Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 5 urami, tomaz69 pravi:

Pazi na bodeče žice, ki jih je baje vedno več....:(

Hvala, s tem se na srečo še nisem srečal. Se držimo stran od gosto obleganih lokacij in kmetijskih površin. Osebno grem najrajši na kak poligon ali progo. Če že na teren pa ali kje vemo da je ok, ali pa skup z lokalci. Na žalost se marsikdo drajsa lih kje se mu sprdne in ko naleti na istega pacienta na drugi strani so žice. Al pa ti Verd zaprejo, ker se ljudje ne znajo držati precej preprostih navodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, jskrablin pravi:

Zato ker če ....

Tukaj je ogromno ČEjev in se s teboj nikakor ne morem strinjat. Torej, nič z ženo ne počneta skupaj, ker lahko v najslabšem primeru oba umreta!? Jebeš potem takšen lajf, če se že v štartu obremenjuješ s posledicami. Potem takem je bolje, da sta oba doma za pečjo in čakata, da se postarata na kavču. Se opravičujem, to je moj pogled na tvoje razmišljanje.
Nekdo ti je že napisal, torej gresta na dopust vsak z svojim avtom, letita na destinacijo vsak posebej .... a s kolesom se tudi nikamor ne zapeljeta?

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

V skupini moraš voziti kot da si sam,

 

Verjetno še nisi vozil v "pravi" skupini, da lahko izjaviš nekaj takšnega!?
Ravno z vožnjo v skupini se od posameznika pričakuje spoštovanje do drugih, ter ogromno prilagajanja ostalim. Tako, da se ob tvoji izjavi vprašam, v kakšni skupini si vozil. Upam, da moj odgovor ne bo botroval še dodatnih 10 strani obrazložitve, pa brez zamere.

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

V skupini moraš voziti kot da si sam, torej varno zate. Prepovedano je prehitevanje kolegov in vse neumnosti, pa čisto normalno gre. Sem se kar nekaj prevozil v skupinah in kar se mene tiče je nevarnost enaka, kot če se vozim sam. Pravzaprav je lahko celo manjša, saj moraš v skupini skrbeti za tistega, ki je za teboj, da se ne izgubi, ter ga po potrebi počakati. 

Žal pa je v skupini več prilagajanja, od lulanja, kakanja, pa tankanja itd..in čakanja najpočasnejšega. Če na to nisi pripravljen je bolje da se voziš sam.

Ja, verjetno so te narobe povzeli. Pojav v čredi je dokaj podoben kot pri navijaški hordi, ko dirigent začne in horda nadaljuje.

To pomeni, da se ne zaganjaš, ko se tisti pred tabo zapodi na levi pas in se mu prilimaš, kar je itak nemogoče, če si vozil v z normalno varnostno razdaljo :)

Si kar lepo vozil v skupini, dokler nisi motorja zamenjal, potem si začel divjati. Po spominu...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O oslovi senci se prepirate. @DAMI34 vam hoče povedati, da se ne obremenjuješ s tem, če vozijo pred tabo hitreje, kot se tebi zdi varno glede na tvoje sposobnosti. Ali pa preveč agresivno. Voziš svojo vožnjo in upočasniš. In če te obremenjuje to, da ti nekdo vozi čist za ritjo, ga pustiš naprej oz. vsem poveš, da naj držijo varnostno razdaljo. Če imaš primerno varnostno razdaljo do tistih spredaj in zadaj, lahko voziš čist po svoje. Seveda se prilagodiš. Če vidiš, da za tabo nekdo ne sfolga, upočasniš. Greš tankat takrat, ko gre večina ostalih. Ustaviš se, če nekoga stisne srat. Če pa pred tabo peljejo 190 in je to zate prehitro pa ko jih jebe. Naj vozijo 190, tebi ni treba. Če se oni ne bodo prilagodili, se tebi tudi ni treba.

Skratka, jaz sem strinjam z @DAMI34. Svojo vožnjo moraš imeti. S primerno varnostno razdaljo lahko voziš čist svojo vožnjo. Edini problem so motoristi za tabo in na te moraš biti pozoren. Nikoli pa ni pametno, da se med vožnjo obremenjuješ z drugimi, ker če ti to okupira možgane, potem zmanjka možganske kapacitete za tvoje šofiranje. Multitasking je nateg. Ne dela. Ne pri moških in ne pri ženskah.

EDIT: Skupinska vožnja je nevarna zaradi tega, ker ti možgani ne sfolgajo sprocesirati vseh inputov. Ko voziš sam, vidiš vse, vsako razpoko na cesti opaziš. Ko voziš v skupini, ne opaziš pol običajnih stvari, ker skoz gledaš druge motoriste v skupini in študiraš samo o tem.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je brezpredmetno razpravljati glede nesreče v Avstriji in skupinske vožnje. Preminuli ima na fb objavljene posnetke svojih voženj, ki povedo več kot tisoč besed. (Vseeno ne priporočam ogleda.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Kričač pravi:

 

Verjetno še nisi vozil v "pravi" skupini, da lahko izjaviš nekaj takšnega!?
Ravno z vožnjo v skupini se od posameznika pričakuje spoštovanje do drugih, ter ogromno prilagajanja ostalim. Tako, da se ob tvoji izjavi vprašam, v kakšni skupini si vozil. Upam, da moj odgovor ne bo botroval še dodatnih 10 strani obrazložitve, pa brez zamere.

ne nikol, pa skozi samo naravnost vozim :P

voziti sam, pomeni voziti tako kot je prav za tebe v smislu, da te čreda ne zapelje, v smislu, da ne ponavljaš za drugimi itd..sem tudi zapisal pravila vožnje v skupini in kako se skrbi za počasnejše, ampak kaj pa jaz vem pri tistih 25kkm letno se člouk ravno preveč ne nauči :D

 

pred 3 minutami, Vin pravi:

O oslovi senci se prepirate. @DAMI34 vam hoče povedati, da se ne obremenjuješ s tem, če vozijo pred tabo hitreje, kot se tebi zdi varno glede na tvoje sposobnosti. Ali pa preveč agresivno. Voziš svojo vožnjo in upočasniš. In če te obremenjuje to, da ti nekdo vozi čist za ritjo, ga pustiš naprej oz. vsem poveš, da naj držijo varnostno razdaljo. Če imaš primerno varnostno razdaljo do tistih spredaj in zadaj, lahko voziš čist po svoje. Seveda se prilagodiš. Če vidiš, da za tabo nekdo ne sfolga, upočasniš. Greš tankat takrat, ko gre večina ostalih. Ustaviš se, če nekoga stisne srat. Če pa pred tabo peljejo 190 in je to zate prehitro pa ko jih jebe. Naj vozijo 190, tebi ni treba. Če se oni ne bodo prilagodili, se tebi tudi ni treba.

Skratka, jaz sem strinjam z @DAMI34. Svojo vožnjo moraš imeti. S primerno varnostno razdaljo lahko voziš čist svojo vožnjo. Edini problem so motoristi za tabo in na te moraš biti pozoren. Nikoli pa ni pametno, da se med vožnjo obremenjuješ z drugimi, ker če ti to okupira možgane, potem zmanjka možganske kapacitete za tvoje šofiranje. Multitasking je nateg. Ne dela. Ne pri moških in ne pri ženskah.

to je to, sem videl preveč "zapeljanih" kalibrov, ker so vozili kot skupina, pa niso sfolgali ovinka itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snečer pravi:

Ja, verjetno so te narobe povzeli. Pojav v čredi je dokaj podoben kot pri navijaški hordi, ko dirigent začne in horda nadaljuje.

To pomeni, da se ne zaganjaš, ko se tisti pred tabo zapodi na levi pas in se mu prilimaš, kar je itak nemogoče, če si vozil v z normalno varnostno razdaljo :)

Si kar lepo vozil v skupini, dokler nisi motorja zamenjal, potem si začel divjati. Po spominu...

saj veš kot je, folk prebere en dva posta nazaj, pa potem nek štručko izvzame samo en stavek in nato je nabijanje. Je Vin vse povedal, pa ti točno povzel. 

Pravila skupine so jasna, skupina pa ni tista ki sme ali diktira tvoj način vožnje. Voziš zase, gledaš zase, prehitevaš zase, ne pa kot čredica..sej bo..

 Evo jadranka kawa skupina je vozila vsak zase, pa smo na koncu še vedno skupaj prišli do pakle. Razn ko sem Versačeta dobil priznam, sem bil mal zapeljan, ampak je blo fajn :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ne nikol, pa skozi samo naravnost vozim :P

voziti sam, pomeni voziti tako kot je prav za tebe v smislu, da te čreda ne zapelje, v smislu, da ne ponavljaš za drugimi itd..sem tudi zapisal pravila vožnje v skupini in kako se skrbi za počasnejše, ampak kaj pa jaz vem pri tistih 25kkm letno se člouk ravno preveč ne nauči :D

 

to je to

No, nisem pričakoval tako sarkastičnega odgovora, čeprav smo v takšni temi.
Saj v večini se strinjam z napisanim, ampak vseeno je potrebno prilagajanje v kolikor človek se vozi v skupini.
Ko se alkoholiki zberejo na seansi se prav tako prišlek prilagodi skupini. Eni se držijo, drugi ne. Tisti, ki se ne, fasajo razpad jeter in umrejo. Isto je v skupini motoristov ... tisti, kateri preveč pametuje .... za hitrimi se vedno naredi kolona!

Imaš dober PR!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kričač pravi:

No, nisem pričakoval tako sarkastičnega odgovora, čeprav smo v takšni temi.
Saj v večini se strinjam z napisanim, ampak vseeno je potrebno prilagajanje v kolikor človek se vozi v skupini.
Ko se alkoholiki zberejo na seansi se prav tako prišlek prilagodi skupini. Eni se držijo, drugi ne. Tisti, ki se ne, fasajo razpad jeter in umrejo. Isto je v skupini motoristov ... tisti, kateri preveč pametuje .... za hitrimi se vedno naredi kolona!

Imaš dober PR!

na podlagi ene izjave iztrgane iz konteksta in recimo narobe razumljene, sem dobil zapis da ravno pojma nimam in če sem se sploh kdaj zapeljal. Na tak zapis je tudi sarkastičen odgovor, sicer pa se mi ne da tule razpravljat, kdor je razumel je razumel in je svoj post že zapisal.

ps. preberi še mal nazaj, sem tudi o prilagajanju pisal, pa skrbi za počasne, nadalje kako se skrbi, če je velika skupina, ker prvi zadnjih ne vidi (kar pomeni, da vsak član skrbi za tistega, ki je za njim) itd itd...ampak moj post ni opisoval tehnik skupinske vožnje, ampak kako mora posameznik voziti. Ne boš verjel, enako kot v ostalem prometu. Pravilno in sam zase :D

PR je podplačan :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, 3nity pravi:

Mislim, da je brezpredmetno razpravljati glede nesreče v Avstriji in skupinske vožnje. Preminuli ima na fb objavljene posnetke svojih voženj, ki povedo več kot tisoč besed. (Vseeno ne priporočam ogleda.)

razen migrantsko janševiških for nisem videl. moto materiala? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Kričač pravi:

Tukaj je ogromno ČEjev in se s teboj nikakor ne morem strinjat. Torej, nič z ženo ne počneta skupaj, ker lahko v najslabšem primeru oba umreta!? Jebeš potem takšen lajf, če se že v štartu obremenjuješ s posledicami. Potem takem je bolje, da sta oba doma za pečjo in čakata, da se postarata na kavču. Se opravičujem, to je moj pogled na tvoje razmišljanje.

Neobremenjevanje s posledicami je prvi korak, ki vodi do nepotrebnih posledic in raznih 'šokantnih' situacij. A daš čelado na betico, prej ko se odpelješ na furo? Zakaj? Zakaj vnaprej misliš da si boš razbil betico? Pelji se rajši naokoli v gatah, ti ne bo vroče poleti pa še lepo boš zagorel. Zakaj bi se obremenjeval s posledicami morebitnega padca in zapravljal denar za zaščitno opremo? Veš kolk bencina dobiš za jurčka, jurčka pa pol kolker stane vsaj na pol spodoben komplet cunj za motorista? Jebeš to, papuče, kratke hlače pa spodnja majca so dosti. Dokler seveda enkrat ne zaplužiš na polno po asfaltu.

Tvoj pogled na moje razmišljanje je sfaljen. Z ženo počnema marsikaj skupaj. Sam z motorjem se ne vozima več skupaj. Tudi zaradi tega, ker je to precej tvegano početje. Poračunaj si statistiko. Preberi si novice o mrtvih sopotnicah. In se odloči. Drugi razlog pa je ta, da offroad v dvoje ni zabaven. Ne za voznika, še manj za sopotnika.

In preden sklepaš kaj o kavču in sedenju doma si poglej teme, v katerih redno objavljam. Boš pogrutal kako zelo si brcnil mimo. Je pa ena razlika med mano in večino motoristov tod naokoli. Vozim offroad, skoraj izključno offroad. Tudi tekmujem, če se temu lahko tako reče. In veš kako gre to... na off ga ubrišeš po tleh. Večkrat na dan, če je teren res zahteven. Al pa se res trudiš iti na max v kakem ovinku na progi. Mi je prekleto jasno zakaj se že v štartu obremenjujem s posledicami. V soboto ali nedeljo skačem po luftu na progi. V ponedeljek je treba delati, da se preživi familija in da lahko gremo kam dopust. Obremenjevanje s posledicami lastnih neumnosti je zelo na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

...ampak moj post ni opisoval tehnik skupinske vožnje, ampak kako mora posameznik voziti. Ne boš verjel, enako kot v ostalem prometu. Pravilno in sam zase :D

Temu se reče, da se ne pusti sprovocirat...in iz tega sledi, da čredica razpade...kot sem že napisal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, vandrovec pravi:

Temu se reče, da se ne pusti sprovocirat...in iz tega sledi, da čredica razpade...kot sem že napisal. 

lahko ali pa tudi ne, odvisno kdo se želi in kdo noče prilagoditi. In četudi razpade je veliko bolje kot bi se šli na izpadanje :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

lahko ali pa tudi ne, odvisno kdo se želi in kdo noče prilagoditi. In četudi razpade je veliko bolje kot bi se šli na izpadanje :D

 

 

...če se prilagajaš že ne voziš več sam zase...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Vin pravi:

O oslovi senci se prepirate. @DAMI34 vam hoče povedati, da se ne obremenjuješ s tem, če vozijo pred tabo hitreje, kot se tebi zdi varno glede na tvoje sposobnosti. Ali pa preveč agresivno. Voziš svojo vožnjo in upočasniš. In če te obremenjuje to, da ti nekdo vozi čist za ritjo, ga pustiš naprej oz. vsem poveš, da naj držijo varnostno razdaljo. Če imaš primerno varnostno razdaljo do tistih spredaj in zadaj, lahko voziš čist po svoje. Seveda se prilagodiš. Če vidiš, da za tabo nekdo ne sfolga, upočasniš. Greš tankat takrat, ko gre večina ostalih. Ustaviš se, če nekoga stisne srat. Če pa pred tabo peljejo 190 in je to zate prehitro pa ko jih jebe. Naj vozijo 190, tebi ni treba. Če se oni ne bodo prilagodili, se tebi tudi ni treba.

Skratka, jaz sem strinjam z @DAMI34. Svojo vožnjo moraš imeti. S primerno varnostno razdaljo lahko voziš čist svojo vožnjo. Edini problem so motoristi za tabo in na te moraš biti pozoren. Nikoli pa ni pametno, da se med vožnjo obremenjuješ z drugimi, ker če ti to okupira možgane, potem zmanjka možganske kapacitete za tvoje šofiranje. Multitasking je nateg. Ne dela. Ne pri moških in ne pri ženskah.

EDIT: Skupinska vožnja je nevarna zaradi tega, ker ti možgani ne sfolgajo sprocesirati vseh inputov. Ko voziš sam, vidiš vse, vsako razpoko na cesti opaziš. Ko voziš v skupini, ne opaziš pol običajnih stvari, ker skoz gledaš druge motoriste v skupini in študiraš samo o tem.

To, kar ti opisuješ ni skupinska vožnja, ampak skupinski cilj. V skupini se nikoli in res nikoli ne vozi, kot, da si sam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo za intermezzo. Recimo, da so tvoji možgani sposobni v vsakem trenutku sprocesirati 5 inputov. Ko se voziš, so inputi:
- vroče je ali pa hladno,
- krave se pasejo na pašniku ob cesti,
- lep razgled,
- ovinek je pred mano,
- glej, drevo, ki lepo cveti,
- kolesar na cesti,
- par prometni znakov,
- vozim v peti prestavi,
- lepa ali pa uničena cesta,
- vozim 110 km/h,
- in tako naprej.

Potem pa na podlagi trenutnega razpoloženja in fokusa izbereš lep razgled, krave se pasejo ob cesti, drevo, ki lepo cveti, vroče je ter ovinek je pred mano in na podlagi tega potem zvoziš ovinek ali pa ne. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, 3nity pravi:

Mislim, da je brezpredmetno razpravljati glede nesreče v Avstriji in skupinske vožnje. Preminuli ima na fb objavljene posnetke svojih voženj, ki povedo več kot tisoč besed. (Vseeno ne priporočam ogleda.)

To je tisti, ki ga je nekdo opisal z besedo izkušen? 

Nimam FB. Lahko prilepiš kakšno izkušeno vožnjo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

ne nikol, pa skozi samo naravnost vozim :P

voziti sam, pomeni voziti tako kot je prav za tebe v smislu, da te čreda ne zapelje, v smislu, da ne ponavljaš za drugimi itd..sem tudi zapisal pravila vožnje v skupini in kako se skrbi za počasnejše, ampak kaj pa jaz vem pri tistih 25kkm letno se člouk ravno preveč ne nauči :D

 

to je to, sem videl preveč "zapeljanih" kalibrov, ker so vozili kot skupina, pa niso sfolgali ovinka itd..

Smo videli tvoje posnetke in slike, katere znajo koga zapeljati v prehitevanje pred nepreglednim ovinkom, v vožnjo ob črti v levem ovinku, ... 

Če si se samo to navadil v teh kilometrih, ..., potem bwga mati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

saj veš kot je, folk prebere en dva posta nazaj, pa potem nek štručko izvzame samo en stavek in nato je nabijanje. Je Vin vse povedal, pa ti točno povzel. 

Pravila skupine so jasna, skupina pa ni tista ki sme ali diktira tvoj način vožnje. Voziš zase, gledaš zase, prehitevaš zase, ne pa kot čredica..sej bo..

 Evo jadranka kawa skupina je vozila vsak zase, pa smo na koncu še vedno skupaj prišli do pakle. Razn ko sem Versačeta dobil priznam, sem bil mal zapeljan, ampak je blo fajn :P

 

Ker ti očitno še vedno ni jasno; vožnja v skupini je vožnja v skupini in nikakor in nikoli vožnja, kot, da si sam. Zato vse to tvoje nabijanje o nediktiraju načina vožnje skupine imej zase, da te ne bo kdo oponašal in naredil sranje. 

Vožnja v skupini je skupina motoristov in ne posamezniki z istim ciljem. Bo šlo sedaj? Mislim na oba odstavka. 

pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

na podlagi ene izjave iztrgane iz konteksta in recimo narobe razumljene, sem dobil zapis da ravno pojma nimam in če sem se sploh kdaj zapeljal. Na tak zapis je tudi sarkastičen odgovor, sicer pa se mi ne da tule razpravljat, kdor je razumel je razumel in je svoj post že zapisal.

ps. preberi še mal nazaj, sem tudi o prilagajanju pisal, pa skrbi za počasne, nadalje kako se skrbi, če je velika skupina, ker prvi zadnjih ne vidi (kar pomeni, da vsak član skrbi za tistega, ki je za njim) itd itd...ampak moj post ni opisoval tehnik skupinske vožnje, ampak kako mora posameznik voziti. Ne boš verjel, enako kot v ostalem prometu. Pravilno in sam zase :D

PR je podplačan :P

 

 

Ne širi svojih neumnosti o vožnji zase v skupini. Ker bo sranje zaradi teh tvojih zablod. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Nimam FB. Lahko prilepiš kakšno izkušeno vožnjo? 

Ni kaj veliko za videt. Pač tipično skupinsko vijuganje malo levo, malo desno, precej kaotično in brez nekega resnega smisla, varnostne razdalje ali uporabe osnovne signalizacije kot so naprimer žmigavci. Stari mački na kupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

 

...če se prilagajaš že ne voziš več sam zase...

ne bo držalo. Trio čelos je tudi skupina pa vsak vozi zase. Ampak lej ga hudiča zvečer pa vedno vsi skupaj pijemo, za vse :P

Če počakaš počasnejšega, ali tistega, ki se je ustavil (neglede zakaj) si še vedno vozil zase in sebi primerno.

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Smo videli tvoje posnetke in slike, katere znajo koga zapeljati v prehitevanje pred nepreglednim ovinkom, v vožnjo ob črti v levem ovinku, ... 

Če si se samo to navadil v teh kilometrih, ..., potem bwga mati. 

spet se vikaš?

Heh

ps. pridem na tečaj :P

 

Pravkar, Borutt pravi:

Ker ti očitno še vedno ni jasno; vožnja v skupini je vožnja v skupini in nikakor in nikoli vožnja, kot, da si sam. Zato vse to tvoje nabijanje o nediktiraju načina vožnje skupine imej zase, da te ne bo kdo oponašal in naredil sranje. 

Vožnja v skupini je skupina motoristov in ne posamezniki z istim ciljem. Bo šlo sedaj? Mislim na oba odstavka. 

Ne širi svojih neumnosti o vožnji zase v skupini. Ker bo sranje zaradi teh tvojih zablod. 

heh

a to je vse kar zmoreš? Jokcanje? Owinki, prehitevanje, zablode, štručko, nimaš pameti...a sem še kaj pozabil? ponavljaš se ko star radio. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Ni kaj veliko za videt. Pač tipično skupinsko vijuganje malo levo, malo desno, precej kaotično in brez nekega resnega smisla, varnostne razdalje ali uporabe osnovne signalizacije kot so naprimer žmigavci. Stari mački na kupu.

Stari mački? Kot tisti moj zapis na naslovnici? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!