MARJA Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Baddad in kakšno konfekcijsko čudo ti furaš po naših cestah? Da vidmo al si motorist al bajker al samo solilec pameti.
Ice Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 bajker ? biker je samo tisti, ki sam lastnorocno svojo "konfekcijo" predela v unikat; ce ze ravno v to smer tulimo. vse zgoraj objavljene slike so samo _malo_ drazja konfekcija. :devil: baddad, veliko ti se manjka, vsaj kar se tice motorizma in motoristicne subkulture. a bo ze. vsi smo enkrat zeceli nekje. :)
fp4492 Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 ... Ni prišel v trgovino z polno denarnico in rekel Hočem tistega rdečega z modro črto, ampak si je naredil motor kakšnega je imel v glavi in glede na svojo bolj ali manj prazno denarnico.To je pravi bajker, ne pa tisti, ki kupi novo Hondo pa misli da je bajker, ker ima našitek kluba. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Se pravi, jaz, ki sem skeširal moped, sem en frajerček, ki nima pojma o motorizmu, ampak se pederiši. :kva2: Dej, raje nehaj, ker se smešiš ... P.S.: Pa moja Yamaha ma prdelave v smislu Ohlins zadnjega amortizerja, WP stabilizatorja balance, opletenih zavornih cevi, karbonske zaščite okvirja maotorja, racing stopalke,... A sem kljub temu pravi biker, bajker ali kakor že hočeš? P.P.S: Pa ti sploh veš, koliko sem jaz delal, da sem lahko moped skeširal? Ne ti men, da nisem motorist ... Pa brez zamere
vapotek Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 ......nezadovoljstvo z konfekcijsko........ ne z, s! :grim
Alla Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Kaj zdaj, se že ve, kdo je pravi bajker al ne? :hmm: Pa meni uni kwazi unikatni motorji še vedno ne zgledajo najbolj udobni za vozit, še v dnevni ne bi mela take "umetnine". Bi bilo treba preveč prahu brisat. Aja, saj res....jaz sem ženska....jaz nisem bajker. :slap:
Zdrawc Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 prawi bajker je tisti, ki lahk na motozboru spije vsaj 20 pirov*/večer in se je še zmeraj zmožen pretepat in razgrajat :fredy: * - seweda tavelkih :grim
vapotek Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 prawi bajker je tisti, ki lahk na motozboru spije vsaj 20 pirov*/večer in se je še zmeraj zmožen pretepat in razgrajat :fredy: * - seweda tavelkih :grim pol se pa vsest na motor in se 300km domov pelat. :fredy:
SiR Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Kaj zdaj, se že ve, kdo je pravi bajker al ne? :hmm: Pa meni uni kwazi unikatni motorji še vedno ne zgledajo najbolj udobni za vozit, še v dnevni ne bi mela take "umetnine". Bi bilo treba preveč prahu brisat. Baddad ziher je ,za druge pa se še ne ve, ker se plakete še printajo :) Na tiste motorje moraš pa gledati s strahospoštovanjem kot na izjemne presežke avtorske kreativnosti, tako v tehničnem, kot tudi estetskem smislu :lol1: "Oni" živijo svoje sanje, vsi drugi pa pač ne, če na hitro povzamem Baddadovo miselno godljico :) :kva2: :lol: prawi bajker je tisti, ki lahk na motozboru spije vsaj 20 pirov*/večer in se je še zmeraj zmožen pretepat in razgrajat :fredy: * - seweda tavelkih :grim ** ali pa štiri zdrawkoslavove ;)
Alla Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Maš prav. Res sem čudna, da niso moje sanje brisanje prahu iz tehleh presežkov. Se pravi, da tudi če spremenim spol, ne bom nikoli bajker. Cool.....zame ni treba printat plakete. B)
Zdrawc Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 (popravljeno) No pa da vidimo :eek: The " real biker" test Popravljeno Julij 28, 2006. Popravil Zdrawc
Lobo Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Narobe. Motor je tako kot obleka. Lahko je cunja, ki jo daš, da te ne zebe, lahko je lepa in grda Aha, a to si mislil :slap: Zdaj mi je pa potegnilo. Kupiš murino obleko, ju malo razrežeš, pošivaš, našivaš dodatne svetleče gumbeke, dodaš še kakšno nalepko Ferrari, ... in to je potem to. In pol nisi več samo moški ampak si celo gentleman. ... Za motorista je kot praviš delovni stroj, za bajkerja je motor fetiš, premikajoča se skulptura, umetniški izdelek. Preberi si poste v temah o serijskih motorjih. Videl boš, da so tudi "navadni motorji" za "nebajkerje (motoriste)" umetniški izdelek, unikat, fetiš, ... in tudi delovni stroj, ki ga lahko celo vozijo po cesti, makedamu, ... . Kar teh s tvojih fotografij ne moreš. Pa kot je že nekdo napisal, pripopaj fotografijo tvoje makine. Večina delov, ki jih custom-tuning mojstri uporabljajo presega kvaliteto tovarniških izdelkov- lažja kolesa,boljše bremze, boljši vplinjači, boljši avspuhi, lažji okvirji in ostali deli kot so rezervoarji..... ... To je res. Ampak so to še vedno mašine, ki so samo lepe na pogled in ne boljše kot navadni motorji. Je pač tako, da so namenjene za razstave, kot so cestaki za dirke, čoperji za lagodno vožnjo, enduroti za makedam, ...
inge Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 :huh: še niste zaklučl z definicijam?
Dečva Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Mam tud srečo da mi ni treba razmišljat a sem bajker a motorist, ker sem zaenkrat še skuterist(ka) :lol1:
SiR Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 :huh: še niste zaklučl z definicijam? ne. jaz tako temo jemljem kot kak star grški filozof, ki debatira s svojimi učenci ;) še malo, pa si bom kakega izbral za domov :devil:
Brihta Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 ne. jaz tako temo jemljem kot kak star grški filozof, ki debatira s svojimi učenci ;) še malo, pa si bom kakega izbral za domov :devil: uuuu, a dobim togo, :) da best :D
cof Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 kašne debate :D zdej pa vem da sm tud jes bajker sej sm že pr 16ih predelau poniexpresa u čuprja. men ful estetsko za ostale pa bl? B)
baddad Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Baddad, čas je, da narediš en povzetek svojih zblojenih zapisov. "zenbudist" evo kratkega povzetka Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:) Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba. Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze. Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo. Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov. Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike.... Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.
bmwslo Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 "zenbudist" evo kratkega povzetka Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:) Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba. Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze. Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo. Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov. Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike.... Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi. Mi pa na drevo in v jok :slap:
baddad Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 kašne debate :D zdej pa vem da sm tud jes bajker sej sm že pr 16ih predelau poniexpresa u čuprja. men ful estetsko za ostale pa bl? B) Točno tako. Umetnost je kot resnica, popolnoma subjektivna stvar :eek: :eek: Mi pa na drevo in v jok :slap: Upam da imaš air bag, ko padeš dol :kva2:
SiR Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 ampak potem si čudne definicije "predelav" navajal ... in če si začel z izhodiščem, ki nakazuje na neke "drage predelave", si potem kr mal zaplaval v skromnejše vode ... realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;)
baddad Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 ampak potem si čudne definicije "predelav" navajal ... in če si začel z izhodiščem, ki nakazuje na neke "drage predelave", si potem kr mal zaplaval v skromnejše vode ... realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;) "zenbudist" Beri tisto kar piše. Tole je uvodni post in to skozi poudarjam. Tiste predelave so state of art, čeprav so za nekoga "konfekcija" (?) realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;)
Ice Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:) najmansji problem slo "bikerske" scene so predelave. kakrsnekoli. Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba. od kje tebi te "modrosti" ? :blink: Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze. Nobene domišljije, nobenega stila. yep, ti imas res. tudi taksnih nekaj poznam. vseeno ne bom sodil cloveka po kvaliteti nekih stvari, katere uporablja. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo. Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov. razlika v filozofiji in pogledih. meni osebno dol visi kaj "klub" ponuja (ali ne), zanimajo me ljudje (v klubu ali izven). Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike.... Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi. to je samo ena od posledic razvite klubske scene in ne osrednja tocka klubskega zivljenja. moje mnenje. problem je, da v sloveniji klubska scena ni razvita. spet samo moje mnenje.
baddad Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 najmansji problem slo "bikerske" scene so predelave. kakrsnekoli. Mene bajkerska scena zanima z estetskega stališča. Ne zanimajo me zdrahe. Respect do vseh.
Fire Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 "zenbudist" Beri tisto kar piše. Tole je uvodni post in to skozi poudarjam. Tiste predelave so state of art, čeprav so za nekoga "konfekcija" (?) realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;) Meni je bolj zanimiv predelan fičo ,kot pa nov ferrari. Človek ki ima Ferrari ima denar. Človek z predelanim fičkotom ima domišljijo. Baddad, tale tvoj state of art je predrag za pravega bajkerja. Pravi bajker se ne kopa v denarju pa tudi sin ni po poklicu, da bi mu ocka zalagal za takele umetninice. Biti 1%-er, pomeni biti tisti iz pravega testa. Ze v startu si jo pihnil v napacno smer. Naj ti pojasnim brez vsakega ZENa. Pravi bajker si ne bo kupil poprovega steaka, zabrisal v smeti vso pripadajoco mu prilogo, ga stlacil v lepinjo in pridodal malo ajvarja in mlade cebule. P.S. Pred leti sem slisal stavek pravega bajkerja na zacetku sezone. "Sej ne bo hudga, sam ce bo za Argetko, pa za zupco za motor." In uzitkov polno voznjo ti zelim. .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se