Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

kaj, eni padajo na mestu z motorja, spet drugi iščejo Piran... ljudje smo si različni :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak. Drgac pa racunas za 10.000 prevozenih kilometrov prblizn 1500 evrov stroskov in to je to. Plus minus seveda.... Obleka pa 1.000, plus minus....odvisno kaj kupis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce kdo rabi trening pobiranja, priporočam btc ko je malo mokro... :)

Sprobano, ampak sem ga ujel in ga v tistem navalu jeze tudi dvignil, ceprav ima 214kg. In ja izsilil me je en bedak..

Ce vam ni skoda plastike, to ne priporočam saj me je zapestje bolelo še lep čas..

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno se zdi zelo zanimivo, koliko motorjev na slovenskih portalih za rabljeno robo pade prav v garaži... Bi tu lahko govorili o fenomenu? Hehehe

Ha ha men ni v garaž ampak pred njo :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce kdo rabi trening pobiranja, priporočam btc ko je malo mokro... :)

Sprobano, ampak sem ga ujel in ga v tistem navalu jeze tudi dvignil, ceprav ima 214kg. In ja izsilil me je en bedak..

Ce vam ni skoda plastike, to ne priporočam saj me je zapestje bolelo še lep čas..

Si ga posrou,poglej kok BUILDER uzigne pa bi njega povabu,sej pomoje bi hotu sam kofe :kva2:.Aja pa motor bi ti pobrau :grim .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Lep pozdrav,

tudi sam se spravljam v nakup motorja, imam se za začetnika, ker sem nazadnje vozil mopede ter par 125k konec devetdesetih let. Zanima me izključno Ducati Monster, vendar imam rešpekt pred najhujšimi (1000+) izvedbami. Mi je jasno da je specifičen motor, predavanje o hibah me ne zanima, ker sem vanj zaljubljen in ne vidim in ne slišim nič drugega. Zanima me le, do katere moči je po vašem mnenju še sprejemljiv glede na specifičnost motorja? Za oris naj povem, da če bi poslušal srce, da ne rečem "auspuh", bi takoj hotel imeti S4R, vendar mi je jasno da je žival za mene preveč divja in nepredvidljiva. Za vsa mnenja se vnaprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

696, 796 ... Za začetek več kot odlična ! Koliko denarja imaš na voljo ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Sebulba pravi:

Lep pozdrav,

tudi sam se spravljam v nakup motorja, imam se za začetnika, ker sem nazadnje vozil mopede ter par 125k konec devetdesetih let. Zanima me izključno Ducati Monster, vendar imam rešpekt pred najhujšimi (1000+) izvedbami. Mi je jasno da je specifičen motor, predavanje o hibah me ne zanima, ker sem vanj zaljubljen in ne vidim in ne slišim nič drugega. Zanima me le, do katere moči je po vašem mnenju še sprejemljiv glede na specifičnost motorja? Za oris naj povem, da če bi poslušal srce, da ne rečem "auspuh", bi takoj hotel imeti S4R, vendar mi je jasno da je žival za mene preveč divja in nepredvidljiva. Za vsa mnenja se vnaprej zahvaljujem.

Kontaktiraj kakšnega lastnika omenjenega Ducatija. V rubriki Motocikli imajo tudi svojo temo (Ducati Monster ali Monster Ducati).... Boš dobil najbolj relevantne informacije, iz prve roke... Srečno pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, izibajker pravi:

Kontaktiraj kakšnega lastnika omenjenega Ducatija. V rubriki Motocikli imajo tudi svojo temo (Ducati Monster ali Monster Ducati).... Boš dobil najbolj relevantne informacije, iz prve roke... Srečno pri nakupu.

Hvala, will do!

pred 50 minutami, HD-Dyna pravi:

696, 796 ... Za začetek več kot odlična ! Koliko denarja imaš na voljo ?

Tja do 5k, ampak raje manj. Sploh pa me bolj vleče prejšnji model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Sebulba pravi:

Lep pozdrav,

tudi sam se spravljam v nakup motorja, imam se za začetnika, ker sem nazadnje vozil mopede ter par 125k konec devetdesetih let. Zanima me izključno Ducati Monster, vendar imam rešpekt pred najhujšimi (1000+) izvedbami. Mi je jasno da je specifičen motor, predavanje o hibah me ne zanima, ker sem vanj zaljubljen in ne vidim in ne slišim nič drugega. Zanima me le, do katere moči je po vašem mnenju še sprejemljiv glede na specifičnost motorja? Za oris naj povem, da če bi poslušal srce, da ne rečem "auspuh", bi takoj hotel imeti S4R, vendar mi je jasno da je žival za mene preveč divja in nepredvidljiva. Za vsa mnenja se vnaprej zahvaljujem.

Heh, poleti sem srečal 70 let mladega motorista na Monster 1000 i.e. Ni mel kakih problemov z obladovanjem motorja. Fama o jurja in gor je pač samo fama. Ja, te bo spravil v resne težave... če ne znaš zapestja krotit. Danes ima vsak ta drug kavni mlinček 100HP+. Nori motorji pa 180HP+. 

Kakorkoli, meni osebno se zdi teža motorja precej večji dejavnik za uspešno (ne)obladovanje kot nazivna moč. Moja ex CB-jka je potrebovala nekaj odločnosti da je šla bolj ostro v ovinek, kar se pričakuje od 230kg+ (suhe teže) nakeda. S tistim bi se kot čisti začetnik definitivno spravil v hude težave (jaz osebno, kdo drug lahko da ne). Če nisi ziher, kupi kaj z manj kilami in konji, se vozi eno sezono, pejd na Vransko, itd. Pol si nabavi moped svojih sanj. Pa zna biti da boš pogruntal da to ni to. YMMW, kot vedno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Yoghurt pravi:

Brez zamere, ampak to je totalen bullshit. Motor je divji in nepredvidljiv le toliko kot njegov voznik. Enako velja, če v prejšnjem stavku pridevnike zamenjaš s kakšnim drugim. Na pamet mi pade 'krotek'.  :)

Tudi če se po večletnem premoru vrneš k vožnji motorja, brez problema kupiš kaj zelo močnega. Stvar je samo v tem, da se zavedaš svojih omejitev in počasi spet gradiš na obvladovanju motorja in samem filingu med vožnjo.

Če pa je govora o velikosti motorja, in ne samo o njegovi moči in poskočnosti, potem ti lahko rečem isto kot vsakemu, ki kupuje prvi motor. Itak je na začetku najlažje če začneš z manjšim, saj se tako brez problema ali prevelikega strahu naučiš obvladovanja motorja. Pa greš potem na večjega/močnejšega.

Nekako se mi zdi, da ne rineš z glavo skozi zid in se zavedaš, da se moraš spet navaditi na motor. Tu res ne vidim problema, da kupiš močen motor. Seveda je priporočljivo, da se kot vsak 'začetnik' (+ veliko število motoristov, ki to počnejo vsak začetek sezone) magari zapelješ na prazen parking in tudi tam kaj povadiš. Pač odvisno. A nisi prepričan le zaradi moči, ali tudi zaradi celotnega obvladovanja motorja med vožnjo. Zdaj ko sem že 5x napisala eno in isto stvar, le na drug način, bom nehala. :blush:

Drugače pa tako kot je @izibajker napisal. Poglej po forumu za še kakšne bolj detajlne informacije glede ducatijev. :OK:

Po koliko pa maš bučke, da jih tako divje prodajaš?

ZAKAJ SE NE PRIPOROČA 1000+CCM MOTORJA ZA PRVI MOTOR?

 

1. Teža: Večinoma so motorji večjih kubatur tudi TEŽJI. Torej ko ga je treba lovit na nogah, je manjši in lažji motor primernejši, če ne več točno kaj počneš.

2. Višina sedeža. Podobno kot prejšnja točka.

3. Razvijanje moči: Ko 300ccm motor odpreš do amena, se ne zgodi nič posebnega, samo malo hitreje se začneš premikat. Ko to narediš na (če smo že pri tem) Ducatiju S4r, se bo zadeva zagotovo dvignila na zadnje kolo, če bo pod zadnjim kolesom pesek, neidealen asfalt (tega pri nas seveda nimamo, kajneda tovarišija?) pa bo zadnje kolo skoraj 100% zdrsnilo. Kaj to pomeni za neizkušenega voznika, si lahko predstavljamo.

4. Močnejši motorji so praviloma tudi dražji, kar se tiče servisov. Torej KO bo motor na tleh, bo več € za plastike in kaj podobnega.

5. Močnejši motorji imajo praviloma tudi PRECEJ močnejše zavore. Pa smo spet pri neizkušenem motoristu, ki se bo usedel na sprednjo zavoro in ... no, pač, popravila, bolnice, gips.. ali pa kaj hujšega.

6. Razvijanje moči na ovinku: Ko se zadeva spravi v ovinek, bo močnejši motor (ki je seveda težji, bolj brutalen, itd,) skozi ovinek tudi bolj ŠTORAST! Dodajmo že spet začetnika ... no, pa smo v ograji, ali pa na nasprotnem pasu, po katerem pravilno pripelje tovornjak,... 



SKRATKA, za začetek si kupi nekaj, kar bo LAŽJE, MEHKEJŠE, NIŽJE, CENEJŠE in vsesplošno bolj primerno ZAČETNIKU, kar si. Odvoziš eno, dve sezoni in ko imaš pod ritjo dovolj kilometrov, boš tudi točno vedel kateri motor ti res paše tudi po stilu vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Dr_Jakob pravi:

3. Razvijanje moči: Ko 300ccm motor odpreš do amena, se ne zgodi nič posebnega, samo malo hitreje se začneš premikat. Ko to narediš na (če smo že pri tem) Ducatiju S4r, se bo zadeva zagotovo dvignila na zadnje kolo, če bo pod zadnjim kolesom pesek, neidealen asfalt (tega pri nas seveda nimamo, kajneda tovarišija?) pa bo zadnje kolo skoraj 100% zdrsnilo. Kaj to pomeni za neizkušenega voznika, si lahko predstavljamo.

Probaj to na 300 2T... pa pol povej kako je šlo :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, jskrablin said:

Probaj to na 300 2T... pa pol povej kako je šlo :P 

 Ne vem ce bo kej povedal, vsaj nekaj casa ne :P

 

3 hours ago, Sebulba said:

Lep pozdrav,

tudi sam se spravljam v nakup motorja, imam se za začetnika, ker sem nazadnje vozil mopede ter par 125k konec devetdesetih let. Zanima me izključno Ducati Monster, vendar imam rešpekt pred najhujšimi (1000+) izvedbami. Mi je jasno da je specifičen motor, predavanje o hibah me ne zanima, ker sem vanj zaljubljen in ne vidim in ne slišim nič drugega. Zanima me le, do katere moči je po vašem mnenju še sprejemljiv glede na specifičnost motorja? Za oris naj povem, da če bi poslušal srce, da ne rečem "auspuh", bi takoj hotel imeti S4R, vendar mi je jasno da je žival za mene preveč divja in nepredvidljiva. Za vsa mnenja se vnaprej zahvaljujem.

  Motorji so popoloma predvidljivi... se za nobenega nisem slisal, da bi sam od sebe kam sel ali kaj naredil... Ce voznik  grobo ne zasuce zapestja, se noben motor (ki pravilno deluje, ne kot toyote ki so same dajale gas :P  ) ni skocil v maline...   Mocnejsi motorji naj bi prehudo pospesevali - ne, ce ne odpres gasa prevec. Naj bi imeli premocne zavore - ne, ce ne odpres gasa prevec. Novejsi imajo sisteme proti zdrsu in blokadi koles, to samo pomaga - spet, ce ne odpres gasa prevec... Na vsaki malo bolj zaviti cesti si lahko zelo hitro prehiter tudi z cisto navadnimi mlincki,  povem iz lastnih izkusenj , z mopedom z samo 50 konji :)  In spet, samo ce odpres gas prevec...  Ce spostujes motor, ce imas namen zaceti pocasi in z pametjo, bo tudi S4R cisto ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OMG. Eni res obvladate...tipkovnico. Potem se pa neha. Kupiš tisto kar ti paše. Če druge sprašuješ za mnenje, kaj tebi\meni paše, pazi da ne naletiš na geja...da te slučajno ne prepriča v svoj prav...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Yoghurt pravi:

Brez zamere, ampak to je totalen bullshit. Motor je divji in nepredvidljiv le toliko kot njegov voznik. Enako velja, če v prejšnjem stavku pridevnike zamenjaš s kakšnim drugim. Na pamet mi pade 'krotek'.  :)
 

Z vsem spoštovanjem, ampak ne vem če bi se strinjal. Slišim da recimo 996 desmosedici brcne kot užaljena mula, to bi se pa znalo po npr. mastnih Istrskih cestah (kjer se dosti vozim) za začetnika ob dodajanju gasa in vsem navoru (+pomanjkanje km) odzvati - ja nepredvidljivo. Ravno zato sprašujem, ker me konkretno zanimajo izkušnje o odzivnosti (pri dodajanju plina) različnih modelov.

 

pred 51 minutami, jskrablin pravi:

Heh, poleti sem srečal 70 let mladega motorista na Monster 1000 i.e. Ni mel kakih problemov z obladovanjem motorja. Fama o jurja in gor je pač samo fama. Ja, te bo spravil v resne težave... če ne znaš zapestja krotit. Danes ima vsak ta drug kavni mlinček 100HP+. Nori motorji pa 180HP+. 

Kakorkoli, meni osebno se zdi teža motorja precej večji dejavnik za uspešno (ne)obladovanje kot nazivna moč. Moja ex CB-jka je potrebovala nekaj odločnosti da je šla bolj ostro v ovinek, kar se pričakuje od 230kg+ (suhe teže) nakeda. S tistim bi se kot čisti začetnik definitivno spravil v hude težave (jaz osebno, kdo drug lahko da ne). Če nisi ziher, kupi kaj z manj kilami in konji, se vozi eno sezono, pejd na Vransko, itd. Pol si nabavi moped svojih sanj. Pa zna biti da boš pogruntal da to ni to. YMMW, kot vedno.

V tem je problem, nisem ziher če sem zrel za "bombnik", ker sem ponavadi pri vsem preveč korajžen.

pred 40 minutami, Dr_Jakob pravi:

3. Razvijanje moči: Ko 300ccm motor odpreš do amena, se ne zgodi nič posebnega, samo malo hitreje se začneš premikat. Ko to narediš na (če smo že pri tem) Ducatiju S4r, se bo zadeva zagotovo dvignila na zadnje kolo, če bo pod zadnjim kolesom pesek, neidealen asfalt (tega pri nas seveda nimamo, kajneda tovarišija?) pa bo zadnje kolo skoraj 100% zdrsnilo. Kaj to pomeni za neizkušenega voznika, si lahko predstavljamo.
 

 Evo to me skrbi :) S tem da se strinjam da za cvajtakterje (300) to ne velja. Že pred časom sem probal Suzo 250 2T (RM ?), po 10 min vožnje kot po jajcih odprl plin in mi ga je snelo izpod riti in sva šla lepo po štorovke - hvala lepa, 2T not for me. :D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Sebulba said:

Lep pozdrav,

tudi sam se spravljam v nakup motorja, imam se za začetnika, ker sem nazadnje vozil mopede ter par 125k konec devetdesetih let. Zanima me izključno Ducati Monster, vendar imam rešpekt pred najhujšimi (1000+) izvedbami. Mi je jasno da je specifičen motor, predavanje o hibah me ne zanima, ker sem vanj zaljubljen in ne vidim in ne slišim nič drugega. Zanima me le, do katere moči je po vašem mnenju še sprejemljiv glede na specifičnost motorja? Za oris naj povem, da če bi poslušal srce, da ne rečem "auspuh", bi takoj hotel imeti S4R, vendar mi je jasno da je žival za mene preveč divja in nepredvidljiva. Za vsa mnenja se vnaprej zahvaljujem.

Kar ti hočejo kolegi motosvetovalci povedat o tem, da lahko kupiš 1000ccm motor je vse res če voziš svojemu znanju primerno. AMPAK! Na motorju je užitek ko ga "spustiš z vrvice" in se počutiš kot Alan Shepard na svoji sveči. Tukaj se pojavi problem če imaš za prvi motor nekaj s podobnim power/weight razmerjem kot Saturn V.

Vzami nekaj manjšega in s tem uživaj napram ujčkanju prevelike konjenice. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S4 ni neki hiter mopi...je pa res,da se zelo,zelo rad dviguje na zadnjo...sam sem večino časa preživel na enem kolesu zato si ga raje nisem predolgo lastil

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Sebulba pravi:

Lep pozdrav,

tudi sam se spravljam v nakup motorja, imam se za začetnika, ker sem nazadnje vozil mopede ter par 125k konec devetdesetih let. Zanima me izključno Ducati Monster, vendar imam rešpekt pred najhujšimi (1000+) izvedbami. Mi je jasno da je specifičen motor, predavanje o hibah me ne zanima, ker sem vanj zaljubljen in ne vidim in ne slišim nič drugega. Zanima me le, do katere moči je po vašem mnenju še sprejemljiv glede na specifičnost motorja? Za oris naj povem, da če bi poslušal srce, da ne rečem "auspuh", bi takoj hotel imeti S4R, vendar mi je jasno da je žival za mene preveč divja in nepredvidljiva. Za vsa mnenja se vnaprej zahvaljujem.

Kupi s prve 1000+ pa zapelji do mehanika, da ti omeji moč, potem pa obvezno v vse tečaje na Vranskem in parkirišču DARSa pri Postojni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Snecer pravi:

Kupi s prve 1000+ pa zapelji do mehanika, da ti omeji moč, potem pa obvezno v vse tečaje na Vranskem in parkirišču DARSa pri Postojni.

Omeji moč,da bo imel isto konjev a večjo težo kot so imele 125 konec 90 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, sesir pravi:

Omeji moč,da bo imel isto konjev a večjo težo kot so imele 125 konec 90 ?

Na tolko naj mu omeji, da ga ne bo več strah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa kupi s2r in ni nobenih zapletov vec? Motor dost gre, nima pamtolk moci de bi temr3s,prestrasu, oziroma presenetil?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Sebulba pravi:

Z vsem spoštovanjem, ampak ne vem če bi se strinjal. Slišim da recimo 996 desmosedici brcne kot užaljena mula, to bi se pa znalo po npr. mastnih Istrskih cestah (kjer se dosti vozim) za začetnika ob dodajanju gasa in vsem navoru (+pomanjkanje km) odzvati - ja nepredvidljivo. Ravno zato sprašujem, ker me konkretno zanimajo izkušnje o odzivnosti (pri dodajanju plina) različnih modelov.

 

V tem je problem, nisem ziher če sem zrel za "bombnik", ker sem ponavadi pri vsem preveč korajžen.

 Evo to me skrbi :) S tem da se strinjam da za cvajtakterje (300) to ne velja. Že pred časom sem probal Suzo 250 2T (RM ?), po 10 min vožnje kot po jajcih odprl plin in mi ga je snelo izpod riti in sva šla lepo po štorovke - hvala lepa, 2T not for me. :D

 

Brez panike, podobne strahove sem imel tudi jaz ko sem po nekajletni pavzi presedel spet na moped. Prehitri in prenevarni so vsi motorji od 50-200konjev, če je voznik neroden/neučakan/brez pameti/brez rešpekta

To je isto kot pri avtu, če lahko pelješ BMWm3 počasi, lahko počasi pelješ tudi vsak drugi avto. Enako velja za motorje. Noben moped ne brcne če normalno odpiraš gas.  Na zadngo gumo gre tudi 70konjski moped, prav tako lahko zdrsne na pesku vsak moped. Že 250 kubični skuterji letijo več kot so pri nas omejitve. Torej brez bojazni, a z veliko mero nežnosti pri vožnji. Po par 100km boš dobil občutek in bo že lažje. 

Predvsem pa vzemi, kar ti je všeč, edino kar predlagam in je smiselno imeti je ABS in nadzor zdrsa, če je seveda opcija pri dotičnem motorju.

Kar pa se tiče "preveč korajžen" v maline lahko greš s skuterjem. Namesto korajže naj bo rešpekt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!