vuk76 Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Mislil sem prav plastificiranje...baje da to obstaja. Drugače me pa zanima tudi prašno barvanje. Kje je kakšna firma, ki bi mi to naredila, kvalitetno in po ugodni ceni seveda :whistle: Google je tvoj prijatelj ;)
Frips Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 (popravljeno) Vem, hvala :blush: Zanimale so me bolj izkušnje z dotičnimi majstri, ker ne bi rad da je fušarsko narejen. Popravljeno Oktober 16, 2007. Popravil Frips
Stric Burek Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Vem, hvala :blush: Zanimale so me bolj izkušnje z dotičnimi majstri, ker ne bi rad da je fušarsko narejen. O tem smo se že enkrat pogovarjali: KLIKOT
trojan Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 ja elektro-prašno barvanje je zakon. Zelo trpežna zadeva, lahko pa služi tudi kot odlična osnova za mokro lakiranje al pa airbrush... Poleg tega je pa tud cenejvše od navadnega lakiranja.
Cartman Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 meni so ene stvari, ne feltne, lepo pobarvali s prahom, na Viču. mislim da se je delavnica klicala Belič.
s5jst Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Prašno je dovolj trpežno...poznam enga motorista, ki se ukvarja s tem. Sicer ni to glavna dejavnost v njegovem s.p. ampak... Kliči Kovinoplast Kavs - ima tudi prašno barvanje, sam ne vem v kateri peči bi ti sušil feltne, k so vse bolj majhne. Drugače pa naredi dokaj pedantno, cena pa ne vem kako je. PS: ima tumač drugega dela, tako da pričakuj dooolg rok ali odklonitev.
Frips Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Thx ta namig...bom poklical pa videl. Se mi ne mudi, celo zimo imam čas :D Samo, da je 1A narejeno.
Stric Burek Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Thx ta namig...bom poklical pa videl. Se mi ne mudi, celo zimo imam čas :D Samo, da je 1A narejeno. Fripsy, ko boš že na telefonu s možakarjem, prosim če ga lahko še vprašaš, ako ti ni preveč odveč, če se da prašno barvat kromirane feltne, in če se da tako, da se barva samo obroč, ne tudi špic pri tem pa so špice na feltni. Torej, pobarvat obroč brez demontiranja špic. :whistle: Hvala! :worship: za boljšo predstavo:
Frips Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 A misliš, da ti bo vsako špico zaščitil? :)
MarduK Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Fripsy, ko boš že na telefonu s možakarjem, prosim če ga lahko še vprašaš, ako ti ni preveč odveč, če se da prašno barvat kromirane feltne, in če se da tako, da se barva samo obroč, ne tudi špic pri tem pa so špice na feltni.Torej, pobarvat obroč brez demontiranja špic. :whistle: Hvala! :worship: Ti lahko že kar jaz napišem... Najceneje in najbolj kvalitetno (in edino obstojno), boš napravil, če demontiraš špice, razkromaš kolesa in jih šele potem barvaš...Barva se na krom sicer prime, vendar ne tako dobro kot na "surovo" površino. Dvomim, da bi ti kak ličar sploh hotel barvat čez krom... Od daleč morda celo izgleda, da so tele feltne na sliki aluminijaste in modro eloksirane...ali pa tudi ne, težko reči iz slike...
Stric Burek Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 Špice bi lahko jaz že doma zaščitil. Kaj pa navadno barvanje? Prime na krom? Bolj ne kot ja, ane? :rolleyes:
Frips Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 Šele sedaj sem ugotovil, da je prašno barvanje pravzaprav "plastificiranje" :headbang:
Frips Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 (popravljeno) Moram jutri poklicat glede cene zaradi barve inp. Sicer pa za motor še niso delali, delali so samo za avto. Felga mora biti popolnoma gola.... Je pa rekel, da gre osnova prašno barvanje, potem pa čez željeni barvni odtenek (mokro barvanje) :hmm: Popravljeno Oktober 17, 2007. Popravil Frips
Stric Burek Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 Na enem angleškem forumu so mi takole rekli... -KTM supermoto kolesa NISO kromirana, so le spolirana do sijaja. -obstaja še anodiziranje, ki naj bi blo bolj obstojno od powder coatanja, poleg tega je barva bolj *bling bling*, je pa res da ni tako velike izbire različnih barv, postopek je dražji -powder coating je trpežen, ampak je pri menjavi gum zelo priporočena uporaba kakih gumjastih orodij in večja previdnost. Barva ni tako bling bling, je pa več različnih barv -Pri obeh metodah je treba popolnoma razstavit feltno, ker se celo(verjetno s pomočjo kakega stroja) pripravi na postopek, se pravi špice dol... -Navadno barvanje pravijo da ne bo držalo več kot kak mesec ali dva. Zaradi kamenčkov itd. -Obstaja neka gun metal varianta, kjer postanejo kolesa črno-sivo mat, kot je večina pištol. Baje zelo vzdržljiva zadeva, je pa res da tega v Sloveniji skor 100% ni. Se največ uporablja za vojaške stvari... So what to do? :krneki: :unsure:
Frips Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 Našel enga modela pri Zg, ki mi vse z peskanjem vred naredi za max 120 ojrov. Pravi, da je stvar obstoječa. Ta vikend bom šel do njega, da vidim kako to zgleda.
biker77 Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 tole s tem feltnam s špicam tut mene zanima..ker mam isti problem.. dej stric burek če kej zveš kako in kaj sporoč.. sicer se pa strinjam..špice dol pol pa barvaš kokr hočeš..
simonsi Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 So what to do? :krneki: :unsure: Najprej kupi motor, potem pa naprej fantaziraj. :P
ciciban Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 -Obstaja neka gun metal varianta, kjer postanejo kolesa črno-sivo mat, kot je večina pištol. Baje zelo vzdržljiva zadeva, je pa res da tega v Sloveniji skor 100% ni. Se največ uporablja za vojaške stvari... To kar ti opisuješ se imenuje bruniranje. V principu stvar vržejo v kemijo (pogosto olja) in se po nekem času zadeva obarva. Se izvaja pri nas, sam nevem kako je to OK za feltne. Na telem forumu http://starodobnik.net/sloforum/ je bilo nekaj malega napisanega na temo prašnega barvanja (funkcija išči).
Stric Burek Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 tole s tem feltnam s špicam tut mene zanima..ker mam isti problem..dej stric burek če kej zveš kako in kaj sporoč.. sicer se pa strinjam..špice dol pol pa barvaš kokr hočeš.. Sej ni problem dat špic dol, pravijo fantje na KTM forumu, da bi znal vsak naredit. Problem je dat nazaj gor da ne boš mel feltne na 8. Zlo zajebana zadeva, in jest se nočm s tem ukvarjat. Dat nekomu to narest je pa verjetno kar draga zadeva. Jest bom verjetno dal h sosedu ki ima farbarijo da mi prebarva feltne s kako malo boljšo barvo, pa še kak pošten lak čez. Brez odstranjevanja špic(zaščita vsake posebej...)
Provokator Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 Brez odstranjevanja špic(zaščita vsake posebej...) ko bo končano, daj fotko na forum, da se bomo malo smejali
k0ci Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 Sej ni problem dat špic dol, pravijo fantje na KTM forumu, da bi znal vsak naredit. Problem je dat nazaj gor da ne boš mel feltne na 8. Zlo zajebana zadeva, in jest se nočm s tem ukvarjat. Dat nekomu to narest je pa verjetno kar draga zadeva. Jest bom verjetno dal h sosedu ki ima farbarijo da mi prebarva feltne s kako malo boljšo barvo, pa še kak pošten lak čez. Brez odstranjevanja špic(zaščita vsake posebej...) eh feltno na 8, sej za bicikel feltno su tut ravna tako da se špice zateguje, to ne bi smel bit velik problem
T Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 eh feltno na 8, sej za bicikel feltno su tut ravna tako da se špice zateguje, to ne bi smel bit velik problem Na Vrhniki je servis za kolesa kjer je že večim kolegom menjal spice ali centriral feltno od motorja, brez problemov in oderuštva.
Frips Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 Sj smejat se ni treba, samo je potem takem xy mest, kjer lahko barva začne pokati :whistle:
MarduK Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 (popravljeno) Na enem angleškem forumu so mi takole rekli...-KTM supermoto kolesa NISO kromirana, so le spolirana do sijaja. -obstaja še anodiziranje, ki naj bi blo bolj obstojno od powder coatanja, poleg tega je barva bolj *bling bling*, je pa res da ni tako velike izbire različnih barv, postopek je dražji -powder coating je trpežen, ampak je pri menjavi gum zelo priporočena uporaba kakih gumjastih orodij in večja previdnost. Barva ni tako bling bling, je pa več različnih barv -Pri obeh metodah je treba popolnoma razstavit feltno, ker se celo(verjetno s pomočjo kakega stroja) pripravi na postopek, se pravi špice dol... -Navadno barvanje pravijo da ne bo držalo več kot kak mesec ali dva. Zaradi kamenčkov itd. -Obstaja neka gun metal varianta, kjer postanejo kolesa črno-sivo mat, kot je večina pištol. Baje zelo vzdržljiva zadeva, je pa res da tega v Sloveniji skor 100% ni. Se največ uporablja za vojaške stvari... So what to do? :krneki: :unsure: Well, sem že povedal kaj in kako...Če so spolirana do sijaja, so čez vsaj lakirana z brezbarvnim lakom, če se jih da anodizirat (eloksirat) to pomeni, da je obroč res aluminjast kot že rečeno. In če misliš narest, da bo kolikortoliko držalo je edina sprejemljiva varjanta, da razstaviš in daš eloksirat. Ali pa pusti pri miru, če ne bi bil rad Strojan... Tudi že povedano, feltno se da sestavit v domači delavnici, tako kot se da feltne od biciklov, mopedov. Tudi to smo že počeli... P.S. Ni drago, za anodiziranje nekega nosilca tablice sem dal evro in pol...barve imaš pa črno, natur, zlato, rdečo, modro, zeleno, pa še kaj bi se našlo... Popravljeno Oktober 18, 2007. Popravil MarduK
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se