Skoči na vsebino

Kdo je pravi biker ????


hotschko

Priporočene objave

Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:)

Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba.

Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze.

Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo.

Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov.

Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike....

Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:)

Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba.

Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze.

Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo.

Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov.

Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike....

Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.

Kaj te tebi je,kaj si ti na drogi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal si falil. :grim

To, predelave motorjev, nima nobene veze z bikersko sceno.

Velikokrat ravno obratno.

Če si, in upam da ja, bil na kaksen večjem zunaj, si videl da tisti talepi- za gledat- motorji se pripeljejo v kombijih :eek:

a so tisti tapravi motorsti al celo bikerji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj te tebi je,kaj si ti na drogi?

Nimam nič proti kakšnemu joitu.:)Poglej kakšno internetno stran tujega bajkerskega kluba, pa našega.

Res je klub so ljudje, samo potem imaš touring klub, ki vozijo serijske motorje in imaš MC, bajkerske klube, ki vozijo custom, predelane motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam nič proti kakšnemu joitu.:)Poglej kakšno internetno stran tujega bajkerskega kluba, pa našega.

Res je klub so ljudje, samo potem imaš touring klub, ki vozijo serijske motorje in imaš MC, bajkerske klube, ki vozijo custom, predelane motorje.

a se lahko temu reče lastno mnenje, ker če se, nimam nič proti

drgač pa :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce definiras kakrsnikoli klub - razen NCC - samo po motorjih......... :doze:

malo se se bolj podaj v vode klubov, subkulture in nacina zivljenja le-teh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce definiras kakrsnikoli klub - razen NCC - samo po motorjih......... :doze:

malo se se bolj podaj v vode klubov, subkulture in nacina zivljenja le-teh.

Jp, Če se ne motim, je bolj mal šanse, da postaneš član Hellsov z kakšnim japonskim motociklom. Potem, bi te spomnil na cafe racing sceno iz Anglije (Ace Cafe, Club 59...). Mal si poglej švedsko chopper sceno in sploh streetfighter klube. Seveda večina ostalih klubov ima mešane motorje ampak še zmeraj so predelani. Sploh angleška scena je zanimiva (Kent, Bulldog Bash....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar jaz poznam motoristov in njihovih motorjev ima vsak vsaj nekaj predelanega.mogoče je pa pri nas problem v zakonodaji,ki za vsako večjo predelavo zahteva A test.prideš na tehničnega ti pa serjejo da nimaš original luči,izpuha,smernikov itd.pa še ena stvar,nimamo vsi možnosti,da bi imeli svoje garaže in delavnice. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar jaz poznam motoristov in njihovih motorjev ima vsak vsaj nekaj predelanega.mogoče je pa pri nas problem v zakonodaji,ki za vsako večjo predelavo zahteva A test.prideš na tehničnega ti pa serjejo da nimaš original luči,izpuha,smernikov itd.pa še ena stvar,nimamo vsi možnosti,da bi imeli svoje garaže in delavnice. :hmm:

To je problem, ki ga pozna cela Evropa. Tukaj imate link in se sami prepričajte o čem govorim.

http://www.chopper-club.com/gallery.asp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:)

Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike....

Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.

Ne vem no. Imam občutek, da nisi glih seznanjen z moto - bajk sceno v Slo. Morda gledaš preveč program Discovery in slične oddaje o nastajanju odkačenih bajkov ter predelavah. Kar je seveda prav. Videti je res marsikaj zanimivega. Ne moraš pa nikakor primerjat bajkersko sceno v ZDA, zahodno Evropo s sceno pri nas v Slo. Razlika je kot dan in noč.

Tudi v Slo imaš frike, ki počnejo marsikaj zanimivega in odkačenega. Ker sem iz MB ti lahko povem za enega takšnega.Tona Klemenčič je en takšen velik frik. Tudi na naših tleh smo že videli noro dobre predelave iz strani domači mojstrov. Moto Boomi ipd....

Moraš pa vedet, da tista taprava predelava stane še vsaj enkrat toliko kot je stal motor sam, pa tja do astronomskih višin. Seveda je vse v prvi vrsti odvisno od debeline denarnice.

Poraja pa se tudi vprašanje o smislu predelave, če povzamema tukaj povprečnega slovenskega bajkerja.

O klubih pa nebi. Recimo, da se vsak pač trudi po najboljših močeh. Nekaterim uspeva bolj, drugim manj.

Kar se mene tiče revolucije nebo. Ostajam še naprej zaprisežen Solo Raider! :OK: :worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, Če se ne motim, je bolj mal šanse, da postaneš član Hellsov z kakšnim japonskim motociklom. Potem, bi te spomnil na cafe racing sceno iz Anglije (Ace Cafe, Club 59...). Mal si poglej švedsko chopper sceno in sploh streetfighter klube. Seveda večina ostalih klubov ima mešane motorje ampak še zmeraj so predelani. Sploh angleška scena je zanimiva (Kent, Bulldog Bash....:)

Jap, ne moreš bit član Hellsov z japonskim motorjem, lahko pa si s čisto serijskim Harleyem. Zakaj samo Harley si pa kakšno knjigo preber.

In zakaj ne morem bit v MC-ju s serijskim motorjem??????? Jaz imam motor da se z njimi vozim, ne pa da ga v kombiju prevažam iz zbora na zbor. Klub sestavljajo ljudje, seveda ljudje z motorjem, kakršen koli že je, samo da je registriran in vozen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no. Imam občutek, da nisi glih seznanjen z moto - bajk sceno v Slo. Morda gledaš preveč program Discovery in slične oddaje o nastajanju odkačenih bajkov ter predelavah. Kar je seveda prav. Videti je res marsikaj zanimivega. Ne moraš pa nikakor primerjat bajkersko sceno v ZDA, zahodno Evropo s sceno pri nas v Slo. Razlika je kot dan in noč.

Tudi v Slo imaš frike, ki počnejo marsikaj zanimivega in odkačenega. Ker sem iz MB ti lahko povem za enega takšnega.Tona Klemenčič je en takšen velik frik. Tudi na naših tleh smo že videli noro dobre predelave iz strani domači mojstrov. Moto Boomi ipd....

Moraš pa vedet, da tista taprava predelava stane še vsaj enkrat toliko kot je stal motor sam, pa tja do astronomskih višin. Seveda je vse v prvi vrsti odvisno od debeline denarnice.

Poraja pa se tudi vprašanje o smislu predelave, če povzamema tukaj povprečnega slovenskega bajkerja.

O klubih pa nebi. Recimo, da se vsak pač trudi po najboljših močeh. Nekaterim uspeva bolj, drugim manj.

Kar se mene tiče revolucije nebo. Ostajam še naprej zaprisežen Solo Raider! :OK: :worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno je vseeno kaj kdo fura in kako ima motor porihtan. Nekako se mi zdi najbolj pomemben odnos do motorizma. Sem mnenja, da je bistvo vsega skupaj vožnja in ne resice, našitki na jaknah in dragi izpuhi. Kot so že drugi zapisali, je slovenska scena drugačna od ameriške in to se mi ne zdi nič narobe. Saj nikjer ne piše, da moramo vsi voziti HD in druge bleščeče znamke. Kar se pa predelav tiče, pa zelo občudujem tiste, ki so doma naredili kakšen del za motor ali pa kar celoten motocikel :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice.

baddad!

Mal' so te obdelal, a nič zato.

Še sam bom izrazil svoje (nevsiljivo) mnenje.

Če mene vprašaš(te), so vsi Američani (ki jih tako radi upodabljamo) - "Bikers". To so motoristi (Bikers), ker je pri njih motorno kolo "Motorbike" in ne motor. Tudi zbirajo se v Clubih, ker "K" kot Klub za Club v njihovem jeziku ne obstaja. Zavolj tega tudi pri nas iz tega izhajamo kot "Motoristi", ki smo, ali so v "K" Klubih.

Biker pri nas pa želijo biti tisti, ki hoče biti nekaj več - torej, kot ameriški "Biker".

A nič zato. Zakaj pa ne? Naj bo, če mu je to ljubše.

Dejstvo pa je, da Američani iz vsake stvari napravijo "boom", celi iz navadnih "kravjih dečkov" beri Cowboy-ev, iz kateri pa izhaja tudi motorizem (bikerstvo in predelave, ki spominjajo na čase Divjega Zahoda.

Naj bo kakorkoli že. Vsak naj ima svoje veselje, a naj druge ne sili v svoje prepričanje.

Torej, jaz sem motorist. Moj prijatelj hoče biti Biker. In tudi je, ker se tako oblači, vozi takšen motor in hoče biti nekaj drugega, kot je v službi, doma in še kje. Zajaj pa ne. Poglavitno je, da ne škodi drugim in jim ne vsiljuje svojega mišljenja.

Ker pa smo "Slovenci, in vozimo "motorje"", sam osebno najraje ostajam "motorist". Predvsem pa cenim tiste, ki so na svoj motor vnesli svojo kulturno dediščino in s tem promovirajo sebe kot Slovence in sebe kot motorista izpod Sončne strani Alp..

Bodi "To kar si" in vsi te bodo spoštovali!!!

To je samo moje skromno mnenje.

P.S.

Pa še nekaj, kar se tiče bikerjev (ameriških)

Pred davnimi leti sem se vozil z motorjem po Ameriki. A poglej hudiča... A veste, da so se ONI poklonili nam, ker smo se z zvezdo na registrski tablici vozili na njihovem ozemlju.

Se pravi, da je vse v glavi posameznika.

Torej; Bodi to kar si! Vozi to kar želiš in vdahni svojemu motorju to, kar misliš, da je prav.

Le tako boš spoštovan & unikat na Bikerski & motoristični sceni v Sloveniji, zamejstvu, kakor tudi na drugih kontinentih.

Motorist

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice.

odnos do motorja nima nobene veze s predelavo

Fičo:

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

baddad!

Mal' so te obdelal, a nič zato.

Še sam bom izrazil svoje (nevsiljivo) mnenje.

Če mene vprašaš(te), so vsi Američani (ki jih tako radi upodabljamo) - "Bikers". To so motoristi (Bikers), ker je pri njih motorno kolo "Motorbike" in ne motor. Tudi zbirajo se v Clubih, ker "K" kot Klub za Club v njihovem jeziku ne obstaja. Zavolj tega tudi pri nas iz tega izhajamo kot "Motoristi", ki smo, ali so v "K" Klubih.

Biker pri nas pa želijo biti tisti, ki hoče biti nekaj več - torej, kot ameriški "Biker".

A nič zato. Zakaj pa ne? Naj bo, če mu je to ljubše.

Dejstvo pa je, da Američani iz vsake stvari napravijo "boom", celi iz navadnih "kravjih dečkov" beri Cowboy-ev, iz kateri pa izhaja tudi motorizem (bikerstvo in predelave, ki spominjajo na čase Divjega Zahoda.

Naj bo kakorkoli že. Vsak naj ima svoje veselje, a naj druge ne sili v svoje prepričanje.

Torej, jaz sem motorist. Moj prijatelj hoče biti Biker. In tudi je, ker se tako oblači, vozi takšen motor in hoče biti nekaj drugega, kot je v službi, doma in še kje. Zajaj pa ne. Poglavitno je, da ne škodi drugim in jim ne vsiljuje svojega mišljenja.

Ker pa smo "Slovenci, in vozimo "motorje"", sam osebno najraje ostajam "motorist". Predvsem pa cenim tiste, ki so na svoj motor vnesli svojo kulturno dediščino in s tem promovirajo sebe kot Slovence in sebe kot motorista izpod Sončne strani Alp..

Bodi "To kar si" in vsi te bodo spoštovali!!!

To je samo moje skromno mnenje.

P.S.

Pa še nekaj, kar se tiče bikerjev (ameriških)

Pred davnimi leti sem se vozil z motorjem po Ameriki. A poglej hudiča... A veste, da so se ONI poklonili nam, ker smo se z zvezdo na registrski tablici vozili na njihovem ozemlju.

Se pravi, da je vse v glavi posameznika.

Torej; Bodi to kar si! Vozi to kar želiš in vdahni svojemu motorju to, kar misliš, da je prav.

Le tako boš spoštovan & unikat na Bikerski & motoristični sceni v Sloveniji, zamejstvu, kakor tudi na drugih kontinentih.

Motorist

Fajn komentar. Dodal bi samo tole. Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:)

In kaj sem po tvojem jaz, ki vozim nepredelano (čisto fabriško) vozilo? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:)

Lej, zame pa čoper ni motor :grrr

kaj pa daj :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj sem po tvojem jaz, ki vozim nepredelano (čisto fabriško) vozilo? :hmm:

nepredelani motorist :OK:

Lej, zame pa čoper ni motor :grrr

kaj pa daj :?

To je čisto tvoj problem. Zanima me pa tvoja definicija motorja? :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh takole predalčkanje je precej mim. je fičo lepo povedal...

mogoč je vožnja s kšnim predelanim mopedom clo bolj riskantna od vožnje po zadnjem kolesu :whistle:

že grem :chase:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!