Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

David kaj se ti je pa zgodilo da rabiš mašino??

ps.za vzmetenje naj ti Miran Jugovac zrihta in pol Marko(mehanik na Grobniku) ki ga je Crusty omenil nastavi po tvojih željah in sposobnostih

Hvala za info Predrag .

Mašino iščem ker moj je 750 in je bol malo dirk na grobniku do 750 kar sem vspel zaslediti . Če me dajo v 1000 klaso lahko gledam modro zastavo in oviram druge . Zato sem imel v mislih dati mašino z elektroniko od 600 gor . Zaenkrat je to samo še študija ker ne vem kašne čase mi bo vspelo narditi :mellow: . Glede mašine bom malo še počakal .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info Predrag .

Mašino iščem ker moj je 750 in je bol malo dirk na grobniku do 750 kar sem vspel zaslediti . Če me dajo v 1000 klaso lahko gledam modro zastavo in oviram druge . Zato sem imel v mislih dati mašino z elektroniko od 600 gor . Zaenkrat je to samo še študija ker ne vem kašne čase mi bo vspelo narditi :mellow: . Glede mašine bom malo še počakal .

ah dej no ne fantaziraj....če tolk razturavate teorijo z vzmetenjem in avspuhi in bremsploščicami....dejte map pokalkulirat. razlike med 750 in 1000 nit prbližno ni 5 sec na krog, dirke pa redko presegajo 6 krogov. kar bi zneslo 30 sec. oziroma, pr zaostanku 5 sec na krog, po 6 krogih ti prideš iuzt za hriba prvi pa zgine v Zagrebškega

Drugače pa....U dobrih cajtih je Albrht z 750 vozil 1:33: in bil hude borbe z Rozmanom na R1......

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah dej no ne fantaziraj....če tolk razturavate teorijo z vzmetenjem in avspuhi in bremsploščicami....dejte map pokalkulirat. razlike med 750 in 1000 nit prbližno ni 5 sec na krog, dirke pa redko presegajo 6 krogov. kar bi zneslo 30 sec. oziroma, pr zaostanku 5 sec na krog, po 6 krogih ti prideš iuzt za hriba prvi pa zgine v Zagrebškega

Drugače pa....U dobrih cajtih je Albrht z 750 vozil 1:33: in bil hude borbe z Rozmanom na R1......

Ti pa nehaj srat in mešat drek če nimaš kaj pametnega za napisat.

Če mu ne ugaj 1000 pač mu ne glede na to da je začel pač bi rad bil z motorjem 600 kjer je tudi največ tekomovalcev. Očitno da v dobrih cajtih je Albrht imel več jajc kot jih je imel Rozman da je bilo tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa nehaj srat in mešat drek če nimaš kaj pametnega za napisat.

Če mu ne ugaj 1000 pač mu ne glede na to da je začel pač bi rad bil z motorjem 600 kjer je tudi največ tekomovalcev. Očitno da v dobrih cajtih je Albrht imel več jajc kot jih je imel Rozman da je bilo tako.

Lej, ce je pametno menjat motor (samo engine in elektriko) na gsxr 750 za 600ccm, ker te je strah da bos na 750 med 1000aki gledal plave zastave, in vse to predno gres na prvo dirko, potem utihnem za zmerom, in se tud z drugim nickom na ta forum ne prjavim nikol vec.

Kar se unih dveh tice, ja Albreht je mel velike zelezne pirhe. V enem od teh hudih fightov je v desnega z lukne ven zdrsnil, in se prikotalil skor do ciljne ravnine....gsxr pa smo nalozili v ene petih kosih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vidiš podal si tvoje mnenje da je brezsmiselno menjat engine in to je odgovor ki se je iskal in se strinjam z tabo ampak po drugi strani lahko da hoče prišparat 750 engine za kasneje ko se bo popilil na 600 namreč tudi crusty je iztisnil vse kar se da iz 600 in je presdel na 1000 mogoče bi isto rad naredil david.

Odločitev je na koncu njegova mi pa kot ti podamo svoje mnenje ali poglede.

Torej vidiš Albreht je imel cohones ampak se mu ni izšlo ker je priganjal motor če limit kar Rozman verjetno ni ker se ni prikotalil skozi ciljno ravnino in to je to 750 in 1000 se nikakor ne da primerjat iz tvojega primera se da to razbrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info Predrag .

Mašino iščem ker moj je 750 in je bol malo dirk na grobniku do 750 kar sem vspel zaslediti . Če me dajo v 1000 klaso lahko gledam modro zastavo in oviram druge . Zato sem imel v mislih dati mašino z elektroniko od 600 gor . Zaenkrat je to samo še študija ker ne vem kašne čase mi bo vspelo narditi :mellow: . Glede mašine bom malo še počakal .

Padon Mladen ne Miran hehe...se vidi da je bil prvi včeraj.......ps. moje mnenje itak že veš...za denar od mašine+dela+vse ostalo si kupiš kako r6 letnik 2000 že zrihtano za stezo in svojega prodaš ker je original vse....razliko vložiš v gume in štartnine in verjemi da boš imel več od vsega:))...itak si se odločil zapustit cesto in promet:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašino iščem ker moj je 750 in je bol malo dirk na grobniku do 750 kar sem vspel zaslediti . Če me dajo v 1000 klaso lahko gledam modro zastavo in oviram druge . Zato sem imel v mislih dati mašino z elektroniko od 600 gor . Zaenkrat je to samo še študija ker ne vem kašne čase mi bo vspelo narditi :mellow: . Glede mašine bom malo še počakal .

Ti rajš pol kontra nared, pa papirje kup od 600 pa se prjav v klaso 600 z agregatom 750, je to bl praksa pr nas k se "obnese" :smoke:;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti rajš pol kontra nared, pa papirje kup od 600 pa se prjav v klaso 600 z agregatom 750, je to bl praksa pr nas k se "obnese" :smoke:;)

hahaha sam res, le nalepke nabav GSX 600 R a kako že, k sm še 600 vozu je bla to skoz "Italjanska praksa" jaz z našpičeno R6 uni pa z "kao" 600 Suzuki še z lampami pa so me sekal po ciljni :wallbash: Smo pol preverl števce so mel rdeče polje na 14.000 obratov naj bi blo to od 750, sm pol mal zajamral pr Bobotu sam "me ni dobr zastopu" :D :D :D ..............za nekaj "slovenskih asov" sm pa tud jaz slišal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahaha sam res, le nalepke nabav GSX 600 R a kako že, k sm še 600 vozu je bla to skoz "Italjanska praksa" jaz z našpičeno R6 uni pa z "kao" 600 Suzuki še z lampami pa so me sekal po ciljni :wallbash: Smo pol preverl števce so mel rdeče polje na 14.000 obratov naj bi blo to od 750, sm pol mal zajamral pr Bobotu sam "me ni dobr zastopu" :D :D :D ..............za nekaj "slovenskih asov" sm pa tud jaz slišal .)

Hehe, na Juri pa glih kontra: bi šel človek včasih rajš v 750 klaso peljat s 600 kot obratno, prideš z istim časom minimalno vsaj 5 mest višje kot v 600 :)

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje...636 se gleda pod 600 kategorijo ne?...vrpašam pa zato ker še nisem bil kaj dosti na dirkališčih oz lepše povedano še nisem nič dirkal =).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje...636 se gleda pod 600 kategorijo ne?...vrpašam pa zato ker še nisem bil kaj dosti na dirkališčih oz lepše povedano še nisem nič dirkal =).

ne! rr je 599 zato da spada do

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje...636 se gleda pod 600 kategorijo ne?...vrpašam pa zato ker še nisem bil kaj dosti na dirkališčih oz lepše povedano še nisem nič dirkal =).

Odvisno kje dirkaš. Če je uradna klasa 600 po FIM-u to pomeni: 4 valjni motorji do 600 ccm, 3 valjni do 675ccm in 2 valjni do 750 ccm, tko da padeš ven. Imajo pa eni organizatorji dirke do 650/700 in nad neglede na št. valjev. Bolj resna je zadeva, več šans je, da boš moral vozit klaso 750 (če je) ali pa 1000.

Zato so tudi poleg 636 delali še klasične 599, da so bili legalni za dirkat.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kje dirkaš. Če je uradna klasa 600 po FIM-u to pomeni: 4 valjni motorji do 600 ccm, 3 valjni do 675ccm in 2 valjni do 750 ccm, tko da padeš ven. Imajo pa eni organizatorji dirke do 650/700 in nad neglede na št. valjev. Bolj resna je zadeva, več šans je, da boš moral vozit klaso 750 (če je) ali pa 1000.

Zato so tudi poleg 636 delali še klasične 599, da so bili legalni za dirkat.

aha ok ...hvala za info. bom se še malo pozanimal da vidim kje bi pač lahko drikal itd..sicer pa grem itak letos malo okoli, grobnik,marof,panonia pa to da vidim im sprobam kak je =)..da se navadim malo in da začnem pol redno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec počitka js sm tud začel z pripravo sezone 2013...uf velik dela :D

Popravljeno . Popravil MiriGSX600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ok ...hvala za info. bom se še malo pozanimal da vidim kje bi pač lahko drikal itd..sicer pa grem itak letos malo okoli, grobnik,marof,panonia pa to da vidim im sprobam kak je =)..da se navadim malo in da začnem pol redno.

na amaterskih oz. race track dnevih po mojih izkušnjah z 636 voziš v klasi do 600, npr. Brand racing ima dirke razdeljene -650/650+ FIM pravila pa za resno dirkanje kot npr. Ines aka svobodnaptica01

LP Bajsi

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz to uporabljam v službi kjer delamo instrimente za letala, kjer je pravtako veliko tresenja. In vem iz izkušenj da to zagrabi ko pes ježa. Obstaja še zeleni loctite, ki je še močnejši in ko 1x z tistim zalimaš ti še samo 400°C pomaga da dobiš narazn :)

Tale Loctite je fajn stvar ni pa za čist vsepovsod. Jeba je pri vijakih, ki se pogosto privijajo in odvijajo. Pa spucat moraš dol sranje preden vijak spet recikliraš. Če preveč zagrabi imaš več šans, da poškoduješ vijak. Omenil si aviacijo, kjer je pacanje z takšnim limom na nekaterih delih celo prepovedano. Na motorju ti na čepu za izpust olja kaj takega ne pride prav. Pa na zavorah se tole tudi "kao" ne sme uporabljat.

En dober link za "kvačkanje";

http://www.bobmartinco.com/pdf/safety_tying_wire.pdf

Pa še en malo bolj motorističen;

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=329077

BTW: Lx nav. mogoče? Če boš imel prilko si pejt pogledat "kvačkanje" na V2500 v motoristično. Mislim, da ti bo všeč :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na amaterskih oz. race track dnevih po mojih izkušnjah z 636 voziš v klasi do 600, npr. Brand racing ima dirke razdeljene -650/650+ FIM pravila pa za resno dirkanje kot npr. Ines aka svobodnaptica01

LP Bajsi

Spet odvisno kje si. Tudi na Fiali, ki je najbolj prirejena za začetnike, je kolega Kewo-ta dal s 636 v 1000 klaso. Tudi malo bolj resne amaterske zadeve (Jura, GH-moto itd) imajo precej stroga pravila kar se tega tiče. Tko da se moraš prej pozanimat pri organizatorju, da ne bo potem slabe volje.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

636 še nikjer nisem videl da pustijo v klaso 600 če govorimo o 4valjnikih....edino nekaj let nazaj je bila 600 open+ 636 original (se pravi original izpuh z katalizatorjem in orig. elektroniko in vzmetenje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dvomim, da debatiramo o isti stvari, eni razlagate o resnih zadevah (Jura, GH moto), jaz mu pripovedujem o popolnoma amaterskih (Brand racing, Dey zi days oboje na Pannoniji) ne samo -650/+650 ampak tudi dirke počasni open/ ne tako počasni open. Jaz sem razumel, da bo preizkušal in se bo šele nato odločil za dirkanje, tudi v Skoox cupu, ki ga organizira Brand in je popolnoma amaterska zadeva, ki se izpelje na enem samem dirkališču pa veljajo pravila kot sta jih vidva opisala.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brand ima mejo -650 in + 650, mislim pa da Brand kot organizator dosti ne zaostaja za ostalimi amaterskimi prireditelji kot so Jura, Gh,... vsaj po časih ne,...

Kaj se pa tiče udeležbe na dirki pa jaz motorista, ki na kvalifikacijah oz. prostih treningih ne bi dosegel časa znotraj 115 % gledano na top čas, ne bil dovolil nastopati, razen na dirki počasnih.... smo bili lani priča hudi nesreči, zaradi prepočasnih na progi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brand ima mejo -650 in + 650, mislim pa da Brand kot organizator dosti ne zaostaja za ostalimi amaterskimi prireditelji kot so Jura, Gh,... vsaj po časih ne,...

Kaj se pa tiče udeležbe na dirki pa jaz motorista, ki na kvalifikacijah oz. prostih treningih ne bi dosegel časa znotraj 115 % gledano na top čas, ne bil dovolil nastopati, razen na dirki počasnih.... smo bili lani priča hudi nesreči, zaradi prepočasnih na progi...

verjemi tudi jaz sem to že videl ;).

Bajsi: tako je..prvo bom preizkusil pol pa se odloču! =)...hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ojla.

Malo iščem na forumu na temo nastavljivih tačk in bolj malo najdem zadetkov. Ima kdo dober info kje in kaj se splača nabavit za GSXR 750 K7?

Imam vezo z amerike in gledam nekaj od tega:

https://www.motomummy.com/driven-racing/06-2010-gsxr-600/750-driven-d-axis-rearsets/

https://www.motomummy.com/yoshimura/06-2010-gsxr-600/750-yoshimura-rearsets/

https://www.motomummy.com/woodcraft/woodcraft-06-2010-gsxr-600/750-full-rearsets/

Seveda če najdem pametnejšo ponudbo vzamem z evrope/slovenije :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JZ mam za prodat race stopalke za kawasaki ninjo.Se pa menja del,ki je obkrožen in pašejo na vsak motor

post-18324-0-86054500-1358350063_thumb.jpg

post-18324-0-13412200-1358350151_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa tiče udeležbe na dirki pa jaz motorista, ki na kvalifikacijah oz. prostih treningih ne bi dosegel časa znotraj 115 % gledano na top čas, ne bil dovolil nastopati,

treba je vedt da so to vse komercialne dirke, se pravi, da jih nekdo dela za zasluži.......torej nekomu onemogočiti dirko je isto kot, da mu rečejo "ne hodi več" ker ga itak ne bo in njegovih €€€ tu ne :( .......vsi se v teh časih otepajo minusov tko da jih je za razumet. Imajo pa na teh dirkah vsi prireditelji svoje pravilnike in jih ne zavezujejo nobena pravila FIM vsaj kar se tiče uvrstitve na driko.......zgolj komerciala, zato pa tudi taka količina pokalov nekje tja do 10.mesta "da ja naslednjič tud prideš" :D

Za ta hude so resne dirke AA in podobne kjer je to urejeno..........za nas kekce pa žal take :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!