

Jz prestavljam brez navzor, pa včasih tut potrkava s čelado, je pa veliko odvisno tudiod sovoznika

Ima tvoj motor quickshifter? 

52 minutes ago, siks said:

ko se voziva dva, se mi navadno ne mudi tako, da bi lovil stotinke s prestavljanjem brez sklopke...oz. nikoli ne prestavljam brez sklopke...verjetno sem softič...

Imaš quickshifter ali govoriš o prestavljanju brez sklopke nasplošno?

Marsikateri menjalnik dopušča menjavanje navzgor brez sklopke, seveda ob odvzemu gasa. Glavna razlika je, da pri quickshifterju ni treba spustiti gasa. 

Nasploh je potrkavanje je pri dvovaljnih motorjih z večjimi kubiki in navorom bolj pogost pojav kot pri štirivaljnih. Večji dvovaljnik pri stisku sklopke in popuščanju gasa močno zavre. Prav zato ga je na cesti z zaprtimi ovinki laže voziti kot štirivaljnika. Daš v pravo prestavo in vse delaš samo z gasom, ne potrebuješ zavor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Nima quickija, odpustiš gas. Najbolj mehko deluje od sredine obratov pa navzgor, enako ko quicki

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred eno uro, siks pravi:

blablabla...prepucavanje...pri meni(nama) pride večinoma do trkanja čelad ob menjavanju prestav navzgor...se pravi pri pospeševanju...in ko se voziva dva, se mi navadno ne mudi tako, da bi lovil stotinke s prestavljanjem brez sklopke...oz. nikoli ne prestavljam brez sklopke...verjetno sem softič...

a ti nisi sposoben lepše komunikacije ?

ko se na moje bonnevillu voziva dva ni potrkavanja pri pospeševanju - sklopka samo iz prve v drugo potem brez sklopke .. ni finta v stotinkah ampak dejansko v ležernosti - namečeš gor in se pelješ ...

pred 13 minutami, motolover pravi:

Marsikateri menjalnik dopušča menjavanje navzgor brez sklopke, seveda ob odvzemu gasa. Glavna razlika je, da pri quickshifterju ni treba spustiti gasa. 

Nasploh je potrkavanje je pri dvovaljnih motorjih z večjimi kubiki in navorom bolj pogost pojav kot pri štirivaljnih. Večji dvovaljnik pri stisku sklopke in popuščanju gasa močno zavre. Prav zato ga je na cesti z zaprtimi ovinki laže voziti kot štirivaljnika. Daš v pravo prestavo in vse delaš samo z gasom, ne potrebuješ zavor.

sočasnem odvzemu gasa  ja ... pri mojem moram spustiti več kot polovico in menjat .. se je pa treba navaditi to je res a potem lepo teče vse skupaj ..

zanimivo.. zgleda da moj dvovaljnik z 865 kubiki spada pod "z manj kubiki" :hmm: ...

ko stisneš sklopko se pelje brez povezave med kolesi in agregatom kajne ?! torej ne zavira močno ampak se lepo pelje kot v prostem teku ...

se pa trkanje pojavi pri prestavljenju navzdol ob sočasnem hitrem spuščanju sklopke sploh če zraven zaviram .. 

je pa zgleda ta pojav različen pri različnih motorjih ... itak tist ki trka s čelado pri pospeševanju al je prepočasen da pride do pojemka ob prestavljanju al je pa norc ...lahko je pa švoh v roke in njega - voznika - odnese nazaj .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
4 minutes ago, DAMI34 said:

Nima quickija, odpustiš gas. Najbolj mehko deluje od sredine obratov pa navzgor, enako ko quicki

Pri quickshifterju gas držiš in samo z nogo prestavljaš navzgor. Prav v nespuščanju gasa je bistvena in ključna razlika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Nima quickija, odpustiš gas. Najbolj mehko deluje od sredine obratov pa navzgor, enako ko quicki

pri meni je to v zgornjih 20% obratov najlepše ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, motolover pravi:

Pri quickshifterju gas držiš in samo z nogo prestavljaš navzgor. Prav v nespuščanju gasa je bistvena in ključna razlika. 

Pa sj to ti pravm, da ni bistvene razlike, če ni quikija moraš ročno trzniti z gasom, če ga maš pa sam udariš ročico navzgor (bdw sem vozil bmw s quickijem, tak da vem o čem govorim). Oba sisistema sta dokaj smotana pri nizkih obratih

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 27 minutami, thumper pravi:

a ti nisi sposoben lepše komunikacije ?

...oprosti malo me je zaneslo...:004

...za tekoče prestavljanje brez sklopke (brez shifterja) (in brez trkanja čelad in škode za menjalnik) moraš dosledno spustiti gas oz. pustiti, da obrati padejo...js sem navajen namesto tega (kot večina motoristov) stisniti sklopko... lahko me pa s pravimi argumenti prepričaš v nasprotno...z lahkoto pa verjamem, da je shifter (v primeru, da solidno deluje) fajn zadeva...ne, nisem ga še sprobal...

pred 34 minutami, thumper pravi:

se pa trkanje pojavi pri prestavljenju navzdol ob sočasnem hitrem spuščanju sklopke sploh če zraven zaviram

...js ti pa pravim, da se pri tekoči, normalni,...vožnji, vsaj pri meni, trkanje pojavlja predvsem pri pospeševanju oz. prestavljanju navzgor...

 

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

Pri quickshifterju gas držiš in samo z nogo prestavljaš navzgor. Prav v nespuščanju gasa je bistvena in ključna razlika.

...in to je tista prednost...ne stisneš sklopke in ne spustiš gasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
1 hour ago, motolover said:

 

Nasploh je potrkavanje je pri dvovaljnih motorjih z večjimi kubiki in navorom bolj pogost pojav kot pri štirivaljnih. Večji dvovaljnik pri stisku sklopke in popuščanju gasa močno zavre. Prav zato ga je na cesti z zaprtimi ovinki laže voziti kot štirivaljnika. Daš v pravo prestavo in vse delaš samo z gasom, ne potrebuješ zavor.

Sorry, ma tle ga pa IMO biksaš. Prvo, ko stisneš sklopko postane popolnoma nepomembno kolk valjev imaš, in drugo, kar sm vozill 1000 ali več ccm dvovalnikov so bili pri nizkih obratih precej manj prijazni kot 4cilindrci. ko je obratov premalo je protest 2valnika zelo hud. (pelal aprilia bmw ducati guzzi honda). U bistvu bi reku, večji kot je v2 bol je tečn če ni v sweetspotu. Opazil pa sem, da BMWji bokser in guzzi z motorjem zavirajo bistveno bol kot  V2. Zdej to je torija zrasla na mojem zelniku, z motorjem je bistveno bol žlajfala tud Yam XJ650 kot moj GPZ900r, oba sred 80ih oba 4 valnika. vendar, Yam je bil gnan s kardanom.....

 

siks, ko boš probal quckshifter ti bo ful všeč. IMO nima kake bistvene dodane vrednosti, ampak, ja je fajn igrača.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Quickshifter je za moje pojme neka vmesna rešitev (ni optimalna) do DCT zadeve ko boš lepo z rokico na stikalu menjaval ali se prepustil programu.

Honda gre v pravo smer in je tu pred ostalimi.

Pa da ne bo spet jamranja o avtomatiki, komot si lahko odklopite ABS in ostala pomagala, če vas moti elektronika.

V končni fazi pa nas itak čaka električni pogon (tu se pa skrije vsak motor z notranjim izgorevanjem).

pred 12 minutami, Cartman pravi:

Sorry, ma tle ga pa IMO biksaš. Prvo, ko stisneš sklopko postane popolnoma nepomembno kolk valjev imaš, in drugo, kar sm vozill 1000 ali več ccm dvovalnikov so bili pri nizkih obratih precej manj prijazni kot 4cilindrci. ko je obratov premalo je protest 2valnika zelo hud. (pelal aprilia bmw ducati guzzi honda). U bistvu bi reku, večji kot je v2 bol je tečn če ni v sweetspotu. Opazil pa sem, da BMWji bokser in guzzi z motorjem zavirajo bistveno bol kot  V2. Zdej to je torija zrasla na mojem zelniku, z motorjem je bistveno bol žlajfala tud Yam XJ650 kot moj GPZ900r, oba sred 80ih oba 4 valnika. vendar, Yam je bil gnan s kardanom.....

 

siks, ko boš probal quckshifter ti bo ful všeč. IMO nima kake bistvene dodane vrednosti, ampak, ja je fajn igrača.

Jap, dvovaljnik je bolj nevaren v ovinkih, ker butne, sploh če ni podlaga optimalna. Tu je 4 valjnik bolj kultiviran in brez presenečenj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Noise
      By Noise
      Bavarci so pred nedavnim udarili s fotografijami superbikea.
      --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4002


      Sedaj pa je zadeva že "živa" - oglejte si video in poslušajte, kako poje Akrapovič....
      ---> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4067


    • domina
      By domina
      hate it or love it?
       
      EICMA 2013
       

       

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!