Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Problem je tudi dinamika vožnje, ko spelješ na prednostno cesto in ali daš gas in greš, ali pa se j....š v drugi ali tretji in po polžje še sam ne veš, če boš speljal ali ne. Takrat si že zunaj, in tudi 90 na uro, kolikor je tam omejitev, je za motorista preveč.

Tak primer je nazadnje bila voznica na Črnem kalu. Speljala je, pa zavrla, pa zopet speljala, po polžje. Ko je prišla na svoj pas, ni potegnila, ampak tako še nekaj časa nadaljevala. V avtu pa dva otroka zadaj.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

se ne strinjam, pri 100m vidljivosti, 100km/h ne sme biti problem. To je normalna hitrost, kjer je omejitev 90km/h.

kako se gre v primeru slabe vidljivosti na cesto, ni dovolj pogledati, tut 100x ni dovolj. Potrebno je lesti po malem, dokler se ne prepričaš da je fraj. Velikokrat se mi je zgodilo, da je nekdo, ki je tako šel na cesto, ko me je zagledal (žal res slabi pogoji za videti) nabil zavoro in se ustavil dober meter ali 2 na vozišču, ter mi dal možnost, da sem se mu izognil Celo tak primer sem imel pri 50km/h, vidljivost pa manj kot 20m. Sigurno bi v njega trčil, če on ne bi na mestu zablokiral. To so žal situacije, ki se jih da rešit, če oba udeleženca pravilno reagirata.

To je optimalna rešitev, se strinjam. Ampak, ko se odločiš za speljevanje, je težko v zelo kratkem času spremeniti primarno odločitev - vsaj starejšim ali manj veščim. Ti bodo želeli zadevo izpeljati do konca in gasa preko ceste.

Kakorkoli previdno na cesti z veliko mero sreče.

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, DAMI34 said:

se ne strinjam, pri 100m vidljivosti, 100km/h ne sme biti problem. To je normalna hitrost, kjer je omejitev 90km/h.

Fizika ni stvar strinjanja in ne strinjanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ftp pravi:

Fizika ni stvar strinjanja in ne strinjanja.

omejitve pa so, kjer je omejitev 90km/h ljudje vozijo 90km/h....in tam ni izgovor "nisem videl"

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

omejitve pa so, kjer je omejitev 90km/h ljudje vozijo 90km/h....in tam ni izgovor "nisem videl"

...problem so višje hitrosti, dosti višje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Hornet9 pravi:

DOST MAM :

  • izsiljevanja prednosti – tip v avtu te GLEDA, pa zapelje na cesto ali na križišču pogleda levo, vidi FREJ, pogleda na menjalnik, počasi da v I. in spelje in dokler pride do desnega voznega pasu, gre še šlepar mimo

  • rumenih seatov, cliotov, črnih BMFov, ko muloti nimajo pojma o ovnkih pa ti prleti z desne po ovinku, pol na tvoji strani

  • lukenj, kamnov in kolesnic po tvoji linji ‘’polaganja’’

  • tudi strahu na Planni, da bo kšn s svojega desnega ovinka prletu vame

  • tudi ‘‘inkasantov’’ je že toliko na cestah, da motorja nima smisla več imet

 

Tale prva točka se ti zgodi v mestu, kjer je omejitev 50 in voziš 30, si na prednostni cesti, voznik pa te pogleda v oči in spelje 10m pred tabo. Naslednjič bo pleh ostal cel bo pa pobiral zobe po tepihu, ga bom nalomu v sedečem položaju prasca ignorantskega. :twak:

Citiraj

spregledala motorista z jebeno fluo čelado, ki se sveti ko ena žarnica ponoči?

Rumene čelade so samo za tiste, ki mislijo, da so zdaj "in", dejansko ste pa isti kanon foter kot tisti z črno. Poleg tega da so grde so vidne samo tistim, ki so pri vožnji 100% zbrani. Jebiga, če imaš rumeno fluo čelado še ne pomeni, da si "immortal rossi".

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, ftp pravi:

...problem so višje hitrosti, dosti višje

na podlagi česa zaključuješ, da so bile v dotičnem primeru "dosti višje hitrosti"?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

stisne zavoro, da v prvo, takrat mine 6 sekund in spelje, saj je pred 6 sekundami videl prosto pot.

Avtomatiki so zakon !

pred 30 minutami, KARMEN1 pravi:

Problem je tudi dinamika vožnje, ko spelješ na prednostno cesto in ali daš gas in greš, ali pa se j....š v drugi ali tretji in po polžje še sam ne veš, če boš speljal ali ne. Takrat si že zunaj, in tudi 90 na uro, kolikor je tam omejitev, je za motorista preveč.

Avtomatiki so zakon :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Sicer pa, recimo moralno in kazensko odgovorno vprašanje:

kako se deli krivda, če voznik na prednostni prekorači hitrost, in voznik s stranske izsili prednost takemu? Kdo je bolj kriv?

Ali se po mnenju nekaterih potem lahko gladko zabijemo iz stranske v nekoga, ki gre 20km/h preko dovoljene hitrosti?Po mojem mnenju, je večji prekršek izsiljevanje, kot pa prekoračitev hitrosti na prednostni. Nikakor ne more previsoka hitrost, biti opravičilo za izsiljevanje, je pa lahko olajševalna okoliščina.

Ker si se dotaknil odgovornosti...

Koliko pa so odgovorni zaposleni na regionalni policijsku postaji in njihovi nadrejeni, ki se že tedne gredo inkasante na ravih preglednih odsekih. Po tisti tragediji v Bertokih so izvajali akcijo tam. Sedaj bodo nekje drgje, vsaj za par dni. 

 

Torej, davkoplačevalce ves ta cirkus stane ogromno, vse dirkanje s providami, njihove malice, gume, kape, pisala, klime, gretje... in na koncu zdravstvena blagajna, ki ima stroške zaradi posledic.  Važni so pa rezultati, ki so katastrofalni. Pa da mi ne bo kdo sedaj, da je vsak zase odgovoren. Je, ampak zato tudi imamo "sistemin", ki bi moral delovati.

Torej, novinarji, razni klubi in organizacije so totalno nekritični do tistih, ki so zaposleni, in so naš strošek, da bi prispevali k varnosti na tistih lokacijah, kjer so največja tveganja. Tako deluje nekako vsak preventivni varnostni načrt, ampak uradništvo in policajčki z osnovno šolo tega sami  od sebe ne sestavijo.   Kdor se vozi po teh odsekih ve, kje se jih sreča, kaj izvajajo, in kje se dogajajo nesreče, kje so rizične točke.   Zaradi tega bi moral kdo odletet in vračat nekajletne plače.  Seveda ni pomembno zakaj se je ta zadnja nesreča zgodila, človek sam po sebi ni 100% zaupliv, da bo poskrbel za vse okoli sebe, zato imamo sistem, ki pa tu ne deluje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Hornet pravi:

Rumene čelade so samo za tiste, ki mislijo, da so zdaj "in", dejansko ste pa isti kanon foter kot tisti z črno. Poleg tega da so grde so vidne samo tistim, ki so pri vožnji 100% zbrani. Jebiga, če imaš rumeno fluo čelado še ne pomeni, da si "immortal rossi".

Zdaj pa pejd pa vzemi one tablete, ki jih zjutraj nisi. Mislim resno, svašta pička rodi :fyou:

 

Pa naj ugibam. Odsevni jopiči so tud isto vidni kot črn leder, ane? Zato jih pa delavci ob cesti nosijo, ker so 'in', oni pa so 'immortal rossiji' :slap:

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, DAMI34 said:

na podlagi česa zaključuješ, da so bile v dotičnem primeru "dosti višje hitrosti"?

Vse je pisano na splošno. Večja hitrost večja verjetnost nesreče

 

...boš že zvedel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Sicer pa, recimo moralno in kazensko odgovorno vprašanje:

kako se deli krivda, če voznik na prednostni prekorači hitrost, in voznik s stranske izsili prednost takemu? 

Kdo je bolj kriv?

Ali se po mnenju nekaterih potem lahko gladko zabijemo iz stranske v nekoga, ki gre 20km/h preko dovoljene hitrosti?

Po mojem mnenju, je večji prekršek izsiljevanje, kot pa prekoračitev hitrosti na prednostni. Nikakor ne more previsoka hitrost, biti opravičilo za izsiljevanje, je pa lahko olajševalna okoliščina.

Če je tisti na prednostni vozil tako hitro, da ga je mudel iz stranske upravičeno in opravičeno spregledal (storil vse, kar se lahko in pričakuje od udeleženca, ki se vključuje; torej desno nič, levo nič, speljal kot se pričakuje, raketa, bum...), potem dejansko ne gre za odvzem.

Za nezgodo je v tem primeru v celoti odgovoren prehiter voznik na prednostni cesti.

Kdo in kje pa to ugotavljajo pa tudi vemo. 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povsod kjer berem in tudi na www.policija.si je navedeno:

Kronika
Ponedeljek, 22. avgust 2016
 

22. 8. 2016 ob 18.18 je na regionalni cesti Dekani - Rižana, pri prvem odcepu za Dekane, prišlo do prometne nesreče, v kateri sta umrli dve osebi. Do nesreče je prišlo po tem, ko je 63 letni voznik osebnega avtomobila iz Dekanov pri vključevanju na regionalno cesto zaprl pot 32 letnemu vozniku motornega kolesa iz okolice Kozine. V trčenju je bila 39 letna sopotnica na motornem kolesu, doma iz Hrpelj, tako hudo telesno poškodovana, da je na kraju nesreče umrla. Ob 19.50 je v SB Izola umrl tudi voznik motornega kolesa, ki je bil tja odpeljan po oživljanju na kraju nesreče. Voznik osebnega avtomobila in njegov 18 letni sopotnik iz Kopra, sta bila v nesreči lahko telesno poškodovana.

torej .. piše, da mu je zaprl pot ... konc debate ... to je uradno sporočilo in ne če če če če :ninja:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

Sicer pa, recimo moralno in kazensko odgovorno vprašanje:

kako se deli krivda, če voznik na prednostni prekorači hitrost, in voznik s stranske izsili prednost takemu? 

Kdo je bolj kriv?

Ali se po mnenju nekaterih potem lahko gladko zabijemo iz stranske v nekoga, ki gre 20km/h preko dovoljene hitrosti?

Po mojem mnenju, je večji prekršek izsiljevanje, kot pa prekoračitev hitrosti na prednostni. Nikakor ne more previsoka hitrost, biti opravičilo za izsiljevanje, je pa lahko olajševalna okoliščina.

Ni vse kar zgleda izsiljevanje v resnici izsiljevanje. Gledaš zelo "ozko" in samo iz tvoje perspektive.

Poskusi s tovornjakom s prikolico s stranske ceste na malo prometnejšo glavno cesto. Če so vsi po reglcah bojo malo pobremzali in konec.  Če si pa prehiter pa boš hitro spodaj, zgoraj, ob strani,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

povsod kjer berem in tudi na www.policija.si je navedeno:

Kronika
Ponedeljek, 22. avgust 2016
 

22. 8. 2016 ob 18.18 je na regionalni cesti Dekani - Rižana, pri prvem odcepu za Dekane, prišlo do prometne nesreče, v kateri sta umrli dve osebi. Do nesreče je prišlo po tem, ko je 63 letni voznik osebnega avtomobila iz Dekanov pri vključevanju na regionalno cesto zaprl pot 32 letnemu vozniku motornega kolesa iz okolice Kozine. V trčenju je bila 39 letna sopotnica na motornem kolesu, doma iz Hrpelj, tako hudo telesno poškodovana, da je na kraju nesreče umrla. Ob 19.50 je v SB Izola umrl tudi voznik motornega kolesa, ki je bil tja odpeljan po oživljanju na kraju nesreče. Voznik osebnega avtomobila in njegov 18 letni sopotnik iz Kopra, sta bila v nesreči lahko telesno poškodovana.

torej .. piše, da mu je zaprl pot ... konc debate ... to je uradno sporočilo in ne če če če če :ninja:

 

Piše, da mu je zaprl pot, ne pa tudi, da je kriv ali odgovoren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, maus said:

povsod kjer berem in tudi na www.policija.si je navedeno:

Kronika
Ponedeljek, 22. avgust 2016
 

22. 8. 2016 ob 18.18 je na regionalni cesti Dekani - Rižana, pri prvem odcepu za Dekane, prišlo do prometne nesreče, v kateri sta umrli dve osebi. Do nesreče je prišlo po tem, ko je 63 letni voznik osebnega avtomobila iz Dekanov pri vključevanju na regionalno cesto zaprl pot 32 letnemu vozniku motornega kolesa iz okolice Kozine. V trčenju je bila 39 letna sopotnica na motornem kolesu, doma iz Hrpelj, tako hudo telesno poškodovana, da je na kraju nesreče umrla. Ob 19.50 je v SB Izola umrl tudi voznik motornega kolesa, ki je bil tja odpeljan po oživljanju na kraju nesreče. Voznik osebnega avtomobila in njegov 18 letni sopotnik iz Kopra, sta bila v nesreči lahko telesno poškodovana.

torej .. piše, da mu je zaprl pot ... konc debate ... to je uradno sporočilo in ne če če če če :ninja:

 

To je poročilo za kroniko

počakaj na končno poročilo, ki ponavadi ni objavljeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, ftp pravi:

Vse je pisano na splošno. Večja hitrost večja verjetnost nesreče

 

...boš že zvedel...

uf...kera brihtna...poznam zgodob ko je človek nepremično sedel na tirih...hitrost je bila 0 :P

Ampak hvala k si me podučil.

 

pred 3 minutami, ftp pravi:

Ni vse kar zgleda izsiljevanje v resnici izsiljevanje. Gledaš zelo "ozko" in samo iz tvoje perspektive.

Poskusi s tovornjakom s prikolico s stranske ceste na malo prometnejšo glavno cesto. Če so vsi po reglcah bojo malo pobremzali in konec.  Če si pa prehiter pa boš hitro spodaj, zgoraj, ob strani,...

učiš me nekaj kar zlo dobro poznam, včasih moram s 7 metrskim kombijem rikverc na cesto....čista jeba. ampak se da, po pameti.

Obesu sem se na to, kar ti in DL v konkretnem primeru že od začetka trdita, o prevelki hitrosti motorista.

Če tole sliko pogledam, je na uč kakih 12m-15m. Jaz sem jih imel 10, pa vem kaka je bila moja hitrost. Ko so nore hitrosti ležijo trupla po 50 in več metrov naprej.

 

 

1_7cd83678b39f1d5e21745c326e5f3493.jpg

nadalje: tale slika:

1_7b3efdfd15451ff4a0e56d122ba4b820.jpg

zlo mal poškod na avtu vidim, še hladilnika ni odbil stran.

Tako da, Maus je že napisal, jaz pa tut vem kaj si mislim in sem to napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snecer pravi:
pred 9 minutami, Snecer pravi:

Piše, da mu je zaprl pot, ne pa tudi, da je kriv ali odgovoren.

Kdo in kje pa to ugotavljajo pa tudi vemo. 

 

 

zato pa počakajmo do konca ko bodo strokovnjaki ugotavljali kako in kaj ... js sm enkrat 40 pelju čeprav je bila omejitev 50 ... ata mi ven zapelje iz stranske ceste ... se utavi in reče ... kva pa diujaš ... in če bi počilo bi rekel .. ta je pridiujau miljon kilometrov na uro zato ga nisem videl ... js sm mu samo pokazal fakiča in se odpeljal, ker nisem meu časa mu en šamar dat ...

:ninja: 

p.s.

na podlagi slikc predvidevam, da bi verjetno preživela če ne bi bilo ograje .. ampak .. to je sam če ...če bi peljala 150 na uro bi pršla preden je tata spelou .. in če bi šla 30 km na uro bi ata že odpelju ...

pol smo itak vsi pametni :dry: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa ne vem, če ste taki tudi na prehodu za pešce, da kar stopite brez pogledat, saj imate prednost. (razmišljanje: tudi če se poškoduješ in polomiš, samo da si imel prednost)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ftp pravi:

Sicer pa ne vem, če ste taki tudi na prehodu za pešce, da kar stopite brez pogledat, saj imate prednost. (razmišljanje: tudi če se poškoduješ in polomiš, samo da si imel prednost)

Ni cajta še okol prehoda gledat, če drsaš po mobilniku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ftp pravi:

Sicer pa ne vem, če ste taki tudi na prehodu za pešce, da kar stopite brez pogledat, saj imate prednost. (razmišljanje: tudi če se poškoduješ in polomiš, samo da si imel prednost)

jaz pogledam in če ne bi ... bi že stokrat po haubi skaku ... mi je pa res mal bedn, da bi na vsakem križišču od LJ do Kala se ustavil in pogledal, če je slučajno kakšen tepec, ki ne vidi da ima znak stop :O

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, maus said:

jaz pogledam in če ne bi ... bi že stokrat po haubi skaku ... mi je pa res mal bedn, da bi na vsakem križišču od LJ do Kala se ustavil in pogledal, če je slučajno kakšen tepec, ki ne vidi da ima znak stop :O

 

Pred prehodom za pešce se ne rabi ustavit, med hojo pogledaš levo in desno

 

pa tudi med vožnjo se ne rabi ustavit samo malo prilagodit, sicer pa je to tvoja sreča oz. nesreča.

 

A morda manj boli če nisi kriv?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ftp pravi:

Sicer pa ne vem, če ste taki tudi na prehodu za pešce, da kar stopite brez pogledat, saj imate prednost. (razmišljanje: tudi če se poškoduješ in polomiš, samo da si imel prednost)

Zdaj pa že resno pretiravaš. Razen kakega idiota se nihče ne bo šal ubijat iz inata 'ker ma prednost'. Dasiravno se vidi tule razne čudeže po cesti... sploh kolesarji po Lj se nimajo radi.

Naj pa bi imel pravico pričakovati od ostalih udeležencev v prometu, da se ravnajo po predpisih. Če tega ni, pol promet postane praktično nemogoč, ker bo vsaj po svoje nekaj kvačkal. Na koncu bo pa itak zmagal on s 30 tonskim šleparjem, ker pač lahko zgazi vse pred seboj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi blo, če bi blo...je sedaj brezveze. Vsaka nesreča\nezgoda je splet enih okoliščin. Samo 2 sekundi lahko prekineta postopek, pri katerem se nekaj zgodi.

Tole izsiljevanje prednosti je pa takole. Pred leti se je na cesti v poljanski dolini ubil motorist, ki ga je izsilila neka ženska. Policisti so izračunali, da je pripeljal z hitrostjo 170 km\h. Avto je prerezal na pol. Tam je omejitev 60 km\h. Križišče v zmincu, zraven avtoprevozništva Sečnik je na vrhu klanca in se ne vidi dobro ko se vključuješ. Pri taki hitrosti, ga ni mogla videti. Kdo je bolj kriv v tem primeru je nepomembno. Rekli so, da je ženska izsilila. Ženska ima uničeno življenje, motorist ga nima več-življenja. Malo pameti v desno zapestje moramo dati tudi sami, ker dvomim, da se mi vsi  (razen snecer, čeprav sem že videl posnetek, da je prekoračil hitrost) vozimo po omejitvah. Sploh pa ni važno, kdo je kriv, ko je nekdo mrtev. Lahko krivega obtožimo na 100 let zapora, a mrtvega ne bo več nazaj. Jaz si dostikrat rečem, raje spustim kakega idiota naprej, ali se mu umaknem, nič mi ne pomaga, da sem imel prednost, če imam razbito glavo.

Je pa res, da je na cesti preveč ljudi, ki so vozniške delali pred 30, 40, 50 leti, ko sta bila 2 semaforja v LJ, krožni promet je pa bil le v Đules Verenovih romanih. Tud fantkov in punčk, ki nimajo nobenih izkušenj, razn tistih cca 24ur odpeljanih v AŠ. Ko dodaš v to enačbo še slovensko miselnost ter stanje\sranje, ki je v državi postane cesta boj za preživetje. Sam sem v zadnjem času opazil fenomen vožnje po nasprotnem pasu, najraje v ovinkih. Ali je to neznanje ali objestnost ne vem. Tega ne ve niti tista 18 let stara punca, ki je tragično umrla pred dnevi v Poljanski dolini, ko jo je na nasprotnem pasu, ko je kolesarila domov,  ubil 18 letni fant z avtom.

Jaz se počasi umikam iz ceste. Offroad bo kr uredu, če si razbijem glavo bom sam kriv. Vrnem se ko bo "Borutt" poskrbel, da bodo ceste varne\očiščene voznikov, ki nebi smeli imeti vozniških dovoljenj. Oziroma, ko bo na vsakih 5 let obnova vozniškega dovoljenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, ftp pravi:

Pred prehodom za pešce se ne rabi ustavit, med hojo pogledaš levo in desno

pa tudi med vožnjo se ne rabi ustavit samo malo prilagodit, sicer pa je to tvoja sreča oz. nesreča.

A morda manj boli če nisi kriv?

sj pogledaš ... in dokler ne ustavi nisi preprišan da te je videl...

men je spelau, ko se je ustavil ... in jaz si pravim ... o kako lepo ... nima prednosti, ustavil je ker me je videl .. lupčka mu bom dau .. in pol tik pred mano spelje .. ja res je .. skor sm mu lupčka dau  ... frenča :P

še nekaj .. speljem ko imam zeleno ... raje kako sekundo počakam, ker se mi je že monogokrat zgodilo, da je kakšn svojo rumeno lovil ... in šel v čisto rdečo .. jeba je pol dokazovat, če res nimaš prič ...

pred 2 minutami, skalar36 pravi:

 

Jaz se počasi umikam iz ceste. Offroad bo kr uredu, če si razbijem glavo bom sam kriv. Vrnem se ko bo "Borutt" poskrbel, da bodo ceste varne\očiščene voznikov, ki nebi smeli imeti vozniških dovoljenj. Oziroma, ko bo na vsakih 5 let obnova vozniškega dovoljenja.

a nisi slišal za napenjanje žic :?

 

pred 2 minutami, skalar36 pravi:

 

Jaz se počasi umikam iz ceste. Offroad bo kr uredu, če si razbijem glavo bom sam kriv. Vrnem se ko bo "Borutt" poskrbel, da bodo ceste varne\očiščene voznikov, ki nebi smeli imeti vozniških dovoljenj. Oziroma, ko bo na vsakih 5 let obnova vozniškega dovoljenja.

a nisi slišal za napenjanje žic :?

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • StaraFeltna
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!