Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Špilferderber

BMW R 1150 R

Recommended Posts

Špilferderber

Lep pozdrav!

Zanimajo me naslednje informacije:

1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo..

2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)?

3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja?

4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo?

5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane?

6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{

7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..)

8.) Matr, je dober!!

Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc!

Spilferderber

P.S.

www.R1150R.net

Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38

Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

za točko 7 glej tečaj varne vožnje, kot je naslov enega od poglavij.

16000 tolarjev, 4 ure, poligon pri policijski šoli v Tacnu

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
jmirnik

Temeljito razmisli o tem, kaj potrebujes in predvsem naslednje: F650GS bos verjetno hitro prerastu,ce nameravas potovat, in obratno. Ce imas kes, navali na roadsterja!

BMW JE ZAKOOONNNN!!!! :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi

Pozdravljen

Jaz sem lastnik R1100 GS in moram rečt, da je čudovita mašina. Sploh za daljša potovanja-tudi v dvoje.

Le pri počasni vožnji(v mestu in v kolonah) je malo okoren zaradi svoje teže, kar pa za R1150 ne velja, ker ima drugačen položaj sedenja(nižji) in mislim da je tudi lažji.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

super motor, mislim, da ni panike ce si zacetnik. drugace pa bos F650 verjetno res hitro prerastel.

ce mas dnar in ti je vse kupi!!!

o kakem nove za 2003 pa nič ne vem, se mi zdi malo verjetno da bi ga tako hitro spreminjali pa niti napovedana ni kaka sprememba, mogoce 2004?

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Če imaš obilico keša,potem nimam kaj dodat .....KUPI.

Je primerno drag,tako da image ne trpi,je primerno zahteven za vožnjo,tako,da tudi neznalec ne izpadeš.......aja,pa kromane dele boš lahko veselo reklamiral ves čas garancijskega roka,kar je tudi svojevrstno veselje.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
sivi

Prvič na forumu!

Lastnik bmw r 1150 r.

Karakteristike:

-obvladljiv

-poraba 5,6 l/100, povprečje

-porabi olje in sicer cca 1l na 3000 km prevoženih

-zavore odlične s opozorilom, previdno s prednjo zavoro na zelo majhni hitrosti(koristim ABS)

-lega perfektna

-pospeški približno za 1-2 sec počasnejši od japoncev 1000, merjeno 0-400m

Imam vetreno zaščito iz dveh delov. Zgornji del premikajoči. Pred tem motorjem imel bmw 650 gs. Razlika precejšnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

quote:

quote:

aja,pa kromane dele boš lahko veselo reklamiral ves čas garancijskega roka,kar je tudi svojevrstno veselje.

Klimbra..in Chupa Cups.....

A nisi ti mal zamešou.

Tisti je 1150 C.

lp RAN

MA NIMA VEZE.....KROM JE PA OD ISTE FABRKE.....vsaj na avspuhih!

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
sivi

Lastnik sem "R-a" od 25.5.2001. Doslej ni bilo nobenih problemov s kromom. Mimogrede 13200 km prevoženih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

A se še da kaj o R1150GS napisat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

veliko, tezko, super za vozit ko se premika, na mestu pa...... ni zastonj tako dobro prodajan motor v nemciji ampak mores met enih 180 cm in 80 kg. meni je prevelik za teren pa sploh.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
typeR

quote:

A kaksnega lastnika imamo tukaj?

Ja moj oče vozi BMW R1150R, kupil ga je pred enim letom!Če te pa kej zanima pa vpraši!Lahk ti sam povem, da ga ne more prehvalit, ubistvu je motorist že 30 let, je meu skor "use" japonce, neki italjanov (moto guzzi), pa nazadnje je meu KLE 500, prej FZR in podobne, ampak BMWja ne more prehvalit, pravi da mu je pisan na kožo!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

Mi lahko kdo svetuje o nakupu vetrobranaskega stekla za BMW R1150R? Originalna šipca se mi zdi malce premajhna in verjetno ne služi namenu, zato iščem alternativo. Givi sicer ima za ta model predviden neko varianto, ampak se mi zdi malce kičasta. Iščem čimvečjo, čimbolj navadno, netonirano, nevpadajočo zadevo... Predlogi? Proizvajalci? Izkušnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onim

Pojdi na odpad in od renault 4 (katrce) sprednjo šajbo na bemfla namontiraj :) Zelo naravno (ravna šipa), ni tonirana, vremenskih vplivov ne boš čutil, aja pa vertikalno jo namontiraj.... :)

Lp, Onim

brez zamere, ampak zakaj si si pa kupil naked bike? BMW 1150 RT?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Mogoče ima tudi MRA kaj... http://www.mra.de/

Sem prečekiral Luisov katalog in v dveh minutah našel dve šajbi, eno manjšo in eno večjo. Prva stane 35€, druga 70€. Možnost v tonirani in netonirani različici za isti $$$.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

Verjetno je najbolj funkcionalna šipa, ki se dobi za ta motor, Vario (dvodelna) od MRA. Tako imam jaz na africi in se super obnese. Je pa tudi res, da so me zanjo v Hein Gricke Beljak uplenili za 170 eurov. Pa še kdo ti bo rekel da ne izgleda dobro. Ampak učinkuje pa sigurno. Od velikih enodelnih šip je boljša tudi v tem, ker ima t.i. zračni kanal med spodnjim in zgornjim delom, kjer skozi uide nekaj zraka, ki preprečuje turbulence, ki bi sicer (zaradi velikosti šipe) lahko nastajale. Nastaviš si jo tudi glede na svojo višino in glede na trenutni stil vožnje. Če pa hočeš malo pošminkirat, pa 1,2,3 snameš zgornji del in zgleda kot navadna.

slikca:

R1150R%20VNB3.jpg

Zdajle sem videl da iščeš čim večjo in čim manj vpadajočo (vpadljivo?) zadevo. Jah, škoda ker gresta velikost in vpadljivost z roko v roki. Večja je bolj bo vpadljiva.

Na moji africi zadeva v najvišjem položaju izgleda takole:

http://freeweb.siol.net/jasabb/xrv-spredaj2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

v mislih sem imel nekaj takega..

ronald.jpg

:shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Špilfardirbar, sličico si snel s spletne strani Douga Formana. Ima na svoji strani tudi gumbek Email me, pa se ojunači in vprašaj, kdo je lastnik fotografiranega motocikla ..... ... ..., da te ne bom ravno za roko čez cesto vodil :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denny

Svetujem ti, da greš pogledat v mot. trgovino (SLOMOTO ali SLOMOTOR-saj ne vem točno, kako se imenuje), ki je v

Drešinji vasi. V glavnem prodajajo različne vetrobrane različnih dimenzij po zelo ugodni ceni. Podoben vetrobran, ki je na

zgornji sliki je kolega kupil za ER-5 in dal okoli 16.000 SIT (pred enim letom ). Po nekaj km je izjavil:

" Majka!!! Ne dam ga dol pa da ga je***)" :) :)

Na forumu pa so že omenjeni privatniki, ki ti lahko po meri naredijo iz pleksi stekla...(za malo $$$)-malo prebrskaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

a imamo v SLO kakšnega zastopnika za ščitnike Parabellum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
munja

preden narediš iz naked motorja poštarski moped, probaj vožnjo z originalno majhno šipo in se potem odloči.

jebeš motor, na katerem ne piha :? :fist:

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Živjo!

Če še iščeš večji vetrobran: precej poceni se ga da narediti pri kaki avtoplastiki. Če ti je spodnje všeč ti lahko napišem naslov....

midi_k100.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
  • Similar Content

    • zigaturkster@gmail.com
      By zigaturkster@gmail.com
      Zdravo,

      Odlocam se za nakup "novega" motorja, trenutno gledam dva, BMW R1100GS in R1150GS. Motor bi zelel predvsem za potovanja v dvoje na daljse relacije mogoce tudi v bolj samotne kraje.

      V oci sta mi padla oba modela, vendar se mi zdi da je R1100GS bolj vzdrzljiv, oziroma se manj kvari kot R1150GS. Ravno tako je cena kasne 2000€ nizja.

      Kasno je vase mnenje o obeh motorjih, o R1150GS je na forumu napisanega kar nekaj, vendra pa nisem nic nasel o drugem.

      Vseh nasvetov in izkusenj z motorjem bom hvalezen.

      Ziga
    • mk-r
      By mk-r
      Zanima me vaše mnenje o možnosti predelave tega motorja oz katero dodatno opreme je dobro nabavit.
      Zanimajo me izkušje v zvezi z:

      -zamenjavo izpušnega loca (sem slišal da je tudi akrapovič naredil izpuh za ta motor) Ali se mu kaj poveča moč oz poraba goriva.

      -zamenjava prednega stekla z večjim

      -centralni kovček (ali originalen, ki je majhen in po mojem neuporaben ali npr klasičen givi ki zgleda malo čudno na temu motorju) Originalen je narejen tako da je oblikovan po prednjem steklu in je tako v liniji z zračnim tokom...

      -GPS... do pomladi bom zagotovo nabavil pa ne vem kam ge je najboljše montirat. Original je predvideno na sredini krmila, kar pa je neugodno če imaš na rezervarju tank torbo...

      -najbolj pa me zanima predelava sedeža. Sem bil lani na BMW srečanju v Garmischu in sem opazil da ima veliko RTejev predelan sedež. Vem da te predelave izvaja wunderlich pa me zanima če kdo ve kaj več.

      Wunderlich ima veliko dodatne opreme za BMW . Se vam zdi ta oprema vredu ali imate kakšno boljšo varijanto.

      http://www.wunderlich.de/

      Hvala...
    • marting
      By marting
      Zdravo!
      Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.
      Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče
      www kjer je to prikazano.
      Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?
      Oblika, pritrditev, načrt...?!?

      MartinG
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!