Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Priporočene objave

Objavljeno

4 valjno ali 2 valjno?

3 valjno! (Triumph) :worship:

Objavljeno
"Simosi" raje priznaj,da toliko sploh nebi ali nemoreš dati za motor.Stremi rabljenimi razvalinami nimam vsaj jaz kaj počet.Še nikoli nisem kupil rabljenega mototorja in ga tudi nebom,saj šraufam poklicno cele dneve(to je moj biznis) moj motor pa šraufa Valentinčič dokler se ne izteče podaljšana garancija.Veš dokler stane veliki servis manj,kot jaz zaslužim v enem dopoldnevu naj to kar drugi delajo in odgovarjajo za svoje delo,jaz pa se spet eno leto veselo vozim.

Ps. pa še tole,če bi ga samo enkrat peljal,bi imel popolnoma drugačno mnenje-mi lahko verjameš.

Vidm da doma vodiš evidenco o financah ljudi na tem forumu. Po tvojem mnenju so ti vsi fovš ker imaš BMW in da si ga nihče drug ne more privoščit.

Morš razumet da za ljudi do 40 leta starosti BMW-eji enostavno niso zanimivi. To je motor za stare ate - tud jaz ga bom mel pri 60ih :)

LP Rok

Objavljeno (popravljeno)
Vidm da doma vodiš evidenco o financah ljudi na tem forumu. Po tvojem mnenju so ti vsi fovš ker imaš BMW in da si ga nihče drug ne more privoščit.

Morš razumet da za ljudi do 40 leta starosti BMW-eji enostavno niso zanimivi. To je motor za stare ate - tud jaz ga bom mel pri 60ih :)

LP Rok

:worship:

Samo toliko, da ve, da si jaz ne bi privoščil motorja, če ne bi imel vsaj za ene par motorjev. Pa ne vozim BMW-ja. Vozim tisto kar mi je všeč :wub:

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
Vidm da doma vodiš evidenco o financah ljudi na tem forumu. Po tvojem mnenju so ti vsi fovš ker imaš BMW in da si ga nihče drug ne more privoščit.

Morš razumet da za ljudi do 40 leta starosti BMW-eji enostavno niso zanimivi. To je motor za stare ate - tud jaz ga bom mel pri 60ih :)

LP Rok

podpis :yes:

Objavljeno
Vidm da doma vodiš evidenco o financah ljudi na tem forumu. Po tvojem mnenju so ti vsi fovš ker imaš BMW in da si ga nihče drug ne more privoščit.

Morš razumet da za ljudi do 40 leta starosti BMW-eji enostavno niso zanimivi. To je motor za stare ate - tud jaz ga bom mel pri 60ih :)

LP Rok

:worship: :worship: :worship: :worship:

to mi je pa ušeč :winkiss: hehe - tud sam sm mel BMWja en let pa ga ne kupim naslednih 30 zihr ne več!

ajd

Objavljeno

brumer pa on je reku da bi mel ss-a - tega pa BMW konkurenčnega še zlo dolgo ne bo nardil - če misliš da je k1200 športen motor pač to ni - BMW športnega konkurenčnega motorja nima in ga nikoli ne bo imel - pač :naughty:

Aja glede vztrajanja na yamahah - se mi zdi da si pred časom pisal, da si mel V-maxa celo to obdobje dvanajstih let - no to pa res ni ravno hvale vreden motor - beri: ovinki niso njegova strast, tako da najverjetneje še nikoli nisi imel prave priložnosti spoznat japonske tehnologije.

Pa da ne bom preveč OFF topic - ko se vozim sam imam z 650 dovaljnikom več kot preveč veselja, nikol ne pomislim na 1000ko. Seveda se pa zgodba spremeni, ko se naloži zadaj poln kufer, bočne torbe, lubica... in je zadeva v vseh pogledih prešvoh - konji, navor, vzmeteneje...pač je namembnost motorja kakršna je.

Najprej se nauči poste brat in si šenkrat preberi post na katerega sem jaz odgovoril in sicer od Andrej 777.BMW-ejev športni motor je,če še neveš K-1200-S (kar pomeni sport) :naughty: Aja glede Yamah vse skupaj sem jih imel 5(pet) od tega V-maxa 9 let in 3 mesece.Motor ni hvale vredenn samo malo kdo je lahko dal za njega leta 1996 19 K DEM. Takrat po (Jazbinškovem zakonu) je stalo toliko DEM 5-sobno stanovanje v cetru Ljubljane. Kar se tiče tvojga veselja pa enkrat prid,se bova malo zapeljala,pa te bo veselje kmalu muinilo. Aja pa še tole o Japonski tehnologiji bi se pa zelo rad steboj pogovarjal ampak vse od leta 1968 naprej, ko sem imel že opravka z Japonci(delal na servisu Tojota) v Švici takrat so šele začeli s prodajo v Evropi in hodili s fotoaparati po sejmih vse poslikali in skušali narediti še boljše kar jim je tudi do neke mere uspelo.Nebom napisal,da si bil ti leta 1968 ampak verjetno tvoj oče še v osnovni šoli in je zjutraj ob 8.oo recitiral za domovino s Titom naprej za Japse pa sploh ni vedel,da delajo avte in motorje.!!!!

Objavljeno
Vidm da doma vodiš evidenco o financah ljudi na tem forumu. Po tvojem mnenju so ti vsi fovš ker imaš BMW in da si ga nihče drug ne more privoščit.

Morš razumet da za ljudi do 40 leta starosti BMW-eji enostavno niso zanimivi. To je motor za stare ate - tud jaz ga bom mel pri 60ih :)

LP Rok

Nevem zakaj mečete vse BMW-eje v en koš,kaj ta motor res od vas noben nepozna,pa dajte malo prečitat po forumu,teste prebrat,kakšem film na Yu-tuju pogledat itd.In se vam"mogoče" mal posvet,da je ta motor uporaben za vse generacije.

Objavljeno

če si kupiš dragega motorja še ne pomeni da se tudi voziš z njim kot profi, prej padeš med pozerje!

Objavljeno
Najprej se nauči poste brat in si šenkrat preberi post na katerega sem jaz odgovoril in sicer od Andrej 777.BMW-ejev športni motor je,če še neveš K-1200-S (kar pomeni sport) :naughty: Aja glede Yamah vse skupaj sem jih imel 5(pet) od tega V-maxa 9 let in 3 mesece.Motor ni hvale vredenn samo malo kdo je lahko dal za njega leta 1996 19 K DEM. Takrat po (Jazbinškovem zakonu) je stalo toliko DEM 5-sobno stanovanje v cetru Ljubljane. Kar se tiče tvojga veselja pa enkrat prid,se bova malo zapeljala,pa te bo veselje kmalu muinilo. Aja pa še tole o Japonski tehnologiji bi se pa zelo rad steboj pogovarjal ampak vse od leta 1968 naprej, ko sem imel že opravka z Japonci(delal na servisu Tojota) v Švici takrat so šele začeli s prodajo v Evropi in hodili s fotoaparati po sejmih vse poslikali in skušali narediti še boljše kar jim je tudi do neke mere uspelo.Nebom napisal,da si bil ti leta 1968 ampak verjetno tvoj oče še v osnovni šoli in je zjutraj ob 8.oo recitiral za domovino s Titom naprej za Japse pa sploh ni vedel,da delajo avte in motorje.!!!!

Noben ni rekel da je BMW - kakor koli slab... Sam sem mnenja da je odličen motor, ko sem kupoval močnejši motocikel je bil v izboru tudi F800s katerega sem tudi peljal na testni vožnji, ampak mi je enostavno preveč dolgočasen motocikel, tako oblikovno kot tudi sama vožnja, ki je zaradi polno nekih lučk in pomagal vsaj meni dolgočasna. Kar koli pogledamo za veliko manj denarja japonc naredi več motorja, ki pa ni prav nič manj zanesljiv kot BMW.

No zdej smo že res :topic:

Objavljeno
Aja glede Yamah vse skupaj sem jih imel 5(pet) od tega V-maxa 9 let in 3 mesece.Motor ni hvale vredenn samo malo kdo je lahko dal za njega leta 1996 19 K DEM. Takrat po (Jazbinškovem zakonu) je stalo toliko DEM 5-sobno stanovanje v cetru Ljubljane. Kar se tiče tvojga veselja pa enkrat prid,se bova malo zapeljala,pa te bo veselje kmalu muinilo. Aja pa še tole o Japonski tehnologiji bi se pa zelo rad steboj pogovarjal ampak vse od leta 1968 naprej, ko sem imel že opravka z Japonci(delal na servisu Tojota) v Švici takrat so šele začeli s prodajo v Evropi in hodili s fotoaparati po sejmih vse poslikali in skušali narediti še boljše kar jim je tudi do neke mere uspelo.Nebom napisal,da si bil ti leta 1968 ampak verjetno tvoj oče še v osnovni šoli in je zjutraj ob 8.oo recitiral za domovino s Titom naprej za Japse pa sploh ni vedel,da delajo avte in motorje.!!!!

ja pa kaj želiš povedat da je bil V-max 19kdem?

:baa: :eek: :stupid: :music4: :topic:

Ga z Boškotom Šrotom piješ da maš tolko keša? :slap: al od kje si taka legenda ratu - ti res misliš da je to kar maš ti bog i batina in druga nč ne šteje - opravka z Japonci še ne pomeni če šraufaš po starih corollah, se ti ne zdi!?

sej bo bolš brumi :friend1:

Se oproščam vsem poštenjakom na forumu, samo res nimam veselja s prepolnimi ljudmi samega sebe - prosim če se najini posti brišejo (če se seveda moderatorjem sploh lubi ukvarjat z nama)

ajd

Objavljeno
brumer pa on je reku da bi mel ss-a - tega pa BMW konkurenčnega še zlo dolgo ne bo nardil - če misliš da je k1200 športen motor pač to ni - BMW športnega konkurenčnega motorja nima in ga nikoli ne bo imel - pač :naughty:

Aja glede vztrajanja na yamahah - se mi zdi da si pred časom pisal, da si mel V-maxa celo to obdobje dvanajstih let - no to pa res ni ravno hvale vreden motor - beri: ovinki niso njegova strast, tako da najverjetneje še nikoli nisi imel prave priložnosti spoznat japonske tehnologije.

Pa da ne bom preveč OFF topic - ko se vozim sam imam z 650 dovaljnikom več kot preveč veselja, nikol ne pomislim na 1000ko. Seveda se pa zgodba spremeni, ko se naloži zadaj poln kufer, bočne torbe, lubica... in je zadeva v vseh pogledih prešvoh - konji, navor, vzmeteneje...pač je namembnost motorja kakršna je.

Najprej se nauči poste brat in si šenkrat preberi post na katerega sem jaz odgovoril in sicer od Andrej 777.BMW-ejev športni motor je,če še neveš K-1200-S (kar pomeni sport) :naughty: Aja glede Yamah vse skupaj sem jih imel 5(pet) od tega V-maxa 9 let in 3 mesece.Motor ni hvale vredenn samo malo kdo je lahko dal za njega leta 1996 19 K DEM. Takrat po (Jazbinškovem zakonu) je stalo toliko DEM 5-sobno stanovanje v cetru Ljubljane. Kar se tiče tvojga veselja pa enkrat prid,se bova malo zapeljala,pa te bo veselje kmalu muinilo. Aja pa še tole o Japonski tehnologiji bi se pa zelo rad steboj pogovarjal ampak vse od leta 1968 naprej, ko sem imel že opravka z Japonci(delal na servisu Tojota) v Švici takrat so šele začeli s prodajo v Evropi in hodili s fotoaparati po sejmih vse poslikali in skušali narediti še boljše kar jim je tudi do neke mere uspelo.Nebom napisal,da si bil ti leta 1968 ampak verjetno tvoj oče še v osnovni šoli in je zjutraj ob 8.oo recitiral za domovino s Titom naprej za Japse pa sploh ni vedel,da delajo avte in motorje.!!!!

to pa se žal ne morn strinjat s tabo, moj foter je leta 92 odštel za subaruja legacy (ki ga imamo še zaj), krepko krepko čez 19 tisoč DEM, pa še zdaleč to ni blo niti 3 -sobno stanovanje v mariboru...19 tisoč dem je okol 8 tisoč evrov, in da si leta 96 dobo za 8 tisoč evrov stanovanje, pa je kvečjemu bla razpadajoča garsonjera ne pa 5 sobno stanovanje v ljubljani...sej ne rečem da so cene neprimičnin šle gor, ampak tak fejst pa tut ne hehe

nejko

Objavljeno
ja pa kaj želiš povedat da je bil V-max 19kdem?

:baa: :eek: :stupid: :music4: :topic:

Ga z Boškotom Šrotom piješ da maš tolko keša? :slap: al od kje si taka legenda ratu - ti res misliš da je to kar maš ti bog i batina in druga nč ne šteje - opravka z Japonci še ne pomeni če šraufaš po starih corollah, se ti ne zdi!?

sej bo bolš brumi :friend1:

Se oproščam vsem poštenjakom na forumu, samo res nimam veselja s prepolnimi ljudmi samega sebe - prosim če se najini posti brišejo (če se seveda moderatorjem sploh lubi ukvarjat z nama)

ajd

sej brumči je čist vredo možakar, vedno pomaga glede nasvetov glede šraufanja in nasplošno se o mašinah precej spozna, tak da glede tega mu res kapo dol, ampak s tem bmw-jem in hvalisanjem o nekem denarju kaj si lahko vse privošči je pa tud že malo smešno...pa da ne boš spet rekel da smo ti fauš, nismo ti brumči, super da maš tako drag motor, ampak verjemi da zarad tega nisi bogvekaj, obstajajo ljudje ki si 15 takih motorov kupijo kot imaš ti če hočejo, ali pa še kaj boljšega in dražjega, pa ne obešajo tega na veliki zvon...

nejk

Objavljeno
Morš razumet da za ljudi do 40 leta starosti BMW-eji enostavno niso zanimivi. To je motor za stare ate - tud jaz ga bom mel pri 60ih :)

LP Rok

Men je bmw že skoz zanimiv, čeprav samo K modeli. :whistle: Občasno ima dobre inovativne prebliske, unikatne tehnične rešitve, pa da se mu da toplo vodo odkrivat. Rrecimo k100 je že pred daljnimi leti imel vbrizg goriva, abs, gretje ročk, nastavljiv vetrobran pa še kej.

Pa današji telelever, paralever, elektronsko nastavljivo vzmetenje pa še cel kup podrobnosti, se bo že brumer razgovoril. :P

"Fazer riderjem" to nič ne pomeni, ampak nam ki nas tehnika zanima so pa to zanimivi detajli.

Ampa ker nas večina čez denarnico gleda in poskuša dobit največ za svoj denar, pa takšni dražji bmw-ji odpadejo. Pa še servisi so nesramno dragi. :krneki:

Objavljeno
Men je bmw že skoz zanimiv, čeprav samo K modeli. :whistle: Občasno ima dobre inovativne prebliske, unikatne tehnične rešitve, pa da se mu da toplo vodo odkrivat. Rrecimo k100 je že pred daljnimi leti imel vbrizg goriva, abs, gretje ročk, nastavljiv vetrobran pa še kej.

Pa današji telelever, paralever, elektronsko nastavljivo vzmetenje pa še cel kup podrobnosti, se bo že brumer razgovoril. :P

"Fazer riderjem" to nič ne pomeni, ampak nam ki nas tehnika zanima so pa to zanimivi detajli.

Ampa ker nas večina čez denarnico gleda in poskuša dobit največ za svoj denar, pa takšni dražji bmw-ji odpadejo. Pa še servisi so nesramno dragi. :krneki:

Eh, pa kaj mu vsa ta visoka tehnika pomaga, ko pa lahko vsak mulček na malo bolj naviti 600-tki na izhodu iz prvega ovinka švigne mimo tako hitro, da oni na bemflu sploh ne skapira kaj se mu je pripetilo. BMW je res motor za stare ateje s preveč dnarja, da se lahko hvalijo po raznih forumih kaj vse ma njegov motor.

Objavljeno
Eh, pa kaj mu vsa ta visoka tehnika pomaga, ko pa lahko vsak mulček na malo bolj naviti 600-tki na izhodu iz prvega ovinka švigne mimo tako hitro, da oni na bemflu sploh ne skapira kaj se mu je pripetilo. BMW je res motor za stare ateje s preveč dnarja, da se lahko hvalijo po raznih forumih kaj vse ma njegov motor.

preberi malo črno kroniko....

Objavljeno
sej brumči je čist vredo možakar, vedno pomaga glede nasvetov glede šraufanja in nasplošno se o mašinah precej spozna, tak da glede tega mu res kapo dol, ampak s tem bmw-jem in hvalisanjem o nekem denarju kaj si lahko vse privošči je pa tud že malo smešno...pa da ne boš spet rekel da smo ti fauš, nismo ti brumči, super da maš tako drag motor, ampak verjemi da zarad tega nisi bogvekaj, obstajajo ljudje ki si 15 takih motorov kupijo kot imaš ti če hočejo, ali pa še kaj boljšega in dražjega, pa ne obešajo tega na veliki zvon...

nejk

Obstajaj(m)o pa tudli ljudje, ki stare kante kupijo, ker nimajo denarja, pa zato niso nic manj motoristi in so po vecini dobri ljudje... mogoce se vec/bolj od tistih ki se hvalijo z denarjem in celo ocitajo da drugi ne morejo neki kupit... Denar ne naredi cloveka.

Janez

P.S: 1000 ali 600 ali 250? je cist vseeno. Ce uzivas z katermikoli pac uzivas... Ni samo en tip voznje tisti pravi (100 kufrov, pa sopotnik, pa rukzak pa kaj jaz vem kaj se vse) Da ne bom cist off topic :)

Objavljeno
preberi malo črno kroniko....

Ja, ja saj se mi je kar zdelo da se bo znašel en pametnjakovič ki mi bo moraliziral s črno kroniko.

Objavljeno (popravljeno)

Sej ni vazn kaksen motor vozs ampak da ga vozis z veseljem... pol pa a je 600 alpa 1000 - stvar posameznika.. zame recmo je 1000ka prehuda (ce govorim o SS).. sicer pa: 100 ljudi - 100 cudi, 100 zena - 200 sisa :yea1:

Popravljeno . Popravil Langus
Objavljeno
P.S: 1000 ali 600 ali 250? je cist vseeno. Ce uzivas z katermikoli pac uzivas... Ni samo en tip voznje tisti pravi (100 kufrov, pa sopotnik, pa rukzak pa kaj jaz vem kaj se vse) Da ne bom cist off topic :)

:worship: :worship: :worship:

Objavljeno
Obstajaj(m)o pa tudli ljudje, ki stare kante kupijo, ker nimajo denarja, pa zato niso nic manj motoristi in so po vecini dobri ljudje...

Obstajajo pa tudi taki, ki bi si lahko privoščili, pa si nočejo. Pa si raje staro kanto za 1300€ kupijo, pa se ravno tako 3 leta vozijo z njo....

Objavljeno
Obstajaj(m)o pa tudli ljudje, ki stare kante kupijo, ker nimajo denarja, pa zato niso nic manj motoristi in so po vecini dobri ljudje... mogoce se vec/bolj od tistih ki se hvalijo z denarjem in celo ocitajo da drugi ne morejo neki kupit... Denar ne naredi cloveka.

Janez

P.S: 1000 ali 600 ali 250? je cist vseeno. Ce uzivas z katermikoli pac uzivas... Ni samo en tip voznje tisti pravi (100 kufrov, pa sopotnik, pa rukzak pa kaj jaz vem kaj se vse) Da ne bom cist off topic :)

:OK:

se popolnoma strinjam :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Men je 600 vrh kape. Rad bi vidu kolk vas je na forumu, ki znate kako 600 SS fibrco ponucat (pa ne po ravnini).

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
...No, moram povedat, da sem tudi jaz na pisti hitrejši s 600 kot pa s 1000 (zaenkrat).

Tudi jaz sem na pisti s 600 hitrejši kot s 1000. :whistle:

Sicer pravijo da vsak cigan svojga konja hvali, ampak zagotovo drži da so hudo redki tisti (če je sploh kdo) ki so šli nazaj na 600 pol ko so okusili tisočaka :naughty:

Jaz sem šel na 450. :naughty:

Ja, ja saj se mi je kar zdelo da se bo znašel en pametnjakovič ki mi bo moraliziral s črno kroniko.

Pametnjakovič ne ve, da se nas črna kronika ne tiče. :? Še posebej ne s prepričanjem, da je za pisto dovolj 600, ker je 1000 za pisto premočan in je zato bolj primeren za cesto. :slap:

Obstajajo pa tudi taki, ki bi si lahko privoščili, pa si nočejo. Pa si raje staro kanto za 1300€ kupijo, pa se ravno tako 3 leta vozijo z njo....

Tudi jaz sem si kupil motor za dosti manj denarja, kot je nov, pa se z njim vozim že veliiiko več kot tri leta. Pa sploh ni kanta, ampak pravi stroj. :OK:

Men je 600 vrh kape. Rad bi vidu kolk vas je na forumu, ki znate kako 600 SS fibrco ponucat (pa ne po ravnini).

hmmm..... :hmm: 0? :?

:yes: 0!!!!

S 1000 SS si lahko večji pozer na cesti. :D Pa za šankom tudi, če imaš prometno v roki.

Jaz imam 450, pa mi ni treba uporabljati menjalnika od 10 km/h do 130 km/h.

Zakaj bi potem sploh potreboval več kot 450 oz. po nekaterih trditvah kar 1000, če mi že s tem motorjem ni potrebno šaltati, če se mi ne ljubi. :P Pa da vidimo, katera 1000 bi bila v prometu bolj uporabna od moje pokalice 450.

Raje se naučite vozit z APN6, potem pa razmišljajte, kdo ima večjega. :xx:

Objavljeno

Pri meni je odgovor takšen: raje 600+komplet akrapovič+pletene cevi+stabilizator+poliestri = pista.....kot pa z 1000ko neki po cesti šminkirat ko je premočna...no sej 1000ka bi tud kdej blokado vidla.

Osnovni odgovor pa je: 600 KER SE BOLJ VRTI JE LAŽJA PA LEPŠA:P

Objavljeno

vsak svojga konja hvali......

no bom še jest mojga :) ... ni bolše od 2 cilindra in 1000ccm in basta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!