Skoči na vsebino

Uvoz motorja in ZDA


Priporočene objave

Objavljeno
... TISTA dvovaljna kolkišta pa osebni dohodek s strani Hiltona sta name letela.. :whistle: . nisem želel komentirati saj je itak sam pokazal svoj IQ in dejstvo, da ni niti ER-6 "kište" niti GWinga vozil, sicer teh neumestnih primerjav ne bi pisal... :closedeyes:

Ostalo pa je res, predvsem kar se GW-jev pri motohitu tiče - cena je res nizka, glede na to, da so novi! Je pa res, da bi pri rabljenem motociklu tak uvoz raje opravil preko osebnih poznanstev vsaj kar se izbire motorja tiče, oziroma preko firme ali posameznika, ki mu lahko 100% zaupam. Predvsem izbral bi rad motocikel osebno sam (preko neta) in nekoga potem poslal, da ga temeljitu pregleda, preden bi sploh sprožil postopek prevoza in uvoza... :rolleyes:

Bomo videli, kako bo z dnarjem in kako se bom na spomlad odločal. Če bom kupoval spet NOV moped, ga bom vsekakor v SLO.. :worship: . če pa bo rabljen pa v Nemčiji :hmm: ali eventuelno, če se kaj "razpuca" v USA... italjani so pa zame preveč "ciganski" - jim ne zaupam, tako da tja ne bom hodu iskat.

ajd!

aja prvič nimam potrebe da bi 2 valjnega kavasakija sprobal :closedeyes:

1če ze pol se raje z dučejem zapeljem

2 aja goldwinga bom vozil ko bom mel 50 let pa ženo ki bo imela čez rit 120 cm :whistle:

3 ja moj IQ je res problematičen8 no jaz vsaj ne trdim da naredim z gumami 15.000 km :closedeyes:

aja moderatorja prosim naj malce pobriše temo ker smo off topic :topic:

ferek ko boš mel čas pokliči bos lahko za pir dal :naughty:

Objavljeno
3 ja moj IQ je res problematičen8 no jaz vsaj ne trdim da naredim z gumami 15.000 km :closedeyes:

ferek ko boš mel čas pokliči bos lahko za pir dal :naughty:

Z gumami 15000??!! NE BO VEČ DRŽAL... zdaj jih je že 17000! In gume so še vedno gor - po sredini se je zadnja ravn dotaknala "indikatorjev"! Sprednja je še OK! Hja, tut tako se je treba znat vozit! Pa Kaweka včasih tut oštro in polno obloženga pelam!

...okej :topic: !

...nisem nič užaljen! :yea1: Bom pa dal za pir, spomladi, če boš še za, pa če bo dolar še ugoden in bodo finance dopuščale, se boma vsedla mal skupaj, pa da vidmo če bo KŠEFT! :naughty: ...nimam sicer 120 kilske babe, pa mislim, da ne bi blo nič narobe če bi pri 37 GW-ja ali HD-ja vozu? Ali pač? :blink:

Objavljeno

Ko smo že pri kilometraži z gumami, -zadnja mi je držala 18Tkm, sprednja pa 27Tkm. Pa pri menjavi so mi dejali, da sem picajzlast, ker menjam gume ki še imajo toliko profila... Aja, bil je Classic800.

Sam sem hotel lani kupit iz ''uvoza'', pa sem po par namigih opustil to idejo. Hotel sem Zephyrja.

Objavljeno (popravljeno)

uvoza iz evrope ni, evropski avtomobili se kupujejo ravno tako kot pri nas, razlika je samo v tem, da je potrebno opraviti homologacijo samo zato, ker ne upoštevamo -vlada namreč- eu direktive katere smo sprejeli tudi mi v paketu skupaj z ostalimi eu direktivami in zakoni!!!

praviloma bi morali opravljati homologacije vozil samo za vozila, ki se dejansko kupujejo izven eu in niso bili narejeni za eu tržišče!!!

morate vedeti, da je homologiranje vozil državna tržna niša, ki državi in koncesionarjem prinaša lep denar in tega se zlepa ne bo opustilo je pač preveč cvenka v igri, v glavnem licemerje v iber !

ne govorim pa tole kar tako, imam poznane podkovane v eu zakonih in pravu (pravnik, ki dela v eu parlamentu), po večih preverjanjih smo ugotovili oz. so, da je takole ravnanje z obveznim homologiranjem vseh vozil ob prvi registraciji v sloveniji v nasprotju z večimi zakoni in direktivami v eu !!!

glede uvoza vozil iz usa je pa sedaj najboljši čas zaradi majhne vrednosti dolarja, se pa že pojavljajo pritiski uradnih prodajalcev oz. uvoznikov na homologacijske urade, da naj se ti uvozi čimbolj zakomplicirajo in zato so problemi, ki jih imate posledica tega nagajanja !!!

Popravljeno . Popravil the JACK
Objavljeno (popravljeno)

Pol pa,če si v to tako prepričan in lahko to pravno dokazeš!Mi verjemi,da nas bo veliko,ki ti bomo zelo hvaležni,če boš uspel in ne bo več homologacij!!!Še več pa,če bomo dobili vrnjen denar za homologacije :rolleyes: Je pa res,da je skregano z logiko,da imamo to samo mi Slovenčeki :rolleyes: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Fantje počas pozabte na Ameriko, Osama Obama bo dvignu razmerje Dolar/€ na 1:1 pa bo mir?

Objavljeno

Če se kupuje vozilo iz USA, razumem da je potreben postopek homologiranja. Ampak iz ozemlja EU, pa moraš opravljat homologacijo, to je pa totalni shit in služenje, pa zajebancija v glavo. Kako, hudiča, ne bi bilo v redu, iz tujine pripeljati vozilo staro recimo do 5 let, ali pa nad 25 (oldtimer), pa na osnovi tistih papirjev brez problema registrirati pri nas...? Naj bodo zakoni in omejitve po vsej Evropi enaki, pa basta.

Objavljeno

motofrik bojda bo leta 2011 vse poštimano (torej nekje 2016 res :headbang: ), do takrat pa lahka služijo, tako pač v SLO stvari laufajo - ponovno povem kaj kratica SLO pomeni - Samo Lopovi Obogatijo!!!

ajd

Objavljeno

Ja, ja, daleč smo še od porihtane države, daleč... Zaslužkom se zlepa ne bodo hoteli odreči.

Objavljeno

Ma itak sam za dnar se gre!A fora,ko tk nič ne naredijo tam slika cifre pol jih pa itak niti v računalniku ne preveri a je ukraden ali ne!Šele na tehničnem to naredijo kar mi je nelogično!Kaj pol sploh uni delajo?Nič!Sam papir sprintajo!

Objavljeno
...no evo! :headbang: ...če hočeš torej uvažat iz ZDA, moraš bit najmanj en tak kot HILTON :worship: (ne zamerit), ki ima zveze.. :naughty: . kot pošteni državljani, ki bi radi prišparali tako, da bi vse opravli po predpisih (brez zvez), se tega očitno ne da (splača) izpeljat! :cry:

V jok pa na drevo ...

Objavljeno
Fantje počas pozabte na Ameriko, Osama Obama bo dvignu razmerje Dolar/€ na 1:1 pa bo mir?

Dolar kot valuta bo padel v totalno bedno sceno v nekaj mesecih ... takrat se bo šele splačalo ...!

Objavljeno
Dolar kot valuta bo padel v totalno bedno sceno v nekaj mesecih ... takrat se bo šele splačalo ...!

Hja SAJ ČAKAMO, . :rolleyes: ..sam takrat nam bodo pa ziher carino nabil.. :evilgrin: . se mi zdi, da "kakorkoli se obrnem imam rit zadej" :headbang:

...verjemte, dokler parlament zaseda nista varna ne svoboda in ne denar! :lol:

Objavljeno
Dolar kot valuta bo padel v totalno bedno sceno v nekaj mesecih ... takrat se bo šele splačalo ...!

EEEEEEE dont think so :P....

Objavljeno

Tisti, ki so RESNI interesenti za uvoz motorja iz USA naj me kontaktirajo na mail, dam številko in naprej se menite sami! :D SAMO RESNI in brez izjem!

Objavljeno

GLEJ FUL BREZ ZAMERE,SAM MISLIM,DA JE ZELO MALO MODELOV MOTORJA,KI SE GA SPLAČA UVOZIT IZ USA!AL SE MOTIM POL DAJ PAR CEN,KOLK TE KER PRIDE SEM!NE UNO TAM JE TOLKO,POL PA GA DOBIŠ V NEMČIJO PA TAM UREDIŠ TO PA ONO PA NEKE PRAVLJICE,KO SAMO STANEJO....CENA DO REGISTRACIJE ZANIMA KUPCA!ČE BI BLE CENE RES TAKO LEPE BI BLO FUL MOTORJEV V EU IZ USA!GLEDE NATO KOLK JE AVTOV OD TAM PO EU!

Objavljeno
GLEJ FUL BREZ ZAMERE,SAM MISLIM,DA JE ZELO MALO MODELOV MOTORJA,KI SE GA SPLAČA UVOZIT IZ USA!AL SE MOTIM POL DAJ PAR CEN,KOLK TE KER PRIDE SEM!NE UNO TAM JE TOLKO,POL PA GA DOBIŠ V NEMČIJO PA TAM UREDIŠ TO PA ONO PA NEKE PRAVLJICE,KO SAMO STANEJO....CENA DO REGISTRACIJE ZANIMA KUPCA!ČE BI BLE CENE RES TAKO LEPE BI BLO FUL MOTORJEV V EU IZ USA!GLEDE NATO KOLK JE AVTOV OD TAM PO EU!

...Saj imaš sicer prav... ljudi najbolj zanima CENA V USA - ki jo vidimo na internetu + KOLIKO še (verjetno malo varira od modela do modela, ampako okvirno se ve...) - do trenutka, ko se brez skrbi odpeljemo na tehnični in registracijo... to še ni nihče napisal... :closedeyes:

...pa NI SE TI TREBA DRET! - to namreč pomeni tvoje pisanje z velikimi črkami! :alien1:

Objavljeno
...pa NI SE TI TREBA DRET! - to namreč pomeni tvoje pisanje z velikimi črkami! :alien1:

Pardon!Slučajno caps lock!Se pa zdaj spomnim,da velike črke pomenijo...

Se opravičujem!

Objavljeno (popravljeno)

Primer licitacije v USA:

2004 Kawasaki ZX-6R Ninja; 2004 Kawasaki ZX-6R Ninja. This bike damaged the front brake lever, right footpeg, muffler and scraped the left side fairing, mag cover and the right side fairing. It has 6523 miles, the engine runs and it is rideable. Overall looks to be a pretty easy fix and is very clean.

Motor se je zlicitiral za $2925 (2339.064€)+stroški (carina, davki, prevoz, brez homologacije) bi prišel okoli 3500€+-200€ do SLO

Najbolj jih je pripeljat več, torej 5-10 jih nabašeš v kontejner in tako se najbolje splača. Da o cenah vodnih scooterjev, fishermanov in avtoprikolic sploh ne govorim ker so smešno nizke!

Dolenc hvala za izračun :D

post-17185-1225821093_thumb.jpg

post-17185-1225821098_thumb.jpg

post-17185-1225821103_thumb.jpg

post-17185-1225821109_thumb.jpg

post-17185-1225821113_thumb.jpg

post-17185-1225821118_thumb.jpg

post-17185-1225821122_thumb.jpg

post-17185-1225821129_thumb.jpg

post-17185-1225821133_thumb.jpg

post-17185-1225821138_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil HostMaster
Objavljeno

In to naj bi bilo tolk poceni,da se splača zafrkavat?Za svojo lepo sem dobu mal več!Pa to še nisi nobenega svojega bencina računal ko boš hodil naokoli!Splača se pol bolj res letnik 2008 pa poškodovan!Naj nekdo proba pa pove!To si verjetno gledal na exporttrader.com?Tam kolikor vem moraš imeti na računo skozi denar tudi po tem ko kupiš moraš nekaj gor pustit,pa članarino majo.Tega tud nisi računal!Kaj pa menjava svetilnih teles?

Objavljeno
In to naj bi bilo tolk poceni,da se splača zafrkavat?Za svojo lepo sem dobu mal več!Pa to še nisi nobenega svojega bencina računal ko boš hodil naokoli!Splača se pol bolj res letnik 2008 pa poškodovan!Naj nekdo proba pa pove!To si verjetno gledal na exporttrader.com?Tam kolikor vem moraš imeti na računo skozi denar tudi po tem ko kupiš moraš nekaj gor pustit,pa članarino majo.Tega tud nisi računal!Kaj pa menjava svetilnih teles?

ne vem za kakšno ceno si ti prodau svojo, sam na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u so okol 5000€ ;) kokr sm že reku se ti splača pripeljat količino (5-10-20) :) ta cena, ki sem jo napisal je GOLA in je samo motor+prevoz in dajatve do SLO

Objavljeno (popravljeno)

Lep Pozdrav!

Prijatelj Hostmaster je že v prejšnem postu opazoval licitacijo motorja Kawasaki ZX6R. Kot je povedal je prišel motor 2.925$ po tečajni listi danes dne 4.11.2008 je to 2.321€. Jaz sem seštel vse stroške davek, prevoz tako da bi motor do SLO prišel približno 3.500€ + - 200€, ker nikoli nevemo kje lahko pride do kakšnih zaokroževanj. Tako da bi tak motor z vso menjavo in homologacijo dobil za nekje 3.700€-4.000€ --> tukaj se vidi da nebi nič zaslužil ker je tudi tak letnik. (Mislim tudi na popravilo!)

Ampak da ne pozabimo, to je samo primer!

Motorje če tako povzamemo se takih letnikov dandanes ne splača vozit iz USA ker te pride z menjavanjem svetlobnih teles in homologacijo malo manj kot je pri nas ali v Nemčiji.

Splača se seveda pa pripeljat letnik 2007 ali 2008, ki je tam dosti poceni (kolega je že pripeljal Yamaho YZF-R6 Letnik 2007(prišla ga je 4.900€) jo uštimal in se lepo vozi po naših cestah).

1. To niso licitacije na exporttrader.com tam kot je naštel sesir je članarina itd itd.

To so licitacije ki moraš imeti v USA firmo in licenco, preko tega pa lahko z up. imenom in geslom opazuješ licitacije.

In še to: kot je eden napisal da rabiš potrdilo za onesnaževanje itd itd.

Če imaš veze potem se to da zrihtat, nemore tega vsak. Kaj hočem povedati, če imaš veze te pride motor dosti ceneje. Če pa pač nimaš te pa pride skoraj toliko kot bi ga v SLO oz. Nemčiji kupil.

P.S: Še nekaj kot je že povedal Hostmaster. Seveda se te motorje splača pripeljat v večjih količinah. To velja za motorje od 2004 do 2006 (Da se saj pozna razlika v ceni) od 2007 pa tudi..

Lp, USAbike

Popravljeno . Popravil USAbike
Objavljeno

Jaz sem to samo primer dal, ker je bila danes licitacija takega motorja. Da se ne bo kdo zdaj spotikal po nepotrebnem. Koneckoncev če pa komu kaj ne paše ni treba delati iz muhe slona, samo spreglejte ta 2 posta in je to to.

Lp, USAbike

Objavljeno

V takih - zadnjih dveh primerih sploh ni računice! :closedeyes:

...ta bi se morala pokazat pri naprimer Goldwingu ali Harleyu (2002 - 2003) za cca 13000 USD + 3640 USD carina (8%) in DDV (20%) + cca 1000 USD prevoz, bi blo to skupaj cca 17640 $ ali 13.392 € , pol pa sledi zajebavanje s homologacijo (100 €), pa še kake menjave luči, papirji, meritve... takole na pamet hitro ene 500 €... pa bi zneslo to do registracije ene 14000 €. Pri nas se taki letniki Goldwingov ali HD-jev sploh ne prodajajo, pričakoval pa bi cene okol 16000 €... :unsure:

Ob tako zelo skozi prste na pamet izračunu bi blo to cca 2000 € prihranka, kar so za povprečnega Slovenceljna kar lepi prihranki... :naughty: Dejstvo pa je, da take mopede kupujejo ljudje z lepšimi mesečnimi OD-ji... :rolleyes: Jaz dvomim, da bi za 2000 € razlike šel reskirat - bi najbrž raje to razliko s kreditom pokril ...NE VEM, NE VEM :wacko:

...Zdaj pa naj tale moj izračun nekdo mal skorigira in popravi, ker sem se najbrž kje močno zajebal... :glare:

Objavljeno

Tudi sam tako mislim!Škoda,da je tako!Čeprav,če se bo kriza tam nadaljevala pa zna bit od leasing avtohiš stran vzetih kaj poceni.Sam to mora res bit motor,ki je pri nas nad 15k eu.Ker drugače so stroški preveliki glede na vrednost!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!