Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

To je res da če imaš pamet v roki potem ni noben motor premočan.... ampak to je en big  ČE

Raje svoh in lahek motor in sele potem kaj resnega.. denar ni vse

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To vsak sam ve,kako bo gas odpiral...  Prjatu je mel tud monsterja 600,najsibkejsi,pa smo ga komi lovil na konc, stale so pa ble, k se je slo bus prehitevat, k se prakticno nic ni zgodil, ko je gas obrnil recimo, nevarno, ni kej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DinDiin pravi:

To vsak sam ve,kako bo gas odpiral...  Prjatu je mel tud monsterja 600,najsibkejsi,pa smo ga komi lovil na konc, stale so pa ble, k se je slo bus prehitevat, k se prakticno nic ni zgodil, ko je gas obrnil recimo, nevarno, ni kej. 

ne prbijej, k bo še kdo mislu da je res. Verjetno je kolega prehiteval v 6i prestavi? Sam z 250ccm nimam nobenih težav z prehitevanjem vozil do okol 90 km/h - bolj težavno je na kakšnem klancu (pač vzameš v zakup in upoštevaš kaj voziš), ampak zdaleč od tega da bi imel "štalo" in da bi bilo "nevarno"

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M796 ABS je prav krotek in igračka. Meni za moj prvi motor top izbira (mi ni žal)! Vse je pa v glavi in zapetju...pa lahko tudi +1000ccm za prvi motor.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn je če ti je motor "prav". Tamali monster ima nizek sedež, kar je super če si manjši. Za kakšnega z dolgimi kraki je pa lahko to že neudobno. 

Na splošno pa... boljše na začetku kaj rabljenega in cenejšega. Ne samo zaradi padcev, ampak tudi zato, ker marsikdo po sezoni ali dveh ugotovi, da mu za njegov stil vožnje bolj odgovarja kaj drugega.  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi mislim,da je preveč pametovanja, kaj in kako. Folk se tud s 125-kam pobija. Vse je odvisno od tega, kolk samokontrole imaš, če mene uprašaš. Vedit morš,da boš počel neumnosti po cesti in da se boš rabu malce privajat.

Men so usi pametovali, ko sem si za prvi motor kupu GSX-Rja, pa sva skupi preživela dobrih 40 000km. Jaz bi bolj to gledu,da se na motorju dobr počutiš, da normalno stopiš do tal, da se ne loviš po prstih :)

 

Še neki, kak je sploh kriterij,da si iskušen motorist?? Kolk si star? Kolk kilometrov maš prevoženih?  Mislim,da je v tem "športu" veliko odvisno tudi od sreče (oz smole).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, blazzarss said:

ne prbijej, k bo še kdo mislu da je res. Verjetno je kolega prehiteval v 6i prestavi? Sam z 250ccm nimam nobenih težav z prehitevanjem vozil do okol 90 km/h - bolj težavno je na kakšnem klancu (pač vzameš v zakup in upoštevaš kaj voziš), ampak zdaleč od tega da bi imel "štalo" in da bi bilo "nevarno"

Včasih je ravno to, da moraš malo upoštevati kaj voziš lahko odločilno. Pri 1000+ samo odpiraš gas in je roka lahko hitrejša od pameti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, blazzarss said:

ne prbijej, k bo še kdo mislu da je res. Verjetno je kolega prehiteval v 6i prestavi? Sam z 250ccm nimam nobenih težav z prehitevanjem vozil do okol 90 km/h - bolj težavno je na kakšnem klancu (pač vzameš v zakup in upoštevaš kaj voziš), ampak zdaleč od tega da bi imel "štalo" in da bi bilo "nevarno"

Ce mas jurja, pac ni treba saltat. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DinDiin pravi:

Ce mas jurja, pac ni treba saltat. :) 

jah, pri nekaterih, pri drugih pa tok strese (če pozabim šaltat) da mislim, da bo razpadel, pol pa hitro šaltam dve dol :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je prov težko brat.

Ne vem kako ima narejen Ducati. Ma pa skoraj vsak mal novejši motor več možnosti podajanja moči. Kupiš 1x, če maš dnar, tist kar ti paše, pa če je tud 1000 ccm. Pa se voziš v rain programu. Tist niti pod razno ne gre na zadnjo gumo, kaj šele, da bi te kapuktiralo. Ko imaš za sabo dost KM, pa daš na S al pa T. Ne rabiš se po eni ali dveh sezonah prepirat z kupci motorja, ki si ga prerasel, pa še enkrat se učit novega motorja.

Definitivno imajo pa motorji z večjo kubaturo boljše vzmetenje, boljše bremze pa ABS...večja varnost.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, skalar36 said:

Tole je prov težko brat.

Ne vem kako ima narejen Ducati. Ma pa skoraj vsak mal novejši motor več možnosti podajanja moči. Kupiš 1x, če maš dnar, tist kar ti paše, pa če je tud 1000 ccm. Pa se voziš v rain programu. Tist niti pod razno ne gre na zadnjo gumo, kaj šele, da bi te kapuktiralo. Ko imaš za sabo dost KM, pa daš na S al pa T. Ne rabiš se po eni ali dveh sezonah prepirat z kupci motorja, ki si ga prerasel, pa še enkrat se učit novega motorja.

Definitivno imajo pa motorji z večjo kubaturo boljše vzmetenje, boljše bremze pa ABS...večja varnost.

 

Kaj se pa dobi za slabih 5 jurjev, da ima elektroniko? Aprilia Shiver, še kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je bila debata o 1000 ccm Ducatiju. Tak verjeto ne stane samo 5k?

Za vse ostalo je avtonet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S4R je pod 5k€. 1000ccm z elektroniko proti zdrsu pa mislim da ne dobiš za ta denar. Pa tudi 1000-ke so zelo različne glede podajanja moči. Jaz ne bi izbral tako močnega motorja za začetek. Močnejši motorji imajo res boljše komponente, kar pa ne pomeni kaj dosti če voznik nima izkušenj. Dobiš lažen občutek da obvladaš, v resnici ti pa elektronika daje potuho...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎13‎. ‎01‎. ‎2017 at 16:00, Cartman pravi:

Al pa kupi s2r in ni nobenih zapletov vec? Motor dost gre, nima pamtolk moci de bi temr3s,prestrasu, oziroma presenetil?

To bi znala bit dobra varianta. Skoraj 40 KM in 200 ccm manj, isti izgled, je pa res da ima slabše zavore in vzmetenje (tako v opisih) :/ . S4R me vleče zgolj zaradi zvoka (otročje gor ali dol :) ), kar pa sigurno ni zadosten razlog za spopad s precej večjo močjo in navorom. Mimogrede, ne skrbijo me konji temveč "njutnmetri".

Hvala vsem za najrazličnejše komentarje zaradi katerih tudi menim, da bo neka srednja pot najboljša. Eni pravite karkoli ČE bo pamet, drugi da naj bo za začetek lahko in švoh. Toliko zaupanja v sebe sicer imam, da se upam usest na katerikoli motor, nimam pa ga dovolj za resno "razmerje" :) . Elektronika nažalost odpade, ker je budget premajhen. Mi pa Monster "paše", sem že sedel, tudi peljal, vendar krajšo razdaljo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nm so najbolš kar lahko ima moped. Nm vlečejo lepo že spodaj, mal konjev velik Nmjev :D nobenga zaganjanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznal sem človeka , ki je imel enga (ne vem kerga točno) Ducatija okol 1000 ccm. Kupu ga je ko je šel v penzion. Pred tem nobenga motorja. Kakšen moped. Nikol se ni z njim pelu čez 100km\h. Več sezon se je vozu brez nesreče. En drug znanc se je pa s 125 ccm Yamaho tok stresu, da je bil 14 dni v komi. Komaj preživu, ostal brez vranice. Potem pa bod pametn. Ni motor tist k je navarn...

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem a se samo meni tako zdi - ampak "civilni" motorji se mi zdi , da imajo več stopinj obrata na ročki za gas kot športni ali pa huliganski naked-i.. 

če je moj občutek pravilen - ne trdim da je .. bo kdo drug povedal - potem je dobra možnost na s4r zamenjat ročko za gas in ekscenter na koncu zajle ( na loputi) s tisto od s2r če sta različni ..  s tem bi na istem kotu obračanja ročke dobil dejansko manj gasa in lepše podajanje ..če pa rabiš full power pa ožmeš do konca.. itak potem izza avtobusa po zadnjem ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, thumper pravi:

ne vem a se samo meni tako zdi - ampak "civilni" motorji se mi zdi , da imajo več stopinj obrata na ročki za gas kot športni ali pa huliganski naked-i.. 

če je moj občutek pravilen - ne trdim da je .. bo kdo drug povedal - potem je dobra možnost na s4r zamenjat ročko za gas in ekscenter na koncu zajle ( na loputi) s tisto od s2r če sta različni ..  s tem bi na istem kotu obračanja ročke dobil dejansko manj gasa in lepše podajanje ..če pa rabiš full power pa ožmeš do konca.. itak potem izza avtobusa po zadnjem ..

Pa ja ne govorimo o hayabusi turbo predelani v naked

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men osebno bi bilo najbolj moteče (kar vem majo dučeti ravno to) dooooolga prva brzina, kar je slabo za počasno vožnjo, manevriranje itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Men osebno bi bilo najbolj moteče (kar vem majo dučeti ravno to) dooooolga prva brzina, kar je slabo za počasno vožnjo, manevriranje itd

Dolga prva na V2 si pa za smehe!plus vsi dukatiji imajo zobniško razmerje primerljivo z japoncem -1 spredaj

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Dolga prva na V2 si pa za smehe!plus vsi dukatiji imajo zobniško razmerje primerljivo z japoncem -1 predaj

ne vem, pri 996 je zame predoooolga prva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ne vem, pri 996 je zame predoooolga prva

Na 916 sps,na s4r in monster 620 je moje mnenje prej prekratka...sicer je prvo malokrat vidu...hehe

Za primerjavo na zx10r gre do 164 po števcu

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!