Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
2 hours ago, bikez said:

Zadnji mora biti najbolj izkušen, ker zadnji pelje najbolj hitro (mnogo prehitro), medtem, ko prvi lahko čisto normalno.

Se deloma strinjam. Jaz sem dalec od hitrega, pa mi najbolj pase vozit zadi. Mi ni treba gledat kje je un za mano.. 

 

Je pa voznja v skupini ok.. dokler se ne najde en hitri d(i)rkac.

Objavljeno
pred 3 minutami, Tedybear pravi:

Tole je za v rubriko Črna kronika, kamor sem link dal par ur nazaj. Če pa koga zanima, kdo sta tragično preminula, naj odpre  Nova24ur.

Ja, dejansko vseeno kdo je bil, vsakega je škoda.

Neko divjanje to najbrž ni bilo, pač se je spet poklopilo vse, kar se ne bi smelo.

Objavljeno

Baje sta se vozila v koloni z ostalimi kolegi motoristi, šla sta prehitevat in jima je pri 160 km/h nasproti pravilno pripeljala 30 letna avstrijka. Čelno v avto, sopotnica je poletela čez avto, mrtva v trenutku, voznik pa je umrl v helikopterju na poti v bolnišnico. Je pa bil izkušenj motorist, vajen vožnje v koloni. 

Te podatke je povedala oseba, ki ju je poznala in so se večkrat skupaj vozili. Sta pa zapustila med drugim tudi 5 letno hčerko. :cry: Naj počivata v miru.

Objavljeno

Žalostno res.

160kmh? po "magistralki" je kar brzina, res pa je, da pri Jodlarjih ceste to omogočajo.

enkrat sem se prilepil na eno grupo avstrijcev, so kruzali tam 120-130, mi je bilo preveč adrenalinsko, sploh zadnji ko nonstop lovi

 

Objavljeno

Z GS-om sta bila, tole je vse kar je ostalo od njega. 11 motorjev je bilo v skupini.

e9714eaf4b4e52b96de6.jpeg

Objavljeno

@J.a.m.e.s, žalostno, da je bil izkušen motorist in je naredil takšno napako in na oni svet zapeljal oba. Boga punčka.

Najslabše in največ nesreč se ravno zgodi z vožnjo v koloni. Sistem kače, kjer zadnji lovijo spredaj vozeče in tukaj pride do usodnih napak. Kako lahko nekdo izjavi, da si vajen vozit v koloni. 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Po tej sliki sodeč tudi sam dvomim glede same hitrosti. Težko je pametovati, dejstvo je da poti več ni nazaj. Vožnje v koloni nimam rad ravno zaradi tega, ker moraš  svojo vožnjo non stop prilagajati ostalim motoristom in še prej storiš napako. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če je skupina toliko velika, da mora zadnji kršit CPP, da dohiteva prvega, je skupina nevarna ali prevelika. Nevarna sebi in ostalim. Skupina mora voziti tako, da se zmenijo kje so glavne točke in se tam dobijo. Na cesti pa naj vsak gleda na svojo in tujo varnost. 

Je pa kultura voznikov v PM. To kar vidim na cesti je postalo za bruhat. Predvsem motoristi so največji kršitelji CPP. Točno vem zakaj se raje vozim med tednom in sam!

 

Objavljeno

Motor je na nek način sprostitev in tu se potem na cesti izlijejo vse te frustracije in zavore.

 

Objavljeno

Še dva motorista težko vozita drug za drugim, ...kolikokrat sva se s kolegom izgubila. Dobro, da je potem telefon, če ni vnaprej dogovorjenega kraja za postanek. Ni enostavno nekomu slediti, če se mu zljubi prehiteti samo da njemu znese, če v naseljih preveč prekoračuje hitrost...sprovocirat se pa ne pustim, da bi mu pri vseh neumnostih sledil.

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Objavljeno

saj pa ko prehiti ne odbezlja, ampak lepo počaka na neki razdalji, da lahko še drug prehiti

še nikoli se nisem zgubil s kolegom če sva bila dva

vsaj mene je zelo enostavno sledit, res pa je, da vedno jaz poznam tudi pot :) 

Objavljeno

Če bi nonstop

pred 6 minutami, Snečer pravi:

saj pa ko prehiti ne odbezlja, ampak lepo počaka na neki razdalji, da lahko še drug prehiti

Ne vedno...ker večinoma vozim zadaj ga potem lovim. Če ga ne ujamem grem svojo pot...brez navigacije. Eni smo pač malo težje prilagodljivi....

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

če govorimo o tujcih na soški (pisal sem o konkretnem primeru) bi rekel prej neznanje, vse ostalo so floskule, ki jih skozi poslušam.

Pišem samo iz tega kar vidim, Avstrijci pa Italijani so mnogo bolj motorističen narod, kar pomeni, da je veliko več ljudi in veliko več neznanja na motorjih. Tako vsaj jaz vdim, ko mi soška dolina leži pred nosom in jo rad uberem.

Največkrat jih preseneti zahrbtnost ceste in lastno neznanje, bog ne daj ,če je še čredica tujcev...potem so pa maline. Žal se jih na letni ravni prav na soški kar lepo število skanta.

Ampak lej, ni nujno da je vse kar sem opisal 100%, je bolj subjektivno opažanje.

in pika. :P

 

Dirkanje je krivo in nič drugega. Pa glupa glava pri določenih manevrih. 

pred 2 urami, J.a.m.e.s pravi:

Baje sta se vozila v koloni z ostalimi kolegi motoristi, šla sta prehitevat in jima je pri 160 km/h nasproti pravilno pripeljala 30 letna avstrijka. Čelno v avto, sopotnica je poletela čez avto, mrtva v trenutku, voznik pa je umrl v helikopterju na poti v bolnišnico. Je pa bil izkušenj motorist, vajen vožnje v koloni. 

Te podatke je povedala oseba, ki ju je poznala in so se večkrat skupaj vozili. Sta pa zapustila med drugim tudi 5 letno hčerko. :cry: Naj počivata v miru.

Izkušen in pri 160 km/h čelno v avto ne gre ravno skupaj. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno
pred 1 uro, J.a.m.e.s pravi:

Z GS-om sta bila, tole je vse kar je ostalo od njega. 11 motorjev je bilo v skupini.

e9714eaf4b4e52b96de6.jpeg

Kaj pa delajo hiše in pločnik tam, če sta pičila 160 km/h in prehitevala? Praviš, da je bil izkušen? Spet nekaj ne gre skupaj. Tudi hitrost in razbitina ter položaj razbitin ne štimajo preveč. 

pred 1 uro, Snečer pravi:

@Borutt na kolko bi ti ocenil trk?

IV. kategorija. 

Objavljeno

Tisto prehitevanje v nepregledni ovinek in dva mrtva Avstrijca na Bovškem je zelo podobno posnetku z Jadranke. Z eno razliko seveda; stručko je imel več sreče kot pameti, ker ni bilo nobenega nasproti. 

Objavljeno

Cca 15 let nazaj smo imeli skupinsko furo. Pokojni forumaš  Brummer/Bremzer je bil spredaj, kolona je imela cca 25 motorjev. Zame je bilo preveč, prehitro in brez varnostne. Zaradi črednega nagona niti eden (tudi jaz ne) ni spustil in šel po svoje z svojim tempom, čeprav jih je več potem potihem priznalo, da je bilo tudi za njih vse skupaj izven območja ugodja. Zanimiv pojav... Razen mene (za sabo sem imel komaj 30K km)  so to bili izkušeni motoristi. Po tem sem se še parkrat peljal v večji skupini in vedno se je končalo podobno, z to razliko, da sem bil pogosto edini kljukec, ki je spustil in na cilj prišel 3 min za ostalimi. Takle čez prst je večina voženj v večji skupini nevarna. Cela stvar v praksi dela, če prvi res razume celo stvar (predvsem efekt harmonike) , da vsi v koloni vejo kaj je vožnja z zamikom, da se dogovori za vmesne postanke, če gre in ko gre kolona narazen, pa da vsi nekako razumejo, da vožnja v koloni ni dirka ampak bolj svaljkanje po cesti od točke A do B. Jaz se zadnjih 10 let vozim sam. Sicer pa, kakor komu paše.

Objavljeno (popravljeno)
20 minutes ago, vandrovec said:

Če bi nonstop

Ne vedno...ker večinoma vozim zadaj ga potem lovim. Če ga ne ujamem grem svojo pot...brez navigacije. Eni smo pač malo težje prilagodljivi....

 

42 minutes ago, vandrovec said:

Še dva motorista težko vozita drug za drugim, ...kolikokrat sva se s kolegom izgubila. Dobro, da je potem telefon, če ni vnaprej dogovorjenega kraja za postanek. Ni enostavno nekomu slediti, če se mu zljubi prehiteti samo da njemu znese, če v naseljih preveč prekoračuje hitrost...sprovocirat se pa ne pustim, da bi mu pri vseh neumnostih sledil.

 

 

Sej ne vem. Tako priznanje osmisli marsikatero opazovalcu(meni) totalno nerazumljivo potezo/situacijo. Kaj nej si mislim, ko preberem take nebuloze? A ste prijatelji? Al grete na furo de si dokazujete stvari? (ki jih v resnici noben ne obvlada) Kolega na furi te provocira? A ste na furi, al se lovite? 

 

Je blo obdobje, ko smo si “dokazovali” in vozili v stilu  “NW200”. Ampak na koledarju, in v starosti, ni blo dvojk spredej. Pol je blo par pogrebov, in 10 let, ko nism mel frendov z motorji. Zadnjih 7=10 let spet vozimo skor vsi s stare klape, se poznamo se z OŠ, nekateri se prej. Malo mesto, podobno misleci pac zgravitiramo skup. Enkat, morda dvakat letno gremo kam v mal vecji kompoziciji. Max je blo 10 motorjev. En pa je s pametjo ostal pr dvajsetih. On bi se kar “NW200” fural. Po 80km smo se mu spontano in soglasno zahvalili za druzbo in ga prosili ce gre u pizdo materno, lahko pa tud kam drugam. Samo z nami naj ne vozi vec......

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 2 urami, J.a.m.e.s pravi:

Sta pa zapustila med drugim tudi 5 letno hčerko

Zaradi tega mene in moje žene na istem motorju videl ne boš. 

pred 46 minutami, vandrovec pravi:

Še dva motorista težko vozita drug za drugim, ...kolikokrat sva se s kolegom izgubila. Dobro, da je potem telefon, če ni vnaprej dogovorjenega kraja za postanek. Ni enostavno nekomu slediti, če se mu zljubi prehiteti samo da njemu znese, če v naseljih preveč prekoračuje hitrost...sprovocirat se pa ne pustim, da bi mu pri vseh neumnostih sledil.

Vožnjo v skupini smo na GEM pred leti rešili tako da je vsak v skupini pazil, da vidi luči/motor onega za seboj. S tem najpočasnejši v skupini kontrolira hitrost celotne skupine. In je šlo lepo brez incidentov.

Sicer se v skupini vozim samo s parimi ljudmi, ki jih dobro poznam. Na off se težko greš solo, moraš pa biti s sovozniki res usklajen okoli nivoja in ritma vožnje. Če je treba kdaj koga čakati, čakamo. Če je treba kdaj koga 'pod roko' pelat po težkem terenu, se to naredi. Definitivno pa nikol ne mislim kogarkoli pustiti samega sredi žbunja, al pa biti odgovoren da se nekdo razsuje, ker se bi meli ali komu drugemu v skupini mudilo. Poanta se je meti fino in zabavati. Za gas navijati so treningi na označenih oz urejenih progah in tekme. 

Objavljeno

Motoristi v večjih grupah so eden od redkih cestnih pojavov, ki v nadležnosti na cesti prekašajo kolesarje s spremljevalnim kombijem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, jskrablin pravi:

Zaradi tega mene in moje žene na istem motorju videl ne boš. 

 

Sicer se v skupini vozim samo s parimi ljudmi, ki jih dobro poznam. Na off se težko greš solo, moraš pa biti s sovozniki res usklajen okoli nivoja in ritma vožnje. Če je treba kdaj koga čakati, čakamo. Če je treba kdaj koga 'pod roko' pelat po težkem terenu, se to naredi. Definitivno pa nikol ne mislim kogarkoli pustiti samega sredi žbunja, al pa biti odgovoren da se nekdo razsuje, ker se bi meli ali komu drugemu v skupini mudilo. Poanta se je meti fino in zabavati. Za gas navijati so treningi na označenih oz urejenih progah in tekme. 

Zakaj pa ne?
Takrat, ko imaš sopotnico zadaj, moraš prav zaradi tega biti še bolj pazljiv kot ponavadi. Zakaj sem napisal ponavadi?

Zato, ker nekateri že po defaultu vozijo na nož in se dokazujejo sebi in pred prijatelji v skupini, da oni obvladajo zadevo in da je njihov motor "boljši" od drugih ... itd, zato pravim, da se je pa takrat treba tega vzdržat, če si pač takšen karakter.
So pa ljudje, ki sedijo na močnih motorjih, ki se vozijo že od svojega 18-ega leta, pa si mislijo, da so vse mogočni in da se njim ne more nič zgodit. Na motorju ti 20, 30 letne izkušnje ne pomagajo nič, če te lahko ena situacija sprovocira do te mere, da se zapelješ v smrt!

Drugače pa ne podpiram, takšnih manevrov in dirkanja. Kot je nekdo že omenil, se mi zdi da @skalar36, tudi sam se večkrat raje zapeljem med tednom.
Nočem moralizirat, ampak za motor si je treba vzet čas in na motor se spravit z "prazno" glavo. Ljudje pozabljajo, da je motoriranje užitek in da za izlet od točke A do B si je treba vzeti čas, da se da med točkama marsikaj lepega videti ... itd.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!