Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Hmm zanimiva izjava: “ Pravite, da je takšnih kršitev v Sloveniji milijon na leto? Takih zadev je najmanj milijon vsako leto. Kaj pa so prekrški? Nič drugega kot pobiranje denarja, ker besede prekršek v ustavi ali konvenciji sploh ni.”

https://siol.net/novice/slovenija/tezava-te-drzave-je-da-nihce-ni-prebral-ustave-333463

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, Andro Asgaard said:

Heh, zanimiv intervju. To mene najbolj žuli v Sloveniji - nesorazmerne kazni (citat iz intervjuja):

V ta krog spada tudi vprašanje policije, ki piše butaste kazni. Zdaj se ukvarjam z gospo, ki ji je inšpektorica napisala za 20 tisoč evrov kazni. Kar ovadil sem jo. V tej državi ne vedo, da mora biti sankcija sorazmerna s škodo. Ker v treh dneh ni dostavila računov v vrednosti 56 evrov.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta članek sem že bral 2015, ko je bil objavljen .....zdaj me pa skrbi to, da mu je ostalo samo še tri leta da postane predsednik vlade...:yawn:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, DAMI34 said:

samo če te odnese ven, sicer pa imaš prav, motor bi moral biti nagnjen stran od bankine, pa bi prej z gumo zadel potem pa tras bum

bilo je čez dan

Sry. V prispevku, ki je bil priliman, je pisalo ob 1 uri.... Potem sem poslikah videl, da je bilo podnevi...

Nepismeni novinar (vanabi) bi moral napisati ob 13 uri....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Vin pravi:

Grozno. Tudi jaz imam izpit dva meseca. Sicer sem bil motorist že pred 15 leti v ZDA, ampak mi razen tistih osnovnih občutkov in motorike ni ostalo nič. Zajebano je biti začetnik pri 35 letih. Bolj kot pri 20. Zaradi več življenjskih izkušenj, izkušenj iz vožnje avta in močnejšega ego tripa, je podzavest pogosto v konfliktu. Možgani ti zmrznejo in sekundo kasneje si na tleh. Si zmeraj rečem, da se meni to ne bo zgodilo, ker sem previden človek, ampak nesreča nikoli ne počiva.

smatram da ne, kajti pri 35 imaš več širokega pogleda in razumevanje prometa, res je imaš mogoče malce slabše reflekse (samo pri 35 si še mlad) imaš pa že veliko več iskušenj in ravno dovolj "strahu" da že veš da motorizem ni videoigrica.

Motorizem se deli v 2 dela:

1. vožnja motorja, enostavno rešljiv problem, da ne greš prehitro za svoje znanje in se lepo učiš. Je res da nam starejšim v primerjavi z mladimi tehnika malce bolj šepa, ampak sama podzavest, kontrola psihe in možganov je s prevoženo kilometrino v drugem prevoznem sredstvu močnejša in mirnejša, da ne zmrzne ob prvem problemu

2. elementi, ki te ogrožajo, od avtov s stranske, do zavijanja z glavne brez smernikov, do čudnega obnašanja. Ampak to pri teh letih že poznaš iz avtomobila.

Tako da vsaj jaz smatram (pa statistika nesreč tudi), da dozoreli vozniki (med 30-40let) so najbolj primerni, da se usedejo na motor.

Ker maš jajca, da te ne zapelje čredica, ker maš jajca, da te ne zapeljejo hormoni niti mladost, ker maš dovolj trdo psiho in hladne živce, da se včasih tudi z nerešljivega položaja rešiš.

Mal nakladam, ampak tako res mislim.

Kajti če pogledava 20 letnika: se začne zgodba z mladost je norost...pa posledic si večina tudi ne predstavlja, pa recimo pri teh letih jih še niso dobili toliko po p..č...i, da bi imeli zlato rezervo (beri zdrav strah) ali pa 50 letnika, ki si prvič kupi moped in hojladri, druga puberteta, pa smo v malinah, ravno dovolj ležeren, pa refleksi ravno dovolj zmanjšani. No tako piše statistika, pa bi ji kar prikimal.

Matr sm se razpisal :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, DAMI34 said:

smatram da ne, kajti pri 35 imaš več širokega pogleda in razumevanje prometa, res je imaš mogoče malce slabše reflekse (samo pri 35 si še mlad) imaš pa že veliko več iskušenj in ravno dovolj "strahu" da že veš da motorizem ni videoigrica.

Motorizem se deli v 2 dela:

1. vožnja motorja, enostavno rešljiv problem, da ne greš prehitro za svoje znanje in se lepo učiš. Je res da nam starejšim v primerjavi z mladimi tehnika malce bolj šepa, ampak sama podzavest, kontrola psihe in možganov je s prevoženo kilometrino v drugem prevoznem sredstvu močnejša in mirnejša, da ne zmrzne ob prvem problemu

2. elementi, ki te ogrožajo, od avtov s stranske, do zavijanja z glavne brez smernikov, do čudnega obnašanja. Ampak to pri teh letih že poznaš iz avtomobila.

Tako da vsaj jaz smatram (pa statistika nesreč tudi), da dozoreli vozniki (med 30-40let) so najbolj primerni, da se usedejo na motor.

Ker maš jajca, da te ne zapelje čredica, ker maš jajca, da te ne zapeljejo hormoni niti mladost, ker maš dovolj trdo psiho in hladne živce, da se včasih tudi z nerešljivega položaja rešiš.

Mal nakladam, ampak tako res mislim.

Kajti če pogledava 20 letnika: se začne zgodba z mladost je norost...pa posledic si večina tudi ne predstavlja, pa recimo pri teh letih jih še niso dobili toliko po p..č...i, da bi imeli zlato rezervo (beri zdrav strah) ali pa 50 letnika, ki si prvič kupi moped in hojladri, druga puberteta, pa smo v malinah, ravno dovolj ležeren, pa refleksi ravno dovolj zmanjšani. No tako piše statistika, pa bi ji kar prikimal.

Matr sm se razpisal :D

 

 

 A to pomeni, da se jaz ne bi smel vozit??? :O 

Jst mam jajca in me prov boli tisto nadd njimi,  kolko gre tisti na nizko leteči raketi mem mene.... Do svojga kafeta bom že pršu... če ne nocoj, pa zjutraj na šihtu...

Aja, jutr bom obrnu 13.000 km na tracerki... :jezik: Diversionka jih ima pa 51.000 :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, C eagle pravi:

 A to pomeni, da se jaz ne bi smel vozit??? :O 

Jst mam jajca in me prov boli tisto nadd njimi,  kolko gre tisti na nizko leteči raketi mem mene.... Do svojga kafeta bom že pršu... če ne nocoj, pa zjutraj na šihtu...

Aja, jutr bom obrnu 13.000 km na tracerki... :jezik: Diversionka jih ima pa 51.000 :lol1:

 

nope, povedal sem neko povprečje, kok si star pa itak nimam pojma

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34, napišem malo več, ko bom imel čas in če bo še aktualno. Na relativno kratko. :)S starostjo motorista se povečuje verjetnost nesreče s hudo telesno poškodbo. Čist statistično. Vem, sliši se čudno, ampak v starostni skupini od 35 do 44 let se približno vsaka peta nesreča konča s hujšo telesno poškodbo ali smrtjo. V starostni skupini nad 45 še malo pogosteje. Pri mlajših pa 24 let pa je recimo vsaka sedma nesreča takšna.

Še par zanimivosti.

- Pri starejših od 34 let se zgodi okrog 13 % nesreč v levem ovinku in samo 1,5 % nesreč v desnem. Pri mlajših od 24 let pa je nekaj manj kot 9 % nesreč v desnem ovinku in slab 1 % v levem.

- Starejši bolj tankajo (alkohol) kot mlajši.

- Mlajši vozijo v splošnem hitreje, divjajo, starejši bistveno redkeje, ampak vozijo pa hitreje na tveganih odsekih - v ovinkih (izkušnje iz avta, ego?)

Ko začneš pozno, je največji problem ravnotežje. Kasneje začneš, bolj se bojiš nagniti motor v ovinek.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Vin pravi:

 

Ko začneš pozno, je največji problem ravnotežje. Kasneje začneš, bolj se bojiš nagniti motor v ovinek.

ti bom zelo na kratko napisal, zaradi strahu pri nagnjenju motorja v ovinek ni še nihče padel, kvečjemu je oviral promet. :P zaradi precenjevanja pa marsikdo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

ti bom zelo na kratko napisal, zaradi strahu pri nagnjenju motorja v ovinek ni še nihče padel, kvečjemu je oviral promet. :P zaradi precenjevanja pa marsikdo.

Ja, na kratko bom odgovoril, da je to res, ampak starejši pa res nočemo ovirati prometa.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Vin pravi:

Ja, na kratko bom odgovoril, da je to res, ampak starejši pa res nočemo ovirati prometa.

o pa ja, si upamo in to v stilu :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, DAMI34 said:

nope, povedal sem neko povprečje, kok si star pa itak nimam pojma

 

Nekaj sem počrnil v tvojem postu. Mislim, da vse pove.... pa + nekaj.... :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, C eagle pravi:

Nekaj sem počrnil v tvojem postu. Mislim, da vse pove.... pa + nekaj.... :D

 

če pokaže samo del citiranega posta potem nisem videl. 

Pravkar, Vin pravi:

Ja, na kratko bom odgovoril, da je to res, ampak starejši pa res nočemo ovirati prometa.

v maldosti sem bil skoz na mopedu od 14 let dalje, nekje pri 22-25 let, potem sem naredil 10 letno pavzo potem pa nazaj, tudi jaz sem se učil spet vozit, ampak gre bp.

Mogoče boš tudi tukaj kako informacijo izluščil

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, DAMI34 said:

v maldosti sem bil skoz na mopedu od 14 let dalje, nekje pri 22-25 let, potem sem naredil 10 letno pavzo potem pa nazaj, tudi jaz sem se učil spet vozit, ampak gre bp.

Saj meni tudi gre. Imam v podzavesti, da gre, ker je šlo pred 15 leti, ampak se ne silim proti instinktu. Treba je dati času čas. Pa pogosto grem na poligon in vadim stvari, pri katerih se mi zdi, da sem neroden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Tako da vsaj jaz smatram (pa statistika nesreč tudi), da dozoreli vozniki (med 30-40let) so najbolj primerni, da se usedejo na motor.

Se pravi po 40 pa začneš gnit, ker si prezrel :smoke:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Vin said:

starostjo motorista se povečuje verjetnost nesreče s hudo telesno poškodbo. Čist statistično. Vem, sliši se čudno, ampak v starostni skupini od 35 do 44 let se približno vsaka peta nesreča konča s hujšo telesno poškodbo ali smrtjo. V starostni skupini nad 45 še malo pogosteje. Pri mlajših pa 24 let pa je recimo vsaka sedma nesreča takšna.

Še par zanimivosti.

- Pri starejših od 34 let se zgodi okrog 13 % nesreč v levem ovinku in samo 1,5 % nesreč v desnem. Pri mlajših od 24 let pa je nekaj manj kot 9 % nesreč v desnem ovinku in slab 1 % v levem.

- Starejši bolj tankajo (alkohol) kot mlajši.

- Mlajši vozijo v splošnem hitreje, divjajo, starejši bistveno redkeje, ampak vozijo pa hitreje na tveganih odsekih - v ovinkih (izkušnje iz avta, ego?)

Ko začneš pozno, je največji problem ravnotežje. Kasneje začneš, bolj se bojiš nagniti motor v ovinek.

Jes mam 34 let, pa ko tole berem, mislim, da bom vrnu izpit :huh:

4 hours ago, DAMI34 said:

ti bom zelo na kratko napisal, zaradi strahu pri nagnjenju motorja v ovinek ni še nihče padel, kvečjemu je oviral promet. :P zaradi precenjevanja pa marsikdo.

Ce si prehiter in ne upas podreti... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zok, ja, jaz tudi nisem verjel in sem šel iskat raziskave in podatke. Včasih ni bilo tako, zdaj pa je tako, ker se vse več ljudi tam blizu 40 odloči, da bodo postali motoristi in jim je uspelo premakniti statistiko. Ti najbrž voziš že 10 ali 15 let. Pa ne vem, kaj je s tem levim ovinkom. Razlika v številu nesreč med levim in desnim ovinkom je gromozanska.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa jaz, ko računam, da bom šele v penziji imel čas za potovanja z motorjem? Po statistiki se takrat ne bi smel več vozit? Kakšno starost upošteva statistika, gleda le na število nesreč ali upošteva tudi procente motoristov v posameznih starostnih obdobjih, ker z motorji se vozi najvec starih stricov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, C eagle pravi:

 A to pomeni, da se jaz ne bi smel vozit??? :O 

Jst mam jajca in me prov boli tisto nadd njimi,  kolko gre tisti na nizko leteči raketi mem mene.... Do svojga kafeta bom že pršu... če ne nocoj, pa zjutraj na šihtu...

Aja, jutr bom obrnu 13.000 km na tracerki... :jezik: Diversionka jih ima pa 51.000 :lol1:

 

Potem pa se nad mano zgrožajo, da sem od 2016 obrnila nekaj manj kot 60.000..........

Ampak tudi ti si z diversionko drsal tačke, sedaj si se zresnil :fredyjecar:?

P.s., v vednost za ostale: z @C eagle sva isti letnik. Oba ne bi smela več voziti :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz na motorju zgubim občutek za racionalno presojo..dami bo vedel - lokavec predmeja..desni ovinek , desno dol , levi nekih 150st ravnina gor in potem desni preko pukla ki se zapira..

pred zviranjem sem imel občutek , da bom zletel natavnost..ob zaviranju , da bom letel v gromozansko skalo..ko sem nagnil da bom šel na izogibališče z lomljencem po desnem boku..mah klinc gleda vse skupej sm si rekel.. sem se vrgel pod motor in ga vlekel nase dol na tla pa čist počasi spuščal gas.. na konc sem končal 20 cm - od sredinske črte pa še gas sem moral dodati da nisem padel po tleh.. povrh vsega še s tačko nism podrsal..  to se mi je res zamal zdelo..

eno je važno - potrebno je poiskat režitev - ne smeš se predat toku dogajanja..

ta dogodek na krasu mi je zelo blizu tistemu v bohinju spomladi ( nisem zasledil nikakršnih naknadnih pojasnil ali obvestil policije - je kdo drug mogoče?).meni osebno oba delujeta kot izogib v sili (ali podobno kot pripetljaj živnorc-a) - pa še brez prič dogodka zaenkrat..

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Vin pravi:

Pa ne vem, kaj je s tem levim ovinkom. Razlika v številu nesreč med levim in desnim ovinkom je gromozanska.

če še nisi videl pa mogoče še boš - vsem želim samo opazovanje - , kako nekateri ne samo z motorji ampak tudi z avti ali kamioni pred desnim ovinkom ( pa tudi pred zavijanjem desno z glavne na stransko cesto !! ) kar naenkrat močno zavijejo levo in potem vzamejo ovinek v desno / zavijanje v desno..skrajno nevaren manever za tistega , ki pripele nasproti - v statističnega levega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dandanes se pač že skoraj vsak z motorjem vozi in je skoraj pri vsaki hiši

seveda je razlika, da če začneš bolj pozno in nimaš nobenih izkušenj z dvokolesniki, po drugi strani pa vožnja z motorjem (normalna) ni neka huda reč

divjajo pa vsi, od mladih do starih, prvi ker lahko, drugi ker mislijo, da lahko :)

 

 

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Potem pa se nad mano zgrožajo, da sem od 2016 obrnila nekaj manj kot 60.000..........

Ampak tudi ti si z diversionko drsal tačke, sedaj si se zresnil :fredyjecar:?

P.s., v vednost za ostale: z @C eagle sva isti letnik. Oba ne bi smela več voziti :whistle:

lepa kilometrina, verjetno si nonstop na cesti in so to bolj lokalni km? :)

4000 dobiš za Hondo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jo dam notri, dobim več. 4000 daš ti?

Meni se zdi večji problem to, da ljudje premalo vozijo motorje.

Če računaš, koliko časa traja moto sezona v Slo, razen za nekatere čudake na Obali, potem pa služba in obveznosti, med vikendi dež, in evo ti, ljudje grejo vsake toliko na cesto, na živalih od 200 hp...............

Ceste so slabe, slabo vzdrževane, polne zalivk, smeti, zemlje, gnoja in peska, gume ljudje ne menjajo, ker se itak ne vozijo veliko, čez nekaj let pa so plastik fantastik s celim profilom...........

Jaz delam kilometrino. Od leta 2014 nekje okrog 80kkm, približno...........skoraj 60kkm od leta 2016.

Pa ovinke imam rada.... najraje bi vozila samo v ovinke.....

Tako da, mislim, sa je treba vozit!

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi glede na ceno novega ocenil na 4 na te kilometre in bi šla takoj od hiše. Če ti pa staro za novo dajo več pa seveda ni kaj za razmišljat. Kolk dajo?

Ljudje se dovolj vozijo, samo se tudi precenjujejo, imajo premočne motorje oz to se prodaja na trgu, ceste pa so, kakršne so.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!