Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno

To je pa druga plat nakupa.

Dobro premisliti v današnjih časih, če kupuješ novega, da ga imaš nekaj časa plus garancija, ker je trg prenasičen in se karkoli težko proda, razen znano pod ceno.

Objavljeno

pozdravljeni

evo tako na hitro..sem velik 182cm,82kg (odvisno kako je kosilo :grim ) ...

 

pozdravljen,

enako visok in težak (tudi glede na kosilo), prav tako opravljen izpit pred kratkim, nakup (in dileme) pri nakupu motorja so bile enake, podoben je bil tudi izbor tipa motorja (čeprav druge znamke).

izkušnje po treh letih: kawasaki versys 650 je idealen za moje umirjene (čeprav ne vedno hudo počasne) vožnje; lahek, poskočen, zabaven, okreten .... seveda sem gledal tudi velikega versysa (1000), ko je prišel ven, razmišljal o menjavi, računal doplačila in že sedel na njem ... a bi mi bilo hudičevo žal, če bi zamenjal. ne potrebujem ničesar težjega, večjega, močnejšega, bolj robustnega. danes sem podobnega mišljenja kot so bili ob testu versysa 1000 v hrvaškem motopulsu: "glavni konkurent mu je lahko prav njegov manjši brat."

menjal bi edino v primeru, če bi se vozil v dvoje, s kupi prtljage in kam dlje; tako pa se peljem sam (sicer tudi s tremi natovorjenimi kovčki), recimo po jadranu in otokih sem ter tja, za kar mi je 650 ccm več kot ustrezno.

lp

Objavljeno

najlepsa hvala vsem za odgovore :notworthy: za razliko od nekaterih forumov ste tu pac iskreni in ne vlecete vsak na svojo zverino :)

Objavljeno

Vstrom 650, ti nikol nebo žal. Premalo ziher ni, razen če imaš ranjen ego in rabiš nekaj za sosedom pokazat.

Ko boš pa to vozo nekaj let boš pa sam dobo občutek kaj res rabiš. Mogoče 1000, mogoče pa čisto nekaj drugega.

versys 650 je opcija, samo sem pristranski. mi je vstrom lepsi!! :D

Objavljeno (popravljeno)

Vstrom 650, ti nikol nebo žal. Premalo ziher ni, razen če imaš ranjen ego in rabiš nekaj za sosedom pokazat.

Ko boš pa to vozo nekaj let boš pa sam dobo občutek kaj res rabiš. Mogoče 1000, mogoče pa čisto nekaj drugega.

versys 650 je opcija, samo sem pristranski. mi je vstrom lepsi!! :D

mah za sosede mi je cist vseeno(ko poves 50-tim ,da delas izpit za motor in ti 48 rece ,da si mrtev 2 pa se smejita in me ze vnaprej vabita na voznjo ti to pove vse ali:)) :smoke: tisti ki ima motor ve kako je ko ti veter zvizga okoli celade in kako to prija :OK: v-strom pa je ziher lep to pa ja,no tudi kaka honda mi je vsec :grim

Popravljeno . Popravil Endurosatan
Objavljeno (popravljeno)

Tole si poglej, pa mislim, da se boš odločil... :D

 

 

Zaj ne vem al je ta zmešan grk kriv, ampak v grčiji je res 3/4 motorjev vstromov, vsaj taki občutek sem dobil. :blush:

Popravljeno . Popravil frischfleisch
Objavljeno

Edino original bug spoiler je potrebno gor dat pa je potem izgled kot mora biti. Brez tega zgleda nič kaj privlačno s tisto "cevčico" iz enega cilindra.

 

Če ne drugače, že zaradi zaščite.

 

36399014v-strom-650-abs-.jpg

 

brez tega je nepristransko obupen

2013-suzuki-v-strom-650-.jpg

 

:)

 

an frišflajš?

Objavljeno

Prodajamo pa itak vsi... tudi "moje" je za začetnika čist uglajena reč:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7395607

 

Pa ne moreš verjet REALNE kilometre ima...

brez zamere, ampak 4 leta nazaj sem 2004 letnik cb1300 prodal za 4500 evrov.. pa je mela 20.000 km...

zgleda da je zaradi tistih dveh ohlinsov res zlata vredna :P

Objavljeno

brez zamere, ampak 4 leta nazaj sem 2004 letnik cb1300 prodal za 4500 evrov.. pa je mela 20.000 km...

 

 

Seveda... kot vsi slovenski motocikli... noben nima čez 30000!... v 5 letih si naredil po 4000 km vsako leto!...

 

...sicer ga pa baje prodajam pod ceno... Moj je najcenejši na netu in sicer 150 € cenejši od 2001 letnika... ostali 07 - 08 so vsi cca 5600... a seveda z "realnimi 20000 km"!

Objavljeno

Tole si poglej, pa mislim, da se boš odločil... :D

 

 

Zaj ne vem al je ta zmešan grk kriv, ampak v grčiji je res 3/4 motorjev vstromov, vsaj taki občutek sem dobil. :blush:

:grim  :grim  :grim  :grim dobra ja :grim  :grim

Objavljeno

Edino original bug spoiler je potrebno gor dat pa je potem izgled kot mora biti. Brez tega zgleda nič kaj privlačno s tisto "cevčico" iz enega cilindra.

 

Če ne drugače, že zaradi zaščite.

 

36399014v-strom-650-abs-.jpg

 

brez tega je nepristransko obupen

2013-suzuki-v-strom-650-.jpg

 

:)

 

an frišflajš?

 

Meni tanovi ni nič posebnega. Stari mi je lepši.

 

Primerjaj raje:

2007-Suzuki-V-StromDL650a.jpg

 

in

 

kawasaki_versys_2007_6_lgw.jpg

 

Mislim, zdaj sem komaj pogrunto zakaj si zalajal... ti voziš versysa? Glede na to, da ti je versys všeč ne bova prišla na isto pri okusu. Saj zato pa je tolko različnih motorov.

Nebi nikol trdil, da je versys slab. Samo med lepimi pa ziher ni. :grrr

Pa brez zamere šnecer, če sn kaj prek versysa reko. jaz nikol nisem bil lastnik vstroma ali versysa. Zato pa sem mogoče malo manj pristranski v tem primeru. Važno, da je suza! :P

Itak ko se voziš ti je vseeno kak zgleda, razen če se slučajno pelješ zelo počasi mimo nekega velikanskega ogledala... :whistle:

Objavljeno

Na fotki je prva verzija versysa iz 

 

w650h48800000340d3f63662.jpg

 

Mogoče kot celota res ni najlepši, vsekakor pa v primerjavi z vstrom 650 ima določene komponente znatno lepše, ne glede na oči. Nihajka, marjetica zavore, zadnje vzmetenje, zadnje led luč od z1000, izpuh kot celota remek delo itd.

 

Vstrom je precej konzervativen, ima sicer simpatično masko, kar ga dela privlačnega, kar versys res nima, vse ostalo pa je zelo neustvarjalno, skupaj z velikim dimnikom.

 

Je pa res kot pišeš, v končni fazi se voziš in ni tako pomembno kako si videti.

 

Drugače pa sem pred menjavo videl in versysa in novega vstroma pa ni bilo prav nobene dileme :)

Objavljeno

Pa kaj se ti kregaš človek o okusu, če je pa vstrom lepši. byrek bi rekli albanci :D

Objavljeno

pozdravljeni

evo tako na hitro..sem velik 182cm,82kg (odvisno kako je kosilo :grim )glavo pa imam tudi porihtano :OK: in imam se nekaj malo ur do izpitne voznje(neomejeno).Zadeva je taka ,da mi je zadnjic instruktor dal za peljat veliki slalom z njegovim suzukijem B-kingom(185KM :notworthy: )samo z razlogom ,da mi pokaze kako je ko je enkrat motor v gibanju(v avtosoli vozim gladius 650 in tudi b-king mi ni delal nekega problema pac pri tem slalomu)Glede nato ,da sem ze 100% kateri bo prvi motor, me zanima vase mnenje glede kubikaze :mellow: Odlocil sem se za Suzuki v-strom ,ampak zdaj ne vem ali 650 ali 1000 :blush: sem pa po naravi bolj miren voznik in ne maram dirkanja(raje pocasi kot prehitro) :OK: se ze veselim odgovora

 

Mogoče v razmislek

 

BMW F 650 (700) GS (dvovaljc)

 

Odličen motor. Lahkoten, lepo upravljiv in agregat je  :004

Objavljeno (popravljeno)

Jaz nikol nisem vozu motorja, no ja enkrat (sigurn pred 20 leti) sedu na štirjaku pamal probal kak se šalta mal, ca. 100m tura :grrr, pr svojih rosnih 35 :grrr pa šel v avtošolo kjer vozu Suzukija Gladiusa 650. Tekom izpita malo gledal oglase pa to, pa pogledoval cbf-ko, fazer-ko pa tdm-ko, versys-a, vozu itak nubenga nisem tud pred nakupom ne  :grim, in potem nabavu novo tdm-ko, in vesel sem, da nisem čisto nič zgrešil. Moči je odst, gre tud zadost, najbolj bitna mi je pa lega, ker se res fajn počutm gor, sem pa 191cm velik. No sedaj je za nama 3.700km :OK:.

Popravljeno . Popravil Danilo D
  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kaj pravite na nakup zablokiranega 25kw SS ? (Ninja, GSXR, CBR,vse 600 ccm) ? Nevem, koliko pobere ta blokada moči, koliko postane tak motor bolj prijazen do začetnika, se splača ? Sicer popolni začetnik nisem (RS125, Er-6n) prav izkušen pa tut ne.

Dilema, ni mi za kupovat raznih XJ6n, Er-6n, NC700 itd....ker sem bom naveličal prehitro, se pa zavedam, da za 100 KM + pri 15k obratih na cesti pa  nisem še izkušen. :whistle:  Razni choperji, turerji,endure,supermoto etc mi pa ne potegnejo :BUA:

 

Ima kdo zablokiranega cestaka, izkušnje?

 

Hvala,lp

Objavljeno

Če maš izpit za neomejeno si kupi  bilokaterega cestaka pač na začetku ga ne vozit na 15000 obratov vozi ga do ene 7000 in je sploh ni nobene bojazni

Objavljeno

Kaj pravite na nakup zablokiranega 25kw SS ? (Ninja, GSXR, CBR,vse 600 ccm) ? Nevem, koliko pobere ta blokada moči, koliko postane tak motor bolj prijazen do začetnika, se splača ? Sicer popolni začetnik nisem (RS125, Er-6n) prav izkušen pa tut ne.

Dilema, ni mi za kupovat raznih XJ6n, Er-6n, NC700 itd....ker sem bom naveličal prehitro, se pa zavedam, da za 100 KM + pri 15k obratih na cesti pa  nisem še izkušen. :whistle:  Razni choperji, turerji,endure,supermoto etc mi pa ne potegnejo :BUA:

 

Ima kdo zablokiranega cestaka, izkušnje?

 

Hvala,lp

http://www.motosvet.com/tabla/topic/16867-25kw-blokada/page-94 če nimaš izpita za neomejeno, tuki najdeš vse odgovore, če ga pa maš je pa tak, da se splača zarad zavarovanja (dosti cenejše). Vendar večina SS motorjev, ki se prodaja, z blokadami, imajo samo v prometni napisano zmanjšano moč, saj so blokade ven pobrali. Aja pa ni se problem navadit na tak motor, itak ma vsak tok v glavi, da ga nau na prvem semaforju na polno ožemu.

Objavljeno

Kaj pravite na nakup zablokiranega 25kw SS ? (Ninja, GSXR, CBR,vse 600 ccm) ? Nevem, koliko pobere ta blokada moči, koliko postane tak motor bolj prijazen do začetnika, se splača ? Sicer popolni začetnik nisem (RS125, Er-6n) prav izkušen pa tut ne.

Dilema, ni mi za kupovat raznih XJ6n, Er-6n, NC700 itd....ker sem bom naveličal prehitro, se pa zavedam, da za 100 KM + pri 15k obratih na cesti pa  nisem še izkušen. :whistle:  Razni choperji, turerji,endure,supermoto etc mi pa ne potegnejo :BUA:

 

Ima kdo zablokiranega cestaka, izkušnje?

 

Hvala,lp

blokoda pobere od recimo 90kW (al kolikor pač že imajo moči) tistih 65kW, ne vem kaj tuki ni jasno (odštevat menda pa le znaš :?

Torej ti ostane tistih 34konjičev (oz. 25kW), kar dosežejo ti motorji kot lahko sam vidiš pri 5000-6000 obratih.

 

takole zgleda graf podajanja moči glede na obrate za 600 SS skupino, merjeno na kolesu (ne na gredi, zato so vrednosti za kakšnih dobrih 15 konjičev manjše)

 

08_june_supersprt_shoot_27.jpg

 

Ni da se tega pri "tako nizkih obratih ne da peljat" ampak SS motor zelo malo kdo kupi, da se bo potem na največ 6k vozu. in kot je že macak povedal, je večina teh motorjev samo na papirju zablokiranih. Saj do pomladi je še dolga zima in imaš obilico časa za prebirat temo o blokadah, sicer ni treba več kot par zadnjih strani, saj se točno tako vprašanje kot je tvoje pojavi vsakih 5dni. 

 

Če pa imaš res veliko željo po dirkanju, pa se lahko odločiš da se boš vozil samo po pisti, tam mislim da ne gledajo kakšno kategorijo imaš (če sploh), pa še nimaš stroškov z registracijo, policaji, zavarovalnicami...

Objavljeno

Kaj pravite na nakup zablokiranega 25kw SS ? (Ninja, GSXR, CBR,vse 600 ccm) ? Nevem, koliko pobere ta blokada moči, koliko postane tak motor bolj prijazen do začetnika, se splača ? Sicer popolni začetnik nisem (RS125, Er-6n) prav izkušen pa tut ne.

Dilema, ni mi za kupovat raznih XJ6n, Er-6n, NC700 itd....ker sem bom naveličal prehitro, se pa zavedam, da za 100 KM + pri 15k obratih na cesti pa  nisem še izkušen. :whistle:  Razni choperji, turerji,endure,supermoto etc mi pa ne potegnejo :BUA:

 

Ima kdo zablokiranega cestaka, izkušnje?

 

Hvala,lp

 

tole tvoje vprašanje se sovpada s stavkom: Ti bi je*o al da ne uđe a?  :kva1:

Objavljeno (popravljeno)

Cisto vseeno je kaj si clovek kupi za prvi motor. Vsak gre (pre)hitro, odvisno je le koliko je rocica zavrtena.

 

Vazno je da si vsak kupi kar mu pase. Itak na zacetku ne ves kaj bi tocno imel, jst recimo po sestih motorjih se vedno ne vem.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!