Skoči na vsebino

Platišča (barvanje, popravila, napere..)


pegaso

Priporočene objave

Platišča z naperimi ni tako enostavno scentriratii, kot je to pri "navadnih".

Probaj pri kakem starem dedku.

Oni so to znali pri biciklih.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centriranje koles za spedwaj motorje je imel tip iz Ljubljane. Stanuje v Šiški, delavnica pa ima v kletni etaži terasastih blokov. Blatnik Franci, Ulica bratov Učakar 122.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

am...ne vem če je blu že omenjenu, ampk js sm na skuterju vidu pobrušen rob, sm pol je pač srebrn, res d če hočš d je lepu, si morš cajt uzet ampk po k je narjen hudu zgleda :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am...ne vem če je blu že omenjenu, ampk js sm na skuterju vidu pobrušen rob, sm pol je pač srebrn, res d če hočš d je lepu, si morš cajt uzet ampk po k je narjen hudu zgleda :D

lp

ni pobrušen je puliran .) in to se da cele feltne tko nardit, da so pulirane, in samo kraki v želeni barvi ali po želji.... je dosti motorjev pri nas k se furajo z na tak način pobarvanimi fetnami :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Žiwjo!

Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor.

Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo?

Vnaprej hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiwjo!

Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor.

Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo?

Vnaprej hvala za odgovor.

Je varno in zanesljivo(preverjeno) sam mora narest tak, ki zna pa je vse :OK:

Moje je popravil mojster iz Kamnika takoj za pošto levo, naredi zelo dobro, za druge pa ne vem :blush:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha tist majstr za pošto je Kuret men je za obe feltne računal 15.000,00Sit sam niso ble močno poškodovane.

Če maš ogromno denarja ni problema kup nove drgač je pa popravilo sigurno.

Še za nobenega nisem slišal, da bi se pritoževal nad popravljenimi feltnami.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiwjo!

Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor.

Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo?

Vnaprej hvala za odgovor.

Če boš dal dobremu majstru,kot je Jerman se ničneboj edino za ceno se vnaprej dogovori .Seveda dogovori se za kompletno popravilo,se pravi : varjenje,siruženje,poliranje, barvanje in lakiranje,seveda obdelava je odvisno od tipa platišča. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še za nobenega nisem slišal, da bi se pritoževal nad popravljenimi feltnami

seveda ne ker se jih je večina pobila :devil:

:blink: :blink: :blink:

Ne vem no diham še :hmm: a to pol kakšno bolezn dobiš ko maš popravlene feltne :lol1:

lp :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore....

Kupujem širšo feltno, pa sem na ebayu našel eno "rahlo" poškodovano, tako da jo bom mogoče kupil in dal popravit.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Če boš dal dobremu majstru,kot je Jerman se ničneboj edino za ceno se vnaprej dogovori .Seveda dogovori se za kompletno popravilo,se pravi : varjenje,siruženje,poliranje, barvanje in lakiranje,seveda obdelava je odvisno od tipa platišča. :OK:

Platišča na motornih kolesih so alu odlitek. Ko je tak izdelek enkrat poškodovan, je situacija jasna. Popraviti se da marsikaj. Varno in zanesljivo pa ni nikoli več. Si znaš predstavljati, kakšne obremenitve delujejo na motociklova kolesna obroča že pri 150 km/h, ko zapeljaš na manjšo neravnino? Verjetno nočeš vedeti. In če so se poškodovala prvič, ko so bila tovarniško brezhibna, zakaj se ne bi poškodovala tudi drugič? Vendar je drugič drugače. In če smatraš, da je tvoje življenje vredno le toliko, kot kolesni iobroč tvojega motocikla, potem popravljaj. Če so vsa ta leta, ko si odraščal, se šolal, izobraževal, ustvarjal družino, zidal hišo, delal kariero v službi, vredna več, potem tega ne počni.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej Kuret popravlja platišča in ima vse ustrezne papirje, da to uradno počne kar dokazujejo tudi atesti. Zato je kakršnokoli pametovanje v zgornjem stilu tukaj odveč.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametnjakovič - na spomeniku ti bo pisalo "Umru zato, ker je mu popravleno feltno z atestom" "Slava mu".

Zdej pa zares. Lan se je na Mobikrogu ubil človek, ki je imel ročko za bremzo zvito in jo je poravnal. Ko je hotel bremzat, mu je ostala v roki. Ko boš ti bremzov pr 200 na uro upej, da boš imel kaj v rok. Feltne sigurn ne. Asta la vista. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori - sm neki pozabu. A SI KDAJ S POPRAVLENO OLAGUMO FUKU? Je k original, sam maš posledice.

Je na splošno ne uporabljam, samo v vednost

Lan se je na Mobikrogu ubil človek, ki je imel ročko za bremzo zvito in jo je poravnal. Ko je hotel bremzat, mu je ostala v roki. Ko boš ti bremzov pr 200 na uro upej, da boš imel kaj v rok. Feltne sigurn ne. Asta la vista.

Eno je ravnanje doma drugo ko dela človek ki ve kako se stvari streže in ki ve kdaj sploh lahko ravna.

Pr 200 na uro nikoli ne zaviram, se vozim pod to magično mejo.

JE pa zanimivo kako se nekateri spoznajo na stvari o katerih nimajo pojma. Verjemi, da se popravlja in vari še marsikaj drugega kot samo neka klinčeva platišča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest vem, da nič ne vem, vem pa tud, da eni vejo še manj kot jaz. Neumen bit nič ne boli. V Ljubljani imaš en kup livarjev, ki ulivajo aluminij, pa enga poklič, pa ga vpraš če bi se vozu s popravljeno motoristično feltno. Avto ima štiri, pa je vseen drgač. Najbolj ti bo to vedela povedat ga. Dolničar, kjer so včasih delal feltne. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je na splošno ne uporabljam, samo v vednost

Eno je ravnanje doma drugo ko dela človek ki ve kako se stvari streže in ki ve kdaj sploh lahko ravna.

Pr 200 na uro nikoli ne zaviram, se vozim pod to magično mejo.

JE pa zanimivo kako se nekateri spoznajo na stvari o katerih nimajo pojma. Verjemi, da se popravlja in vari še marsikaj drugega kot samo neka klinčeva platišča.

Tisto pripombo o sexanju brez kondoma raje zase zadrži. Boš izpadel bolj pametno.

Sicer pa tukaj ne rabimo kaj dosti pametovati. Motorska platišča so alu odlitek in ko ta poči, ga ne moreš ravnati, kot bi to počel z železom. Ampak ga najprej navariš, pa brusiš. Pa navariš, pa brusiš....In tako nekega dne dobiš uravnovešeno platišče. Ko ga pobarvaš, je kot novi. Kaj pa se dogaja z materialom, pri takšnih rokodelskih postopkih ne moreš vedeti. In aluminij, pa mi pametovali ali ne, ni in nikoli ne bo železo, jeklo ali beton.

Če bi mi rekel, da ti takle mojster vlije novo platišče, bi rekel...ja. Zakaj pa ne. Da pa mi bo na motorju, ki gre čez 300 km/h ravnal platišča. Lepo te prosim. In če in ko se bo kaj tgodilo, mi bo rekel kaj? Sorry, da si se ubil? Malo več resnosti pa bi človek pa vendarle pričakoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiwjo!

Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor.

Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo?

Vnaprej hvala za odgovor.

Posušej, dej dnar na kup, pa kupi novo. Še se zgodi, da serijske razpadejo, kar poglej malo po netu, pa boš vidu.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je kakšna manjša poškodba na robu platiša (ala udrtina) se da zadeve popravit, če pa je poškodba pri "krakih" je pa feltna samo še za v prešo (baje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravit pa navarit se da karkoli hočeš. Glede varnosti pa, če ti to naredi mojster kot Jerman, mislim da se nimaš česa bati. Koliko motorjev ima popravljene felge... Verjetno tudi izmed vas, ki zatrjujete, da ni varno (če ste kupili rabljen motocikel, je možno marsikaj). Na splošno naj bi imel var večjo trdnost in žilavost kot samo ulitek, v katerem so že tako mikrorazpoke (SEVEDA, ČE JE ZAVARJENO KOT JE TREBA). Prav pa imate glede krivljenja, sploh aluminija. Če je enkrat zakrivljen v eno stran, pa ga odkrivimo, je veliko šans, da bo slej ko prej odletel stran. Glede tega ti bo že Jerman na licu mesta povedal ali je tako poškodovana, ali jo bo popravljal ali ne.

P.S. Na Drag Race motorjih so ponavadi širjene felge originala. Odstružene stranice stran, vmes vstavljen in zavarjen ploščat alu profil, spolirano, pobarvano nazaj. Kakšne hitrosti pa dosegajo ti motorji, pa mislim, da vsi vemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!