baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:) Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba. Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze. Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo. Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov. Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike.... Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Einherjar Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Mogoce sem malo konzervativen, ampak moto klub po mojem mislenju sestavljajo ljudje in ne motorji... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PEROVIČ Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:) Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba. Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze. Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo. Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov. Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike.... Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi. Kaj te tebi je,kaj si ti na drogi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 "konzervativen" says he. :) :lol: :lol1: :grrr glaub ich nicht. :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Mal si falil. :grim To, predelave motorjev, nima nobene veze z bikersko sceno. Velikokrat ravno obratno. Če si, in upam da ja, bil na kaksen večjem zunaj, si videl da tisti talepi- za gledat- motorji se pripeljejo v kombijih :eek: a so tisti tapravi motorsti al celo bikerji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Kaj te tebi je,kaj si ti na drogi? Nimam nič proti kakšnemu joitu.:)Poglej kakšno internetno stran tujega bajkerskega kluba, pa našega. Res je klub so ljudje, samo potem imaš touring klub, ki vozijo serijske motorje in imaš MC, bajkerske klube, ki vozijo custom, predelane motorje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Nimam nič proti kakšnemu joitu.:)Poglej kakšno internetno stran tujega bajkerskega kluba, pa našega. Res je klub so ljudje, samo potem imaš touring klub, ki vozijo serijske motorje in imaš MC, bajkerske klube, ki vozijo custom, predelane motorje. a se lahko temu reče lastno mnenje, ker če se, nimam nič proti drgač pa :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 ce definiras kakrsnikoli klub - razen NCC - samo po motorjih......... :doze: malo se se bolj podaj v vode klubov, subkulture in nacina zivljenja le-teh. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 ce definiras kakrsnikoli klub - razen NCC - samo po motorjih......... :doze: malo se se bolj podaj v vode klubov, subkulture in nacina zivljenja le-teh. Jp, Če se ne motim, je bolj mal šanse, da postaneš član Hellsov z kakšnim japonskim motociklom. Potem, bi te spomnil na cafe racing sceno iz Anglije (Ace Cafe, Club 59...). Mal si poglej švedsko chopper sceno in sploh streetfighter klube. Seveda večina ostalih klubov ima mešane motorje ampak še zmeraj so predelani. Sploh angleška scena je zanimiva (Kent, Bulldog Bash....:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
METAL4EVER Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 kar jaz poznam motoristov in njihovih motorjev ima vsak vsaj nekaj predelanega.mogoče je pa pri nas problem v zakonodaji,ki za vsako večjo predelavo zahteva A test.prideš na tehničnega ti pa serjejo da nimaš original luči,izpuha,smernikov itd.pa še ena stvar,nimamo vsi možnosti,da bi imeli svoje garaže in delavnice. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 kar jaz poznam motoristov in njihovih motorjev ima vsak vsaj nekaj predelanega.mogoče je pa pri nas problem v zakonodaji,ki za vsako večjo predelavo zahteva A test.prideš na tehničnega ti pa serjejo da nimaš original luči,izpuha,smernikov itd.pa še ena stvar,nimamo vsi možnosti,da bi imeli svoje garaže in delavnice. :hmm: To je problem, ki ga pozna cela Evropa. Tukaj imate link in se sami prepričajte o čem govorim. http://www.chopper-club.com/gallery.asp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rocky Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:) Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike.... Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi. Ne vem no. Imam občutek, da nisi glih seznanjen z moto - bajk sceno v Slo. Morda gledaš preveč program Discovery in slične oddaje o nastajanju odkačenih bajkov ter predelavah. Kar je seveda prav. Videti je res marsikaj zanimivega. Ne moraš pa nikakor primerjat bajkersko sceno v ZDA, zahodno Evropo s sceno pri nas v Slo. Razlika je kot dan in noč. Tudi v Slo imaš frike, ki počnejo marsikaj zanimivega in odkačenega. Ker sem iz MB ti lahko povem za enega takšnega.Tona Klemenčič je en takšen velik frik. Tudi na naših tleh smo že videli noro dobre predelave iz strani domači mojstrov. Moto Boomi ipd.... Moraš pa vedet, da tista taprava predelava stane še vsaj enkrat toliko kot je stal motor sam, pa tja do astronomskih višin. Seveda je vse v prvi vrsti odvisno od debeline denarnice. Poraja pa se tudi vprašanje o smislu predelave, če povzamema tukaj povprečnega slovenskega bajkerja. O klubih pa nebi. Recimo, da se vsak pač trudi po najboljših močeh. Nekaterim uspeva bolj, drugim manj. Kar se mene tiče revolucije nebo. Ostajam še naprej zaprisežen Solo Raider! :OK: :worship: Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
METAL4EVER Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 To je problem, ki ga pozna cela Evropa. Tukaj imate link in se sami prepričajte o čem govorim. http://www.chopper-club.com/gallery.asp ta tretja slika,kaj je to raketa?kakšna mašina je to,če mogoče veš?hudooo! :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Jp, Če se ne motim, je bolj mal šanse, da postaneš član Hellsov z kakšnim japonskim motociklom. Potem, bi te spomnil na cafe racing sceno iz Anglije (Ace Cafe, Club 59...). Mal si poglej švedsko chopper sceno in sploh streetfighter klube. Seveda večina ostalih klubov ima mešane motorje ampak še zmeraj so predelani. Sploh angleška scena je zanimiva (Kent, Bulldog Bash....:) Jap, ne moreš bit član Hellsov z japonskim motorjem, lahko pa si s čisto serijskim Harleyem. Zakaj samo Harley si pa kakšno knjigo preber. In zakaj ne morem bit v MC-ju s serijskim motorjem??????? Jaz imam motor da se z njimi vozim, ne pa da ga v kombiju prevažam iz zbora na zbor. Klub sestavljajo ljudje, seveda ljudje z motorjem, kakršen koli že je, samo da je registriran in vozen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Tema Kdo je pravi bajker ?? že obstaja B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Ne vem no. Imam občutek, da nisi glih seznanjen z moto - bajk sceno v Slo. Morda gledaš preveč program Discovery in slične oddaje o nastajanju odkačenih bajkov ter predelavah. Kar je seveda prav. Videti je res marsikaj zanimivega. Ne moraš pa nikakor primerjat bajkersko sceno v ZDA, zahodno Evropo s sceno pri nas v Slo. Razlika je kot dan in noč. Tudi v Slo imaš frike, ki počnejo marsikaj zanimivega in odkačenega. Ker sem iz MB ti lahko povem za enega takšnega.Tona Klemenčič je en takšen velik frik. Tudi na naših tleh smo že videli noro dobre predelave iz strani domači mojstrov. Moto Boomi ipd.... Moraš pa vedet, da tista taprava predelava stane še vsaj enkrat toliko kot je stal motor sam, pa tja do astronomskih višin. Seveda je vse v prvi vrsti odvisno od debeline denarnice. Poraja pa se tudi vprašanje o smislu predelave, če povzamema tukaj povprečnega slovenskega bajkerja. O klubih pa nebi. Recimo, da se vsak pač trudi po najboljših močeh. Nekaterim uspeva bolj, drugim manj. Kar se mene tiče revolucije nebo. Ostajam še naprej zaprisežen Solo Raider! :OK: :worship: Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B) Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Meni osebno je vseeno kaj kdo fura in kako ima motor porihtan. Nekako se mi zdi najbolj pomemben odnos do motorizma. Sem mnenja, da je bistvo vsega skupaj vožnja in ne resice, našitki na jaknah in dragi izpuhi. Kot so že drugi zapisali, je slovenska scena drugačna od ameriške in to se mi ne zdi nič narobe. Saj nikjer ne piše, da moramo vsi voziti HD in druge bleščeče znamke. Kar se pa predelav tiče, pa zelo občudujem tiste, ki so doma naredili kakšen del za motor ali pa kar celoten motocikel :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice. baddad! Mal' so te obdelal, a nič zato. Še sam bom izrazil svoje (nevsiljivo) mnenje. Če mene vprašaš(te), so vsi Američani (ki jih tako radi upodabljamo) - "Bikers". To so motoristi (Bikers), ker je pri njih motorno kolo "Motorbike" in ne motor. Tudi zbirajo se v Clubih, ker "K" kot Klub za Club v njihovem jeziku ne obstaja. Zavolj tega tudi pri nas iz tega izhajamo kot "Motoristi", ki smo, ali so v "K" Klubih. Biker pri nas pa želijo biti tisti, ki hoče biti nekaj več - torej, kot ameriški "Biker". A nič zato. Zakaj pa ne? Naj bo, če mu je to ljubše. Dejstvo pa je, da Američani iz vsake stvari napravijo "boom", celi iz navadnih "kravjih dečkov" beri Cowboy-ev, iz kateri pa izhaja tudi motorizem (bikerstvo in predelave, ki spominjajo na čase Divjega Zahoda. Naj bo kakorkoli že. Vsak naj ima svoje veselje, a naj druge ne sili v svoje prepričanje. Torej, jaz sem motorist. Moj prijatelj hoče biti Biker. In tudi je, ker se tako oblači, vozi takšen motor in hoče biti nekaj drugega, kot je v službi, doma in še kje. Zajaj pa ne. Poglavitno je, da ne škodi drugim in jim ne vsiljuje svojega mišljenja. Ker pa smo "Slovenci, in vozimo "motorje"", sam osebno najraje ostajam "motorist". Predvsem pa cenim tiste, ki so na svoj motor vnesli svojo kulturno dediščino in s tem promovirajo sebe kot Slovence in sebe kot motorista izpod Sončne strani Alp.. Bodi "To kar si" in vsi te bodo spoštovali!!! To je samo moje skromno mnenje. P.S. Pa še nekaj, kar se tiče bikerjev (ameriških) Pred davnimi leti sem se vozil z motorjem po Ameriki. A poglej hudiča... A veste, da so se ONI poklonili nam, ker smo se z zvezdo na registrski tablici vozili na njihovem ozemlju. Se pravi, da je vse v glavi posameznika. Torej; Bodi to kar si! Vozi to kar želiš in vdahni svojemu motorju to, kar misliš, da je prav. Le tako boš spoštovan & unikat na Bikerski & motoristični sceni v Sloveniji, zamejstvu, kakor tudi na drugih kontinentih. Motorist Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil fičo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice. odnos do motorja nima nobene veze s predelavo Fičo: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fire Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 :OK: Bravo Fico :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 baddad! Mal' so te obdelal, a nič zato. Še sam bom izrazil svoje (nevsiljivo) mnenje. Če mene vprašaš(te), so vsi Američani (ki jih tako radi upodabljamo) - "Bikers". To so motoristi (Bikers), ker je pri njih motorno kolo "Motorbike" in ne motor. Tudi zbirajo se v Clubih, ker "K" kot Klub za Club v njihovem jeziku ne obstaja. Zavolj tega tudi pri nas iz tega izhajamo kot "Motoristi", ki smo, ali so v "K" Klubih. Biker pri nas pa želijo biti tisti, ki hoče biti nekaj več - torej, kot ameriški "Biker". A nič zato. Zakaj pa ne? Naj bo, če mu je to ljubše. Dejstvo pa je, da Američani iz vsake stvari napravijo "boom", celi iz navadnih "kravjih dečkov" beri Cowboy-ev, iz kateri pa izhaja tudi motorizem (bikerstvo in predelave, ki spominjajo na čase Divjega Zahoda. Naj bo kakorkoli že. Vsak naj ima svoje veselje, a naj druge ne sili v svoje prepričanje. Torej, jaz sem motorist. Moj prijatelj hoče biti Biker. In tudi je, ker se tako oblači, vozi takšen motor in hoče biti nekaj drugega, kot je v službi, doma in še kje. Zajaj pa ne. Poglavitno je, da ne škodi drugim in jim ne vsiljuje svojega mišljenja. Ker pa smo "Slovenci, in vozimo "motorje"", sam osebno najraje ostajam "motorist". Predvsem pa cenim tiste, ki so na svoj motor vnesli svojo kulturno dediščino in s tem promovirajo sebe kot Slovence in sebe kot motorista izpod Sončne strani Alp.. Bodi "To kar si" in vsi te bodo spoštovali!!! To je samo moje skromno mnenje. P.S. Pa še nekaj, kar se tiče bikerjev (ameriških) Pred davnimi leti sem se vozil z motorjem po Ameriki. A poglej hudiča... A veste, da so se ONI poklonili nam, ker smo se z zvezdo na registrski tablici vozili na njihovem ozemlju. Se pravi, da je vse v glavi posameznika. Torej; Bodi to kar si! Vozi to kar želiš in vdahni svojemu motorju to, kar misliš, da je prav. Le tako boš spoštovan & unikat na Bikerski & motoristični sceni v Sloveniji, zamejstvu, kakor tudi na drugih kontinentih. Motorist Fajn komentar. Dodal bi samo tole. Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 ... Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:) In kaj sem po tvojem jaz, ki vozim nepredelano (čisto fabriško) vozilo? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:) Lej, zame pa čoper ni motor :grrr kaj pa daj :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 In kaj sem po tvojem jaz, ki vozim nepredelano (čisto fabriško) vozilo? :hmm: nepredelani motorist :OK: Lej, zame pa čoper ni motor :grrr kaj pa daj :? To je čisto tvoj problem. Zanima me pa tvoja definicija motorja? :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 eh takole predalčkanje je precej mim. je fičo lepo povedal... mogoč je vožnja s kšnim predelanim mopedom clo bolj riskantna od vožnje po zadnjem kolesu :whistle: že grem :chase: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se