Jump to content
  • Sign Up
zoranv12

BMW R 1200 RT LC od 2014

Recommended Posts

Mavti

Ha,ha,ha vedno z veseljem preberem takšne opise vaših motorjev:D , to pomeni, da je ded veseljak ,dobrovoljec, ki pa si je žal kupil BMW,:huh: hec hec , veliko veselja v vožnji želim pa kakšno pivo lahko gdaj skupaj spijeva :beer2:čeprav jaz imam samo skuterček:huh::D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

a ni to to?

 

Drug agregat , stara platforma . Moraš narediti tako kot pri GS  , ker sta dva različna motorja to . No men je vsen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Drug agregat , stara platforma . Moraš narediti tako kot pri GS  , ker sta dva različna motorja to . No men je vsen .

ne, sem resno vprašal, da ne združujem teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoranv12
Ob ‎11‎.‎04‎.‎2018 ob 17:46, DAMI34 pravi:

a ni to to?

 

Kaj je pravzaprav vprašanje? Če ni to to ... ? To ni to je moj odgovor. Sta popolnoma različna motorja. Imel oba in zato vem. Samo ime je ostalo ... LC pomeni Liquid cooled, od 2014 pomeni da gre za drug' model. In ta model si zaluži, da ga ne zamenjujemo s starim, tako kot nismo 1200RT zamenjevali s 1150 in 1100 in 850 in R80RT in R75RT.

Edited by zoranv12

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 urami, zoranv12 pravi:

Kaj je pravzaprav vprašanje? Če ni to to ... ? To ni to je moj odgovor. Sta popolnoma različna motorja. Imel oba in zato vem. Samo ime je ostalo ... LC pomeni Liquid cooled, od 2014 pomeni da gre za drug' model. In ta model si zaluži, da ga ne zamenjujemo s starim, tako kot nismo 1200RT zamenjevali s 1150 in 1100 in 850 in R80RT in R75RT.

zato sem pa vprašal, da nisem napačno združil dveh tem. Hvala za odgovor, je že Kmet povedal :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
On 4/12/2018 at 3:11 PM, DAMI34 said:

ne, sem resno vprašal, da ne združujem teme.

Vse ve s papirja, a ne ve da je bil RT 2014 popolnoma nov. 

Po moje so samo smerniki enaki.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 minutami, krucymucy pravi:

Vse ve s papirja, a ne ve da je bil GS 2013 popolnoma nov. 

Po moje so samo smerniki enaki.

lepo da si v to temo še GSa povlekel, ampak moje vprašanje ni imelo veze z GSom, le ti imajo svoje teme :ras:

Pa prosim ne več modrovat, vprašanje sem postavil 11 aprila, tako da je že zastaralo :P

ps. pa tudi urejeno je že vse kot mora biti, če ne verjameš poglej naslov

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Ob 8. 8. 2018 ob 15:08, skalaprava pravi:

Tako se vozi novega RT-ja :OK:

 

Takmu jaz vzamem izpit takoj če bi bil polcaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred eno uro, Kawl pravi:

Takmu jaz vzamem izpit takoj če bi bil polcaj...

Spet ena pametna brihta......prvo vzemi tistemu kawlnu zadaj, ki 3/4 ovinkov preseka :ras:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Ob 10. 8. 2018 ob 12:39, skalaprava pravi:

Spet ena pametna brihta......prvo vzemi tistemu kawlnu zadaj, ki 3/4 ovinkov preseka :ras:

 

No tam ko se pelejta mimo gostilne bi lahko nabasal kak avto, pa bi bil spet avto kriv :)

 

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 9 minutami, Kawl pravi:

No tam ko se pelejta mimo gostilne bi lahko nabasal kak avto, pa bi bil spet avto kriv :)

 

Jaz nisem komentiral varno vožnjo....itak da sta šla absolutno prehitro.

Moja poanta je bila samo v temu, kako hitra je lahko 260 kilska krava v pravih rokah. Samo to! In moraš priznati, da je lahko zelo hitra :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
pred 11 minutami, skalaprava pravi:

Jaz nisem komentiral varno vožnjo....itak da sta šla absolutno prehitro.

Moja poanta je bila samo v temu, kako hitra je lahko 260 kilska krava v pravih rokah. Samo to! In moraš priznati, da je lahko zelo hitra :)

To jaz vem da je;)  tud moj in kolegov GS-sta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
joka
Ob 10. 4. 2018 ob 20:01, zoranv12 pravi:

Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje :)  

Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:

1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.

2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.

3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.

4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.

5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).

6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.

7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.

8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  

9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.

10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?

10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.

ZAKLJUČEK: Motor ima karakter :) O ja!!! :):):):):):) Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.

EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena :) In to je neopisljivo ...

Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.

My 2 cents. Udri narode.

  

2014_BMW_R1200RT.jpg

Vse zgoraj napisano drži 100% (razen Nuše Derenda style; je bla Saška Lendero, tista na kolenih). Da pa lastniki nimamo cajta tu gor pisat, je pa krivo to, da se je tak fajn vozit s tem geplom, ko pač maš cajt in mašina gre.

Razen ko ti v najlepšem delu sezone za prelaze štroma zmanjka zaradi crknjenega alternatorja. Pa po zapisih na drugih forumih se to kar pogosto dogaja pri LCjih, tud GSih. 

Je pa švaba poskrbel za afterparty: sklopko je dal naprej pod pokrov, da jo lažje zamenjaš, alternator pa v motor pred menjalnik🤥. Pa 750 € pri Leebmanu košta, motor v 3 kose, mašino dol... Na servisu vsaj kilo in pol evrof.😟

Me pa zanima, če je kdo že imel podoben primer, pa kak ga je rešil 

Moped je letnik 2014, garancije ni, mogoče kulanca??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bronco

@joka: bad to z alternatorjem... 😕

Lahko malo napises kako si resil, koliko € ipd... Thx. 👍 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
joka

Porihtal, 1250 €😓 s servisom na 80.000, mašina gre ko kugla👏, ravno na furi po yugi, vse bp. 🤞

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P
Ob 24. 8. 2019 ob 8:36, joka pravi:

Vse zgoraj napisano drži 100% (razen Nuše Derenda style; je bla Saška Lendero, tista na kolenih). Da pa lastniki nimamo cajta tu gor pisat, je pa krivo to, da se je tak fajn vozit s tem geplom, ko pač maš cajt in mašina gre.

Razen ko ti v najlepšem delu sezone za prelaze štroma zmanjka zaradi crknjenega alternatorja. Pa po zapisih na drugih forumih se to kar pogosto dogaja pri LCjih, tud GSih. 

Je pa švaba poskrbel za afterparty: sklopko je dal naprej pod pokrov, da jo lažje zamenjaš, alternator pa v motor pred menjalnik🤥. Pa 750 € pri Leebmanu košta, motor v 3 kose, mašino dol... Na servisu vsaj kilo in pol evrof.😟

Me pa zanima, če je kdo že imel podoben primer, pa kak ga je rešil 

Moped je letnik 2014, garancije ni, mogoče kulanca??

 

Ni nekdo pisal da se da nekaj naredit preventivno? Ve kdo kaj o tem? Nekje sem zasledil, pa ne najdem več...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
    • dr.looney
      Piflar .... 😁😁😁😁😜😜
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!