Skoči na vsebino

Kdo je pravi biker ????


hotschko

Priporočene objave

eh tej motorji(predelani) so brez veze..sam kič..že če sam dolge vilce pogledamo..to je blo narjeno za po ameriki se vozit k majo po 1000km same ravnine pa lahko maš 100m dolge vilce...sam pa pelji se, ti baddad ali pa bilo kdo ki je zagovronik tega pogleda na bajkerstvo, s takim motorjem od gorice do kranjske gore čez vršič pa bi te rad vidu kaj boš pol govoru...biker je zame tisti ki uživa na motorju(live to ride ride to live al neki tazga ne me pojest če sm kej zamešu :P ) in se vozi z njim če mu le čas dopušča...npr moj sosed če ni v službi oz nima obveznosti uživa z motorjem in on je zame bajkr pa nim nč predelanga motorja .) naredi pa več km u 1letu kot bojo tvoji bajkerji v celmu življenju :BUA:

kaj bi lhk še dodal... :hmm:

sploh ne vem, zakaj se je lotu predalčkat, ku je brez veze :slap: če si bajker si, se ti ni treba kazat drugm, si za svoje lastno zadovoljstvo :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predelave Klemenčiča, Custom Clinik.... poznam. Kot sem že v uvodu napisal, ni pomembna znamka (Harley) in debela denarnica. Take drage predelave so mi redko kdaj všeč. Mene bolj zanima odnos bajkerja do svojega motorja. Kolk daleč bo kdo šel v predelavi je bolj stvar domišljije, kot pa denarnice.

Zapletaš se v lastno nakladanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene vprašaš(te), so vsi Američani (ki jih tako radi upodabljamo) - "Bikers". To so motoristi (Bikers), ker je pri njih motorno kolo "Motorbike" in ne motor. Tudi zbirajo se v Clubih, ker "K" kot Klub za Club v njihovem jeziku ne obstaja. Zavolj tega tudi pri nas iz tega izhajamo kot "Motoristi", ki smo, ali so v "K" Klubih.

ja, mal bom še nadaljeval tvoj zapis v podobno smer...

In "biker" je pri njih ful lažje izgorovit, kot pa če bi govorili "motorcyclist" ali pa "motorbiker"... in zato pač rečejo "biker"... slovenčkom je pa pač tujka všeč ... pol pa pride do zablod ... in se začnejo delitve na bajkerje in motoriste (ker prenekater slovenček ima naravni vzgib, da bi bil neka jveč ali pa nekaj "drugačnega") ... , Oboje pa v bistvu pomeni isto, le da je eno tujka, ki se je pač prijela že domala po celem svetu ...verjetn še japončki rečejo "bajkerski" zbor al karkol že rečejo zboru ...

Just my 2 cents.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem si mal preberi kakšno knjigo o zgodovini bajkerske scene. Ne škodi.

u bistvi si zdej tku izpadu, ku d si se načitu in tu je tu?!

veš ku usnovna šula si zdrdrou iz knjige-sedi 5? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn komentar. Dodal bi samo tole. Zame je pravi bajker, tisti ki se vozi na predelanem MZju, ne pa tisti ki vozi tovarniško Hondo ali Harley, pa ne mislim da je kdorkoli kaj boljši ali slabši ampak gre za definicijo. Tako kot chopper ni novoletna jelka ampak oskubljen motor z podaljšanimi vilicami.:)

a tisti, ki jih imaš za bajkerje, podeliš posebno medaljo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velikokrat je namen predelave zboljšati vozne lastnosti serijskega motorja. Tako so nastale znamke kot je Bimota ali Buell. Martek,Muzzy, Harris.....

Namen predelave motorja je tudi estetsko opravilo. Narediti enkraten izdelek - približno tako kot visoka moda.

Torej območje od visokih performans do potujočih skulptur je neskončno. Vsak naj si najde tisto kar mu odgovarja.

ampak žal veliko predelav ni estetsko gledano "visoka moda" temveč stran metanje denarja s strani nekoga, ki nima nobenga estetskega okusa (za moje pojme).

100 ljudi 100 čudi - 100 bajkerjev povprečno 4 z dobrim okusom, ostali pa kr neki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Badbad na nek način te je za razumet, fino je predelovat motor, tud js bi rad vidu več unikatov na cesti.. široke vajlarje, dolge vilce, hardtail, lowrider... vendar pa je z vsako tako predelavo motor vse manj uporaben za vsakdanjo rabo. Tak motor je potem bolj za kazat kot pa se vozit v lepem ali plohastem vremenu v službo ali na resne ture. Tak folk s takim motorjem ki se potem pokaže le ko je sončna nedelja in naredi z njim turco do kafiča v sosednje naselje, e to pa potem ni več bajker ampak pozer. Tko da bi težko podprl tisti del tvoje izjave o pravih bajkerjih z "chopp chopp" predelavami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi lhk še dodal... :hmm:

sploh ne vem, zakaj se je lotu predalčkat, ku je brez veze :slap: če si bajker si, se ti ni treba kazat drugm, si za svoje lastno zadovoljstvo :yea1:

zato, k je pač hotu mal pametn izpast. mogoče se hoče v kak bajkerski klub vpisat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene je pravi bajker samo tisti, ko vozi po kolenu. :ninja:

In da ima medtem motor parkiran v garaži!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem si mal preberi kakšno knjigo o zgodovini bajkerske scene. Ne škodi.

eno tako, v kateri se avtor po prsih tolče, da on pa že ve, kaj je to bajkerstvo? :doze:

Bajkerstvo je navaden motorizem, le da povedano po angleško ... no, bajkerstvo je tudi vožnja z downhill biciklop s Pohorja recimo ;) ampak to so ti že lingvistične nianse :devil:

med motoristi, ki jih sploh ni več malo, so pač eni tisti, ki furajo na pistah, eni mal naokol za vikende, eni mal več, vsakodnevno, eni se celo še dodatno udejstvujejo v klubih in clubih, eni pa pač sami okol vandrajo, kadar se jim zazdi... iz lastne želje po afirmaciji si pa pač eni nadenejo tak naziv, drugi pa drugačnega ... eni si rečejo mopedisti, eni biciklisti, eni bajkerji... pa tut svojim klubom nadenejo različna imena ... tko kot lastnik lokala tut svojo gostilno poimenuje po svojih željah in v skladu s tržnimi aspiracijami.

torej - vsi drugačni, vsi enakopravni... razen, če moraš nujno rangirat, kdo ima nekaj malo več ;)

Badbad na nek način te je za razumet, fino je predelovat motor, tud js bi rad vidu več unikatov na cesti.. široke vajlarje, dolge vilce, hardtail, lowrider... vendar pa je z vsako tako predelavo motor vse manj uporaben za vsakdanjo rabo. Tak motor je potem bolj za kazat kot pa se vozit v lepem ali plohastem vremenu v službo ali na resne ture. Tak folk s takim motorjem ki se potem pokaže le ko je sončna nedelja in naredi z njim turco do kafiča v sosednje naselje, e to pa potem ni več bajker ampak pozer. Tko da bi težko podprl tisti del tvoje izjave o pravih bajkerjih z "chopp chopp" predelavami.

hehe, to zdj praviš, pred 2 mesecema si pa odpiral teme v stilu "čoper je zakon" in "dejmo čoperisti kdaj kam skp it" :) :) :)

;) peace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wroče B)

@baddad

kdo je pravi baiker:

- tisti, ki se z ne vem kako predelanim čokerjem fura od kafiča do kafiča, mogoče še kak bližnji motozbor..

- tisti, ki se ne vsede na motor če ne naredi vsaj 500km na dan

- tisti, ki gre z motorjem okrog sveta

- tisti, ki prežiwi

-

-

-

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plaketo, ne medalje. :yes:

doma sprintano pa zgoraj levo je znak Discovery Channel ;)

kdo je pravi baiker:

- tisti, ki se z ne vem kako predelanim čokerjem fura od kafiča do kafiča, mogoče še kak bližnji motozbor..

- tisti, ki se ne vsede na motor če ne naredi vsaj 500km na dan

- tisti, ki gre z motorjem okrog sveta

- tisti, ki prežiwi

- Zdrawoslav Celjski

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, to zdj praviš, pred 2 mesecema si pa odpiral teme v stilu "čoper je zakon" in "dejmo čoperisti kdaj kam skp it" :) :) :)

;) peace

No no no, "čoper je zakon" pa nisem nikdar izjavu! Pa ne it zdej postov čekirat ker nism zihr. :P

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no no, "čoper je zakon" pa nisem nikdar izjavu! Pa ne it zdej postov čekirat ker nism zihr. :P

:kva2:

izjava meseca,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Badbad na nek način te je za razumet, fino je predelovat motor, tud js bi rad vidu več unikatov na cesti.. široke vajlarje, dolge vilce, hardtail, lowrider... vendar pa je z vsako tako predelavo motor vse manj uporaben za vsakdanjo rabo. Tak motor je potem bolj za kazat kot pa se vozit v lepem ali plohastem vremenu v službo ali na resne ture. Tak folk s takim motorjem ki se potem pokaže le ko je sončna nedelja in naredi z njim turco do kafiča v sosednje naselje, e to pa potem ni več bajker ampak pozer. Tko da bi težko podprl tisti del tvoje izjave o pravih bajkerjih z "chopp chopp" predelavami.

Rekel bi, omejitve so samo v naših glavah. Lani sem videl par švedskih hard tailov, ki so prišli v Slovenijo.:)

Pozerjev je povsod.Šminkerje najdeš z endurom, dirkalnikom in z custom motorjem.

Nikjer nisem napisal, da pravi bajker mora imeti chopper, temveč predelan motor - lahko je bobber, streetfighter, chopper, postatomic, rat bike....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa unikatno predelan (razbit) moped? :hmm:

ja, samo če prežiwiš :krneki:

@Sym - jaz nism z Cjela :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, ne moreš bit član Hellsov z japonskim motorjem, lahko pa si s čisto serijskim Harleyem. Zakaj samo Harley si pa kakšno knjigo preber.

sonny sam je napisal, da HD ni pogoj za clanstvo v HAMC. HD so v bistvu inferiorni (po njegovem mnenju so bili konec 90-tih) in vozijo HD iz patriotizma. (hell´s angel, chapter 4: harleys, choppers, full dressers and stolen wheels, stran 53).

on bi raje imel ST 1100 ali BMW R, ali kaksno "rice rocket":

....we really missed the boat by not switching over to the japanese models when they began building bigger bikes."

tako da tole je o nujnoHDdrugaceneHAMC je en mali mit. .)

vir:

Hell´s Angel - the life and times of sonny barger and the hell´s angels motorcycle club (2000)

ISBN 0-688-17693-3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so drugi me ne zanima jaz sem.......................trenutno navaden plastičar!

Par let nazaj sem pa imel svojega čoperja ..... bil sem čoperist z original Yamaho, kr nekaj! Drugo zimo, ko sem imel ta motor sem prišel na idejo, da bi izdelal okrasne loke za motor (želja po unikatu je bila velika, denarja pa premalo). Pozimi mi je to tudi uspelo.... izdelek je bil super (rostfrei)! Počutil sem se kot bajker.... izdelal sem prvi unikatni del.

Potem pa je lepega spomladanskega dne prišlo toplo vreme in jaz bajker rečem svoji dragi, če bi šla na otvoritveno vožnjo (nova sezona)! Seveda se ni branila in je šla.....z novo pečenim bajkerjem. Veselje je trajalo samo do Kranja, kjer je počilo. Motor je šel v franže, moj izdelek pa z njim. Ampak ta moj okrasni lok mi je po čudežnem naključju ohranil gleženj desne noge nedotaknjen. Po tem dogodku sem hvalil Boga, da sem bajker in, da sem še vedno zdrav..... biti bajker je res dobro, čeprav danes peglam plastiko,v duši pa še vedno čutim bajkersko kri, čeprav motor tega ne kaže. Po mojem menju je važna duša ne pa zunanja fasada. Kdo samo nastopa z drago mašino, kdo pa v sebi pretaka bajkersko kri - nikoli ne bomo vedeli. Ve vsak sam!

LP Plastični Marko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sonny sam je napisal, da HD ni pogoj za clanstvo v HAMC. HD so v bistvu inferiorni (po njegovem mnenju so bili konec 90-tih) in vozijo HD iz patriotizma. (hell´s angel, chapter 4: harleys, choppers, full dressers and stolen wheels, stran 53).

on raje bi imel ST 1100 ali BMW R, ali kaksno "rice rocket":

tako da tole je o nujnoHDdrugaceneHAMC je en mali mit. .)

vir:

Hell´s Angel - the life and times of sonny barger and the hell´s angels motorcycle club (2000)

ISBN 0-688-17693-3

Patriotizem gor, dol, dvomim, da boš videl pripadnika HAMC na serijski Hondi ST 1100. :)Tukaj ne gre za kvaliteto ampak za statusni simbol in fetiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debata ni bila kaj "lahko" vozijo temvec kaj bi "naj morali" voziti. samo to sem komentiral.

in BTW ravno zaradi patriotizma vozijo HD. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!