Špilferderber Posted May 22, 2002 Share Posted May 22, 2002 Lep pozdrav! Zanimajo me naslednje informacije: 1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo.. 2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)? 3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja? 4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo? 5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane? 6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{ 7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..) 8.) Matr, je dober!! Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc! Spilferderber P.S. www.R1150R.net Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38 Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrrm Posted May 22, 2002 Share Posted May 22, 2002 za točko 7 glej tečaj varne vožnje, kot je naslov enega od poglavij. 16000 tolarjev, 4 ure, poligon pri policijski šoli v Tacnu Brrrm Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmirnik Posted May 22, 2002 Share Posted May 22, 2002 Temeljito razmisli o tem, kaj potrebujes in predvsem naslednje: F650GS bos verjetno hitro prerastu,ce nameravas potovat, in obratno. Ce imas kes, navali na roadsterja! BMW JE ZAKOOONNNN!!!! :D :D :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambi Posted May 22, 2002 Share Posted May 22, 2002 Pozdravljen Jaz sem lastnik R1100 GS in moram rečt, da je čudovita mašina. Sploh za daljša potovanja-tudi v dvoje. Le pri počasni vožnji(v mestu in v kolonah) je malo okoren zaradi svoje teže, kar pa za R1150 ne velja, ker ima drugačen položaj sedenja(nižji) in mislim da je tudi lažji. LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pervy Posted May 22, 2002 Share Posted May 22, 2002 super motor, mislim, da ni panike ce si zacetnik. drugace pa bos F650 verjetno res hitro prerastel. ce mas dnar in ti je vse kupi!!! o kakem nove za 2003 pa nič ne vem, se mi zdi malo verjetno da bi ga tako hitro spreminjali pa niti napovedana ni kaka sprememba, mogoce 2004? SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
klimbra Posted May 23, 2002 Share Posted May 23, 2002 Če imaš obilico keša,potem nimam kaj dodat .....KUPI. Je primerno drag,tako da image ne trpi,je primerno zahteven za vožnjo,tako,da tudi neznalec ne izpadeš.......aja,pa kromane dele boš lahko veselo reklamiral ves čas garancijskega roka,kar je tudi svojevrstno veselje. Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted May 23, 2002 Share Posted May 23, 2002 Prvič na forumu! Lastnik bmw r 1150 r. Karakteristike: -obvladljiv -poraba 5,6 l/100, povprečje -porabi olje in sicer cca 1l na 3000 km prevoženih -zavore odlične s opozorilom, previdno s prednjo zavoro na zelo majhni hitrosti(koristim ABS) -lega perfektna -pospeški približno za 1-2 sec počasnejši od japoncev 1000, merjeno 0-400m Imam vetreno zaščito iz dveh delov. Zgornji del premikajoči. Pred tem motorjem imel bmw 650 gs. Razlika precejšnja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klimbra Posted May 23, 2002 Share Posted May 23, 2002 quote: quote: aja,pa kromane dele boš lahko veselo reklamiral ves čas garancijskega roka,kar je tudi svojevrstno veselje. Klimbra..in Chupa Cups..... A nisi ti mal zamešou. Tisti je 1150 C. lp RAN MA NIMA VEZE.....KROM JE PA OD ISTE FABRKE.....vsaj na avspuhih! Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted May 23, 2002 Share Posted May 23, 2002 Lastnik sem "R-a" od 25.5.2001. Doslej ni bilo nobenih problemov s kromom. Mimogrede 13200 km prevoženih. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Špilferderber Posted May 31, 2002 Author Share Posted May 31, 2002 A se še da kaj o R1150GS napisat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pervy Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 veliko, tezko, super za vozit ko se premika, na mestu pa...... ni zastonj tako dobro prodajan motor v nemciji ampak mores met enih 180 cm in 80 kg. meni je prevelik za teren pa sploh. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 spielferderber probaj se v arhivu: http://www.motosvet.com/1forum/topic.asp?A...ue&TOPIC_ID=125 ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pero Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 Kaj nej rečem - TUD JEST BI GA MEL ZELO ZELO ZELO!!!!!!!!!!! Ciao,by Pero Link to comment Share on other sites More sharing options...
typeR Posted June 4, 2002 Share Posted June 4, 2002 quote: A kaksnega lastnika imamo tukaj? Ja moj oče vozi BMW R1150R, kupil ga je pred enim letom!Če te pa kej zanima pa vpraši!Lahk ti sam povem, da ga ne more prehvalit, ubistvu je motorist že 30 let, je meu skor "use" japonce, neki italjanov (moto guzzi), pa nazadnje je meu KLE 500, prej FZR in podobne, ampak BMWja ne more prehvalit, pravi da mu je pisan na kožo!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Špilferderber Posted February 18, 2003 Author Share Posted February 18, 2003 Mi lahko kdo svetuje o nakupu vetrobranaskega stekla za BMW R1150R? Originalna šipca se mi zdi malce premajhna in verjetno ne služi namenu, zato iščem alternativo. Givi sicer ima za ta model predviden neko varianto, ampak se mi zdi malce kičasta. Iščem čimvečjo, čimbolj navadno, netonirano, nevpadajočo zadevo... Predlogi? Proizvajalci? Izkušnje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onim Posted February 18, 2003 Share Posted February 18, 2003 Pojdi na odpad in od renault 4 (katrce) sprednjo šajbo na bemfla namontiraj :) Zelo naravno (ravna šipa), ni tonirana, vremenskih vplivov ne boš čutil, aja pa vertikalno jo namontiraj.... :) Lp, Onim brez zamere, ampak zakaj si si pa kupil naked bike? BMW 1150 RT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Posted February 18, 2003 Share Posted February 18, 2003 Nekaj malega imaš tukaj http://www.r1150r.net Lp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noise Posted February 18, 2003 Share Posted February 18, 2003 Mogoče ima tudi MRA kaj... http://www.mra.de/ Sem prečekiral Luisov katalog in v dveh minutah našel dve šajbi, eno manjšo in eno večjo. Prva stane 35€, druga 70€. Možnost v tonirani in netonirani različici za isti $$$. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted February 18, 2003 Share Posted February 18, 2003 Verjetno je najbolj funkcionalna šipa, ki se dobi za ta motor, Vario (dvodelna) od MRA. Tako imam jaz na africi in se super obnese. Je pa tudi res, da so me zanjo v Hein Gricke Beljak uplenili za 170 eurov. Pa še kdo ti bo rekel da ne izgleda dobro. Ampak učinkuje pa sigurno. Od velikih enodelnih šip je boljša tudi v tem, ker ima t.i. zračni kanal med spodnjim in zgornjim delom, kjer skozi uide nekaj zraka, ki preprečuje turbulence, ki bi sicer (zaradi velikosti šipe) lahko nastajale. Nastaviš si jo tudi glede na svojo višino in glede na trenutni stil vožnje. Če pa hočeš malo pošminkirat, pa 1,2,3 snameš zgornji del in zgleda kot navadna. slikca: Zdajle sem videl da iščeš čim večjo in čim manj vpadajočo (vpadljivo?) zadevo. Jah, škoda ker gresta velikost in vpadljivost z roko v roki. Večja je bolj bo vpadljiva. Na moji africi zadeva v najvišjem položaju izgleda takole: http://freeweb.siol.net/jasabb/xrv-spredaj2.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Špilferderber Posted February 19, 2003 Author Share Posted February 19, 2003 v mislih sem imel nekaj takega.. :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrrm Posted February 19, 2003 Share Posted February 19, 2003 Špilfardirbar, sličico si snel s spletne strani Douga Formana. Ima na svoji strani tudi gumbek Email me, pa se ojunači in vprašaj, kdo je lastnik fotografiranega motocikla ..... ... ..., da te ne bom ravno za roko čez cesto vodil :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Posted February 21, 2003 Share Posted February 21, 2003 Svetujem ti, da greš pogledat v mot. trgovino (SLOMOTO ali SLOMOTOR-saj ne vem točno, kako se imenuje), ki je v Drešinji vasi. V glavnem prodajajo različne vetrobrane različnih dimenzij po zelo ugodni ceni. Podoben vetrobran, ki je na zgornji sliki je kolega kupil za ER-5 in dal okoli 16.000 SIT (pred enim letom ). Po nekaj km je izjavil: " Majka!!! Ne dam ga dol pa da ga je***)" :) :) Na forumu pa so že omenjeni privatniki, ki ti lahko po meri naredijo iz pleksi stekla...(za malo $$$)-malo prebrskaj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Špilferderber Posted March 17, 2003 Author Share Posted March 17, 2003 a imamo v SLO kakšnega zastopnika za ščitnike Parabellum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
munja Posted March 17, 2003 Share Posted March 17, 2003 preden narediš iz naked motorja poštarski moped, probaj vožnjo z originalno majhno šipo in se potem odloči. jebeš motor, na katerem ne piha :? :fist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrej Posted March 17, 2003 Share Posted March 17, 2003 Živjo! Če še iščeš večji vetrobran: precej poceni se ga da narediti pri kaki avtoplastiki. Če ti je spodnje všeč ti lahko napišem naslov.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now