Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes:

Seveda ker vedo, da se boš kmalu vrnil po nekaj močnejšega. No vsaj "ta pravi" trgovci :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se Futura zelo dopade glede izgleda; bolj kot VFR, ki je na koncu modelne poti in je že predolgo modelno nespremenjena.

Honda XX pa je ogromen tanker, ki še najbolj spominja na nemške športnike.

Za na cesto tovarne res nimajo posrečene ponudbe za tiste ki si želijo malo bolj udobnega športnika.

S sedanjimi SS je namreč razvoj šel preveč ekstremno v smeri dirkališč, kar se kaže tudi v zelo nizko položenem krmilu; za razliko od še nekaj let nazaj.

Če ima človek še dva metra pa je s sedanjimi SS na cesti prava muka, ki ne odtehta šarma SS motorja.

Za upati je, da bo Honda z novo VFR naredila uravnoteženega udobnega športnika, saj ostala japonska konkurenca spi.

Ah dečko, daj še malo poglej kaj vse je na razpolago preden začneš javkati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da naredim kompromis...imam ravno tisto vmes obeh in imam več kot dovolj! Sem se pa za začetek najprej odločil za 600-taka,da sem se prej mal navadil na vse skupaj...Moram pa rečt,da sem pred nekaj dnevi probal peljat enega FZ1, pa me ni pretirano navdušil,prepokončna drža,čuden volan, on ima še povišan vizir...ko da bi vozu tdm-a...tudi lastnik tega je probal mojega,pa je reku,da bo moral prešaltat na R1...pa čeprav tudi FZ1 s 150 konjiči ni švoh

Popravljeno . Popravil roadbuster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uglaunm vem da pač morš že bit tud pr financah kot prvo da si sploh omislš kerkol od tehdveh motorju. 1. 1000cc ma dražje zavarovanje, dražji nakup, servisni deli dražji, težje obvladljiu in zahteva več izkušenj, slabši v bolj zaprtih ovinkih ("štorast"). 1000cc pa za razliko od 600cc bolje prenaša obremenitve (če imaš sopotnika ali prtljago), reši k kriznih situacijah (prehitevanje ali ustavljanje) in še en minus, da na navadnih cestah lahko izkusimo maksimalno le okoli 80% največje moči motorja.

sepravi če pa si bolj začetnik, imaš rad da motor trpi pod tabo in bi ga rad polno izkusil ter se raje pelješ hitreje skozi ovinke ti vsekakor predlagam 600cc ki je tudi olajšanje za denarnico po eni strani. (manj porabi, cenejši, zavarovanje cenejše tako kot tudi registracija.... itd) čeprou bi ti biu bla sopotnik/sopotnica hvaležnejša za 1000cc ker pač kt sm že reku bolš pa lepš prenaša obremenitve.

zj pa razsodba: če si začetnik al pa nis pr financah lih pa iščš zabavo.... je zate 100% prava odločitu 600cc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uglaunm vem da pač morš že bit tud pr financah kot prvo da si sploh omislš kerkol od tehdveh motorju. 1. 1000cc ma dražje zavarovanje, dražji nakup, servisni deli dražji, težje obvladljiu in zahteva več izkušenj, slabši v bolj zaprtih ovinkih ("štorast"). 1000cc pa za razliko od 600cc bolje prenaša obremenitve (če imaš sopotnika ali prtljago), reši k kriznih situacijah (prehitevanje ali ustavljanje) in še en minus, da na navadnih cestah lahko izkusimo maksimalno le okoli 80% največje moči motorja.

sepravi če pa si bolj začetnik, imaš rad da motor trpi pod tabo in bi ga rad polno izkusil ter se raje pelješ hitreje skozi ovinke ti vsekakor predlagam 600cc ki je tudi olajšanje za denarnico po eni strani. (manj porabi, cenejši, zavarovanje cenejše tako kot tudi registracija.... itd) čeprou bi ti biu bla sopotnik/sopotnica hvaležnejša za 1000cc ker pač kt sm že reku bolš pa lepš prenaša obremenitve.

zj pa razsodba: če si začetnik al pa nis pr financah lih pa iščš zabavo.... je zate 100% prava odločitu 600cc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uglaunm vem da pač morš že bit tud pr financah kot prvo da si sploh omislš kerkol od tehdveh motorju. 1. 1000cc ma dražje zavarovanje, dražji nakup, servisni deli dražji, težje obvladljiu in zahteva več izkušenj, slabši v bolj zaprtih ovinkih ("štorast"). 1000cc pa za razliko od 600cc bolje prenaša obremenitve (če imaš sopotnika ali prtljago), reši k kriznih situacijah (prehitevanje ali ustavljanje) in še en minus, da na navadnih cestah lahko izkusimo maksimalno le okoli 80% največje moči motorja.

sepravi če pa si bolj začetnik, imaš rad da motor trpi pod tabo in bi ga rad polno izkusil ter se raje pelješ hitreje skozi ovinke ti vsekakor predlagam 600cc ki je tudi olajšanje za denarnico po eni strani. (manj porabi, cenejši, zavarovanje cenejše tako kot tudi registracija.... itd) čeprou bi ti biu bla sopotnik/sopotnica hvaležnejša za 1000cc ker pač kt sm že reku bolš pa lepš prenaša obremenitve.

zj pa razsodba: če si začetnik al pa nis pr financah lih in pa iščš zabavo.... je zate 100% prava odločitu 600cc.

u nasprotnm primeru, če iščeš visoke zmogljivosti, si že zelo izkušen in nimaš ravno problemov z financami, bo zate prava odločitu 1000cc.

odloč se pa sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, jaz se ne bi čisto strinjal.. Govoriš iz izkušenj?

Ker rezervni deli so pač večinoma vsi dragi in načeloma ni nekih bistvenih razlik med 600 in 1000, prav tako so cene servisov tam tam, je pa res, da 1000 mogoče spije kakšen deci ali liter več, pa še to ni nujno, predvsem odvisno od vožnje.

Vsekakor pa krizno ustavljanje nima veliko zveze s 1000 ali 600 ampak je veliko bolj odvisno od konstrukcije in zavor motorja, kjer pa kubikaža nima neke veze, ampak bolj segment v katerem se motor nahaja. Sploh pa so 600 vrjetno prej ustavijo ker so lažji :)

Tudi tistih 80% izkoristka je tako tako, tu spet ni važna kubikaža, ampak spet je bolj pomemben segment. SS motorja na cesti enostavno ne moreš izkoristit, nima veze kolk kubikov, ker cesta enostavno ne dovoljuje tega.. Je pa 1000 vsekakor bolj primeren za v dvoje in potovanja, ker takat te ne zanima top end power, ampak bolj navor in prožnost mašine, kar ti prinese lepo in prijetno vožnjo. Pri Registraciji je razlika pa itak samo v zavarovanju, ostalo (cestnina, tehnični, zelena karta, ipd) je itak isto za oba, glede na cene zavarovanja pa tu igra vlogo moč in ne kubikaža, zavarovanje za 600SS je dražje kot za 1200ccm chopperja, ker je pač več KW :)

Tako, da to kar si napisal, niso ravno najboljši kriterjiji za odločanje med 600 in 1000.. Vsak ve kakšen način vožnje mu najbolj ustreza ter za kaj, oziroma kje bo motor uporabljal in to je najboljša podlaga za odločitev.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, da to kar si napisal, niso ravno najboljši kriterjiji za odločanje med 600 in 1000..

kaj da ne. super kriteriji. 15 let nazaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex ima kar v nekaj primerih še kako prav!

Tudi 600-taki so taki in drugačni, rekel ti bom pa takole.Če je 600 kubična zverina narejena za hitro vožnjo,ima temu primerno tudi vzmetenje,zavore, pije in še kaj bi se našlo.Če je narejena za bolj turing ali umirjeno vožnjo,so proizvajalci naredili tudi temu primerno prej našteto.Ne boš verjel,meni je bil tudi 600-tak čisto dovolj,ker pa ni bil ravno to to,kar sem s časom in prevoženih km z njim med nogami sam dognal,sem si kupil le 30 konjev močnejšega in z malo več navora...ampak razlika v sami vožnji je ogromna, razlika v zavorah neprimerljiva,razlika v vzmetenju ravno tako, poraba pa je tam tam.Neke ogromne razlike pri vseh teh ugodnostih tudi pri zavarovanju ni.Tako da....

Nepredvidene situacije na cesti pa te lahko reši le sproščenost,samozaupanje in zlitost z zverino med nogami (biti eno),zraven pa še veliko izkušenj in kanček sreče! :worship: Kakšen motor voziš,vsaj mislim tako,nima pretirane ali sploh nobene zveze. :hmm:

Zaključek vsega: vsak naj kupi kar mu pašetrance_43_wavetowel2.gif, denarnici in predvsem načinu vožnje primerno.Če pač povdarjaš,da se boš vozil v paru, pol vsekakor navor ne bo odveč-kar ti nudi večja kubikaža, če pa se sam, je pa čisto odvisno kaj si želiš in česa si sposoben obvladovati medtem, ko divjaš (pa naj si bo to SS cestak ali ST s 600 ali 1000 kubiki) ali pa samo uživaš nedeljsko popoldne na cesti (spet naj bo to chooper, cestak,supermoto ali le udoben potovalnik na 600 ali 1800 kubikih) .Vsak pa naj presodi sam kaj je najboljše zanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj da ne. super kriteriji. 15 let nazaj :)

Jp,točno tako...

kaj da ne. super kriteriji. 15 let nazaj :)

Jp,točno tako...trance_43_wavetowel2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak tej temi ne bomo prišli do konca. Vsak zagovarja tisto kar ima v garaži.

Glede porabe bi lahko še debatirali. Če se vozita 600 SS in 1000 SS skupaj mislim, da bo spil več 600, ker se bo moral bolj vrtet na obrate da bo držal tempo z litrašem. Moje mnenje.

Glede zavarovanja pa se Dex moti. Mislim, da zavarovanje pride isto za vse cestake saj je meja za zgornji razred 72kW kar vsak SS motor preseže. Cestna taksa je ravno tako nad 500ccm tko da so spet v istem razredu. Zaključek: Finančno 600=1000 (če ne gledamo nabavne cene).

Je pa ševedno za moje pojme za cesto bolj primeren 1000 zaradi večjega navora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupš pa vidiš!

Al pa si ga sposodiš če ti ga bo kjr zaupu.

Js sm mel prej gsxr 750, zdej mam pa 1000 dvovaljnika pa sta oba dost močna. Že 100km se je dobr pelal tut če sma bla dva gor. Za na cesto je 600 sigurn super, pa za na zaprte ovinke in proge tut.

Js mislm da je najbolš da si najprej 600 kupš pa mal izkušn nabereš pol greš pa na več. Če se znaš kontrolirat se da pa tut s 180km začet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dans sem mal gledal ter testiral in se mi zdi da bi bilo najbolje 996 kubikov v dveh valjih, idealni kompromis..... ;) ni ne 1000 ne 600 ampak nekaj vmes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede zavarovanja pa se Dex moti. Mislim, da zavarovanje pride isto za vse cestake saj je meja za zgornji razred 72kW kar vsak SS motor preseže. Cestna taksa je ravno tako nad 500ccm tko da so spet v istem razredu. Zaključek: Finančno 600=1000 (če ne gledamo nabavne cene).

Nope, se ne motim.. Jaz nisem pisal za SS motorje, ampak nasplošno 600 vs 1000 in poudaril, da kubikaža ne igra vloge, ampak je lahko zavarovanje za eno 600 ss petardo dražje kot za kakšno velikokubikažno kravo, ki ima pač manj kw.

... Pri Registraciji je razlika pa itak samo v zavarovanju, ostalo (cestnina, tehnični, zelena karta, ipd) je itak isto za oba, glede na cene zavarovanja pa tu igra vlogo moč in ne kubikaža, zavarovanje za 600SS je dražje kot za 1200ccm chopperja, ker je pač več KW :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex: se opravičujem moji površnosti pri branju. :blush:

Bistvo sem pa vseeno zadel. Ko se odločiš za segment motorja ne igrajo finance pri izbiri prav nobene vloge (no razen cene samega motocikla). To sm hotu povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Evo,

 

našel se je odgovor na vprašanje 600 ccm ali 1000 ccm.   :lol1:  :lol1:  :lol1:  :lol1:  :lol1:

 

 

"... Do you get my point?. A one thousand cc superbike is a one thousand cc superbike. You know. A one thousad cc is one thousand cc. Six hundred cc is six hundred cc. Do you get my point? ..."

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj je hotu povedat?pač vsak vozi kar mu paše.pa tudi žaljivke bi lahko prišparal, ne vem zakaj smo vsi butli, ker ne vozimo 600 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni poanta, da so moroni, ker ne vozjo 600....ampak kako gledajo na to, da ma on 600, ker ma nekdo drug jurja ali vec....

 

Sej lepo razlozi. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist sem razumu kaj natresa, s tem da je sam prej vozil jurja, zdej pa neki jokca.jaz vozim litraša pa nikdar manjšo kubikažo ne ponižujem, vsi smo začeli na malih mopedih in motorjih.razen če v njegovi okolici živijo taki, ki se šopirijo z kubiki namesto z znanjem in toleranco.maš pa vse sorte ljudi, itak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred časom se pogovarjal z kolegico, zrelo motoristko o primerjavi 800-1200ccm mopedov in smiselnosti nabave.

Njeno razmišlanje je: "to je tako, kot imeti jebača z 25cm ali 35cm dolgim tičem. Za vsak dan je eno in drugo preveč, občasno pa paše...."

Pa si razloži logiko!

lp, andrej

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist sem razumu kaj natresa, s tem da je sam prej vozil jurja, zdej pa neki jokca.jaz vozim litraša pa nikdar manjšo kubikažo ne ponižujem, vsi smo začeli na malih mopedih in motorjih.razen če v njegovi okolici živijo taki, ki se šopirijo z kubiki namesto z znanjem in toleranco.maš pa vse sorte ljudi, itak.

Nisi *ČISTO NIČ* razumel kaj tip govori, če je res kar ti piše v profilu - da voziš V-STROM 1000.

 

Zelo pazljivo še enkrat poslušaj in si na repeat daj tisti del o 1400cc Harley Davisdonih.

Resno ti pravim, poanta videa ti je zletela zelo visoko nad glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro je povedala. Menim, da je pametno začeti z nekoliko manj pa pol rasti. Njej se je že 15cm na začetku ko je začela sex- at preveč zdelo, zdaj pa ko je kilometrine nabrala že ve kaj je prav.  

No jaz začel na 600 pa me je pot zanesla na faktor x2,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!