Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

Ne učiš, naučiš pa se najpomembnejših zadev in sicer ali si sploh za na cesto = desno zapestje.

In kaj ti narediš, ko zaradi utrujenosti in nizkega sonca narobe oceniš ovinek in not zapelješ prehitro? Al ne delaš napak (v prostem času pa hodiš po vodi)? Ni vse vedno povezano z objestnostjo in divjanjem. Je pa res, da hitreje ko greš, manj je časa in prostora za popravljanje napak.

Objavljeno
pred 6 minutami, jskrablin pravi:

In kaj ti narediš, ko zaradi utrujenosti in nizkega sonca narobe oceniš ovinek in not zapelješ prehitro? Al ne delaš napak (v prostem času pa hodiš po vodi)? Ni vse vedno povezano z objestnostjo in divjanjem. Je pa res, da hitreje ko greš, manj je časa in prostora za popravljanje napak.

Fora je že v tem, da se zavedaš tega, da boš utrujen in da boš na trasi vozil tudi v sonce. Da te sploh ne preseneti in si pripravljen (s kavo in vizirjem) ali spremeniš smer, razen če si primoran peljati tam.

Ker pa vsega ne moreš predvideti ali kaj narobe oceniš, pa se delajo tudi napake. Objestnost pa je nekaj drugega, napaka v glavi.

Objavljeno

lahko kdo z Google Maps označi na katerem ovinku se je zgodila včerajšnja nesreča? hvala

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

Fora je že v tem, da se zavedaš tega, da boš utrujen in da boš na trasi vozil tudi v sonce. Da te sploh ne preseneti in si pripravljen (s kavo in vizirjem) ali spremeniš smer, razen če si primoran peljati tam.

Yup, to je velik del preprečevanja problema, se strinjam. Sam ajd, nimaš izbire gledi ceste/smeri in situacija je, kaka je - utrujen in hinavsko nizko sonce direkt nad cesto. Greš prehitro v ovinek. Ali pa da se eliminira tudi to - zaradi sonca ne vidiš, da se dolg in na začetku lep ovinek proti izteku zapira. In na lepem te začne po malem vlečt proti sredinski črti. Kaj narediš?

Objavljeno
12 minutes ago, blazzarss said:

lahko kdo z Google Maps označi na katerem ovinku se je zgodila včerajšnja nesreča? hvala

Tukaj

Objavljeno
pred 15 minutami, Snecer pravi:

Zavreš, sodobna elektronika omogoča delovanje ABSa v ovinku.

Prednja, zadnja, obe? Če ni ABS-a?

pred 7 minutami, dreja_123 pravi:

Zanima, kako hitro moraš it, da ob takem trku umreš ?

Direkten trk z trdim objektom te ubije precej hitro. Če greš z glavo naprej, še hitreje. Verjetno je bilo nekaj takega tule - ni zbremzal do robnika, motor je pribil not, voznik pa z motorja direkt v zid.

Objavljeno
pred 22 minutami, Snecer pravi:

Zavreš, sodobna elektronika omogoča delovanje ABSa v ovinku.

pomaga ... ampak tudi elektronika ni vsemogočna ... ker je pomagalo, dopušča napakice, napak pa ne ... 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, jskrablin pravi:

Prednja, zadnja, obe? Če ni ABS-a?

obe prtisneš ... če ni ABS pa mal popuščat bremzo ... to je treba natrenirat, in to na poligonu...

pomoje je gledal v robnik in ke je šu ... hitrost pa verjetno ni bila visoka ... 

:ninja: 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 33 minutami, jskrablin pravi:

In kaj ti narediš, ko zaradi utrujenosti in nizkega sonca narobe oceniš ovinek in not zapelješ prehitro? Al ne delaš napak (v prostem času pa hodiš po vodi)? Ni vse vedno povezano z objestnostjo in divjanjem. Je pa res, da hitreje ko greš, manj je časa in prostora za popravljanje napak.

Stopim po zadnji zavori(občutek) gas držim le toliko da je veriga še zmerom napeta če me razumeš in rešim situacijo, do zdaj vedno.....če se pa ustrašiš pa po prvi itd so pa maline .....pa še tehnika s sklopko itd.....samo če si res res prehiter ti ne pomaga tud tehnika in elektronika samo še sreča ,ki pa je prisotna povsod !

 

pred 6 minutami, Snecer pravi:

Zavreš, sodobna elektronika omogoča delovanje ABSa v ovinku.

To sodobno elektroniko imamo samo izbrani ........Kawa pride čez kakšnih 6-10 let na te tehnične bonbončke ....sam vi itak tega ne potrebujete ker imate zelo poštimano povezavo zapestje -podstrešje :)

pred 14 minutami, jskrablin pravi:

Prednja, zadnja, obe? Če ni ABS-a?

Direkten trk z trdim objektom te ubije precej hitro. Če greš z glavo naprej, še hitreje. Verjetno je bilo nekaj takega tule - ni zbremzal do robnika, motor je pribil not, voznik pa z motorja direkt v zid.

Nekje sem zasledil da telo zdrži direkten trk tam do 60-70kmh  naprej pa pokajo notranji organi ob trku kot vrečka napolnjena z vodo .

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Stopim po zadnji zavori(občutek) gas držim le toliko da je veriga še zmerom napeta če me razumeš in rešim situacijo, do zdaj vedno.....če se pa ustrašiš pa po prvi itd so pa maline .....pa še tehnika s sklopko itd.....samo če si res res prehiter ti ne pomaga tud tehnika in elektronika samo še sreča ,ki pa je prisotna povsod !

Ditto. Mene so tega naučili na Vranskem. Načeloma se niti gasa ne popušča (da ne spremeniš težišča), samo z zadnjo bremzo nežno poradiraš hitrost. Če seveda nisi komplet prehiter... pol pa je pač svašta.

Objavljeno
pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Ditto. Mene so tega naučili na Vranskem. Načeloma se niti gasa ne popušča (da ne spremeniš težišča), samo z zadnjo bremzo nežno poradiraš hitrost. Če seveda nisi komplet prehiter... pol pa je pač svašta.

Jaz sem se naučil sam :) največkrat pa je učenje pri meni zelo boleč proces ....:P sam ko znaš, znaš veliko bolje  ,kot tisti ki je vsak mesec na tečaju varne vožnje, mamo forumaša, ki obišče skoraj vse tečaje in ko posneme svojo vožnjo si pri sebi mislim "marsikaj" :D

Objavljeno

Če se vmešam v debato:

...kaj je lahko usodno?

Ovira....neka hitrost...in nato 1000 dejavnikov. Lahko padeš s pručke, pa se ubiješ.... enkrat drugič pa nekdo preživi padec iz 7. nadstropja.

Snecer: Z vsem spoštovanjem, ampak bi te samo vprašal, v katero skupino motoristov spadaš? (sej veš, kaj sem mislil) .... in ne misliti, da imam kake zle misli, samo vprašam.  :D ... ne želim nikomur pod nobenim pogojem, niti da prileti kamenček v motor in okruši lak, kaj šele, da se prevrne, ali celo padeš z njim med vožnjo...

 

 

Objavljeno

Nisem lih nek čudež od voznika, ponavadi vozim zelo v mejah lastnih sposobnosti. Motor pa itak vedno zmore več kot jaz. Se mi pa zdi smiselno vsake tolko malo potrenirat v nadzorovanem okolju pa se česa novega naučiti. Ko sem bil na tečaju varne vožnje pa je začel razlagati o 'zadnji zavori v ovinku' sem malo debelo gledal. Pol pa greš, pa probaš in ugotoviš, da ni nič strašnega. Moti me pa mantra o 'neuporabnih tečajih'. Rossija iz mene noben tečaj ne bo naredil. Pomaga pa in to precej.

Objavljeno

Ne štejem se med motoriste sploh.

Mi je zgolj kot prevozno sredstvo na izletih.

p.s. Enkrat se mi je na mokri travi položil na mestu, kjer se sploh ne bi smel voziti oz. parkirati (brez sledu). So pa že bile tudi sicer situacije, ko bi me lahko snelo.

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Nisem lih nek čudež od voznika, ponavadi vozim zelo v mejah lastnih sposobnosti. Motor pa itak vedno zmore več kot jaz. Se mi pa zdi smiselno vsake tolko malo potrenirat v nadzorovanem okolju pa se česa novega naučiti. Ko sem bil na tečaju varne vožnje pa je začel razlagati o 'zadnji zavori v ovinku' sem malo debelo gledal. Pol pa greš, pa probaš in ugotoviš, da ni nič strašnega. Moti me pa mantra o 'neuporabnih tečajih'. Rossija iz mene noben tečaj ne bo naredil. Pomaga pa in to precej.

brez tečajev zadnjo zavoro "vedno" uporabljam od samega začetka, v bistvu je to povsem naravna reakcija

Objavljeno
57 minutes ago, Snecer said:

Zavreš, sodobna elektronika omogoča delovanje ABSa v ovinku.

Ampak zelo malo motorjev ima taksno elektroniko. Cornering ABS ni isto, kot ABS in navadni ABS ne prepreci zdrsa pri zaviranju v ovinku.

Objavljeno

Osebno obe zavori, precej bolj pa sprednjo kot zadnjo.

Ko mi je manjkalo izkušenj, sem imel 2 podobni situaciji. Položit nism upal bremzat pa tud ne. Na koncu sem se izvlekel z polaganjem ker sem še vedno presodil da je boljš kot če bremzam. Podoben ovinek (zunaj naselja), 80 km/h, prevoženih pa 10.000 km...

Zadnje zavore se izogibam, je pa res da moj trenutni motor precej bremza sam ko spustim gas. Pri 80.000 še original ploščice na obeh kolesih.

pred 4 minutami, jokl66 pravi:

Ampak zelo malo motorjev ima taksno elektroniko. Cornering ABS ni isto, kot ABS in navadni ABS ne prepreci zdrsa pri zaviranju v ovinku.

Nerad sem pameten, samo če bi motor nagnil bi zvozil brez zaviranja. Res je da ne vemo koliko je peljal, samo pri npr. 60 tist ovinek spelješ BP.

Objavljeno

Na ravnem 60-40% - sprednja-zadnja - če je res hudo pa obe skoraj enako, v ovinku pa zadnjo zelo rahlo dodajam in popuščam, sprednje še nikoli nisem niti taknila.

Drugače pa vedno uporabljam več zadnjo kot prvo in to vedno rahlo, s popuščanjem.

Prvo bi lahko kar izklopila, zame je le izhod v sili.

Objavljeno
pred 4 minutami, KARMEN1 pravi:

Na ravnem 60-40% - sprednja-zadnja - če je res hudo pa obe skoraj enako, v ovinku pa zadnjo zelo rahlo dodajam in popuščam, sprednje še nikoli nisem niti taknila.

Drugače pa vedno uporabljam več zadnjo kot prvo in to vedno rahlo, s popuščanjem.

Prvo bi lahko kar izklopila, zame je le izhod v sili.

dobra si, da izračunaš tak procent ... :P

več bremzaj na sprednjo, če je pa kriza pa zadnjo pohod, razen za kakšne počasne klance navzdol in za speljevanje v klanec v križišču

premau čebule ješ :jezik: 

Objavljeno (popravljeno)

Sprednja me katapultira samo če jo taknem, tudi na ravnem in pri nizki hitrosti :dry:.

60-40 je bilo mišljeno zelo malo manj zadnje, kot prednje.

Obe skupaj sem pohodila samo enkrat, hkrati pa letela mimo med stoječo kolono in nasproti vozečimi avti (pot rešitve :yea2:). Zelo podobno, kot na poligonu ;).

No, v bistvu sploh zelo malo bremzam in še to pri bolj nizkih hitrostih.

Čebulo jej ti :whistle:

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

..ne verjamem, da te kar tako katapultira, če hočeš bremzat s prednjo zavoro. Bo prej blokirala in zdrsnila guma. Katapultiralo bi te verjetno samo ob namernem "stoppiju" pri odličnem gripu prednje gume.

Močneje, kot hočeš zavirati (na ravnem), manj ti pride v poštev zadnja zavora, ker se praktično vsa sila porazdeli na prednje kolo, zadnje pa je praktično v zraku in ti lahko ob močnem (zares močnem zaviranju s prednjo) zaviranju z lahkoto blokira, če nimaš elektronskih pomagal.

 

.....mmmmm   maus... kje si dobu tolk dobro ćebulo...   :D

 

Objavljeno
pred 2 urami, dreja_123 pravi:

 

Zanima, kako hitro moraš it, da ob takem trku umreš ?

 

prav ne rabiš hitro, celo 40km/h je dovolj če nesrečno priletiš v zid, kandelaber ali kako oviro, pa zlomiš tilnik, hrbet...itd pač, zelo nesrečen slučaj

 

 

Objavljeno
pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

..ne verjamem, da te kar tako katapultira, če hočeš bremzat s prednjo zavoro. Bo prej blokirala in zdrsnila guma. Katapultiralo bi te verjetno samo ob namernem "stoppiju" pri odličnem gripu prednje gume.

Močneje, kot hočeš zavirati (na ravnem), manj ti pride v poštev zadnja zavora, ker se praktično vsa sila porazdeli na prednje kolo, zadnje pa je praktično v zraku in ti lahko ob močnem (zares močnem zaviranju s prednjo) zaviranju z lahkoto blokira, če nimaš elektronskih pomagal.

 

.....mmmmm   maus... kje si dobu tolk dobro ćebulo...   :D

 

Seveda me :dry:!

Zase se brigajta oba, pa s čebulo se bašita skupaj :whistle:.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!