Popular Post zoranv12 Posted April 10, 2018 Popular Post Share Posted April 10, 2018 Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja: 1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW. 2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno. 3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer. 4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast. 5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten). 6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel. 7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega. 8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh. 9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno. 10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter? 10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo 300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style. ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!! Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit. EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ... Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud. My 2 cents. Udri narode. mare25, CINDAPP, luxsa and 14 others 6 3 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarabeo 500 Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 Zanimivo branje, uživaj v svojem lepotcu. Scarabeo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post zoranv12 Posted April 10, 2018 Author Popular Post Share Posted April 10, 2018 Da se bo vedelo: jaz ničesar ne kritiziram. Vse to sem vzel v zakup, preden sem ga plačal. Podobno kot baba. Zaljubiš se in spotoma sprejmeš vse njene napake, ker ti nudi užitke. To je isto. notranc, Quest, bosa and 8 others 8 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mavti Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 Ha,ha,ha vedno z veseljem preberem takšne opise vaših motorjev , to pomeni, da je ded veseljak ,dobrovoljec, ki pa si je žal kupil BMW, hec hec , veliko veselja v vožnji želim pa kakšno pivo lahko gdaj skupaj spijeva čeprav jaz imam samo skuterček zoranv12 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 a ni to to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kmet2 Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 pred 58 minutami, DAMI34 pravi: a ni to to? Drug agregat , stara platforma . Moraš narediti tako kot pri GS , ker sta dva različna motorja to . No men je vsen . DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 pred 20 urami, Kmet2 pravi: Drug agregat , stara platforma . Moraš narediti tako kot pri GS , ker sta dva različna motorja to . No men je vsen . ne, sem resno vprašal, da ne združujem teme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MdAzz Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Tko dobr, da sem dvakrat prebral, pa čez kak dan ali pet bom verjetno še enkrat. mare25 and zoranv12 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoranv12 Posted July 11, 2018 Author Share Posted July 11, 2018 (edited) Ob 11.04.2018 ob 17:46, DAMI34 pravi: a ni to to? Kaj je pravzaprav vprašanje? Če ni to to ... ? To ni to je moj odgovor. Sta popolnoma različna motorja. Imel oba in zato vem. Samo ime je ostalo ... LC pomeni Liquid cooled, od 2014 pomeni da gre za drug' model. In ta model si zaluži, da ga ne zamenjujemo s starim, tako kot nismo 1200RT zamenjevali s 1150 in 1100 in 850 in R80RT in R75RT. Edited July 11, 2018 by zoranv12 DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 pred 3 urami, zoranv12 pravi: Kaj je pravzaprav vprašanje? Če ni to to ... ? To ni to je moj odgovor. Sta popolnoma različna motorja. Imel oba in zato vem. Samo ime je ostalo ... LC pomeni Liquid cooled, od 2014 pomeni da gre za drug' model. In ta model si zaluži, da ga ne zamenjujemo s starim, tako kot nismo 1200RT zamenjevali s 1150 in 1100 in 850 in R80RT in R75RT. zato sem pa vprašal, da nisem napačno združil dveh tem. Hvala za odgovor, je že Kmet povedal Link to comment Share on other sites More sharing options...
krucymucy Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 (edited) On 4/12/2018 at 3:11 PM, DAMI34 said: ne, sem resno vprašal, da ne združujem teme. Vse ve s papirja, a ne ve da je bil RT 2014 popolnoma nov. Po moje so samo smerniki enaki. Edited July 11, 2018 by krucymucy Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 pred 4 minutami, krucymucy pravi: Vse ve s papirja, a ne ve da je bil GS 2013 popolnoma nov. Po moje so samo smerniki enaki. lepo da si v to temo še GSa povlekel, ampak moje vprašanje ni imelo veze z GSom, le ti imajo svoje teme Pa prosim ne več modrovat, vprašanje sem postavil 11 aprila, tako da je že zastaralo ps. pa tudi urejeno je že vse kot mora biti, če ne verjameš poglej naslov Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalaprava Posted August 8, 2018 Share Posted August 8, 2018 Tako se vozi novega RT-ja esupki 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Ob 8. 8. 2018 ob 15:08, skalaprava pravi: Tako se vozi novega RT-ja Takmu jaz vzamem izpit takoj če bi bil polcaj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalaprava Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 pred eno uro, Kawl pravi: Takmu jaz vzamem izpit takoj če bi bil polcaj... Spet ena pametna brihta......prvo vzemi tistemu kawlnu zadaj, ki 3/4 ovinkov preseka Bogdan111, solorider and FACO 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 (edited) Ob 10. 8. 2018 ob 12:39, skalaprava pravi: Spet ena pametna brihta......prvo vzemi tistemu kawlnu zadaj, ki 3/4 ovinkov preseka No tam ko se pelejta mimo gostilne bi lahko nabasal kak avto, pa bi bil spet avto kriv Edited August 13, 2018 by Kawl Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalaprava Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 pred 9 minutami, Kawl pravi: No tam ko se pelejta mimo gostilne bi lahko nabasal kak avto, pa bi bil spet avto kriv Jaz nisem komentiral varno vožnjo....itak da sta šla absolutno prehitro. Moja poanta je bila samo v temu, kako hitra je lahko 260 kilska krava v pravih rokah. Samo to! In moraš priznati, da je lahko zelo hitra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 pred 11 minutami, skalaprava pravi: Jaz nisem komentiral varno vožnjo....itak da sta šla absolutno prehitro. Moja poanta je bila samo v temu, kako hitra je lahko 260 kilska krava v pravih rokah. Samo to! In moraš priznati, da je lahko zelo hitra To jaz vem da je tud moj in kolegov GS-sta Link to comment Share on other sites More sharing options...
joka Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 Ob 10. 4. 2018 ob 20:01, zoranv12 pravi: Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja: 1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW. 2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno. 3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer. 4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast. 5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten). 6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel. 7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega. 8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh. 9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno. 10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter? 10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo 300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style. ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!! Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit. EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ... Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud. My 2 cents. Udri narode. Vse zgoraj napisano drži 100% (razen Nuše Derenda style; je bla Saška Lendero, tista na kolenih). Da pa lastniki nimamo cajta tu gor pisat, je pa krivo to, da se je tak fajn vozit s tem geplom, ko pač maš cajt in mašina gre. Razen ko ti v najlepšem delu sezone za prelaze štroma zmanjka zaradi crknjenega alternatorja. Pa po zapisih na drugih forumih se to kar pogosto dogaja pri LCjih, tud GSih. Je pa švaba poskrbel za afterparty: sklopko je dal naprej pod pokrov, da jo lažje zamenjaš, alternator pa v motor pred menjalnik?. Pa 750 € pri Leebmanu košta, motor v 3 kose, mašino dol... Na servisu vsaj kilo in pol evrof.? Me pa zanima, če je kdo že imel podoben primer, pa kak ga je rešil Moped je letnik 2014, garancije ni, mogoče kulanca?? MiNa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronco Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 @joka: bad to z alternatorjem... ? Lahko malo napises kako si resil, koliko € ipd... Thx. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joka Posted September 18, 2019 Share Posted September 18, 2019 Porihtal, 1250 €? s servisom na 80.000, mašina gre ko kugla?, ravno na furi po yugi, vse bp. ? bajkr88, Quest and Bronco 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxiscooter Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 (edited) Prodam Tank torba BMW R1200 RT LC Edited October 5, 2019 by maxiscooter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrej P Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Ob 24. 8. 2019 ob 8:36, joka pravi: Vse zgoraj napisano drži 100% (razen Nuše Derenda style; je bla Saška Lendero, tista na kolenih). Da pa lastniki nimamo cajta tu gor pisat, je pa krivo to, da se je tak fajn vozit s tem geplom, ko pač maš cajt in mašina gre. Razen ko ti v najlepšem delu sezone za prelaze štroma zmanjka zaradi crknjenega alternatorja. Pa po zapisih na drugih forumih se to kar pogosto dogaja pri LCjih, tud GSih. Je pa švaba poskrbel za afterparty: sklopko je dal naprej pod pokrov, da jo lažje zamenjaš, alternator pa v motor pred menjalnik?. Pa 750 € pri Leebmanu košta, motor v 3 kose, mašino dol... Na servisu vsaj kilo in pol evrof.? Me pa zanima, če je kdo že imel podoben primer, pa kak ga je rešil Moped je letnik 2014, garancije ni, mogoče kulanca?? Ni nekdo pisal da se da nekaj naredit preventivno? Ve kdo kaj o tem? Nekje sem zasledil, pa ne najdem več... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEŠ M Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 BMW je za leto 2021 predstavil posodobitve na RT-ju. Prenovljen bo prednji žaromet, ki bo v LED tehnologiji, imel bo radarski tempomat, nova armaturna plošča s TFT zaslonom, na katerem bo prikazana tudi navigacija... Več pa na povezavi https://www.bmw-motorrad.si/sl/models/tour/r1250rt.html Quest and Snečer 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snečer Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Skoraj vse je že "v redu" bajkr88, Vito23, ALEŠ M and 1 other 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now