jest7 Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 Kako se kaj obnese Pirelli Dragon supercorsa na grobniko? Hvala Nisem nekih hudih časov postavlu in je držala vredu. Polovico profila kar ga je še blo, je pa pobral v cca 35 krogih. Tko da obraba enormna. T je bla okol 20 stopinj, spredi 2, zadi 1.9 bara. Aja, spredi sem sicer mel Dragon Superbike, zadi pa Supercorso.
m@dness Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Kako se kaj obnese Pirelli Dragon supercorsa na grobniko? Hvala za prvih par obiskov piste bi bila ok - dokler se ne naučiš ovinkov itd.. za kaj bolj resnega niso primerne
Popularna objava lmperator Objavljeno Januar 6, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 tkole sm pa jest prerihtu svojo R6 kupljena v takem stanju: komplet original, razen slip-on mivv izpuha in nekaj malenkosti najprej jo je blo treba slečt do nazga pol smo uzel dol še vilce (kasneje še hladilnik) nekak je blo treba prenašat moped po delavnici zadek je bil hiter gor, ker zadej pač ni nič dela auspuh dol nov gor (samo kolektorji) slip-on izpuh mivv sem tako ohranil in prihranil cirka 1000 eur (akrapo) Posnetek zvoka: K&N športni filter Pol smo jo pa sestavil Predelave: - izpuh (kolektorje sem kupil prek ebaya iz anglije) - svečke - DID erv3 520 tanka veriga in zobniki (zadaj +2) - power commander (še za sprogramirat) - KN filter - wilbers vzmetenje - dunlop GP obutev - poliestri (tnx to crusty) - mreža za zaščit hladilnika pred kamni slike so slabe, ker je slikano z mobitelom v slabi svetlobi. bentley, MiriGSX600, DXR16 in 9 others 12
lmperator Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Kere svečke si dau not ? NGK, te so mi dali pri Elisi.
OLOSH_RT Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 odlicno!! make us proud casper7 1
MiriGSX600 Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 Je kaj narobe če spredni slike gumo kontra ubrneš? Gromskastrela 1
suzukigsxr1 Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 Je kaj narobe če spredni slike gumo kontra ubrneš? pol se morš rikverc vozit... MiriGSX600, MetodT, crusty in 2 others 5
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 Je kaj narobe če spredni slike gumo kontra ubrneš? Odvisno od karkase in spojev gume. Npr. dunlop KR lahko obračaš, GP racer slick recimo pa naj ne bi. cvetkamarjetka in She 2
MihaJ Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 Odvisno od karkase in spojev gume. Npr. dunlop KR lahko obračaš, GP racer slick recimo pa naj ne bi. Jaz sem zadnjo GP Racer obrnil (sicer je taka s profilom) in je bilo vse normalno. Bilo mi je rečeno, da vkolikor ima guma 0-stopinjski oziroma neskončen jekleni ovoj, potem ni težav, ker v obe smeri enako prenaša obremenitve.
Jure Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 Tudi jaz sem že vozil zadaj obrnjeno GP Racer slick (model 209) na Marofu in ni bilo nobenih težav. Pri prednji pa raje ne bi šel v to, če ne drugače, zaradi boljšega občutka.. sesir 1
suzukigsxr1 Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 Tudi jaz sem že vozil zadaj obrnjeno GP Racer slick (model 209) na Marofu in ni bilo nobenih težav. Pri prednji pa raje ne bi šel v to, če ne drugače, zaradi boljšega občutka.. obrnil sem KR in D211GP NTEC, tako sprednjo kot zadnjo in se peljal enake čase...
MiriGSX600 Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 to se pravi da bom letos mel iste čase rikverc ko naprej Hvala :beer1: DXR16, Kor13, Gromskastrela in 2 others 5
crusty Objavljeno Januar 20, 2011 Opozori Objavljeno Januar 20, 2011 to se pravi da bom letos mel iste čase rikverc ko naprej Hvala :beer1: .........pe še šipo na čeladi boš mel skoz čisto :lol: MiriGSX600, casper7, hilton in 4 others 6 1
lmperator Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Za zaključek predelave še test na valjarjih. 125,8 konjev na zadnjem kolesu. Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji malakai, krava, casper7 in 1 other 3 1
crusty Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Za zaključek predelave še test na valjarjih. 125,8 konjev na zadnjem kolesu. Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji ....kaj vse pa vključuje predelava, agregata mislim? lmperator, hilton, sesir in 1 other 2 2
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Za zaključek predelave še test na valjarjih. 125,8 konjev na zadnjem kolesu. Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji Nice. :notworthy: Čeprav gledam graf in vedno znova me fascinira, kako so prav vsi motorji pri nas pred predelavo pomerjeni na kao skoraj enkrat nižje temperature kot potem po predelavi, pa ne glede na to, a se je predelavo delalo poleti/pozimi, v enem dnevu ali v razmaku nekaj dni/tednov.... dobi človek občutek, da nam je glavno, da je konjenica, pa tud če je kaka glava samo iz naslova korekcijiskih faktorjev. BIZIXXX, krava, cvetkamarjetka in 4 others 6 1
lmperator Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Zanimivo je še to, da bi moral motor pri nižji temperaturi pokazati večjo moč, ker je zrak gostejši. @crusty: Agregat ni bil odprt. Menjan je izpuh, PC in zračni filter. Sem pa naredil večji servis (svečke, olje, filtri, veriga, zobniki). Škoda ko nimam meritve pred predelavo. Ti dve meritvi sta samo pred in po nastavitvi PC-ja. casper7 in Prix 2
crusty Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Zanimivo je še to, da bi moral motor pri nižji temperaturi pokazati večjo moč, ker je zrak gostejši. @crusty: Agregat ni bil odprt. Menjan je izpuh, PC in zračni filter. Sem pa naredil večji servis (svečke, olje, filtri, veriga, zobniki). Škoda ko nimam meritve pred predelavo. Ti dve meritvi sta samo pred in po nastavitvi PC-ja. u madonca brez power commanderja ali nove elektronike?? tale je pa kr mal huda ......ampak j....ga tolk je važn da boš letu k norc z njim .......greš pred pomladjo kaj probat? hilton, Prix, sesir in 1 other 2 2
danci1973 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 u madonca brez power commanderja ali nove elektronike?? tale je pa kr mal huda ......ampak j....ga tolk je važn da boš letu k norc z njim .......greš pred pomladjo kaj probat? Ti dve meritvi sta samo pred in po nastavitvi PC-ja. PC = Power Commander D. BIZIXXX, DXR16, krava in 3 others 5 1
lmperator Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 u madonca brez power commanderja ali nove elektronike?? tale je pa kr mal huda ......ampak j....ga tolk je važn da boš letu k norc z njim .......greš pred pomladjo kaj probat? Veš da bo treba. 11.3. je že prvi bobo, mam že rezerviran hehe Drgač me je pa tale red bull ring čist zrajcu Tole bo treba it probat. Datum Name Veranstalter 22.04. - 24.04.2011 Red-Bull-Ring Renntraining, Fahrertraining Valentinos motorsports 18.06. - 19.06.2011 "Speed Weekend" Red Bull Ring "Speed-Weekend" HONDA Austria GmbH 28.06.2011 YART Racing Day auf dem RedBull Ring Yart-GMBH
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Zanimivo je še to, da bi moral motor pri nižji temperaturi pokazati večjo moč, ker je zrak gostejši. Res je. Ampak zato se to regulira z korekcijskimi faktorji. Če meriš motor pri 10 stopinjah, ti bo računalnik dejansko meritev pomnožil z manjšo št. kot če ji delaš pri 40 stopinjah. In ne govorim o dejanski temperaturi, amapk tisti, ki jo vpišeš v program. Zato če vzameva tvoj primer. Hipotetično seveda. Reciva da si motor pripeljal na testiranje in je v prostoru 20 stopinj in taka in taka vlaga( reciva, da to vpišeš v dyno in ti zaradi neidealnih pogojih namerjene konje pomnoži s faktorjem 1,02). Potem pa ob nespremenjenih realnih pogojih v računalnik vtipkaš, da si v prostoru, kjer je kao 15 stopinj (korekcijski faktor 1,00- po tvojem grafu)- tukaj, ti dyno najprej pokaže, da ima motor nenastavljen kakega konja manj, kot ga ima dejansko (0,02Xtvoji HP dejanski konji). Nastaviš motor, in sedaj namesto 15 stopinj vpišeš, da opravljaš meritev na 30 stopijah (korekcijski faktor 1,06-saj so za motor to precej slabši pogoji) in dobiš precejšen prirast konjev, saj je samo razlika med korekcijskim faktorjem (če je bila meritev ves čas opravljena pri isti temperaturi) kar precejšna. Zdej pa sam veš, če si bil zraven najprej v bundi in po opravljeni predelavi v kratkih rokavih zaradi vročine .). hilton, danci1973, BIZIXXX in 10 others 10 3
gsx750f Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 obrnil sem KR in D211GP NTEC, tako sprednjo kot zadnjo in se peljal enake čase... Za D211GP je Dave Moss reku da je usmerjena in ni za obračanje.
MiriGSX600 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Za D211GP je Dave Moss reku da je usmerjena in ni za obračanje. kje si to bral Gromskastrela 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se