Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT LC od 2014


zoranv12

Priporočene objave

Zanimivo branje, uživaj v svojem lepotcu.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha,ha,ha vedno z veseljem preberem takšne opise vaših motorjev:D , to pomeni, da je ded veseljak ,dobrovoljec, ki pa si je žal kupil BMW,:huh: hec hec , veliko veselja v vožnji želim pa kakšno pivo lahko gdaj skupaj spijeva :beer2:čeprav jaz imam samo skuterček:huh::D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni to to?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

a ni to to?

 

Drug agregat , stara platforma . Moraš narediti tako kot pri GS  , ker sta dva različna motorja to . No men je vsen .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Drug agregat , stara platforma . Moraš narediti tako kot pri GS  , ker sta dva različna motorja to . No men je vsen .

ne, sem resno vprašal, da ne združujem teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob ‎11‎.‎04‎.‎2018 ob 17:46, DAMI34 pravi:

a ni to to?

 

Kaj je pravzaprav vprašanje? Če ni to to ... ? To ni to je moj odgovor. Sta popolnoma različna motorja. Imel oba in zato vem. Samo ime je ostalo ... LC pomeni Liquid cooled, od 2014 pomeni da gre za drug' model. In ta model si zaluži, da ga ne zamenjujemo s starim, tako kot nismo 1200RT zamenjevali s 1150 in 1100 in 850 in R80RT in R75RT.

Popravljeno . Popravil zoranv12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, zoranv12 pravi:

Kaj je pravzaprav vprašanje? Če ni to to ... ? To ni to je moj odgovor. Sta popolnoma različna motorja. Imel oba in zato vem. Samo ime je ostalo ... LC pomeni Liquid cooled, od 2014 pomeni da gre za drug' model. In ta model si zaluži, da ga ne zamenjujemo s starim, tako kot nismo 1200RT zamenjevali s 1150 in 1100 in 850 in R80RT in R75RT.

zato sem pa vprašal, da nisem napačno združil dveh tem. Hvala za odgovor, je že Kmet povedal :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/12/2018 at 3:11 PM, DAMI34 said:

ne, sem resno vprašal, da ne združujem teme.

Vse ve s papirja, a ne ve da je bil RT 2014 popolnoma nov. 

Po moje so samo smerniki enaki.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

Vse ve s papirja, a ne ve da je bil GS 2013 popolnoma nov. 

Po moje so samo smerniki enaki.

lepo da si v to temo še GSa povlekel, ampak moje vprašanje ni imelo veze z GSom, le ti imajo svoje teme :ras:

Pa prosim ne več modrovat, vprašanje sem postavil 11 aprila, tako da je že zastaralo :P

ps. pa tudi urejeno je že vse kot mora biti, če ne verjameš poglej naslov

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pred eno uro, Kawl pravi:

Takmu jaz vzamem izpit takoj če bi bil polcaj...

Spet ena pametna brihta......prvo vzemi tistemu kawlnu zadaj, ki 3/4 ovinkov preseka :ras:

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 8. 2018 ob 12:39, skalaprava pravi:

Spet ena pametna brihta......prvo vzemi tistemu kawlnu zadaj, ki 3/4 ovinkov preseka :ras:

 

No tam ko se pelejta mimo gostilne bi lahko nabasal kak avto, pa bi bil spet avto kriv :)

 

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Kawl pravi:

No tam ko se pelejta mimo gostilne bi lahko nabasal kak avto, pa bi bil spet avto kriv :)

 

Jaz nisem komentiral varno vožnjo....itak da sta šla absolutno prehitro.

Moja poanta je bila samo v temu, kako hitra je lahko 260 kilska krava v pravih rokah. Samo to! In moraš priznati, da je lahko zelo hitra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, skalaprava pravi:

Jaz nisem komentiral varno vožnjo....itak da sta šla absolutno prehitro.

Moja poanta je bila samo v temu, kako hitra je lahko 260 kilska krava v pravih rokah. Samo to! In moraš priznati, da je lahko zelo hitra :)

To jaz vem da je;)  tud moj in kolegov GS-sta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Ob 10. 4. 2018 ob 20:01, zoranv12 pravi:

Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje :)  

Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:

1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.

2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.

3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.

4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.

5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).

6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.

7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.

8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  

9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.

10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?

10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.

ZAKLJUČEK: Motor ima karakter :) O ja!!! :):):):):):) Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.

EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena :) In to je neopisljivo ...

Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.

My 2 cents. Udri narode.

  

2014_BMW_R1200RT.jpg

Vse zgoraj napisano drži 100% (razen Nuše Derenda style; je bla Saška Lendero, tista na kolenih). Da pa lastniki nimamo cajta tu gor pisat, je pa krivo to, da se je tak fajn vozit s tem geplom, ko pač maš cajt in mašina gre.

Razen ko ti v najlepšem delu sezone za prelaze štroma zmanjka zaradi crknjenega alternatorja. Pa po zapisih na drugih forumih se to kar pogosto dogaja pri LCjih, tud GSih. 

Je pa švaba poskrbel za afterparty: sklopko je dal naprej pod pokrov, da jo lažje zamenjaš, alternator pa v motor pred menjalnik?. Pa 750 € pri Leebmanu košta, motor v 3 kose, mašino dol... Na servisu vsaj kilo in pol evrof.?

Me pa zanima, če je kdo že imel podoben primer, pa kak ga je rešil 

Moped je letnik 2014, garancije ni, mogoče kulanca??

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...
Ob 24. 8. 2019 ob 8:36, joka pravi:

Vse zgoraj napisano drži 100% (razen Nuše Derenda style; je bla Saška Lendero, tista na kolenih). Da pa lastniki nimamo cajta tu gor pisat, je pa krivo to, da se je tak fajn vozit s tem geplom, ko pač maš cajt in mašina gre.

Razen ko ti v najlepšem delu sezone za prelaze štroma zmanjka zaradi crknjenega alternatorja. Pa po zapisih na drugih forumih se to kar pogosto dogaja pri LCjih, tud GSih. 

Je pa švaba poskrbel za afterparty: sklopko je dal naprej pod pokrov, da jo lažje zamenjaš, alternator pa v motor pred menjalnik?. Pa 750 € pri Leebmanu košta, motor v 3 kose, mašino dol... Na servisu vsaj kilo in pol evrof.?

Me pa zanima, če je kdo že imel podoben primer, pa kak ga je rešil 

Moped je letnik 2014, garancije ni, mogoče kulanca??

 

Ni nekdo pisal da se da nekaj naredit preventivno? Ve kdo kaj o tem? Nekje sem zasledil, pa ne najdem več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

BMW je za leto 2021 predstavil posodobitve na RT-ju. Prenovljen bo prednji žaromet, ki bo v LED tehnologiji, imel bo radarski tempomat, nova armaturna plošča s TFT zaslonom, na katerem bo prikazana tudi navigacija...  Več pa na povezavi https://www.bmw-motorrad.si/sl/models/tour/r1250rt.html

1466536748_Posnetekzaslona2020-10-16112128.png.3dd1db4891cb9740a1912b3bd7bed6ca.png

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!