Skoči na vsebino

Platišča (barvanje, popravila, napere..)


pegaso

Priporočene objave

Well, sem že povedal kaj in kako...Če so spolirana do sijaja, so čez vsaj lakirana z brezbarvnim lakom, če se jih da anodizirat (eloksirat) to pomeni, da je obroč res aluminjast kot že rečeno. In če misliš narest, da bo kolikortoliko držalo je edina sprejemljiva varjanta, da razstaviš in daš eloksirat. Ali pa pusti pri miru, če ne bi bil rad Strojan...

Tudi že povedano, feltno se da sestavit v domači delavnici, tako kot se da feltne od biciklov, mopedov. Tudi to smo že počeli...

P.S. Ni drago, za anodiziranje nekega nosilca tablice sem dal evro in pol...barve imaš pa črno, natur, zlato, rdečo, modro, zeleno, pa še kaj bi se našlo...

Jaz se sigurno ne bom spravil sestavljat obroča in špic. Če že bom dal to nekomu narest. Vse skup bom dal narest če bo pršlo za neko sprejemljivo ceno. Imam v glavi še kak drug(ne bling bling) dodatek, tako da bom raje dal za ror pa sliderje če bo cena astronomska. Je pa pri anodiziranju lih to problem, ker ni neke velike izbire barv. Ne morš dat neke čudne oranžne poleg original KTM oranžne. ČE bom pa pobarval motor na zeleno, pol lahko daš namešat barvo po feltnah... Ampak do takrat je itak še veliko časa...

Kar se tiče felten:

The OEM Alloy rims are supplied 'polished' - looks like a chrome plated finish to many people - but isn't. Unlike some bikes, the rims are not laquered to protect the polished finish. Your spokes are chrome plated however. After a while you have two main options - keep polishing the rims (buy a dolly and some metal polish) to maintain a mirror type look or get them re-finished by another process.

Two common processes are - anodising or powder coating. Each process has its supporters, advantages and disadvantages. Either way it is a full strip down - including spokes off - so that the rim can be fully cleaned before final finishing in your chosen colour.

It is important to point out that neither finish is 100% durable - if someone changing the tyres gets a bit rough or you let salt sit on the rims over the winter.

Powder coating - bigger range of colours available to match other bodywork - can chip - care needed with tyre levers

Anodising - looks more like a dye finish on top of polished metal - to the eye. Restricted choice of colours that look good. Appeals to those seeking shiny metallic 'Bling Bling' effects.

Hard Anodising - Will take far more abuse, but leaves your rims looking like your grandmothers old soup pots.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstoječo barvo (ne vem, če tudi krom), lahko iz feltne spraviš z Lavacolom.

Pa če ni barva? To je gola feltna, brez nič! Samo spolirana. Fantje na onem forumu priporočajo vsako toliko časa feltno malo spolirati da ohrani sijaj, če hočeš met lepe feltne.

post-5962-1192743620_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če ni barva? To je gola feltna, brez nič! Samo spolirana. Fantje na onem forumu priporočajo vsako toliko časa feltno malo spolirati da ohrani sijaj, če hočeš met lepe feltne.

Če prav vidim, je to krom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če ni barva? To je gola feltna, brez nič! Samo spolirana. Fantje na onem forumu priporočajo vsako toliko časa feltno malo spolirati da ohrani sijaj, če hočeš met lepe feltne.

zakaj bi tako feltno barval :blink: ? a ni zadost lepa? Bruniranje, po izkušnjah k sm jih jaz imel s tem postopkom, za na motor ni primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pluvate v prah tle a... Razen MarduK

Tisto burek kar si pokazal ni barvanje felten na noben prah in kaj vem kaj use... Gre se za eloksiranje.

Eloksiranje je postopek elektrolize, v katerem prevlečemo površino telesa iz čistega aluminija s tanko plastjo aluminijevega oksida. Tako dobljena oksidna plast je odporna proti obrabi in kemijskim vplivom, ne prevaja električnega toka in jo lahko barvamo. Eloksirano pločevino in eloksiranje predmetov veliko uporabljamo v gradbeni, strojni in elektroindustriji.

Tako. Če koga zanima tovrstno "barvanje" je kar nekaj mojstrov v slo, ki to delajo. In plast se obdrži, ker dosti fantov v motokrosu ima eloksirane felnte v črno, rumeno, zeleno, rdeče ipd. Pikice od blata kamnjev in podobnih grobih menjav gum se ne poznajo takoj, se pa s časom zdrsa. Če boste meli eloksirane feltne na SM jih maste forever. Treba pa je dat SAMO obroč brez špic. :slap: Barve na izbiro so pa take k čš "skor" tudi roza se da.

aja cena vas zanima... za par felten (sprednja + zadnja) pride okrog 45€, v črno malenkost majn.

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pluvate v prah tle a... Razen MarduK

Tisto burek kar si pokazal ni barvanje felten na noben prah in kaj vem kaj use... Gre se za eloksiranje.

Eloksiranje je postopek elektrolize, v katerem prevlečemo površino telesa iz čistega aluminija s tanko plastjo aluminijevega oksida. Tako dobljena oksidna plast je odporna proti obrabi in kemijskim vplivom, ne prevaja električnega toka in jo lahko barvamo. Eloksirano pločevino in eloksiranje predmetov veliko uporabljamo v gradbeni, strojni in elektroindustriji.

Tako. Če koga zanima tovrstno "barvanje" je kar nekaj mojstrov v slo, ki to delajo. In plast se obdrži, ker dosti fantov v motokrosu ima eloksirane felnte v črno, rumeno, zeleno, rdeče ipd. Pikice od blata kamnjev in podobnih grobih menjav gum se ne poznajo takoj, se pa s časom zdrsa. Če boste meli eloksirane feltne na SM jih maste forever. Treba pa je dat SAMO obroč brez špic. :slap: Barve na izbiro so pa take k čš "skor" tudi roza se da.

aja cena vas zanima... za par felten (sprednja + zadnja) pride okrog 45€, v črno malenkost majn.

no končno nek pameten odgovor..

a bi lahko še kak naslov tega majstra v okolici lj(50 km)?

na PM najbolš da ne bo reklam kr tuki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pluvate v prah tle a... Razen MarduK

Tisto burek kar si pokazal ni barvanje felten na noben prah in kaj vem kaj use... Gre se za eloksiranje.

Eloksiranje je postopek elektrolize, v katerem prevlečemo površino telesa iz čistega aluminija s tanko plastjo aluminijevega oksida. Tako dobljena oksidna plast je odporna proti obrabi in kemijskim vplivom, ne prevaja električnega toka in jo lahko barvamo. Eloksirano pločevino in eloksiranje predmetov veliko uporabljamo v gradbeni, strojni in elektroindustriji.

Tako. Če koga zanima tovrstno "barvanje" je kar nekaj mojstrov v slo, ki to delajo. In plast se obdrži, ker dosti fantov v motokrosu ima eloksirane felnte v črno, rumeno, zeleno, rdeče ipd. Pikice od blata kamnjev in podobnih grobih menjav gum se ne poznajo takoj, se pa s časom zdrsa. Če boste meli eloksirane feltne na SM jih maste forever. Treba pa je dat SAMO obroč brez špic. :slap: Barve na izbiro so pa take k čš "skor" tudi roza se da.

aja cena vas zanima... za par felten (sprednja + zadnja) pride okrog 45€, v črno malenkost majn.

Ja, vem kaj je eloksiranje, obstaja pa tudi prašno barvanje, kjer naelektrijo feltno in pol pošpricajo s tem prahom. Prah se prime na feltno kot ata na mamo, :winkiss: pol pa dajo pečt v peč. Tam se zapeče in to je to. Nekako tako tole zgleda kolkr sm jest prebral po internetu.

Kaj pa še notranji del feltne? Al je tisto iz kakega drugega materiala? Če že daješ barvat feltne, bi se dal verjetno zraven da t še kake druge dele, je pomembno da je aluminij, ali je lahko kaka zmes aluminija?

Gizmo, če maš kak naslov in številko za eloksacijo bomo zadovoljni-pa daj takega ko veš da dobro nardi... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no končno nek pameten odgovor..

a bi lahko še kak naslov tega majstra v okolici lj(50 km)?

na PM najbolš da ne bo reklam kr tuki?

V Grosupljah je en ki to dela, pa vTrebnjah, v Kranju. Tipkaj ata google pa dobiš. V ljubljani blizu štepanskega (se mi zdi) je tudi en, pri njem pa nevem kako veliko posodo za eloksacijo ima... Potopit je treba celo feltno zato je problem s prostorom...

p.s. Hobotnica v Kranju je zihr, ker ima vliko posodo (1000x1000x350mm)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa še notranji del feltne? Al je tisto iz kakega drugega materiala? Če že daješ barvat feltne, bi se dal verjetno zraven da t še kake druge dele, je pomembno da je aluminij, ali je lahko kaka zmes aluminija?

Pri pestih je problem, ker so litina oz grobo peskani. Na to galvanizacija ne prime. Tako mi je bilo razloženo. Samo obroče oz dele aluminija ki niso liti in so "svetleči".

Pesta si lahko pobarvaš z normalno barvo. Mi smo nardili tako, da ko imaš enkrat razsute obroče... pesto najprej očistiš u nulo, jo razmastiš, daš primer za kovino, nato pobarvaš z željeno barvo (magar dve roke, da j zihr) nato polakiraš, da daš obstojnost. Za SM je super, ker tako ostane... Pri MX delajo kamni pa blato katastrofo in ratajo pikice, pol je pa še slabše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojster, eloksira v večini barv...

ambrož v kamniku,prašno barva,eluksira

ambrož: 041/367-376

z njim se dogovorte kaj bi sploh imeli in kako. Ni drag, nardi pa v nulo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojster, eloksira v večini barv...

ambrož v kamniku,prašno barva,eluksira

z njim se dogovorte kaj bi sploh imeli in kako. Ni drag, nardi pa v nulo..

A imaš slučajno kakšen email od tega človeka, da ga ne maltretiram po telefonu, ker bi se po tej objavi znalo vsuti klicev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor iz "Hobotnice" kar se tiče alu felg.

"Predlagamo prašno barvanje, ker anodna oksidacija aluminija na alu. platiščih ni izvedljiva."

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor iz "Hobotnice" kar se tiče alu felg.

"Predlagamo prašno barvanje, ker anodna oksidacija aluminija na alu. platiščih ni izvedljiva."

Boš zlate feltne dal gor :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo tole ne gre skupaj aluminij pa da se ne da eloksirat. Kolkr so mene učili v šoli se aluminij komot eloksira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo tole ne gre skupaj aluminij pa da se ne da eloksirat. Kolkr so mene učili v šoli se aluminij komot eloksira

Aluminij izdelan s postopkom vročega, hladnega valjanja, odkovki in strojni deli iz prej naštetega se res komot eloksirajo, npr. kovana kolesa O.Z. so že fabriško eloksirana. Aluminijski zvarjenci so že malo trši oreh (če dodajni material zvara ni iz popolnoma istega materiala kot zvarjenec postane ponavadi zvar pri eloksiranju temnejši oz. lisast), izdelkov iz aluminijeve litine pa je zaradi številnih primesi v litini skoraj nemogoče eloksirat :grrr

Obstaja tudi postopek eloksacije v krom efekt, v Sl.Bistrici (EMMI) obdelujejo na tak način posamezne komponente za KTM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ti je powder coat edina rešitev, ja. Saj ni drag. Sošolec je dal za peskanje & powder coatanje celega Tomosa Automatica 50EUR nekje v Kranju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ti je powder coat edina rešitev, ja. Saj ni drag. Sošolec je dal za peskanje & powder coatanje celega Tomosa Automatica 50EUR nekje v Kranju.

Hja, sam če nardijo OK, nočm met Strojanmobila. Na starodobniku.neki so kritizirali prav powder coatanje felten, da je barva zavrela, pa potekla pa nevem kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!