Skoči na vsebino

Uvoz motorja in ZDA


ChgoTom

Priporočene objave

nakupi vodnega skuterji so zgrešeni, ker ne bos dobil paprirjev da ga v sloveniji registriraš

naprimer kawasaki(kjer uvoznik za evropo kawasaki europe drzi roke prevec gor)

tako da no way

no pol pa tista varjanta(saj se bom po gramoznici vozil itn..... :headbang: kazni so prevelike, policaji pa imajo preveč časa)

iz te moke ni kruha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V takih - zadnjih dveh primerih sploh ni računice! :closedeyes:

...ta bi se morala pokazat pri naprimer Goldwingu ali Harleyu (2002 - 2003) za cca 13000 USD + 3640 USD carina (8%) in DDV (20%) + cca 1000 USD prevoz, bi blo to skupaj cca 17640 $ ali 13.392 € , pol pa sledi zajebavanje s homologacijo (100 €), pa še kake menjave luči, papirji, meritve... takole na pamet hitro ene 500 €... pa bi zneslo to do registracije ene 14000 €. Pri nas se taki letniki Goldwingov ali HD-jev sploh ne prodajajo, pričakoval pa bi cene okol 16000 €... :unsure:

Ob tako zelo skozi prste na pamet izračunu bi blo to cca 2000 € prihranka, kar so za povprečnega Slovenceljna kar lepi prihranki... :naughty: Dejstvo pa je, da take mopede kupujejo ljudje z lepšimi mesečnimi OD-ji... :rolleyes: Jaz dvomim, da bi za 2000 € razlike šel reskirat - bi najbrž raje to razliko s kreditom pokril ...NE VEM, NE VEM :wacko:

...Zdaj pa naj tale moj izračun nekdo mal skorigira in popravi, ker sem se najbrž kje močno zajebal... :glare:

fantje KOLIČINA in se stroški skoraj izničijo ;) poleg tega pa se najbolj splača karambolirane motorje :D drugače ta priemer ki sem ga dal je LICITACIJA in če ni velikega zanimanja se lahko motor dobi za smešno ceno :D nekaj je odvisno tudi od sreče :D včeraj se je prodal tudi Suzuki VS800 letnik 04, 8000milj, poškodovan tank, balanca, tačka in se je prodal za 575€ ! tako da SE SPLAČA :D

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje KOLIČINA in se stroški skoraj izničijo ;) poleg tega pa se najbolj splača karambolirane motorje :D

Kaj pa naj počnem s karamboliranim motorjem? :unsure: In kako najt naenkrat 10 bedakov, ki bo skupaj z mano nabavlo karambolirane motorje, da se bo kao splačal :unsure: ? To je spet biznis za firmo in ne za normalne državljane... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa naj počnem s karamboliranim motorjem? :unsure: In kako najt naenkrat 10 bedakov, ki bo skupaj z mano nabavlo karambolirane motorje, da se bo kao splačal :unsure: ? To je spet biznis za firmo in ne za normalne državljane... :headbang:

lj povedu sm da se splača tud enga prpelat, ampak za pokrit skoraj vse stroške se jih kupi več :headbang: motorji

se potem popravijo in prodajo naprej :whistle: če bi samo enega (zase) ne boš "prišparal" take vsote denarja, kot

če bi kupil več. dovolj razumljivo???

tud "normalni" državljani se ukvarjajo s tem samo da ne iz USA ampak iz Italije, Nemčije

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Iskal sem nekaj drugega in naletel na podjetje, ki se ukvarja z posredovanjem pri nakupu avtomobilov in motornih koles iz ZDA, vključno s prevozom in homologacijo. Kupcu ostane samo plačilo kupnine in stroškov ter zavarovanje in registracija. Vsaj tako pravijo na njihovi spletni strani.

Povezava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce koga zanima nov ali pa rabljen motor iz ZDA, naj mi poslje PM...

Dolar je nizek kot se nikoli in na splosno so bili motorji tukaj v ZDA ze prej precej cenejsi kot v Evropi.

Prosim, ne pisat tukaj kaksna "jajca" je HD, ker ni govora samo ameriskih motorjih ampak na splosno o motorjih iz ZDA, ja tudi Japoncih, Korejcih... celo BMW je tukaj cenejsi.

LP iz Chicaga!

Rabim dele in to prec! možnosti?Za v-max yamaho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se kupuje vozilo iz USA, razumem da je potreben postopek homologiranja. Ampak iz ozemlja EU, pa moraš opravljat homologacijo, to je pa totalni shit in služenje, pa zajebancija v glavo. Kako, hudiča, ne bi bilo v redu, iz tujine pripeljati vozilo staro recimo do 5 let, ali pa nad 25 (oldtimer), pa na osnovi tistih papirjev brez problema registrirati pri nas...? Naj bodo zakoni in omejitve po vsej Evropi enaki, pa basta.

AMEN!!!!! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Pozdravljeni,

 

nagibam k nakupu motorja z US specifikacijami. Imam namreč možnost nakupa motorja brez davka, tako da bi se mi zelo splačalo. Ampak me zanima kako je potem z registracijo pri nas? Kako je s homologacijo?

Glede davka ni težav ker je možnost uvoza brez davka popolnoma legalna pod pogoji, ki jih imam trenutno. HD iron 883 bi me stal nekje okrog 8.500USD torej cca 6.500€. Ne znam si pa predstavljati koliko bi me stala homologacija, ki je praktično edini strošek saj je v ceno že vključen prevoz v Evropo.

Ter kje pri nas bi moral postopek sploh začeti.

 

LP

Popravljeno . Popravil DRVOWP
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ko sem se jaz zanimal za to možnost (Kako leto nazaj) je bil postopek sledeč. Motor (  ducati 1198s) bi moral pripeljati iz amerike v nemčijo kjer bi moral homolohirati posamezne dele motorja zamenjati bi moral luči ter žmigovce(pri večini ameriških motorjev so tudi izpusti preveliki tako da bi mogel namontirat katalizator,..) . cena homologacije (klical sem direkt na firmo bi bila okrog 1500-2000€) in po tem postopku bi imel potrdilo da je motor ustrezen za EU mIslim da je v nemčiji to TUV certifikat. Ampak ker naša briljantna država ne upošteva Tuv-a ker smo izjeme bi moral prvo motor registrirati v nemčiji in šele nato bi ga lahko registriral pri nas. Uglavnem svetovno sranje je ta naša država. 

 

Moja končna cena je bila ko sem upošteval vse stroške prevoz iz pristanišča da firme za tuv , registracija v nemčiji kjer moreš poznati nekoga da registrira motor nase nato spet prevoz nekam v nemčijo kjer bo registriran, prevoz v slo, še enkrat registracija v slo, homologacija, davek,...  bi me prišel ta hec ene 4000€ in ogromno izgubljenih živcev in časa ;) 

 

Če je pa stvar starodobnik pa sploh ni problema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi če mi uspe registrirati motor v Italiji, ga potem z lahkoto in brez težav registriram tudi doma?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi če mi uspe registrirati motor v Italiji, ga potem z lahkoto in brez težav registriram tudi doma?

 

Ti motorja tako ali tako ne registriraš v Italiji temveč v AFI sistemu. Najbolje je kupiti in voziti 6 mesecev, potem ga odpelješ v Koper na homologacijo in če ti jo dajo, ga ob vrnitvi lepo pripelješ kot svoj rabljen motor, v nasprotnem pa ga daš na sliko z opisom Motorcycle for sale. So pa cene nekaterih rabljenih mopedov v NSA Gricignano naravnost smešne.

 

Vendar, glede na to, da ti BMW v okviru Diplomatic & Military sales da fajn popust, davka pa si tako ali tako prost...ali ni bolje vzeti motor z evropskimi specifikacijami in imaš mir? Pa še ceno ti bo dolgo držal.

 

P.S.

Ob vrnitvi jim pokaži samo dokumente od AFI registracije na tvoje ime, kar potrjuje da si lastnik vozila katerega uvažaš. Ne kazat nobenih računov. Sicer lahko a je potem malce bolj komplicirano pojasnjevat, da si davka oproščen na račun posebnega sporazuma, ki velja med Republiko Italijo in mednarodno organizacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Ti motorja tako ali tako ne registriraš v Italiji temveč v AFI sistemu. Najbolje je kupiti in voziti 6 mesecev, potem ga odpelješ v Koper na homologacijo in če ti jo dajo, ga ob vrnitvi lepo pripelješ kot svoj rabljen motor, v nasprotnem pa ga daš na sliko z opisom Motorcycle for sale. So pa cene nekaterih rabljenih mopedov v NSA Gricignano naravnost smešne.

 

Vendar, glede na to, da ti BMW v okviru Diplomatic & Military sales da fajn popust, davka pa si tako ali tako prost...ali ni bolje vzeti motor z evropskimi specifikacijami in imaš mir? Pa še ceno ti bo dolgo držal.

 

P.S.

Ob vrnitvi jim pokaži samo dokumente od AFI registracije na tvoje ime, kar potrjuje da si lastnik vozila katerega uvažaš. Ne kazat nobenih računov. Sicer lahko a je potem malce bolj komplicirano pojasnjevat, da si davka oproščen na račun posebnega sporazuma, ki velja med Republiko Italijo in mednarodno organizacijo.

Fritz, ali si se zmeraj vNJ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Zanimam se za nakup kros motorja iz amerike. Na spetni prodajalni Alibaba sem našel motor yamaha yz450f letnik 2014 . Prodajalca sem kontaktiral in ta mi je zagotovil da me stane yamaha 2000 USD z dostavo na dom vred. Zanima me ali ima kdo kakšne izkušnje s temi prodajalci koliko so resni in koliko bi me motor dejansko prišel v sloveniji ?

Po mojih izračunih  :mellow:

2000 USD+22% DDV + DMV do 28% glede na emisije = cca 3000 USD

Naj me kdo popravi če se motim ( homologacije nisem računal saj se motokros motorji ne registrirajo)

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm...a ti bi prek Alibabe kupu motor iz amerike? za 2000usd? k da bi na spletni trgovini spletična.si kupu zajlo za gas  :naughty:

kar jaz vem, imaš na Alibaba.com v veliki veliki večini kitajce ;) po moje ti kitajci prodajajo kakšno kopijo ;) lahko pripneš link?

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

greš na tisto stran kjer je oglas, kopiraš naslov in ga tukaj prilepiš. Brez karkoli klikat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gabriela Glatte-Friedl has sent you a new message

Dear franc jožef

You have received a message from Gabriela Glatte-Friedl on Alibaba.com RE: Price inquiry from franc jožef in Slovenia

Hello Mr Franc

 

Many thanks for the email Regarding the purchase of the Brand New 2014 Yamaha YZ450F Dirt Bike from us.

As clearly stated the 2014 Yamaha YZ450F Dirt Bike are brand new Motorcycles Fully Assembled and ready for use

 

They also are 100% Originals Made in Japan and carry a 24 Months international warranty and a 90days Money Refund

Policy from Manufacturer

 

1 Unit of this 2014 Yamaha YZ450F Dirt Bike cost a total of $2000USD buy 3 units for $4000USD (including shipping cost and all taxes to be paid to your door step )

 

TERMS AND CONDITIONS (SHIPPING TIME AND PAYMENT TERMS)

the shipment of this motorcycles is direct to your door step with out extra fees or unneccasry dellays and also shipping time is 5DAYS from our Port in Malaysia after confirmation of payment via Bank Transfer

 

HOW TO PLACE YOUR ORDER

if you are ready to order then you get back to us with the bellow information via email (customerspoint@salesperson.net)

 

Full Order(number of units and colors)

Full name

Address

Country

Zip code

Email address

Phone Number

 

Once we get this informations from you we will package your order for shipment and send you our Bank Account details that you will use to make payment

 

for fast response or more detailed explanations please contact us bellow

Email (customerspoint@salesperson.net)

Skype: customers.point2

 

Thanks

Management

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teh oglasov je gor polno . Kontaktiral sem različne prodajalce in vsi prodajajo te kros motorje po ugodnih cenah cca 500 USD gor ali dol.

Ponudbe so pa mamljive saj pri nas stane tak motor 7000 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!