Jump to content

BMW R 1200 RT LC od 2014


zoranv12

Recommended Posts

pred 26 minutami, Snečer pravi:

na tretji sliki se vidi korozija :) sicer pa če boš redno tako servisiral, bo v redu :) 

Ni korozija poglej sliko prej takoj ko sem odprl. Pol sem snel gumico in vse malo prebrisal pa je gor ostalo malo prahu, ki se nabere okoli gumice:jezik:

Link to comment
Share on other sites

Nič ni narobe. Je manšeta odigrala svojo vlogo in kvalitetno tesnila. Jaz manšeto dodatno namažem z tesnilno maso LOCTITE SI 5926  https://www.vehicle-repair-solutions.com/en/products/mechanical-repair/gasketing-products/flexible-flanges/loctite-si-5926.html , kardan namažem z mastjo ELF MULTI MoS 2 https://www.rezervniavtodeli24.si/13626185-elf . Pri montaži kardana na kotno gonilo si pomagam z vrvico, katero navežem skozi križ kardana, ter z vrtenjem diska ulovim ribne. Ko manšeta dobro nasede na roko in je kotno gonilo fiksirano, tesnilno maso obrišem, da ni vidna izven gume.

Imam pa še eno vprašanje. Kako se ti šalta?  Na spletu sem zasledil spodnji text:

Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno)
  Ob 23. 5. 2016 ob 9:57, HyperJack pravi:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover

 

Moti me škrtanje katero se največ sliši iz 2. v 3., včasih tudi a le redko v 4.. Iz N. v 1. prestavim pred zagonom motorja in zagon naredim s stisnjeno sklopko. Iz 1. v 2. je čisto lepo a pri nizkih obratih cca 3500. V 3. je najlepše nekje pri 50 km/h a še vedno čutim in slišim ko se psi ujemajo v gonilni zobnik, v kolikor želim hitro prestaviti zaropota da bo menjalnik razneslo. Najlažje je če z 2. bolj močno petegnem in pri 50 km/h srednje hitro prestavim. V 4. je le občasno zvok ujemanja psov z gonilnim zobnikom. V 5. in 6. gre brez problema. Zadnje dneve sem pozkušal tudi z manj olja, kot sem to prebral na 192 strani motosveta, a ne vem če je kaj dosti bolje. Quikshifter imam a ga ne uporabljam, ker vozim umirjeno v obratih malo nad 3000 in mi je vožna lepša in mehkejša če uporabljam sklopko.

Če pa mi lahko kaj svetuješ, pa ti bom hvaležen. Lahko pa se dobiva na pivu. Moja lokacija Cerklje na Gorenjskem.

Lp

 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, wind1 pravi:

Nič ni narobe. Je manšeta odigrala svojo vlogo in kvalitetno tesnila. Jaz manšeto dodatno namažem z tesnilno maso LOCTITE SI 5926  https://www.vehicle-repair-solutions.com/en/products/mechanical-repair/gasketing-products/flexible-flanges/loctite-si-5926.html , kardan namažem z mastjo ELF MULTI MoS 2 https://www.rezervniavtodeli24.si/13626185-elf . Pri montaži kardana na kotno gonilo si pomagam z vrvico, katero navežem skozi križ kardana, ter z vrtenjem diska ulovim ribne. Ko manšeta dobro nasede na roko in je kotno gonilo fiksirano, tesnilno maso obrišem, da ni vidna izven gume.

Imam pa še eno vprašanje. Kako se ti šalta?  Na spletu sem zasledil spodnji text:

Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno)
  Ob 23. 5. 2016 ob 9:57, HyperJack pravi:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover

 

Moti me škrtanje katero se največ sliši iz 2. v 3., včasih tudi a le redko v 4.. Iz N. v 1. prestavim pred zagonom motorja in zagon naredim s stisnjeno sklopko. Iz 1. v 2. je čisto lepo a pri nizkih obratih cca 3500. V 3. je najlepše nekje pri 50 km/h a še vedno čutim in slišim ko se psi ujemajo v gonilni zobnik, v kolikor želim hitro prestaviti zaropota da bo menjalnik razneslo. Najlažje je če z 2. bolj močno petegnem in pri 50 km/h srednje hitro prestavim. V 4. je le občasno zvok ujemanja psov z gonilnim zobnikom. V 5. in 6. gre brez problema. Zadnje dneve sem pozkušal tudi z manj olja, kot sem to prebral na 192 strani motosveta, a ne vem če je kaj dosti bolje. Quikshifter imam a ga ne uporabljam, ker vozim umirjeno v obratih malo nad 3000 in mi je vožna lepša in mehkejša če uporabljam sklopko.

Če pa mi lahko kaj svetuješ, pa ti bom hvaležen. Lahko pa se dobiva na pivu. Moja lokacija Cerklje na Gorenjskem.

Lp

 

Živjo

Ja iz N v 1 zaropora in mal okol pogledaš če je kakšen zobnik kje na tleh :cool: pa sm se tud to navadil nej ropota če mu tko paše.  Naprej pa ni nekega pretiranega ropotanja je pa seveda razlika napram Hornetki, ki jo vozi moja.  Katero olje imaš v motorju jest dajem Motu 7100 5W40.

Lahko se tudi dobiva en dan (delam v Sp. Brniku)

lp Aleš

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, wind1 pravi:

Nič ni narobe. Je manšeta odigrala svojo vlogo in kvalitetno tesnila. Jaz manšeto dodatno namažem z tesnilno maso LOCTITE SI 5926  https://www.vehicle-repair-solutions.com/en/products/mechanical-repair/gasketing-products/flexible-flanges/loctite-si-5926.html , kardan namažem z mastjo ELF MULTI MoS 2 https://www.rezervniavtodeli24.si/13626185-elf . Pri montaži kardana na kotno gonilo si pomagam z vrvico, katero navežem skozi križ kardana, ter z vrtenjem diska ulovim ribne. Ko manšeta dobro nasede na roko in je kotno gonilo fiksirano, tesnilno maso obrišem, da ni vidna izven gume.

Imam pa še eno vprašanje. Kako se ti šalta?  Na spletu sem zasledil spodnji text:

Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno)
  Ob 23. 5. 2016 ob 9:57, HyperJack pravi:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover

 

Moti me škrtanje katero se največ sliši iz 2. v 3., včasih tudi a le redko v 4.. Iz N. v 1. prestavim pred zagonom motorja in zagon naredim s stisnjeno sklopko. Iz 1. v 2. je čisto lepo a pri nizkih obratih cca 3500. V 3. je najlepše nekje pri 50 km/h a še vedno čutim in slišim ko se psi ujemajo v gonilni zobnik, v kolikor želim hitro prestaviti zaropota da bo menjalnik razneslo. Najlažje je če z 2. bolj močno petegnem in pri 50 km/h srednje hitro prestavim. V 4. je le občasno zvok ujemanja psov z gonilnim zobnikom. V 5. in 6. gre brez problema. Zadnje dneve sem pozkušal tudi z manj olja, kot sem to prebral na 192 strani motosveta, a ne vem če je kaj dosti bolje. Quikshifter imam a ga ne uporabljam, ker vozim umirjeno v obratih malo nad 3000 in mi je vožna lepša in mehkejša če uporabljam sklopko.

Če pa mi lahko kaj svetuješ, pa ti bom hvaležen. Lahko pa se dobiva na pivu. Moja lokacija Cerklje na Gorenjskem.

Lp

 

Fantje, ko se vam v menjalniku zobniki srečajo na boxerju in škrtajo, vidim, da ne veste o čemu govorite. Zobniki se v tem tipu menjalnika (constant mesh) nikoli fizično ne ločijo in NE MOREJO škrtat. Zato se tudi ne morejo obrabljat. To šklopotanje - ki ga slišite ker ne znate izenačiti obratov z medgasom (ni enostavno, ampak se da in deluje) - je prestavljanje vodil med eno in drugo enoto (po domače zaklep in zaklepišče, če že govorimo o artiljeriji). Malce pobrskajte na youtubu kako deluje sekvenčni costant mesh na motorju, da ne bo takšnih nebuloz. 

Link to comment
Share on other sites

Živjo 

Nalivam Castrol Power 1 Racing 4t SAE 5W-40 API SL JASO MA2.  Pravkar sem bral tudi na spletu, da bi bila dobra zamenjava z 10W-50.

Se dobiva v zadnjem tednu julija. Trenutno so dopusti. Ali pa določi termin ki ti ustreza.

Lp

 

Link to comment
Share on other sites

Se popolnoma strinjam zoranv12. Tudi to sem napisal, da mi škrta, da se zaklep (pes) ujame z gonilnim. To čutim na nogi ker prestavna ročica podrhti in zvok pride iz menjalnika, kot bi poškrtali zobniki. Temeljito sem proučil slike in video posnetke katere si mi prilepil v prejšnjih postih. Še enkrat hvala. Mi je od takrat veliko bolj jasno kako deluje. Sem pa vozil drug motocikel letnik 2016 pa je bil zvok drugačen, oziroma se mi je zdel normalen z enakim stilom vožnje. Lahko ga primerjam s tem video posnetkom.

Bom poizkušal še z med gasom za lovitev obratov. Vsak nasvet mi je dobrodošel.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Nekaj besed informativno o olju: za ta tip motorja (točno tega, LC od 2014 dalje) je razvil na testih najboljše olje švicarski Motorex in v primerjavi z BMW brandiranim (Advantec) resnično deluje, tudi v višjih temperaturah in tudi do 10K km (tam nekje začne z originalnim olje še bolj ropotat menjalnik).  Razvito s pomočjo BMW tunning strokovnjakov AC SCHNITZER. BMW se je vseeno zaradi nižje cene odločil za slabše olje Advantec in to javno priznajo. 

 https://www.yogi.si/motorex-motorno-olje-boxer-5w40-1l

oziroma še ceneje: https://www.motornaolja.com/produkt/motorex-boxer-4t-5w-40/

Ne predlagam 10W50 za LC motor, ker bo v hladnih dneh sklopka dobila po pič..., LC model ima sklopko v olju in deluje optimalno s 5w40.  

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, wind1 pravi:

Se popolnoma strinjam zoranv12. Tudi to sem napisal, da mi škrta, da se zaklep (pes) ujame z gonilnim. To čutim na nogi ker prestavna ročica podrhti in zvok pride iz menjalnika, kot bi poškrtali zobniki. Temeljito sem proučil slike in video posnetke katere si mi prilepil v prejšnjih postih. Še enkrat hvala. Mi je od takrat veliko bolj jasno kako deluje. Sem pa vozil drug motocikel letnik 2016 pa je bil zvok drugačen, oziroma se mi je zdel normalen z enakim stilom vožnje. Lahko ga primerjam s tem video posnetkom.

Bom poizkušal še z med gasom za lovitev obratov. Vsak nasvet mi je dobrodošel.

Lp

Poskusi še z MOTOREX oljem, ki je bil posebej razvit za 2014-2016 modele (kasneje je bila narejena izboljšava v menjalniku in je manj tega nabijanja); Sicer pa se pelji s K1200GT, pa ti bo malce lažje, tisto je pa prava drvarnica od menjalnika. Navadno manj šklopoče, dokler se ne dvigne zunanja temperatura oziroma v hladnem vremenu. Motorex je pa ravno temu prilagojen, da se viskoznost ne spremeni s temperaturo, oznake na embalaži povedo samo skrajnje meje in ne vse resnice. 

 Razvito s pomočjo BMW tunning strokovnjakov AC SCHNITZER

https://www.yogi.si/motorex-motorno-olje-boxer-5w40-1l

 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, wind1 pravi:

Živjo 

Nalivam Castrol Power 1 Racing 4t SAE 5W-40 API SL JASO MA2.  Pravkar sem bral tudi na spletu, da bi bila dobra zamenjava z 10W-50.

Se dobiva v zadnjem tednu julija. Trenutno so dopusti. Ali pa določi termin ki ti ustreza.

Lp

 

Ja lahko zadni teden julija sicer jest grem na dopust v drugi polovici avgusta.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, wind1 said:

Pravkar sem bral tudi na spletu, da bi bila dobra zamenjava z 10W-50.

Sedaj imam kakih 7kkm Motul 7100 10w-50 pa ne opazim nobene razlike

7 hours ago, zoranv12 said:

Ne predlagam 10W50 za LC motor, ker bo v hladnih dneh sklopka dobila po pič...

V Italiji so tudi v LC na servisu dajali 15w-50 (vir it. BMW forum), pa še po par letih ni nihče objavil kakršno koli težavo. Tako da če se ne voziš v debelem temperaturnem minusu ni nobenih težav. Večinoma se redkejše olje uporablja zaradi okoljskih predpisov in ne dolgoživosti motorja.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ob 13. 6. 2021 ob 23:22, wind1 pravi:

Nabavil OBD link

kje pa maš kakšen link, ker tega je morje......Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 16. 7. 2021 ob 20:09, ALEŠ M pravi:

Ja lahko zadni teden julija sicer jest grem na dopust v drugi polovici avgusta.

Ta teden je hitro minil. Nekaj sem še dopustoval. Lahko greva danes pod Jenkovo lipo Dvorje. 

Če ti termin ustreza mi sporoči ali določi novega na 031589275

Link to comment
Share on other sites

Ob 16. 7. 2021 ob 12:59, zoranv12 pravi:

Poskusi še z MOTOREX oljem, ki je bil posebej razvit za 2014-2016 modele (kasneje je bila narejena izboljšava v menjalniku in je manj tega nabijanja); Sicer pa se pelji s K1200GT, pa ti bo malce lažje, tisto je pa prava drvarnica od menjalnika. Navadno manj šklopoče, dokler se ne dvigne zunanja temperatura oziroma v hladnem vremenu. Motorex je pa ravno temu prilagojen, da se viskoznost ne spremeni s temperaturo, oznake na embalaži povedo samo skrajnje meje in ne vse resnice. 

 Razvito s pomočjo BMW tunning strokovnjakov AC SCHNITZER

https://www.yogi.si/motorex-motorno-olje-boxer-5w40-1l

 

Malo je trajalo. Sem nalil Motorexa za box mašine. Iz 2. v 3. je pri toplem motorju še vedno problem. V danih momentih je ročka kot bi bila blokirana in ne spusti iz 2. . To rešim z med gasom bolj ali manj uspešno za malo glasnejšim pretikanjem. Pri hladnem motorju pa se prestavlja gladko. 

Link to comment
Share on other sites

Pa saj menda res nisi kje verjel, da z menjavo olja lahko rešiš takšno mehansko težavo.

To je lepo fopanje bmwjašev, ko napišejo na embalažo "posebej za boxera" in še zgodba, kako so cele večere razvijalo posebej olje za boksera :)

Edino, kjer se pošteno pozna je cena, liter tega zlatega olja je preko 20 EUR.

Saj tu gor smo imeli nekega eksperta, ki dela v oljarni industriji in je povedal, da je vse precej podobno, takrat je priporočal Castrol.

Imel sem motorex, castrol, motul, shell, repsol = praktično vse popolnoma enako, le da je bil castrol polna sintetika.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!