Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno

:rolleyes:  Aprilia 500 ja

No mi je mal odlegl.

Objavljeno

Baje naj bi ga bus izsilil? Wtf? Kako bus lahko izsil s tistih 50 k pelje?

 

tam je omejitev 60 ...

Busi po LJ itak ponavadi izsiljujejo, tak da moraš biti na to pripravljen..

ne nakladaj .. če je zate speljevanje avtobusa z avtobusnega postajališča izsiljevanje potem si krepko za časom - uzakonjeno je namreč , da ima avtobus od trenutka ko da levi smerokaz in s tem naznani speljevanje s postajališča prednost pred ostalimi vozili na voznem pasu na katerega speljuje..

 ponavadi lepo počakajo še tista dva do tri , ki so v bližini zadka , da se odpeljejo mimo ..

po centru so sedaj itak rezervirani pasovi za avtobuse...

 

ko gledamo gostoto prometa v ljubljani se je pa dobro pred križiščem malce pokazati tistim , ki zavijajo levo iz kontra smeri - ozki slalom in pomik na desno stran pasu po katerem voziš - s tem povečaš kot pod katerim te le-ta ki zavija v levo prej opazi ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma odkar majo busi to nalepko mi grejo na kurac....sam so itak vozniki avtomobilov krivi, ker jih prej nihce ni spuscal.... :slap: Odkar je pa ta nalepka, pa kr guzijo vn....naduvani do kraja, ko taxisti. :slap:

Objavljeno

pa kaj misliš da majo te nalepke sam u slo al kaj? đis kaka nestrpnost .... ka bo kerga konc za tistih 10 sekund čakanja?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne gre se za cakanje....đizs....gre se za njihov nadut odnos.

Objavljeno (popravljeno)

Nadut odnos...kje, kdaj, koga :O

 

Tega pa res nisem še doživel v ljubljanskem prometu. Pri speljevanju s postaj imajo prednost (to je dejstvo) in če se ne moreš umakniti, bodi pripravljen zavirati, ko trola vklopi levi smernik. Vsaj eden od forumašev tukaj vozi trolo, ti bo morda znal kaj več povedati...

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Gre za to, da opažam, da čim zavijejo na postajo, nekateri od njih že dajo levi smernik. Potem čakaš in res ne veš kdaj dejansko jo bo potegnil nazaj na cesto. Spet drugi smernik dajo takrat, ko že speljejo, pa se spet na nos postavljaš. Nič boljši niso kot povprečni slovenceljski šofer piksn. Pa bi od profesionalcev, ki vozijo ljudi pričakoval višji nivo. Po drugi strani pa jalovo upanje, saj je celoten promet pri nas kar se tiče prednosti eno navadno izsiljevanje in vrivanje. Ahtat je treba, ni kej. Mediji so pa itak samo še za posrat!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ko se 8 ur na dan cjaziš po ljubljanski gužvi in imaš opravka z vsemožnimi kalibri v avtih, na kolesih, na motorjih, pešcih, zraven ti pa še šefe določi kolk časa maš da prideš iz začetne do končne postaje..ne vem če so glih naduti no..prej bi reku da ekstra potrpežljivi..jest bi s tisto kanto dal gas pa nej se umikajo vsi..

 

Klinc..spet en šel k ne bi blo treba..

Objavljeno

Spet eni brihtni k so v Lj vsako 1 nedeljo v mescu. :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

težko!

Se da samo ne smeš vse gledat plastično,mam sodelovca ki je bil klinično mrtev 51 min,vmes so mu seveda dajali masažo srca da je kri krožila in prenašala kisik in umetno dihanje,danes živi popolnoma normalno življenje,ampak ga je stresu štrom in ne trola :grim

Objavljeno

spregledu ga je...rutina jbg, mogoč je bil še moped hitr, pa je šit

 

zato pa stalno jočem da moram-moramo 3x pogledat

Eni trolebusarji tako delajo da niso vredni imena človek,že večkrat vidu arogantnost in neumnost,nazadnje je zapeljal polno trolo ljudi čet železniški prehod v Črnučah pri utripajoči rdeči luči,na srečo odbil le zapornico katero sem hitro odstranil iz tirov da ne bi imel še vlak kakih problemov :glare:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Eni trolebusarji tako delajo da niso vredni imena človek,že večkrat vidu arogantnost in neumnost,nazadnje je zapeljal polno trolo ljudi čet železniški prehod v Črnučah pri utripajoči rdeči luči,na srečo odbil le zapornico katero sem hitro odstranil iz tirov da ne bi imel še vlak kakih problemov :glare:

Sej ne opravičujem šoferja, namerno al nenamerno, kriv jaz ali nekriv, zakon močnejšega je na njegovi strani 20ton vs 300kg. Zato se moram sam paziti, žal tule nič ne pomaga razen stalnega osveščanja drugih in tudi samega sebe, da pazimo na šibkejše v prometu.

Objavljeno

Nadut odnos...kje, kdaj, koga :O

 

Tega pa res nisem še doživel v ljubljanskem prometu. Pri speljevanju s postaj imajo prednost (to je dejstvo) in če se ne moreš umakniti, bodi pripravljen zavirati, ko trola vklopi levi smernik. Vsaj eden od forumašev tukaj vozi trolo, ti bo morda znal kaj več povedati...

To je vse res,sam sem profesionalni voznik tovornega vozila ki je intervencijsko,pa to sploh ni pomembno,pomembno je da se veliko gibam z vozilom po mestu in kot voznik tovornega vozila vidim da te ne želi noben spustiti iz stranske ceste,čisti idiotizem a moraš biti strpen drugače lahko poči,trolebusarji pa po večini niso strpni saj imajo itak poln kura.....raznih avtomobilistov ki ne upoštevajo nalepke na troli kjer nazorno prikazuje vključevanje v promet,zato dostikrat potegnejo na cesto takrat ko je avto že vzporedno z trolo....TO SE PA NE SME!!!!! In ne bi klanfat o nestrpnosti in odnosih,ker se mal več vozim po ljubljani kot vsi vi nabijači in svetniki!!! Nestrpni so avtomobilisti in trolarji posledično ker jih sprovocirajo bedaki ki ne upoštevajo prometnih predpisov .

Kot voznik tovornega vozila vedno spustim trolo pred sabo saj poznam miselnost ljubljančanov,tud ubit se sam ne spustit nobenega pred sabo,čista kap.

Sem pa že prej napisal ,da vidim dosti bedakov za volanom trole,ki bi jih morali takoj odstranit iz prometa,sem navedel primer ki ga ve tudi ta forumaš ki sodeluje na tem forumu ,saj sem ga takoj obvestil o dogodku!

Objavljeno

Spet eni brihtni k so v Lj vsako 1 nedeljo v mescu. :grim

Bravo ,točn tok in to vedno eni te isti svetniki brezmadežni!!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tudi večkrat žmigovcov ne dajo.... pa nism 1x na let v ljublani....v Kranju je enak problem....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ma bus v Lj bi mogu sam ob dezevnih dnevih vozt....k je sonce, bi vse na bicikelj nagnal....na kolo za zdravo telo. :evilgrin: Itak je predrag.

Objavljeno

Jst raje kot v Ljubljano grem do Vikija.  :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Gre za to, da opažam, da čim zavijejo na postajo, nekateri od njih že dajo levi smernik. Potem čakaš in res ne veš kdaj dejansko jo bo potegnil nazaj na cesto. Spet drugi smernik dajo takrat, ko že speljejo, pa se spet na nos postavljaš. Nič boljši niso kot povprečni slovenceljski šofer piksn. Pa bi od profesionalcev, ki vozijo ljudi pričakoval višji nivo. Po drugi strani pa jalovo upanje, saj je celoten promet pri nas kar se tiče prednosti eno navadno izsiljevanje in vrivanje. Ahtat je treba, ni kej. Mediji so pa itak samo še za posrat!

 

Točno to sem hotel komentirat. Vedno spustim trolo, če pravočasno da žmigavec da lahko varno ustavim. Mnogi šoferji v zahvalo potem prižgejo vse štiri žmigavce in zadovoljna sva oba.

Je pa res, da so včasih bili tudi šoferji šolani in ne samo z izpitom za avtobus in so bili mnogo bolj profesionalni, danes pa je bolj odvisno od karakterja voznika, kar pa seveda velja tudi za ostale udeležence v prometu.

O taksistih pa se ne splača zgubljati besed o njihovem načinu vožnje, katastrofa.

Mediji ? Za ukinit.

Objavljeno

jaz pa vedno spustim (by the book) bus. včasih mu dam kar nekaj metrov fore... in potem čakam da dobim zahvala s štirimi žmigavci. se še dogaja... 

več se vozte z busi in manj... z motorji...  :closedeyes:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ali še vedno po zakonu velja prednost za speljevanje avtobusov s postaj?

Včasih so imeli na tistih nalepkah naveden tudi člen ki zapoveduje to prednost, zdaj št. čena ni več.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi večkrat žmigovcov ne dajo.... pa nism 1x na let v ljublani....v Kranju je enak problem....

 

U Lublan delajo Kranjčani največ problemov na cest  :whistle:

 

Glede busfarerjev pa nebi zgubljal besed. Eni vozjo folk kot, da majo poln keson živine, drugi so pa Fitipaldiji. In eden slednjih je nagazil skuterista. Vozniki so pa večinoma sam čapci.

Popravljeno . Popravil Whiskey
Objavljeno

Ljubljana in njen Viator, Mestni promet in sedaj LPP

 

Velikokrat opevana in osovražena mestna služba. Kot rojen Ljubljančan in njihov sosed kar dobro poznam ustroj te službe. Vozniki so različni, kot vsi ugotavljate. Ko se zjutraj začnejo zbirati ob 4 uri večina še spimo (ker k sreči ne ogrevajo motorjev), začne se vožnja na začetne postaje. Voznikom ni lahko, kdo vse se ne vozi z njimi. Promet po Ljubljani je unikat, vidiš vse od sanjačov (in predvsem sanjačic) do Fitipaldijev in Markezov. Najhuje je, da največ problemov delajo dnevni migranti, ki se želijo pripeljati do vrat službe v najkrajšem možnem času.

 

Prednost avtobusov na ljubljanskih cestah; je razumljivo, bodimo realni, oni vozijo potnike, v avtomobilih pa se vozijo posamezniki, ki zaradi "objektivnih" razlogov ne uporabljajo usluge LPP-ja. (Se opravičujem tistim, ki morajo službeno se voziti po Ljubljani)

Sam v Ljubljano z avtom ne rinem več, se ne splača. Avtobus je po Celovški hitrejši, še raje pa grem peš.

 

Glede nesreče, noben voznik avtobusa ne zavija z veliko hitrostjo, glede na vidlivost avtobusa je po mojem del krivde tudi na skuteristu.

Če je res zaviral in zdrsnil je za najhijši izid kriva velika smola ali prevelika hitrost. Če pri 60 km/h zaviraš do padca in padeš pri 40 km/h  pri tej hitrosti ne drsiš več kot 5 metrov.

Sprobano!!! 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!