vandrovec Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Tudi skupinske vožnje so zame nevarnejše, kot, če se peljem sam. Ko spremljaš pred in za seboj vozeče je več trenutkov nepozornosti. Včasih so take vožnje, kot vožnje na izpadanje. Najšibkejši člen izpade, če niso vsi enako vešči. Snečer, MiNa, maus in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 6 urami, jamar pravi: Hja, ampak koliko od mladih motoristov si lahko privošči po opravljenem izpitu, kupljenem motorju, kupljeni opremi, še varno vožnjo... Ne pravim da ni možnosti dodatnega izobraževanja. Pravim, da bi ga bilo lahko v avtošoli več v smer: "kako preživeti na cesti". Sej so večkrat zastonj, Borutt vsako leto organizira tečaje in izobraževanja ki so brezplačana pa še kakšno malico znajo dobit! cely3000, maus, ciciban in 4 others 7
gusar Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Od 20 leta se vozim z motorji.Pa nimam izpita A kategorije, brez avto šole.Pa sem se dokopov do že kar lepe starosti.Včasih smo se fantje veliko pogovarjali o vožnji o doživetjih in iskušnjah.In,če si dobro prisluhnil in nasvete uporabil je bila to najbolša šola.Za nas na Gorenskem tudi najcenejša.V vseh teh letih sem imel samo tri nesreče z ne prehudimi poškodbami. Dvakrat ker me je presenetiv pesek in enkrat zaradi lastne nerodnosti.Zelo rad pa bi se udeleživ Borutovega tečaja. Gdaj to organizira? Kmet2, Bmflar in maus 3
Bmflar Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Ob 10. 5. 2016 at 21:22, SF pravi: A vidim prazno zadnjo gumo? Yp, zadnja guma tudi meni izgleda prazna ...
Popularna objava Snečer Objavljeno Maj 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 9 urami, StaraFeltna pravi: Morda pa le prevelik entuziazem po opravljenem izpitu. Leta 1993 ko sem delal A kategorijo ki je bila z leti omejena na le 125ccm (kW pa ne) je bil čudež da smo preživeli prvo sezono, marsikdo ni. Mnogo premalo znanja, praktično 98% je bilo CPP in ena revna osmica katero nisem niti naredil popolno. Pa smo nekateri začuda in z leti se naučili na nesreči drugih in česa si se sam naučil + bedarije ki so jih trosili drugi. V 24.000km ki sem jih naredil na nsr125r sem le 2x naredil črtico v gatah in nikoli namazal ali očistil verige... mulc pač z veliko več sreče kot pameti s čelado na komolcu in allstarkah in kratki majci... rokavice? čemu že ni zima... Brrrrr..... ko pomislim. Sicer pa da ne grem povsem mimo... če nimaš sreče je pač nimaš. Eni se strosijo pri 85 km/h na srednjekategorniku (npr. jaz 3 leta nazaj) in jo odnese brez praskice. Drugi pa na skuterju pade pri 40 pa je skoraj za odpis. Tretji pa ne bo mogel več nobenemu povedat kako je bilo... Menim da so pogoji za pridobiti A kategorijo veliko primernejši kot včasih. Oprema tudi (včasih je niti ni bilo oz je bila krneki) tako da teoretično nobeden nebi smel se legalno vozit okoli brez osnovnega znanja in opreme. Žal včasih to ni dovolj. Če je kristjan naj mu sv. Peter da motor ki mu paše pa naj se gori vozi. Če pa ni pa naj mu ga kdo drug kjerkoli že je. Naj se ma drugje lepo če mu tu ni bilo usojeno. No ja, prvo leto po izpitu sem naredil 11k km, pa je bila edina nevarnost, ko mi je pri neki kmetiji oseba zalučala opeko, čeprav sem vozil po javni cesti. (bilo leta 92, isto mel prvo A 125ccm). Dejansko pa smo "vsi" takrat prišli iz mopedev, tako da prehod ni bil problematičen in kaj več kot ccpja itak nisi rabil. Danes pa, ko so motorji zaradi elekotrnike varnejši, ceste bolj varne in urejene (primerjava za nazaj, res pa je bilo prej bistveno manj prometa) pa se dela neka raketna znanost iz vožnje z motorjem, forsirajo neki tečaji "varne" vožnje, da pokasirajo in vlijejo lažen občutek samozavesti in znanja. Če nimaš motorike in smisla za to, pač nisi za motor, ampak komerciala dela svoje in danes je že skoraj v vsaki garaži. Igi Pop, skategrizzly, Ktr1sk in 10 others 13
KARMEN1 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Kaj te naučijo v avtošoli? Povprečni inštruktor te nauči upoštevanja CPP, zdresira te, da gledaš predvsem omejitve hitrosti, da si pozoren na table nad krožišči, na talne označbe, da se pravilno uvrstiš v krožišče in pravilno izpelješ iz njega. Ne smeš izsiljevati prednosti, prevoziti STOP, pravilno moraš voziti v enosmernih ulicah (iz enosmerne v enosmerno, dvosmerno,...). In še kaj...... Poligon moraš obvladati, tri napake in nisi opravil izpita........ Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen . Bmflar, sunnygirl, Kmet2 in 1 other 4
Igi Pop Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 4 urami, vandrovec pravi: Tudi skupinske vožnje so zame nevarnejše, kot, če se peljem sam. Ko spremljaš pred in za seboj vozeče je več trenutkov nepozornosti. Včasih so take vožnje, kot vožnje na izpadanje. Najšibkejši člen izpade, če niso vsi enako vešči. Odvisno od skupine. Moji sovozniki so motoristi z dolgim stažem in v koloni vozimo zelo disciplinirano in v enakomernem ritmu. Poleg tega imam običajno tudi sopotnico. Če grem na solo vožnjo vozim veliko hitreje. builder in Kmet2 2
Popularna objava maus Objavljeno Maj 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 (popravljeno) za ceno hrane in pijače tudi sam včasih komu pokažem linijo, kakšen nasvet ...že nekajkrat sem s kom bil zmenjen in odpeljal dnevno furco tako, da je on/ona, malo pred mano vozil, se ustavili na kufetu ... podebatirali potem malo vožnje po moji liniji ... zopet kufetek, malo malce malo debate in kokr vem, so tisti še vedno živi in uživajo v vožnji ... velikokrat se zgodi, da novopečeni motoristi/ke nimajo s kom podebatirati o svoji vožnji ali jim je pa nerodno, ker "prijatli so stari mački" in obvladajo diujanje in da ne bi izpadu glup, ne vpraša. Sicer je pa bolje izpasti glup, kot pa it vožnjo na izpadanje ... matr sm pamtn sj ne da se hvalm, ampak tko je ... mogoče si zopet za koga čas vzamem Popravljeno Maj 13, 2016. Popravil maus Yoghurt, Bmflar, KARMEN1 in 14 others 17
maus Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: Kaj pa ješ in piješ? vse ... če je zastojn, tut će rt poč ... štekaš pijem pa več ali manj kavo ... sem pa ke še kakšno osvežilno pijačo .. tko da ... dnevno zame ne pride več kot 20 € ... štekaš skromn sm , pa majhen telešček imam ... včasih tut zajtrk dobim, ampak od tebe ga nočm štekaš Bmflar, Kmet2, thumper in 2 others 5
kitekatus Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 V avtošoli se naučiš glih toliko,da narediš izpit,seveda,če si popolni začetnik na motorju,pravo učenje se začne potem,ko je izpit opravljen in ko si na cesti sam in ni inštruktorja za tabo,ki ti tuli v uho,takrat je res vse napeto kot struna,vendar,z vztrajnostjo in previdnostjo sem uspel se naučit toliko,da se danes po petih letih izpita na motorju počutim zelo dobro,strah je seveda prisoten,tisti,ki pomaga,da se varno vrnem domov;) Kakorkoli,srečno vsem motoristom in seveda motoristkam,svežim in tistim,pred koncem roka trajanja:P Kmet2, Bmflar, robot in 6 others 9
gradbenik Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 (popravljeno) pred eno uro, KARMEN1 pravi: Kaj te naučijo v avtošoli? Povprečni inštruktor te nauči upoštevanja CPP, zdresira te, da gledaš predvsem omejitve hitrosti, da si pozoren na table nad krožišči, na talne označbe, da se pravilno uvrstiš v krožišče in pravilno izpelješ iz njega. Ne smeš izsiljevati prednosti, prevoziti STOP, pravilno moraš voziti v enosmernih ulicah (iz enosmerne v enosmerno, dvosmerno,...). In še kaj...... Poligon moraš obvladati, tri napake in nisi opravil izpita........ Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen . Temu bi jaz rekel slaba avtosola in slab instruktor, zal niti ne povprecen. Ne zelim spet delat kaksnega epp-ja, sploh pa ned med nami katerega instruktorja sem imel, ker imamo tukaj ze vsi izpite in motorje.. Ampak kljub vsemu, ce slucajno kdo prebere. Avtošola Šmarca - Martin. Dalec od tega da imam kaksno korist od tega pisanja, ampak dobro blago se samo hvali, tisti, ki ga poznate, se boste strinjali. Drugih pac ne poznam, slisim pa samo pozitivne stvari glede Martina tudi od drugih. Najprej 125, 2leti, nato 35kW, 2leti, nato neomejeno, traja. Vsekakor se zavedam, da imam tudi sreco, da sem si financno lahko privoscil tako preskakovanje oz nadgrajevanje. In ravno to se meni zdi problem ko gledam in poslusam pogovore glede izpitov mlajsih bodocih motoristov. Ze razmisljanje, kako cim hitreje in cim ceneje do izpita ter mocnega motorja, je za moje pojme v osnovi zgreseno! Tukaj se pokaze vzgoja, zrelost, druzba, itd. Zame je dober instruktor, tisti, ki te uci zivljenjsko oz. za voznjo z motorjem, ne pa da naredis izpit. In se tocno to, kar se je omenilo zgoraj. Dan danes je motor lahko prakticno ze v vsaki garazi. Jah, zalostna resnica je, da nismo vsi za vse. Samokritika oz. Ego -->marketing oz. denar? Sicer sem mnenja, da lahko vecina ljudi vozi motor, ce bi le imela vecina tudi dobre ucitelje in bila poslusna ter zdravo samokriticna. In vsekakor kot pravi maus, mislim, da je to, da poprosis kaksnega dolgoletnega izkusenega motorista za kaksen dan "pomoci", vsekakor lahko dobra "nalozba". Plus kaksen tecaj varne voznje, sploh ce je avtosola v stilu, samo da naredis izpit.. Ampak mislim, da se je tudi v tej smeri ze precej izboljsalo... Upam! Popravljeno Maj 13, 2016. Popravil gradbenik MiNa in Fazer03 2
luxsa Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Okoli te nesrece ste ze velik napisal,tko da ni kaj dodat,mislim pa da te v avtosoli pac ne morejo naucit vsega tistega kar rabis na cesti,to ti prinese praksa in malo srece.Ce delas na leto 3 do 4 tk je to tolko kot nic kar se izkusenj tice,Kar se pa avtosol tice je pa verjetno zelo odvisno od instruktorja koliko se mu da potrudit,sam sem delal izpit 10 let nazaj brez izkusenj na vecjem motorju in sem imel smolo da sem naletel na instruktorja ki je bil tudi motorist ki se mu je jebalo kaj pocnem,tako da sem se ulegu na poligonu prvo uro voznje,tako da mislim da najvec steje praksa oziroma cim vec voznje,pospravljena podstreha in malo srece. maus in KARMEN1 2
Fazer03 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 27 minutami, gradbenik pravi: Najprej 125, 2leti, nato 35kW, 2leti, nato neomejeno, traja. Ze razmisljanje, kako cim hitreje in cim ceneje do izpita ter mocnega motorja, je za moje pojme v osnovi zgreseno! Tukaj se pokaze vzgoja, zrelost, druzba, itd. Točno tako. Pomemben del "motoristične vzgoje" pa je tudi postopnost. In če je uspešno opravljen in pridobljen izpit A kat. nuja, pa je potem najpomembneje znanje, ki se pa pridobi samo s čim več prevoženimi kilometri. PS: naj vse to modrovanje moderator prestavi v "nabijanje". Snečer, maus, Efendi in 1 other 4
Igi Pop Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 7 minutami, luxsa pravi: Okoli te nesrece ste ze velik napisal,tko da ni kaj dodat,mislim pa da te v avtosoli pac ne morejo naucit vsega tistega kar rabis na cesti,to ti prinese praksa in malo srece.Ce delas na leto 3 do 4 tk je to tolko kot nic kar se izkusenj tice,Kar se pa avtosol tice je pa verjetno zelo odvisno od instruktorja koliko se mu da potrudit,sam sem delal izpit 10 let nazaj brez izkusenj na vecjem motorju in sem imel smolo da sem naletel na instruktorja ki je bil tudi motorist ki se mu je jebalo kaj pocnem,tako da sem se ulegu na poligonu prvo uro voznje,tako da mislim da najvec steje praksa oziroma cim vec voznje,pospravljena podstreha in malo srece. 30 let x 4000 km = 120.000 km Počasi se nabere. maus in Efendi 2
nazo13 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 1 uro, maus pravi: ... Sicer je pa bolje izpasti glup, kot pa it vožnjo na izpadanje ... matr sm pamtn ... Bolje izpasti glup, nego iz kolone. Glede avtošol pa, če bi vsi upoštevali le eno pravilo, ki ti ga povedo v VSAKI avtošoli, bi bilo sigurno za tretjino manj nesreč. Vozi po omejitvah. Ni samo problem kaj te ne naučijo, problem je tudi to, da vozimo drugače kot so nas učili. sunnygirl, MiNa, thumper in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 2 urami, KARMEN1 pravi: Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen . Dovolj dober, da si varna na cesti. Ne poznam sicer tvoje zgodbe, vendar poznam nekaj ljudi, ki so po 30 letu opravljali izpit za motor, prvič sedli nanj in dobro in varno vozijo, kar pomeni da se da. Seveda smo nekateri imeli prednost, ko smo se od malih nog preganjali z motorji, pa smo se mogoče zraven kaj tudi naučili, vendar se tudi brez tega da. Mislim, da gre v dotičnem primeru bolj za nesrečen slučaj, kot pa pravilo. In ja, šola varne vožnje in razni tečaji, poligoni itd, bi morali biti vključeni že v pridobivanje izpita. luxsa, builder, Kmet2 in 5 others 8
Popularna objava Izek Objavljeno Maj 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Spet nabijate v NEDOGLED. VSAK JE SAM ODGOVOREN ZA SVOJE ŽIVLJENJE IN ZATO SE MORA VSAK SAM POZANIMATI, IZOBRAZITI, NABRATI IZKUŠNJE IN POISKATI POTREBNE NASVETE, DA OSTANE ŽIV ALI USPE V ŽIVLJENJU (tudi sprejeti tveganje in ostale stvari). Kaj ima avtošola tle? Kaj ima ministrstvo tle? Kaj imajo drugi tle? Vsak, ki se sam odloči za neko stvar, hobi, šolo, delovno mesto.. je povsem na njem, da si bo poskrbel VSE POTREBNO ZA USPEH! Ne vem, kaj vi vsi sanjarite... ali pa ste pozabili, kaj vse ste moralo postoriti, da ste danes tu kjer ste, imate kar imate in razumete kar razumete. Mogoče 3-10% stvari ste dobili od ostali, vse ostalo pa ste morali narediti sami (oziroma če niste, potem tudi nimate). Prelaganje odgovornosti.. in prelaganje krivde ali lastnih napak, na nekoga drugega? Totalna bedarija. Žal, pride do neželenih dogodkov, vsega je enkrat konec. Naj počiva v miru in ga ohranijo v dobrem spominu! PS: Gradiva je dovolj, obstajajo knjige, obstajo videji, obstajo inštruktorji.. kdor se stvari loti resno, se lahko sam POUČI o ogromno stvareh. Če pa človek leno sedi na svoji riti in čaka, da bo pamet sama prišla v glavo, potem je pa najlažje kriviti druge, ker nam pameti niso dostavili. damjandugi, nazo13, Yoghurt in 15 others 18
Popularna objava maus Objavljeno Maj 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 4 minutami, Izek pravi: PS: Gradiva je dovolj, obstajajo knjige, obstajo videji, obstajo inštruktorji.. kdor se stvari loti resno, se lahko sam POUČI o ogromno stvareh. Če pa človek leno sedi na svoji riti in čaka, da bo pamet sama prišla v glavo, potem je pa najlažje kriviti druge, ker nam pameti niso dostavili. p.s. .. pozabu si na MS ... tle zveš vse .. o gumah, tehniki vožnje na pesku, kdo je shujšou, kaj je kdo jedu, kdo je komu lubčka dau in da je ninđa najboljši motor na ceumu svetu in bližnji okolici SEBA33, gradbenik, Joker in 12 others 15
Popularna objava KARMEN1 Objavljeno Maj 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 36 minutami, Igi Pop pravi: 30 let x 4000 km = 120.000 km Počasi se nabere. 22.000 km od oktobra 2014. Od tega veliko prevozila sama. pred 21 minutami, DAMI34 pravi: Dovolj dober, da si varna na cesti. Ne poznam sicer tvoje zgodbe, vendar poznam nekaj ljudi, ki so po 30 letu opravljali izpit za motor, prvič sedli nanj in dobro in varno vozijo, kar pomeni da se da. Seveda smo nekateri imeli prednost, ko smo se od malih nog preganjali z motorji, pa smo se mogoče zraven kaj tudi naučili, vendar se tudi brez tega da. Mislim, da gre v dotičnem primeru bolj za nesrečen slučaj, kot pa pravilo. In ja, šola varne vožnje in razni tečaji, poligoni itd, bi morali biti vključeni že v pridobivanje izpita. Izpit opravila zelo pozno, prej nikoli v življenju sedela za krmilom motorja (niti skuterja). Kar pa se skupinske vožnje tiče, pred mano je lahko le oseba, ki ji popolnoma zaupam, drugače sem jaz prva. Če pa se komu leti, naj kar gre, jaz grem svoj tempo, na kraj pameti mi ne pade, da bi koga lovila. Se bomo že nekje dobili . Joker, Efendi, builder in 9 others 12
DAMI34 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 No mislim, da smo letenje izključili, vsaj če moped pogledamo. Neznanje, tehnična napaka (prazna guma), predvsem pa nesrečen udarec ob zid. Kmet2, builder, Bmflar in 2 others 5
KARMEN1 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Tista guma izgleda kar počena, saj je na tleh. Kmet2 1
Bmflar Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 13 minutami, KARMEN1 pravi: Tista guma izgleda kar počena, saj je na tleh. Počena guma je zmeri problematična ... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 3 urami, KARMEN1 pravi: Kaj te naučijo v avtošoli? Povprečni inštruktor te nauči upoštevanja CPP, zdresira te, da gledaš predvsem omejitve hitrosti, da si pozoren na table nad krožišči, na talne označbe, da se pravilno uvrstiš v krožišče in pravilno izpelješ iz njega. Ne smeš izsiljevati prednosti, prevoziti STOP, pravilno moraš voziti v enosmernih ulicah (iz enosmerne v enosmerno, dvosmerno,...). In še kaj...... Poligon moraš obvladati, tri napake in nisi opravil izpita........ Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen . Dober inštruktor je zlata vreden , samo če zna to svoje znanje solidno zapakirat in predati naprej . pred 2 urami, gradbenik pravi: Temu bi jaz rekel slaba avtosola in slab instruktor, zal niti ne povprecen. Ne zelim spet delat kaksnega epp-ja, sploh pa ned med nami katerega instruktorja sem imel, ker imamo tukaj ze vsi izpite in motorje.. Ampak kljub vsemu, ce slucajno kdo prebere. Avtošola Šmarca - Martin. Dalec od tega da imam kaksno korist od tega pisanja, ampak dobro blago se samo hvali, tisti, ki ga poznate, se boste strinjali. Drugih pac ne poznam, slisim pa samo pozitivne stvari glede Martina tudi od drugih. Najprej 125, 2leti, nato 35kW, 2leti, nato neomejeno, traja. Vsekakor se zavedam, da imam tudi sreco, da sem si financno lahko privoscil tako preskakovanje oz nadgrajevanje. In ravno to se meni zdi problem ko gledam in poslusam pogovore glede izpitov mlajsih bodocih motoristov. Ze razmisljanje, kako cim hitreje in cim ceneje do izpita ter mocnega motorja, je za moje pojme v osnovi zgreseno! Tukaj se pokaze vzgoja, zrelost, druzba, itd. Zame je dober instruktor, tisti, ki te uci zivljenjsko oz. za voznjo z motorjem, ne pa da naredis izpit. In se tocno to, kar se je omenilo zgoraj. Dan danes je motor lahko prakticno ze v vsaki garazi. Jah, zalostna resnica je, da nismo vsi za vse. Samokritika oz. Ego -->marketing oz. denar? Sicer sem mnenja, da lahko vecina ljudi vozi motor, ce bi le imela vecina tudi dobre ucitelje in bila poslusna ter zdravo samokriticna. In vsekakor kot pravi maus, mislim, da je to, da poprosis kaksnega dolgoletnega izkusenega motorista za kaksen dan "pomoci", vsekakor lahko dobra "nalozba". Plus kaksen tecaj varne voznje, sploh ce je avtosola v stilu, samo da naredis izpit.. Ampak mislim, da se je tudi v tej smeri ze precej izboljsalo... Upam! Žugelj?? Bmflar, gradbenik in builder 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se