Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Baddad in kakšno konfekcijsko čudo ti furaš po naših cestah? Da vidmo al si motorist al bajker al samo solilec pameti.

Objavljeno

bajker ? biker je samo tisti, ki sam lastnorocno svojo "konfekcijo" predela v unikat; ce ze ravno v to smer tulimo.

vse zgoraj objavljene slike so samo _malo_ drazja konfekcija. :devil:

baddad, veliko ti se manjka, vsaj kar se tice motorizma in motoristicne subkulture. a bo ze. vsi smo enkrat zeceli nekje. :)

Objavljeno

... Ni prišel v trgovino z polno denarnico in rekel Hočem tistega rdečega z modro črto, ampak si je naredil motor kakšnega je imel v glavi in glede na svojo bolj ali manj prazno denarnico.To je pravi bajker, ne pa tisti, ki kupi novo Hondo pa misli da je bajker, ker ima našitek kluba.

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Se pravi, jaz, ki sem skeširal moped, sem en frajerček, ki nima pojma o motorizmu, ampak se pederiši. :kva2: Dej, raje nehaj, ker se smešiš ...

P.S.: Pa moja Yamaha ma prdelave v smislu Ohlins zadnjega amortizerja, WP stabilizatorja balance, opletenih zavornih cevi, karbonske zaščite okvirja maotorja, racing stopalke,... A sem kljub temu pravi biker, bajker ali kakor že hočeš?

P.P.S: Pa ti sploh veš, koliko sem jaz delal, da sem lahko moped skeširal? Ne ti men, da nisem motorist ...

Pa brez zamere

Objavljeno

......nezadovoljstvo z konfekcijsko........

ne z, s! :grim

Objavljeno

Kaj zdaj, se že ve, kdo je pravi bajker al ne? :hmm:

Pa meni uni kwazi unikatni motorji še vedno ne zgledajo najbolj udobni za vozit, še v dnevni ne bi mela take "umetnine". Bi bilo treba preveč prahu brisat.

Aja, saj res....jaz sem ženska....jaz nisem bajker. :slap:

Objavljeno

prawi bajker je tisti, ki lahk na motozboru spije vsaj 20 pirov*/večer in se je še zmeraj zmožen pretepat in razgrajat :fredy:

* - seweda tavelkih :grim

Objavljeno

prawi bajker je tisti, ki lahk na motozboru spije vsaj 20 pirov*/večer in se je še zmeraj zmožen pretepat in razgrajat :fredy:

* - seweda tavelkih :grim

pol se pa vsest na motor in se 300km domov pelat. :fredy:

Objavljeno

Kaj zdaj, se že ve, kdo je pravi bajker al ne? :hmm:

Pa meni uni kwazi unikatni motorji še vedno ne zgledajo najbolj udobni za vozit, še v dnevni ne bi mela take "umetnine". Bi bilo treba preveč prahu brisat.

Baddad ziher je ,za druge pa se še ne ve, ker se plakete še printajo :)

Na tiste motorje moraš pa gledati s strahospoštovanjem kot na izjemne presežke avtorske kreativnosti, tako v tehničnem, kot tudi estetskem smislu :lol1: "Oni" živijo svoje sanje, vsi drugi pa pač ne, če na hitro povzamem Baddadovo miselno godljico :)

:kva2: :lol:

prawi bajker je tisti, ki lahk na motozboru spije vsaj 20 pirov*/večer in se je še zmeraj zmožen pretepat in razgrajat :fredy:

* - seweda tavelkih :grim

** ali pa štiri zdrawkoslavove ;)

Objavljeno

Maš prav. Res sem čudna, da niso moje sanje brisanje prahu iz tehleh presežkov.

Se pravi, da tudi če spremenim spol, ne bom nikoli bajker.

Cool.....zame ni treba printat plakete. B)

Objavljeno (popravljeno)

IPB Slika

No pa da vidimo :eek:

The " real biker" test

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Objavljeno

Narobe.

Motor je tako kot obleka. Lahko je cunja, ki jo daš, da te ne zebe, lahko je lepa in grda

Aha, a to si mislil :slap: Zdaj mi je pa potegnilo. Kupiš murino obleko, ju malo razrežeš, pošivaš, našivaš dodatne svetleče gumbeke, dodaš še kakšno nalepko Ferrari, ... in to je potem to. In pol nisi več samo moški ampak si celo gentleman.

... Za motorista je kot praviš delovni stroj, za bajkerja je motor fetiš, premikajoča se skulptura, umetniški izdelek.

Preberi si poste v temah o serijskih motorjih. Videl boš, da so tudi "navadni motorji" za "nebajkerje (motoriste)" umetniški izdelek, unikat, fetiš, ... in tudi delovni stroj, ki ga lahko celo vozijo po cesti, makedamu, ... . Kar teh s tvojih fotografij ne moreš. Pa kot je že nekdo napisal, pripopaj fotografijo tvoje makine.

Večina delov, ki jih custom-tuning mojstri uporabljajo presega kvaliteto tovarniških izdelkov- lažja kolesa,boljše bremze, boljši vplinjači, boljši avspuhi, lažji okvirji in ostali deli kot so rezervoarji.....

...

To je res. Ampak so to še vedno mašine, ki so samo lepe na pogled in ne boljše kot navadni motorji. Je pač tako, da so namenjene za razstave, kot so cestaki za dirke, čoperji za lagodno vožnjo, enduroti za makedam, ...

Objavljeno

Mam tud srečo da mi ni treba razmišljat a sem bajker a motorist, ker sem zaenkrat še skuterist(ka) :lol1:

Objavljeno

:huh: še niste zaklučl z definicijam?

ne.

jaz tako temo jemljem kot kak star grški filozof, ki debatira s svojimi učenci ;)

še malo, pa si bom kakega izbral za domov :devil:

Objavljeno

uta je fraj ja... :)

Objavljeno

ne.

jaz tako temo jemljem kot kak star grški filozof, ki debatira s svojimi učenci ;)

še malo, pa si bom kakega izbral za domov :devil:

uuuu, a dobim togo, :) da best :D

Objavljeno

kašne debate :D

zdej pa vem da sm tud jes bajker sej sm že pr 16ih predelau poniexpresa u čuprja.

men ful estetsko za ostale pa bl? B)

Objavljeno

Baddad, čas je, da narediš en povzetek svojih zblojenih zapisov.

"zenbudist" evo kratkega povzetka

Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:)

Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba.

Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze.

Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo.

Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov.

Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike....

Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.

Objavljeno

"zenbudist" evo kratkega povzetka

Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:)

Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba.

Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze.

Nobene domišljije, nobenega stila. Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo.

Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov.

Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike....

Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.

Mi pa na drevo in v jok :slap:

Objavljeno

kašne debate :D

zdej pa vem da sm tud jes bajker sej sm že pr 16ih predelau poniexpresa u čuprja.

men ful estetsko za ostale pa bl? B)

Točno tako.

Umetnost je kot resnica, popolnoma subjektivna stvar :eek: :eek:

Mi pa na drevo in v jok :slap:

Upam da imaš air bag, ko padeš dol :kva2:

Objavljeno

ampak potem si čudne definicije "predelav" navajal ... in če si začel z izhodiščem, ki nakazuje na neke "drage predelave", si potem kr mal zaplaval v skromnejše vode ...

realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;)

Objavljeno

ampak potem si čudne definicije "predelav" navajal ... in če si začel z izhodiščem, ki nakazuje na neke "drage predelave", si potem kr mal zaplaval v skromnejše vode ...

realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;)

"zenbudist"

Beri tisto kar piše. Tole je uvodni post in to skozi poudarjam.

Tiste predelave so state of art, čeprav so za nekoga "konfekcija" (?)

realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;)

Objavljeno

Zdi se mi da je največji problem slovenske "bajkerske scene", namreč da ni predelanih motorjev!:)

najmansji problem slo "bikerske" scene so predelave. kakrsnekoli.

Bajkerji naj bi se razlikovali od ostalih motoristov prav po predelanih motorjih.Namesto tega, se slovenski "bajkerji" vozijo na serijskih motorjih, kot da so člani kakšnega moto turing kluba.

od kje tebi te "modrosti" ? :blink:

Predelave, če so, potem so v stilu kakšne novoletnega drvesa, načičkano brez veze.

Nobene domišljije, nobenega stila.

yep, ti imas res. tudi taksnih nekaj poznam.

vseeno ne bom sodil cloveka po kvaliteti nekih stvari, katere uporablja.

Kja pa klubi ponujajo? Na njihovih straneh komaj da vidiš kakšen motor. Kot, da se sramujejo kakšne motorje vozijo.

Lepše je videti predelan MZ ali Jawo, kot pa tovarniški CBRZXVNSBD model od 15 00 evrov.

razlika v filozofiji in pogledih. meni osebno dol visi kaj "klub" ponuja (ali ne), zanimajo me ljudje (v klubu ali izven).

Osrednja točka bajkerske scene, bi mogla biti prav predelan motor. Klubi bi mogli "tekmovati" v tem kdo bo imel lepše motorje. Sploh ni važno ali je chopper, streetfighter, bobber, cafe racer, trike....

Sodeč po motorjih, v Sloveniji ni bajkerskih klubov, sama konfekcija in touring klubi.

to je samo ena od posledic razvite klubske scene in ne osrednja tocka klubskega zivljenja. moje mnenje.

problem je, da v sloveniji klubska scena ni razvita. spet samo moje mnenje.

Objavljeno

najmansji problem slo "bikerske" scene so predelave. kakrsnekoli.

Mene bajkerska scena zanima z estetskega stališča. Ne zanimajo me zdrahe. Respect do vseh.

Objavljeno

"zenbudist"

Beri tisto kar piše. Tole je uvodni post in to skozi poudarjam.

Tiste predelave so state of art, čeprav so za nekoga "konfekcija" (?)

realnost je taka, kot na področju avtomobilov: zlo mal mamo ferarijev in poršov ... ;)

Meni je bolj zanimiv predelan fičo ,kot pa nov ferrari. Človek ki ima Ferrari ima denar. Človek z predelanim fičkotom ima domišljijo.

Baddad, tale tvoj state of art je predrag za pravega bajkerja. Pravi bajker se ne kopa v denarju pa tudi

sin ni po poklicu, da bi mu ocka zalagal za takele umetninice. Biti 1%-er, pomeni biti tisti iz pravega testa.

Ze v startu si jo pihnil v napacno smer. Naj ti pojasnim brez vsakega ZENa.

Pravi bajker si ne bo kupil poprovega steaka, zabrisal v smeti vso pripadajoco mu prilogo,

ga stlacil v lepinjo in pridodal malo ajvarja in mlade cebule.

P.S. Pred leti sem slisal stavek pravega bajkerja na zacetku sezone. "Sej ne bo hudga, sam ce bo za Argetko, pa za zupco za motor."

In uzitkov polno voznjo ti zelim. .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!