Ciko86 Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Alora on je ze na uvozu na hitro cesto hotel prehitet kolegico,pa ni ratalao ker je bilo preozko,pred njo je vozila njena mama.Ko so prisli na hitro cesto,je mama prehitevala kombi,kolegica je hotela it za njo,ampak je opazila da jo motorist ze prehiteva,mama ni uspela niti prehitet kombi in je ze motorist na 1x padel(ni bil tako blizu da bibila moznost naleta)lahko da je pogledal kam drugam in pol ko je videl odspredaj avto je slabo ocenil se vstrasil in premocno prijel na zavore,on je padel pod ograjo,motor je pa drsal pred avtom od kolegice lih toliko da se je uspela vstavit...
KARMEN1 Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Bojim se, da niti mama ni videla, da je motorist že na prehitevalnem pasu. Žal se to velikokrat zgodi.
jskrablin Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Vsi tri na prehitevalnem pasu? Zelo me moti, da nekateri še vedno ne vedo, za kaj se ga uporablja. Ničkolikokrat sem se morala vrniti na desni pas, da sem lahko šla mimo kakega bumbarja, ki je mislil, da se prehitevalni uporablja za panoramsko vožnjo. Ne tega delat. Ker te bo enkrat en tak bumbar preprosto snel s ceste. Če ima prehitevalni pas za panoramsko vožnjo ti garantiram, da ne gleda niti desnega ogledala, še manj pa preveri mrtvi kot, ko se enkrat odloči zamenjati vozni pas. Jaz pri takih vedno domevam, da me ne vidijo, vsaj dokler se ne umaknejo na vozni pas.
exclan Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 (popravljeno) Exclan.... žlahta aka otroci oz bliznji ki motorista doma cakajo da pride ziu nazaj Ker ga majo radi.. zato pravim a se nc ne zamislijo k grejo napolno v vsak ovinek ki je nepregleden .... Glede hoje... pravim da bi pricakoval mulca ki nima nc pameti tko vozit...pol pa vidis ko sestopi z motorja 'starcek' za katerga ponavad misles da je pocasen in premisljen v dejanjih.. ki ga tkole zge... hoja je bla kle drugega pomena.... kapiš tko da ne razlagat da starejsi loh bolje hodijo k mam staro mamo 90 let k gre bols kt moja mt skor... k to sploh ni point da bi mel kaj cez starejse ljudi ... sm ce si drgac razumu pa tvoj problem nič negativnega nisem mislil niti negativno razumu . Veliko 50+ ljudi meni,da obvladajo vse ravno zaradi njihovih dolgoletnih izkušenj in si zaradi tega preveč dovolijo potem jih pa vnese. ni glih tako ! celo življenje se učimo in pridobivamo izkušnje do teme. Popravljeno Avgust 15, 2015. Popravil exclan thumper 1
exclan Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 (popravljeno) To je dolžina vidne sledi blokiranja zadnjega kolesa. Zato pa sem napisal, ker s prednjim kolesom bi bolj težko naredil takšno črto. Kot sem videl po fotografijah, so slikali zadnjo pnevmatiko, na kateri je videti sled obrabe zaradi drsenja. Če motor ni imel sistema abs, potem je ta sled zaradi paničnega pritiskanja na pedal zadnje zavore. glej jaz sem slišal da je dvakrat zacvililo in motor ki drsi brez voznika to je kar sem videl ko sem bil na črpalki ko pa sem zapeljal na cesto sem še videl voznika . Glede da je zacvililo dvakrat in je bil razmak med tem sem predvidel da je zaviral z prvo ker po drugem se je slišalo drsenje motorja. Popravljeno Avgust 15, 2015. Popravil exclan
exclan Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 (popravljeno) Nisem bil na kraju, ampak pišem na podlagi prebranega in videnega na fotografijah. Poleg tega sploh ne vem ali je bila kakšna priča, katera bi lahko opisala sam potek prometne nesreče. Popravljeno Avgust 15, 2015. Popravil exclan
Ciko86 Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Bojim se, da niti mama ni videla, da je motorist že na prehitevalnem pasu. Žal se to velikokrat zgodi. mama je bila 100 m naprej preden je sploh kolegica prisla na hitro cesto,motorist pa za njo.. Nesreca nikoli ne pociva zal. KARMEN1 1
KARMEN1 Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Ne tega delat. Ker te bo enkrat en tak bumbar preprosto snel s ceste. Če ima prehitevalni pas za panoramsko vožnjo ti garantiram, da ne gleda niti desnega ogledala, še manj pa preveri mrtvi kot, ko se enkrat odloči zamenjati vozni pas. Jaz pri takih vedno domevam, da me ne vidijo, vsaj dokler se ne umaknejo na vozni pas. To delam z avtom, z motorjem nikoli.
Borutt Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Js poznam dve ki so bile v tistem momentu,,ena odspredaj druga zadaj za njim.. Sem danes zvedel od navzočih na kraju prometne nesreče, da so bile priče in, kaj so povedale. Sploh ne vem ali je pametno karkoli razglabljati oziroma pametovati, zakaj se je to zgodilo. Verjetno je šlo za skupek nekih dejavnikov (sposobnost obvladovanja motorja, reakcija oziroma zaviranje, gledanje v oviro, ...) z veliko smole (drsenje ob varnostni ograji oziroma ob stebričkih). Če bi se prevrnil na drugo stran ali, če bi bila varnostna ograja do tal, bi sedaj olupljen preklinjal policijo in njihov plačilni nalog. Preveč prometnih nesreč se zgodi iz neumnosti. Pred par dnevi je umrl mlad fant v avtomobilu (sopotnik hudo poškodovan), ker je bil "pameten" in ni hotel počakati na prevoz oziroma se ni hotel peljati za drugim avtom, ampak ga je prehitel in takoj nato podaljšal izven vozišča. To bi se dalo preprečiti, če bi bil fantiček malo bolj pameten. Pa še nekaj; alkohol da pogum. In odpihne pamet. bajkr88, Ciko86, Pips in 5 others 8
Popularna objava Borutt Objavljeno Avgust 15, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 (popravljeno) So že bili primeri iskanja krivde na strani upravljavca ceste. Na šmarski cesti je v ovinku položen gladek beton. Šlo naj bi za neko testno površino. Še jaz sem ugotovil, da je to brca v temo. In se vsake toliko tam zgodi kakšna prometna nesreča. Predvsem v dežju je tornost vozišča enaka ledeni površini. Bi morali videti paniko po pisarnah uprave, ko sem sporočil, da bom ugotavljal krivdo v zvezi nepravilne površine, ko se je zgodila prometna nesreča. Pa sem ugotovil, da ne bo nič z obdolževanjem upravljavca ceste, ker je zakon na "pravih" delih luknjast. Popravljeno Avgust 15, 2015. Popravil Borutt Ciko86, Gasperr, exclan in 7 others 10
KARMEN1 Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 Tam sem jaz naredila giro americano s samurajem. Kar naenkrat sem bila z avtom obrnjena v nasprotno smer. Od takrat z motorjem grem na levi pas tudi, ko je suha cesta.
Gost Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Pa sem ugotovil, da ne bo nič z obdolževanjem upravljavca ceste, ker je zakon na "pravih" delih luknjast.Pa zakon ni luknjast samo pri cestah. Luknjast je marsikje, npr. pri menedžerskih prevzemih, pa nešteto drugih primerov.... Če lukenj ni se pa za izbrance zakoni ne izvajajo, ali pa čudežno zastarajo. Je Slovenija premajhna za samo regulacijo, samo nadzor... So že bili primeri iskanja krivde na strani upravljavca ceste.Upravljalec ceste, policija, arhitekti cest, načrtovalci raznih akcij, dovolj prepoznaven posameznik..., dejstvo je da se ne zgodi nič. Dejstvo je da so v Sloveniji ceste v obupnem stanju. Da imamo primere obupnega načrtovanja in tudi danes nastane še vedno kakšno skrapucalo od ceste, ki morda oblikovalcu izgleda lepo na papirju, v realnosti je pa varnostna katastrofa. Marsikje so ceste napačno tehnično urejene. Pa se nihče ne zgane. Cesta bi morala biti vedno oblikovana tako, da najbolj verjetna voznikova reakcija pomeni pravo dejanje. Kot Applove naprave, kjer je Steve Jobs že pred 20 leti ugotovil da je najbolj pomembna uporabniška izkušnja, in so izpilili vmesnik da uporabnik intuitivno krmili napravo brez da bi rabil razmišljat kaj rabi narediti da se bo nekaj zgodilo. Pri cestah bi moralo biti enako. Če zmrzneš, ali nimaš časa razmišljat mora biti naraven gib v smeri rešitve... Ljudje pa (tudi) zaradi takih tehničnih napak po nepotrebnem umirajo.
StaraFeltna Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Vse lepo in prav le ne mešat Jabolka s cesto (apple je lih toliko poln biserov...) Za razliko od naših cest pa Apple vsaj popravi največje napake (menda) naši pa šele ko umre preveč ljudi oz. postane za državo veliko breme. Efendi 1
Popularna objava Borutt Objavljeno Avgust 16, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Sistem je naravnan na zmanjševanje stroškov, pa naj stane, kar hoče. Ampak, varnost stane. Ker pa je prvi stavek bolj pomemben za naše vodstvo, se pač dela tako, da je čim manj stroškov in čim več ukrepov. Dokaz je ponovni poostren nadzor nad vozniki enoslednih vozil. Tukaj se sploh ne gre za "ustvarjanje" varnega okolja z varnimi vozniki, ampak za neko prisilno kontrolo nad vsemi. Bolj je pomembna statistika, kjer bo razvidno, koliko voznikov enoslednih vozil je bilo kontroliranih, koliko je bilo ugotovljenih kršitev, koliko ... Kot vedno, se spet ukvarjamo s posledicami, same vzroke pa zanemarjamo. In to samo zaradi tega, ker je tako najbolj enostavno in najbolj poceni. Zato pa sem napisal misel "Nasveti za motoriste", katera nekaterim ni bila všeč. Nič bati Snecer, bom še kakšno napisal za stare mačke. Vodstvo, takšno in drugačno ter na takšnem ali drugačnem stolčku, je v prvi vrsti samo sebi namen. Skrbno se trudi, da ne prihaja do pretresov ali sprememb, saj jih ne zanimajo nove stvari v zvezi izboljšanja prometne varnosti. Zato pa na TV vedno gledate ene in iste frise z enimi in istimi frazami; "bomo povečali nadzor, bomo ukrepali, bomo ...". Nakladanje in metanje peska v oči. Seveda je policija en tak "siten" organ, kateri je "zadolžen" za pisanje kazni. Ampak prva naloga policije je varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi, potem so šele ostale naloge, kot so pisanje kazni. Večkrat slišimo, da bo policija preprečevala takšne in drugačne prekrške ali nezaželena ravnanja v javnem cestnem prometu. Mislite, da bodo šefi zadovoljni, če se ne bo zgodil noben prekršek, če ne bo napisana nobena kazen ? Šefa vedno zanima samo rezultat oziroma število izdanih kazni. Samo s tem smo nekaj naredili, nas potem hvalijo. Pri vsej tej stvari je pa zanimivo, da takoj najdejo čas za nadzor nad nami in našim delom, hkrati pa jih ne zanima nič drugega, kar bi lahko pripomoglo k izboljšanju prometne varnosti. Pravzaprav je že kar smešno, da se na načrtu poostrenega nadzora ali neke akcije pojavi ime tega ali onega inšpektorja, kateri je vodja nadzora ali akcije in naj bi hkrati nudil strokovno pomoč. Do sedaj nisem še niti enkrat videl, da bi kdorkoli lahko nudil strokovno pomoč policistom na terenu, saj ti inšpektorji živijo v nekem svojem svetu in pravzaprav bolj malo ali pa sploh nič ne vedo o delu na terenu. To je realnost o izboljšanju prometne varnosti. Boljša prometna varnost zahteva veliko truda in veliko sredstev, saj je potrebno urediti marsikatero stvar. In ta marsikatera stvar zajema tudi samo miselnost vseh nas. Ker pa to pomeni izdatke, se naše vodstvo na vso moč oklepa starih in preizkušenih metod zgoraj opisanih. Seveda to ne more trajati v nedogled, ker nas je vsak dan manj in manj. Samo za primerjavo lahko zapišem, da nas je sedaj približno 3X (trikrat manj) na cesti na območju PU Postojna in PU Koper, hkrati pa so pisarne v popolnosti zasedene. Torej se tudi nadzor ne more vršiti. Ampak, glavno je to, da nek fris na TV ponavlja, da bomo vse rešili in zagotovili popolno prometno varnost. Kaj se bo zgodilo, ko ne bo več mrtvih na cestah, ko ne bo več prekrškov, ko ne bo več odstopanj od zapovedanih norm, ko ne bo več ... ? Ne se bati, do tega ne bo prišlo. I30, Mavti, skalar36 in 17 others 20
Snečer Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Ne za stare mačke, ampak ne razumeš fenomena. Ko sedeš v avto, se pelješ na izlet, lahko so lepe ceste, a ne boš driftal z avtom. Poleg tudi ne bo šlo pol gostilne s svojimi avtomobili... Pri motoristih pa druga zgodba. Gre se vozit zaradi divjanja, kolenčkanja. Poleg pa obvezno ekipa objestnežev, da se malo natjeca. Skratka motorizem=v osnovi namen divjanje in ne normalna vožnja Pips 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Ne za stare mačke, ampak ne razumeš fenomena. Ko sedeš v avto, se pelješ na izlet, lahko so lepe ceste, a ne boš driftal z avtom. Poleg tudi ne bo šlo pol gostilne s svojimi avtomobili... Pri motoristih pa druga zgodba. Gre se vozit zaradi divjanja, kolenčkanja. Poleg pa obvezno ekipa objestnežev, da se malo natjeca. Skratka motorizem=v osnovi namen divjanje in ne normalna vožnja O lejga jasnovidca spet,glih ti veš kdo se zaradi česa vozi,Borutt je lepo napisal da pisarniški molji nimajo realne slike iz terena,prav tako ti nimaš dosti z motorizmom razen moraliziranja,obtoževanja in pa žaljenja.... Gasperr, DAMI34, pik1 in 6 others 9
Snečer Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Zdaj se je pa našel moto idol, ki je zaradi svojega motoriziranja=divjanja izrabil celoten sistem. Zdaj vsaj vemo, da sistem deluje. Po vožnji, čredi in motorju se vidi, zakaj se kdo vozi... Pips 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 (popravljeno) Ja Snecer,moja nesreča je plod divjanja in to nisem nikoli zanikal celo objavil sem na javnem spletu. Kar se tiče sistema,v njega vplačujem že polnih 21let in red je da dobim tudi kaj nazaj. Zanimivo da to najbolj boli tiste ki imajo sp-je in utajajo ter skrivajo svoj zaslužek in pa tiste smrkle ki imajo 2 meseca delovne dobe ali nič. Nesreča nikoli ne počiva in več si na cesti več je možnosti da jo doživiš. Ti z svojimi kvalitetnimi 2kkm na let imaš 10x manjše možnosti kot tisti z(po tvoje) nekvalitetnimi,patetičniMi 20kkm+,ni neka huda matematika a ne matematičar ali raje analitik. Ti sam pazi da te ne začnejo bolet oči od buljenja v komp:-D to je največ kar se ti lahko zgodi. Skratka ni vsaka nesreča plod divjanja in objestnosti,pa pojdi se rajši malo peljat in ovirat promet in ko prideš domov ne pozabi očistit mušic iz hrbta in sneti svetniški obroč. Popravljeno Avgust 16, 2015. Popravil Kmet2 builder, DAMI34, pik1 in 5 others 8
Fritz Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Brez potrebe zahajate v ekstreme. Niso vsi uporabniki enoslednih vozil bedaki in divjaki in za vse nesreče uporabnikov enoslednih vozil niso krivi drugi ampak smo za to pogosto krivi sami. Ostaja pa dejstvo kar je zapisal Borutt in velja za vse dele državne uprave, ne samo za policijo. Zaradi političnega in VIP kadrovanja-klientelizma je večji del vodilnih nesposoben ali nejevoljen narediti kakšno spremembo, čeprav so te krvavo potrebne. Zadeva je zaradi popolne odsotnosti meritokracije in dejanske odgovornosti posameznikov napredovala tako daleč, da določeni elementi države sploh ne opravljajo funkcije, zaradi katere obstajajo. Pips, bajkr88, I30 in 5 others 8
BRANE Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 (popravljeno) Snečer je kr prou zapisal. Popravljeno Avgust 16, 2015. Popravil BRANE Pips 1
tomash Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Sem že enkrat napisal. Za dobrega šoferja, niso potrebni zakoni in pravila. Obratno pa velja. In. Dokler bo tako, ne bo nič drugače. Polnjenje proračuna je na žalost na plečih vseh. Praznjenje pa samo na nekaterih. Kmet2, gsxf750, jany in 1 other 4
Snečer Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Dajmo se vrnit k temihttp://www.24ur.com/novice/crna-kronika/video-kako-poteka-nadzor-nad-motoristi.html
biker77 Objavljeno Avgust 16, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Tut če je tole "nabijanje" boste spoštljivi en do druzga.. Pa brez nepotrebne politike..mamo druge teme za to.. Za vse medsebojne debate pa mate klepetalnico in ZS.
Popularna objava Cartman Objavljeno Avgust 16, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 16, 2015 Ne za stare mačke, ampak ne razumeš fenomena. Ko sedeš v avto, se pelješ na izlet, lahko so lepe ceste, a ne boš driftal z avtom. Poleg tudi ne bo šlo pol gostilne s svojimi avtomobili... Pri motoristih pa druga zgodba. Gre se vozit zaradi divjanja, kolenčkanja. Poleg pa obvezno ekipa objestnežev, da se malo natjeca. Skratka motorizem=v osnovi namen divjanje in ne normalna vožnja Ne vem kako je v vasih krajih, za ceste kjer se pogosteje vozim lahko zatrdim, da je projektilov objestnezev in tepcev z zeljo po smrti dokaj malo. Napram obdobju 2005-08 bi trdil da so nori moto izpadi skoraj pozabljeni. V ridah "nastopa" manj kot tretjina folka kot v "najbolsih casih". Problem je, da si folk zelo zapomni enega (ali ekipico) bebavca, ki skoz naselja pele s pregorjenim auspuhom. 30 kosov ki samo zamrmrajo mimo nihce nit ne opazi. Enako je na prehodih. Tistih ki ustavijo je prec3j, opazi jih nihce, ko pa en genialac prehiti pred prehodom ustavljen kombi ga vidijo in opazijo vsi.... Tako bom reku, ce grem na kosilo na senozesko raven v urci ali dveh pade mimo par bebcev. 10 let nazaj se tam nisi mogu pogovarjat, ker je blo hrupa ko na grobniku. No, whatever, men se zdi stanje precej bol clovesko kot je blo v bliznji preteklosti. Kmet2, ukica, hajoktejn in 11 others 14
Fazer03 Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/foto-bmw-zaprl-pot-ukradenemu-motorju-nato-je-zagorelo Lahko da je že zabeleženo in obdelano na forumu .... če pa ne je pa sedaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se