Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

če smo že pri nagecih, od 130 dalje se začne kar konkreten upor v prsa, ki te rine nazaj, tako da šipce še kako prav pridejo po kaki avtocesti. Drugače pa se kar strinjam, da so mopedi v avtošolah zmahani, nennastavljeno vzmetenje in ša kake napake bi se našle, tako da niso merodajni, kaj vzeti kot prvi motor.

Ja sam se da še zmer tam da 150 pelat z nagci, mal se na tank nasloniš pa je :) Jst na svoji nimam šipce, pa je tud ne mislim gor dat, je pa res da se grem rajš po stranskih cestah (ovinkih) vozt k pa po avtocest :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to da jih mecete po tleh in pol simfate kaka jajca nevozna so... nvm no, bom raj tih

Jst sm naredu izpit lani za neomejeno , btw prej sm meu samo za 50ccm in sm se vozu skoz z aprilio rs katero neb meu vec ker polozaj lezanja ni zame :)

No izpit sm naredu z hondo cbf 600 in mi je bla sicer ok, samo za zacetek ker nism nikol vozu tezkih motorjev se mi je zdela takrat kr tezka in po ovinkih neprevec lahka za vozit. Pac tako se mi je zdel...

In pol se je blo treba odloct kaj kupit... najprej sm probu hornetko... pol pa se za hec er5 katerega so nekateri tu na forumu kritizerali ko da je nevozen in ni vredn pou kurca... ampak na netu sm najdu odlicno ohranjenega novejsega in sel gledat.. ko sm ga probu sm vidu da je zame se najboljsi od vseh kar sm probu.... in se isti dan prpelu dam... pa nic mi ni zal, za ta denar prou kul

Kljub svohnejsemu agregatu mi je kot zacetniku dovolj , gumce so bl ozke in mi je lepo vodljiv tud teza ni prevelika in ga komot prestavljas po garazi itd... noge mam natleh kljub 174cm komot kar je pomembn...itd..ugl. zame cist ok, sploh k ga mam za vozit in ne za gledat ....

Je pa res da ce nimas vilce primerno trde...napumpanih gum in neobrabljenih.. postimane zavore... nov verigo ...itd... pol bos hitr kritiziral.... js mam vse kot treba in motor je ze od prej ohranjen in loh recem da se pelje mirno ravno tud pr 180 , edin uzitek ni ker piha ko pes...

Cim pa niso gume napumpane, ketna zjahana, vilce zvite..pol je pa res nevozen sem tud tazga probu ja...

Popravljeno . Popravil Rogerg
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem lani naredil izpit za neomejeno. Samo prej sem se mal okol hiše ganjal z bratovimi motocikli, sam to je bilo vse skupaj nič. In v avtošoli je bil tist er6n zakon. K si se gor vsedel si mislu da si na kakšnem APN 4 :D vsaj men se je tko zdel :)
Ko sem naredu izpit sem pa prvo kupil BMW F650 GS pa mi nekak ni sedel, zdej mam pa hornetko pa se mi zdi da je čist enostaven za vozt. Pa glede na to da nisem med velikani, je za mojih 180 cm lih taprav, komot dossežem tla, pa tud preveč mi ne piha. :)

Popravljeno . Popravil deyo
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja izbira motorja za začetnika zna bit kar stresna zadeva,ker dejansko ne veš kaj bi ti pasalo.

Dejstvo je,da je treba upoštevat koliko si velik,ker če si velik nad 180cm,je dobro,da izbereš nekaj z vetrno zaščito,ker v nasprotnem,se boš na motorju počutil kot jambor in pa da je visok motor,skratka,za visoke v večini tourerji ali enduroti,če pa si visok-a in povrh še kompakten-a,potem pride tudi kakšen sportak nižje kubature v poštev,pa golič tudi.

No,ne bom preveč pametoval,govorim iz svojih izkušenj.1.motor Yamaha XJ600 naked,super motor za začetnika in z mojimi 190cm sem na njemu izgledal,kot da bi bil na mini motu,vendar se nisem oziral na komentarje in posmehovanje ostalih,meni je bilo važno,da sem js užival v vožnji,sam po letu dni ugotovil,da bo treba nekaj večjega in močnejšega.

Pri nizkoraslih je izbira motorjev za začetnike precej večja,ugotovit morate samo,novopečeni motoristi,kakšne sorte motorista ste,ali ste divjaki,uživači,kofetarji,ne vem kaj še vse,ampak,če je budget omejen in niste še prepričani kakšne vrste motorja bi radi,potem svetujem nakup motorja,ki ne stane veliko in če se ga boste hitro naveličali,da ga ne bo težko prodat,po možnosti,za ceno,ki ste ga kupili.

To je samo moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem pri avtosoli vozil dva kawasakija in yamaho ta je bila zame preveč štorasta za osmice in stožce.Na kawasakiju si naštimal minimum na 1500 obratov in delal vse z eno roko :P so pa meli enega blokiranega na 35 kw ta je bil še kr ohranjen,tisti navaden pa res,prva stvar semeringi na vilicah jih ni več je reku inšruktor da glavne prosijo ze več kot eno leto za zamenjavo,preden se vsedem gor pogledam olje in seveda ga ni dotočimo,dam kontakt sveti lučka od abs-a,dam v ler se nogica zaštopa dol rečem instruktorju ce jo lahko zravnam,ketna labava,zobniki kot cirkular,ročke sklopke bremze use nekam napamet razštelano pač usak neki po svoje čačka,zadnji amortizer občutno premehek,gume pa so bile pirelli diablo rosso,da si ga lahko kr lepo nagibal po ovinkih proti kubedu..Meni je bil cool motorček za skakat po kašnih opravkih,trgovino kavico,za kako hitrejšo vožnjo po ovinkih se pa nisem nevem kaj počutil..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam se da še zmer tam da 150 pelat z nagci, mal se na tank nasloniš pa je :) Jst na svoji nimam šipce, pa je tud ne mislim gor dat, je pa res da se grem rajš po stranskih cestah (ovinkih) vozt k pa po avtocest :D

Se strinjam, narobe sem napisal, oklep s šipco pride še kako fajn. Sicer pa, najbolj uporabne hitrosti so nekje do 130.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma za poleti je pa tko fajn nagec k tako lepo piha :D

pa se ena prednost je, nimas sitnosti s tem, da se ti zarad šipe vrtinči zrak okol čelade.

ma pa zdej tuonaca to duble buble šipco (namest original) in se pozna da če se mal skloniš kr lepo čez piha. ampak za normalni vožnjo še tega ne rabiš. meni je veter v laseh zelo všeč. je pa res da se v mrzlem ne furamo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma za poleti je pa tko fajn nagec k tako lepo piha :D

pa se ena prednost je, nimas sitnosti s tem, da se ti zarad šipe vrtinči zrak okol čelade.

ma pa zdej tuonaca to duble buble šipco (namest original) in se pozna da če se mal skloniš kr lepo čez piha. ampak za normalni vožnjo še tega ne rabiš. meni je veter v laseh zelo všeč. je pa res da se v mrzlem ne furamo.

Se strinjam s tabo.. poleti paše ko piha, ko voziš kak motor ki ima dobr oklep in nič ne piha je za crknit :P

Kar se pa pihanja tiče, nakeda sem kar nekaj prevozil pa meni osebno do 150 ni noben problem, tudi 180 tempo po avtocesti sem dostikrat vozil in še precej več B) pa nisem dol padel od prepiha :P  mogoče najbolj piha tistim

ko nikol niso imel pravega nakeda :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikote moti veter je odvisno predvsem od tega, kako si oblečen. Usnje ni problematično, kakšna velika jakna iz blaga ima pa efekt padala in zna biti vožnja nakeda pri višjih hitrostih zelo neprijetna.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja .. vse je dobr za začetnika .. od 10 pa do 200 konjou ... če ima poštimano v glavi in roki, je vse dobr... če pa nima, potem je zanjga kolo in ena oslouska preveč

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjaj mehanika, ta zgleda sam olje zna menjat, že svečke so mu poseg :D

Sem imel eno tako 350 ccm. Ni za začetnike ampak izkušene mehanike :lol1:

Popravljeno . Popravil ton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

seveda .. rajši šraufa japance k je zmerej kej za delat...

a bmw-je pa šraufa? je tam težje zamenjat semering iz mašine proti sklopki..

povej mu da je brezjajčnik če ne upa enga takega enostavnega motorja pošravfat - boš?

 

Sem imel eno tako 350 ccm. Ni za začetnike ampak izkušene mehanike :lol1:

ne nisi imel take 350 .. definitivno pa če se okol obrneš. ker so jih nehali delati l,2001..

če pa ne znaš sam olja dolit ti pa jaz nisem kriv če ne znaš pogledat v navodila za uporabo kje se nahaja čep..

 

to je nevada 750 anniversario SE 2011 .. elektronski vbrizg goriva ...motor je igračka ..ima enakomeren navor in ni divjak .. nizka višina sedeža - 767mm ..tačke na sredini..184 kg..zavore solidne brembo spredaj 320mm plavajoč disk  4 batna čeljust..sprednje vilice marzocchi , zadnja amortizerja sachs .

a je kdo vprašal za glas ??? ja ta je zelo lep..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

ne nisi imel take 350 .. definitivno pa če se okol obrneš. ker so jih nehali delati l,2001..

če pa ne znaš sam olja dolit ti pa jaz nisem kriv če ne znaš pogledat v navodila za uporabo kje se nahaja čep..

 

 

mel v vojski V35 in V50, šravfali samo takrat, ko je blo veni 50cm snega, in da neb šli na vožnjo, smo namerno lomli kardane, potem si 14 dni bil v delavnici in rihtal motor :OK: , ta cajt je sneg skopnel :kva2: , mel sm pa še nevado 750club, ja, začetnik mora edino pazit, da pri turiranju na mestu, mu ga ne spipa z rok in mu pade na bok, ga kr fejst maja :grim , je pa to res motor za začetnika, zelo prijazen in nezahteven za vzdrževanje :grim

post-45006-0-69727600-1424189515_thumb.jpg

post-45006-0-22519300-1424189942_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda .. rajši šraufa japance k je zmerej kej za delat...

a bmw-je pa šraufa? je tam težje zamenjat semering iz mašine proti sklopki..

povej mu da je brezjajčnik če ne upa enga takega enostavnega motorja pošravfat - boš?

 

ne nisi imel take 350 .. definitivno pa če se okol obrneš. ker so jih nehali delati l,2001..

če pa ne znaš sam olja dolit ti pa jaz nisem kriv če ne znaš pogledat v navodila za uporabo kje se nahaja čep..

 

to je nevada 750 anniversario SE 2011 .. elektronski vbrizg goriva ...motor je igračka ..ima enakomeren navor in ni divjak .. nizka višina sedeža - 767mm ..tačke na sredini..184 kg..zavore solidne brembo spredaj 320mm plavajoč disk  4 batna čeljust..sprednje vilice marzocchi , zadnja amortizerja sachs .

a je kdo vprašal za glas ??? ja ta je zelo lep..

Imel sem Nevado 350, letnik 98 in ne 750. Očitno ti branje ne gre ravno dobro. O letnici nisem pisal ničesar. In kolega, prešraufal sem verjetno veliko več motorjev (motociklov in avtomobilov) kot si ji ti sploh videl. Torej, Nevada 350 je bil motor za izkušene mehanike. Edini, ki ga je spravil kolikor toliko v red je bil pokojni Uroš Blažko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel eno tako 350 ccm. Ni za začetnike ampak izkušene mehanike :lol1:

 

 

Imel sem Nevado 350, letnik 98 in ne 750. Očitno ti branje ne gre ravno dobro. O letnici nisem pisal ničesar. In kolega, prešraufal sem verjetno veliko več motorjev (motociklov in avtomobilov) kot si ji ti sploh videl. Torej, Nevada 350 je bil motor za izkušene mehanike. Edini, ki ga je spravil kolikor toliko v red je bil pokojni Uroš Blažko.

daj ne nabijaj ..

350 l.98 in 750 l.2011 imata skupnega bore malo - v90 in kardan - kaj več se pa že težko najde...

in jaz sem samo napisal , da nikakor nisi imel nevade 350 anniversario SE - ker je niso nikoli naredili...

mogoče da si jih res prešraufal in videl več ...a ko sem se jaz že plazil po mehankarskem kanalu si bil ti star  - če so podatki resnični -  3 leta ..

in mogoče gre meni branje bolje kot tebi pisanje - če si res tak majstr v šraufariji - le zakaj ti je 350 ki je tako enostavna spravljal v red nekdo drug?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:bum:

dej vsaj citiraj drugič da se bo vedlo po kom tolčeš ...

 

sem se pa spomnil še en luštn motorinčk za začetnika - nova yamaha SR400 .. pravi motor za začetnika samo s kurblom ..da začne tako kot se zagre..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej vsaj citiraj drugič da se bo vedlo po kom tolčeš ...

 

sem se pa spomnil še en luštn motorinčk za začetnika - nova yamaha SR400 .. pravi motor za začetnika samo s kurblom ..da začne tako kot se zagre..

zanimivo mi je spremljat "prijateljsko prepričevanje", tebe in ton-a, strinjam pa se s teboj, kar se tiče šaraufanje Guzzijev :grim Sm jih v enem letu vojske kr spoznal od zunaj in znotraj, govorim za V35, V50 in Falcone, pa naj povem, da nisem mehanik, res pa je, da sm tehnični tip, star 19 let, veš, da nekega mehaničnega znanja nisem imel, smo pa vse zrihtal, vedno, to pa pomeni, da Guzzi ni nek zahteven projekt :kva2:

SR400 pa ima moj kolega, ki je tudi ljubitelj starodobnikov, nekaj je sicer prodajal, ne vem, če mu je uspelo :smoke: , ta nova 2014, je pa za začetnika sigurno dobra izbira :grim, kurbla začetniku ne omenjaj :kva2:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!