Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno

Tudi skupinske vožnje so zame nevarnejše, kot, če se peljem sam. Ko spremljaš pred in za seboj vozeče je več trenutkov nepozornosti. Včasih so take vožnje, kot vožnje na izpadanje. Najšibkejši člen izpade, če niso vsi enako vešči.

Objavljeno
pred 6 urami, jamar pravi:

Hja, ampak koliko od mladih motoristov si lahko privošči po opravljenem izpitu, kupljenem motorju, kupljeni opremi, še varno vožnjo... Ne pravim da ni možnosti dodatnega izobraževanja. Pravim, da bi ga bilo lahko v avtošoli več v smer: "kako preživeti na cesti".

Sej so večkrat zastonj, Borutt vsako leto organizira tečaje in izobraževanja  ki so brezplačana pa še kakšno malico znajo dobit!

Objavljeno

Od 20 leta se vozim z motorji.Pa nimam izpita A kategorije, brez avto šole.Pa sem se dokopov do že kar lepe starosti.Včasih smo se fantje veliko pogovarjali o vožnji o doživetjih in iskušnjah.In,če si dobro prisluhnil in nasvete uporabil je bila to najbolša šola.Za nas na Gorenskem tudi najcenejša.V vseh teh letih sem imel samo tri nesreče z ne prehudimi poškodbami. Dvakrat ker me je presenetiv pesek in enkrat zaradi lastne nerodnosti.Zelo rad pa bi se udeleživ Borutovega tečaja. Gdaj to organizira?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 10. 5. 2016 at 21:22, SF pravi:

A vidim prazno zadnjo gumo?

Yp, zadnja guma tudi meni izgleda prazna ...

Objavljeno

Kaj te naučijo v avtošoli?

Povprečni inštruktor te nauči upoštevanja CPP, zdresira te, da gledaš predvsem omejitve hitrosti, da si pozoren na table nad krožišči, na talne označbe, da se pravilno uvrstiš v krožišče in pravilno izpelješ iz njega. 

Ne smeš izsiljevati prednosti, prevoziti STOP, pravilno moraš voziti v enosmernih ulicah (iz enosmerne v enosmerno, dvosmerno,...).

In še kaj......

Poligon moraš obvladati, tri napake in nisi opravil izpita........

Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen :doze:.

Objavljeno
pred 4 urami, vandrovec pravi:

Tudi skupinske vožnje so zame nevarnejše, kot, če se peljem sam. Ko spremljaš pred in za seboj vozeče je več trenutkov nepozornosti. Včasih so take vožnje, kot vožnje na izpadanje. Najšibkejši člen izpade, če niso vsi enako vešči.

Odvisno od skupine. Moji sovozniki so motoristi z dolgim stažem in v koloni vozimo zelo disciplinirano in v enakomernem ritmu. Poleg tega imam običajno tudi sopotnico. Če grem na solo vožnjo vozim veliko hitreje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Kaj pa ješ in piješ?

 

vse ... :P  če je zastojn, tut će rt poč ... štekaš :D

pijem pa več ali manj kavo ... sem pa ke še kakšno osvežilno pijačo .. tko da ... dnevno zame ne pride več kot 20 € ... štekaš :D

skromn sm , pa majhen telešček imam ... včasih tut zajtrk dobim, ampak od tebe ga nočm :lol1:

štekaš :jezik: 

Objavljeno

V avtošoli se naučiš glih toliko,da narediš izpit,seveda,če si popolni začetnik na motorju,pravo učenje se začne potem,ko je izpit opravljen in ko si na cesti sam in ni inštruktorja za tabo,ki ti tuli v uho,takrat je res vse napeto kot struna,vendar,z vztrajnostjo in previdnostjo sem uspel se naučit toliko,da se danes po petih letih izpita na motorju počutim zelo dobro,strah je seveda prisoten,tisti,ki pomaga,da se varno vrnem domov;)
Kakorkoli,srečno vsem motoristom in seveda motoristkam,svežim in tistim,pred koncem roka trajanja:P

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Kaj te naučijo v avtošoli?

Povprečni inštruktor te nauči upoštevanja CPP, zdresira te, da gledaš predvsem omejitve hitrosti, da si pozoren na table nad krožišči, na talne označbe, da se pravilno uvrstiš v krožišče in pravilno izpelješ iz njega. 

Ne smeš izsiljevati prednosti, prevoziti STOP, pravilno moraš voziti v enosmernih ulicah (iz enosmerne v enosmerno, dvosmerno,...).

In še kaj......

Poligon moraš obvladati, tri napake in nisi opravil izpita........

Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen :doze:.

Temu bi jaz rekel slaba avtosola in slab instruktor, zal niti ne povprecen. 

Ne zelim spet delat kaksnega epp-ja, sploh pa ned med nami katerega instruktorja sem imel, ker imamo tukaj ze vsi izpite in motorje.. Ampak kljub vsemu, ce slucajno kdo prebere. Avtošola Šmarca - Martin. Dalec od tega da imam kaksno korist od tega pisanja, ampak dobro blago se samo hvali, tisti, ki ga poznate, se boste strinjali. Drugih pac ne poznam, slisim pa samo pozitivne stvari glede Martina tudi od drugih.

Najprej 125, 2leti, nato 35kW, 2leti, nato neomejeno, traja. 

Vsekakor se zavedam, da imam tudi sreco, da sem si financno lahko privoscil tako preskakovanje oz nadgrajevanje. In ravno to se meni zdi problem ko gledam in poslusam pogovore glede izpitov mlajsih bodocih motoristov. Ze razmisljanje, kako cim hitreje in cim ceneje do izpita ter mocnega motorja, je za moje pojme v osnovi zgreseno! Tukaj se pokaze vzgoja, zrelost, druzba, itd.

Zame je dober instruktor, tisti, ki te uci zivljenjsko oz. za voznjo z motorjem, ne pa da naredis izpit. 

In se tocno to, kar se je omenilo zgoraj. Dan danes je motor lahko prakticno ze v vsaki garazi. Jah, zalostna resnica je, da nismo vsi za vse. Samokritika oz. Ego     -->marketing oz. denar? Sicer sem mnenja, da lahko vecina ljudi vozi motor, ce bi le imela vecina tudi dobre ucitelje in bila poslusna ter zdravo samokriticna.

In vsekakor kot pravi maus, mislim, da je to, da poprosis kaksnega dolgoletnega izkusenega motorista za kaksen dan "pomoci", vsekakor lahko dobra "nalozba". Plus kaksen tecaj varne voznje, sploh ce je avtosola v stilu, samo da naredis izpit.. Ampak mislim, da se je tudi v tej smeri ze precej izboljsalo... Upam!

Popravljeno . Popravil gradbenik
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Okoli te nesrece ste ze velik napisal,tko da ni kaj dodat,mislim pa da te v avtosoli pac ne morejo naucit vsega tistega kar rabis na cesti,to ti prinese praksa in malo srece.Ce delas na leto 3 do 4 tk je to tolko kot nic kar se izkusenj tice,Kar se pa avtosol tice je pa verjetno zelo odvisno od instruktorja koliko se mu da potrudit,sam sem delal izpit 10 let nazaj brez izkusenj na vecjem motorju in sem imel smolo da sem naletel na instruktorja ki je bil tudi motorist ki se mu je jebalo kaj pocnem,tako da sem se ulegu na poligonu prvo uro voznje,tako da mislim da najvec steje praksa oziroma cim vec voznje,pospravljena podstreha in malo srece.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, gradbenik pravi:

Najprej 125, 2leti, nato 35kW, 2leti, nato neomejeno, traja. 

 Ze razmisljanje, kako cim hitreje in cim ceneje do izpita ter mocnega motorja, je za moje pojme v osnovi zgreseno! Tukaj se pokaze vzgoja, zrelost, druzba, itd.

 

Točno tako. Pomemben del "motoristične vzgoje" pa je tudi postopnost. In če je uspešno opravljen in pridobljen izpit A kat. nuja, pa je potem najpomembneje znanje, ki se pa pridobi samo s čim več prevoženimi kilometri.

PS: naj vse to modrovanje moderator prestavi v "nabijanje".

Objavljeno
pred 7 minutami, luxsa pravi:

Okoli te nesrece ste ze velik napisal,tko da ni kaj dodat,mislim pa da te v avtosoli pac ne morejo naucit vsega tistega kar rabis na cesti,to ti prinese praksa in malo srece.Ce delas na leto 3 do 4 tk je to tolko kot nic kar se izkusenj tice,Kar se pa avtosol tice je pa verjetno zelo odvisno od instruktorja koliko se mu da potrudit,sam sem delal izpit 10 let nazaj brez izkusenj na vecjem motorju in sem imel smolo da sem naletel na instruktorja ki je bil tudi motorist ki se mu je jebalo kaj pocnem,tako da sem se ulegu na poligonu prvo uro voznje,tako da mislim da najvec steje praksa oziroma cim vec voznje,pospravljena podstreha in malo srece.

30 let x 4000 km = 120.000 km

Počasi se nabere.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, maus pravi:

... Sicer je pa bolje izpasti glup, kot pa it vožnjo na izpadanje ... matr sm pamtn :lol1:

...

Bolje izpasti glup, nego iz kolone.

 

Glede avtošol pa, če bi vsi upoštevali le eno pravilo, ki ti ga povedo v VSAKI avtošoli, bi bilo sigurno za tretjino manj nesreč. Vozi po omejitvah.

Ni samo problem kaj te ne naučijo, problem je tudi to, da vozimo drugače kot so nas učili.

Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

 

Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen :doze:.

Dovolj dober, da si varna na cesti. Ne poznam sicer tvoje zgodbe, vendar poznam nekaj ljudi, ki so po 30 letu opravljali izpit za motor, prvič sedli nanj in dobro in varno vozijo, kar pomeni da se da. Seveda smo nekateri imeli prednost, ko smo se od malih nog preganjali z motorji, pa smo se mogoče zraven kaj tudi naučili, vendar se tudi brez tega da.

Mislim, da gre v dotičnem primeru bolj za nesrečen slučaj, kot pa pravilo. In ja, šola varne vožnje in razni tečaji, poligoni itd, bi morali biti vključeni že v pridobivanje izpita.

 

Objavljeno

No mislim, da smo letenje izključili, vsaj če moped pogledamo. Neznanje, tehnična napaka (prazna guma), predvsem pa nesrečen udarec ob zid.

Objavljeno

Tista guma izgleda kar počena, saj je na tleh.

Objavljeno
pred 13 minutami, KARMEN1 pravi:

Tista guma izgleda kar počena, saj je na tleh.

Počena guma je zmeri problematična ...

Objavljeno
pred 3 urami, KARMEN1 pravi:

Kaj te naučijo v avtošoli?

Povprečni inštruktor te nauči upoštevanja CPP, zdresira te, da gledaš predvsem omejitve hitrosti, da si pozoren na table nad krožišči, na talne označbe, da se pravilno uvrstiš v krožišče in pravilno izpelješ iz njega. 

Ne smeš izsiljevati prednosti, prevoziti STOP, pravilno moraš voziti v enosmernih ulicah (iz enosmerne v enosmerno, dvosmerno,...).

In še kaj......

Poligon moraš obvladati, tri napake in nisi opravil izpita........

Kaj pa učijo dobri inštruktorji, pa ne vem, moj je bil povprečen :doze:.

Dober inštruktor je zlata vreden , samo če zna to svoje znanje solidno zapakirat in predati naprej . 

pred 2 urami, gradbenik pravi:

Temu bi jaz rekel slaba avtosola in slab instruktor, zal niti ne povprecen. 

Ne zelim spet delat kaksnega epp-ja, sploh pa ned med nami katerega instruktorja sem imel, ker imamo tukaj ze vsi izpite in motorje.. Ampak kljub vsemu, ce slucajno kdo prebere. Avtošola Šmarca - Martin. Dalec od tega da imam kaksno korist od tega pisanja, ampak dobro blago se samo hvali, tisti, ki ga poznate, se boste strinjali. Drugih pac ne poznam, slisim pa samo pozitivne stvari glede Martina tudi od drugih.

Najprej 125, 2leti, nato 35kW, 2leti, nato neomejeno, traja. 

Vsekakor se zavedam, da imam tudi sreco, da sem si financno lahko privoscil tako preskakovanje oz nadgrajevanje. In ravno to se meni zdi problem ko gledam in poslusam pogovore glede izpitov mlajsih bodocih motoristov. Ze razmisljanje, kako cim hitreje in cim ceneje do izpita ter mocnega motorja, je za moje pojme v osnovi zgreseno! Tukaj se pokaze vzgoja, zrelost, druzba, itd.

Zame je dober instruktor, tisti, ki te uci zivljenjsko oz. za voznjo z motorjem, ne pa da naredis izpit. 

In se tocno to, kar se je omenilo zgoraj. Dan danes je motor lahko prakticno ze v vsaki garazi. Jah, zalostna resnica je, da nismo vsi za vse. Samokritika oz. Ego     -->marketing oz. denar? Sicer sem mnenja, da lahko vecina ljudi vozi motor, ce bi le imela vecina tudi dobre ucitelje in bila poslusna ter zdravo samokriticna.

In vsekakor kot pravi maus, mislim, da je to, da poprosis kaksnega dolgoletnega izkusenega motorista za kaksen dan "pomoci", vsekakor lahko dobra "nalozba". Plus kaksen tecaj varne voznje, sploh ce je avtosola v stilu, samo da naredis izpit.. Ampak mislim, da se je tudi v tej smeri ze precej izboljsalo... Upam!

Žugelj??

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!