Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 12 urami, maus pravi:

spet vsak dan kup razbite pločevine ... a je res tok porazna cesta .. jaz se tut po teh cestah vozm, pa mi kr gre brez razbite pločevine .. a sm mau ćudn :huh: 

ma nisi čudn..no razen to da voziš plastiko.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/23/2016 at 9:37 AM, maus said:

 

če ti nisi izkoritil brezplačno šolstvo, ti jaz ne morem pomagat... pa kako lepo je gledat drugemu u skledo :yawn:

Za tole izjavo si si prisluzil kavo na omvju pa se burger na kalu od mene:book:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni kaj z motorjem za po cesti telovadit (vsaj ne naprej od Primorske) 'izhodišče za objestno vožnjo s kroskami po Pohorju' (čestitke za kvaliteten komentar :slap:) gor al dol. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, po tej cesti se vozijo s kroskami, štirikolesniki (kroske neregistrirane itak) na Pohorje, da se vozijo po vlakah in še kje. Jih redno spremljal (slišim), ker sem tam večkrat v bližini. Ko sem videl novico, sem prvo pomislil, da je padel raznašalec časopisa, ki vsako jutri tam razvaža časopis.

Stanovalci pa so upravičeno divji na objestneže, lastniki gozdov in sprehajalci, nabiralci takisto, so se že dogajale scene, da so čez vlake napeljevali bodečo žico (noro, samo kaj češ).

Skratka, pokojni se tam sploh ne bi smel vozit...stezo za krosko ima v Radizelu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nam ti poja

pred 3 minutami, GRUNF pravi:

Bravo res......me ni blo par let tukaj...vidim da ste še vedno poden od podna.....seronje navadne...človeka sploh poznali niste, serete in onegavite do onemoglosti nad tujio nesrečo.....mali ste res ste mali...marš zdaj nazaj za tipkovnico pa probajte še dalje srat....gamad privoščljiva....

Lahko pa ti pojasniš, kaj je počel s krosko na Bezjakovi ulici, kjer je vrtec, ležeči policaji in kasneje omejitev 50kmh.

http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/razkrito-kaj-je-botrovalo-tragicnemu-zakljucku-bozicnih-praznikov

Citiraj

Po dosedanjih ugotovitvah policije je motorist pripeljal po klancu navzdol v desni ovinek, pri tem izgubil oblast nad motorjem in padel. V nesreči ni bil udeležen nihče drug. Policija bo ugotovitve o nesreči predstavila pristojnemu tožilstvu, so sporočili.

»Policisti so z ogledom kraja prometne nesreče ugotovili, da motorist čelade med vožnjo ni imel pripete na način, kot je to predvidel proizvajalec, zaradi česar mu jo je med padcem snelo z glave, prav poškodbe glave pa so bile kasneje usodne zanj,« naknadno pojasnjujejo na PU Maribor.

Slučajno pa poznam tisto ulici, kjer lahko spremljaš vožnjo po zadnjem kolesu in še kaj, ko se nadebudni "Gajserji" odpravljajo v gozd divjat po vlakah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni pač ne razumejo da se jim lahko komot zgodi kaj podobnega, ne glede na to kako superiorne Versys gare vozijo in kako super ah in sploh rajderji so. Dasiravno si niti med stožce pol ne upajo, ker grizejo al nekaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Eni pač ne razumejo da se jim lahko komot zgodi kaj podobnega, ne glede na to kako superiorne Versys gare vozijo in kako super ah in sploh rajderji so. Dasiravno si niti med stožce pol ne upajo, ker grizejo al nekaj.

Fino je to sedaj navezovati na druge uporabnike foruma, bravo, namesto, da bi se vprašali, kdaj bo policija iz tiste ceste in goše spravila ven "Gajserje." & co Čista sreča, da niso še kakšnega gobarja nabasali.

Da ne govorim, da je tam rajon lovskega društva Radvanje.

tu so pa že nastavljali nekoč (grozljivo)

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/foto-policisti-pregledujejo-teren.html

Če pa me sprašuješ, jaz se zavedam nevarnosti in odgovornosti kot udeleženec z motornim kolesom v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snecer pravi:

Fino je to sedaj navezovati na druge uporabnike foruma, bravo, namesto, da bi se vprašali, kdaj bo policija iz tiste ceste in goše spravila ven "Gajserje." & co Čista sreča, da niso še kakšnega gobarja nabasali.

Nazadnje ko je bilo govora o 'kroskah' na Pohorju se je izkazalo da so 'kroske' bile en trial, en dejanski MX motor in en enduro motor (ki je komot homologiran in registriran za uporabo v navadnem prometu). Tako da je tole špekuliranje o 'cross' motorju pač en BS, ane? Jaz se lahko z 200 EXC čisto legalno zapeljem do Kongresca na kofe. Al pa po AC na morje, če si prej vinjeto gor nalepim. 99% ljudi, ki ta motor vidi pa je prepričana, da je to 'kroska'.

Lahko da se je človek peljal s cestno legalno enduro in pač iz nekega razloga fuknil po tleh. Ni imel pripete čelade pa nekaj sreče in je umrl. Eni pa takoj s hostami in 'Gajserji' opletate naokoli. Kot je napisal Grunf - bravo. Pa da se ne bi kdaj sami znašli v podobnem položaju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene vprašaj pa ti povem, kaj tam mimo vozi, lahko pa kamero nastavim.

Drugače pa ja, lahko da se je peljal po cesti z legalno zadevo.

Jaz ti povem, kaj je v bližini in zakaj se takšen tip motorja pojavlja točno na tisti cesti.

Verjetno si iz čisto drugega konca Slovenije, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, Snecer said:

Mene vprašaj pa ti povem, kaj tam mimo vozi, lahko pa kamero nastavim.

Drugače pa ja, lahko da se je peljal po cesti z legalno zadevo.

Jaz ti povem, kaj je v bližini in zakaj se takšen tip motorja pojavlja točno na tisti cesti.

Verjetno si iz čisto drugega konca Slovenije, a ne?

Vprasam te a ves kaj se je zgodilo, al ne? Ves kasn je bil tocno ta motor je bil al posplosujes in ugibas?

Tvoj bes je meni sicer razumljiv, ampak je nabijanje in fabtaziranje. Ce mal pokarikiram:

Danes so v postojni pajsnili banko. Zmikavt je suh. Torej je bil narkic. Ziher je bil do konca zadet narkic, ker taki nujno rabijo kesh za sus in so suhi......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 12. 2016 at 9:37, maus pravi:

 

če ti nisi sposoben in v svoji nevednosti ne veš, da DARS ni državni cestar se je potem potrebno spustiti na moje dobro plačano delovno mesto ... e moj slovenćek :P

 

Ustanovljen, voden in upravljan s strani države (ministrstva), kaj pa je potemtakem dars, se sprašujem maus?

Družba DARS d.d. je v 100-odstotni lasti Republike Slovenije. Podjetje z nekaj več kot 1.250 zaposlenimi ima položaj delniške družbe kot gospodarske družbe po zakonu, ki ureja gospodarske družbe. Edina ustanoviteljica in delničarka družbe je Republika Slovenija, ki jo na podlagi Zakona o Slovenskem državnem holdingu (ZSDH) (Ur.l. RS št. 105/2012) zastopa Slovenski državni holding, d.d. (SDH)

DARS d.d. je bil ustanovljen z Zakonom o Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji leta 1993, poslovati je začel 1. januarja 1994. 

Do 31.12.2003 je imela družba status javnega podjetja v obliki delniške družbe, od 1.1.2004 ima položaj delniške družbe kot gospodarske družbe. Konec decembra 2003 je DARS d.d. kot prevzemna družba pripojil dotedanje javno podjetje PVAC (Podjetje za vzdrževanje avtocest, d.o.o.) in kot univerzalni pravni naslednik prevzete družbe prevzel tudi vse zaposlene v tem podjetju.

Republika Slovenija je 1.1.2004 s posebno pogodbo prenesla na DARS d.d. upravljanje in vzdrževanje vseh zgrajenih avtocest in infrastrukturnih objektov ter naprav na njih. Republika Slovenija je tako prenesla na DARS d.d. do takrat zgrajenih 198,8 kilometra dvopasovnih in štiripasovnih avtocest in hitrih cest ter 67,5 kilometra priključkov. S to pogodbo je DARS d.d. prevzel tudi obveznost pobiranja cestnine. S koncesijsko dajatvijo, ki jo DARS d.d. plačuje Republiki Sloveniji, izračuna pa se kot razlika med pobrano cestnino in s strani države priznanimi stroški vzdrževanja in upravljanja sistema avtocest in hitrih cest, DARS d.d. zagotavlja celovito servisiranje zapadlih obveznosti iz najetega dolga za financiranje graditve in obnavljanja avtocest in hitrih cest. 

Glede na dejavnost in naravo dela je družba decentralizirano organizirana in njene službe so stacionirane po vsej državi.  V prostorih ljubljanske izpostave družbe DARS d.d., kjer je tudi poslovodstvo družbe, se opravlja več poslovnih funkcij družbe.

Konec leta 2010 je začel veljati novi Zakon o Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji (ZDARS-1, Ur.l.RS št. 97/2010), v skladu s katerim DARS d.d.:

  • opravlja v imenu in za račun Republike Slovenije posamezne naloge v zvezi s prostorskim načrtovanjem in umeščanjem avtocest v prostor ter naloge v zvezi s pridobivanjem nepremičnin za potrebe gradnje avtocest;
  • izvaja gradnjo avtocest v svojem imenu in za svoj račun;
  • upravlja in vzdržuje avtocestne odseke, za katere pridobi koncesijo gradnje.

Država prek razvojnih dokumentov ohranja strateški razvoj avtocest z določanjem novih odsekov in rokov, v katerem bodo morali biti ti predani v promet.

Poslanstvo DARS d.d. je uresničevati državne avtocestne programe, upravljati avtocestno omrežje ter nuditi kakovostne storitve uporabnikom avtocest in hitrih cest.

Vizija družbe je postati vodilna, poslovno odprta, uspešna in tržno naravnana gospodarska družba za upravljanje sodobnih infrastrukturnih omrežij v skladu s pričakovanji uporabnikov. 

DARS d.d. trenutno upravlja skupno 610 km avtocest in hitrih cest, 163 km priključkov in razcepov, 27 km počivališč ter 7 km drugih cest.  

 

Če spregledam vse tvoje žaljivke, ki si jih natrosil mimogrede imaš zelo udobno državno službo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, jskrablin pravi:

Nazadnje ko je bilo govora o 'kroskah' na Pohorju se je izkazalo da so 'kroske' bile en trial, en dejanski MX motor in en enduro motor (ki je komot homologiran in registriran za uporabo v navadnem prometu). Tako da je tole špekuliranje o 'cross' motorju pač en BS, ane? Jaz se lahko z 200 EXC čisto legalno zapeljem do Kongresca na kofe. Al pa po AC na morje, če si prej vinjeto gor nalepim. 99% ljudi, ki ta motor vidi pa je prepričana, da je to 'kroska'.

Lahko da se je človek peljal s cestno legalno enduro in pač iz nekega razloga fuknil po tleh. Ni imel pripete čelade pa nekaj sreče in je umrl. Eni pa takoj s hostami in 'Gajserji' opletate naokoli. Kot je napisal Grunf - bravo. Pa da se ne bi kdaj sami znašli v podobnem položaju.

Problem "krosk" ali podobnih motorjev je tudi v gumah, ki vsaj po moji oceni kaj rade zdrsnejo na mokrem, spolzkem, posoljenem in vlažnem asfaltu. Žal je mogoče šlo za čisto navadno nesrečo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 10 minutami, Gonca pravi:

Ustanovljen, voden in upravljan s strani države (ministrstva), kaj pa je potemtakem dars, se sprašujem maus?

Družba DARS d.d. je v 100-odstotni lasti Republike Slovenije. Podjetje z nekaj več kot 1.250 zaposlenimi ima položaj delniške družbe kot gospodarske družbe po zakonu, ki ureja gospodarske družbe. Edina ustanoviteljica in delničarka družbe je Republika Slovenija, ki jo na podlagi Zakona o Slovenskem državnem holdingu (ZSDH) (Ur.l. RS št. 105/2012) zastopa Slovenski državni holding, d.d. (SDH)

DARS d.d. je bil ustanovljen z Zakonom o Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji leta 1993, poslovati je začel 1. januarja 1994. 

Do 31.12.2003 je imela družba status javnega podjetja v obliki delniške družbe, od 1.1.2004 ima položaj delniške družbe kot gospodarske družbe. Konec decembra 2003 je DARS d.d. kot prevzemna družba pripojil dotedanje javno podjetje PVAC (Podjetje za vzdrževanje avtocest, d.o.o.) in kot univerzalni pravni naslednik prevzete družbe prevzel tudi vse zaposlene v tem podjetju.

Republika Slovenija je 1.1.2004 s posebno pogodbo prenesla na DARS d.d. upravljanje in vzdrževanje vseh zgrajenih avtocest in infrastrukturnih objektov ter naprav na njih. Republika Slovenija je tako prenesla na DARS d.d. do takrat zgrajenih 198,8 kilometra dvopasovnih in štiripasovnih avtocest in hitrih cest ter 67,5 kilometra priključkov. S to pogodbo je DARS d.d. prevzel tudi obveznost pobiranja cestnine. S koncesijsko dajatvijo, ki jo DARS d.d. plačuje Republiki Sloveniji, izračuna pa se kot razlika med pobrano cestnino in s strani države priznanimi stroški vzdrževanja in upravljanja sistema avtocest in hitrih cest, DARS d.d. zagotavlja celovito servisiranje zapadlih obveznosti iz najetega dolga za financiranje graditve in obnavljanja avtocest in hitrih cest. 

Glede na dejavnost in naravo dela je družba decentralizirano organizirana in njene službe so stacionirane po vsej državi.  V prostorih ljubljanske izpostave družbe DARS d.d., kjer je tudi poslovodstvo družbe, se opravlja več poslovnih funkcij družbe.

Konec leta 2010 je začel veljati novi Zakon o Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji (ZDARS-1, Ur.l.RS št. 97/2010), v skladu s katerim DARS d.d.:

  • opravlja v imenu in za račun Republike Slovenije posamezne naloge v zvezi s prostorskim načrtovanjem in umeščanjem avtocest v prostor ter naloge v zvezi s pridobivanjem nepremičnin za potrebe gradnje avtocest;
  • izvaja gradnjo avtocest v svojem imenu in za svoj račun;
  • upravlja in vzdržuje avtocestne odseke, za katere pridobi koncesijo gradnje.

Država prek razvojnih dokumentov ohranja strateški razvoj avtocest z določanjem novih odsekov in rokov, v katerem bodo morali biti ti predani v promet.

Poslanstvo DARS d.d. je uresničevati državne avtocestne programe, upravljati avtocestno omrežje ter nuditi kakovostne storitve uporabnikom avtocest in hitrih cest.

Vizija družbe je postati vodilna, poslovno odprta, uspešna in tržno naravnana gospodarska družba za upravljanje sodobnih infrastrukturnih omrežij v skladu s pričakovanji uporabnikov. 

DARS d.d. trenutno upravlja skupno 610 km avtocest in hitrih cest, 163 km priključkov in razcepov, 27 km počivališč ter 7 km drugih cest.  

 

Če spregledam vse tvoje žaljivke, ki si jih natrosil mimogrede imaš zelo udobno državno službo.

DARS d.d. trenutno upravlja skupno 610 km avtocest in hitrih cest, 163 km priključkov in razcepov, 27 km počivališč ter 7 km drugih cest.  

 

DARS upravlja z avtocestami in ne državnimi cestami ... zato na pamet govoriti, da je DARS državni cestar ni samo laično ampak zelo nevedno.

Z državnimi cestami upravlja Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo ... toliko v vednost ... 

pa še nekaj .. ne prenesem da mi lih vsak kurac govori, da sem jaz nepotreben .. v 30 letih dela v teli firmi, si tudi jaz zaslužim, z magistrsko izobrazbo, malo boljše delavno mesto ;) ... pa še nekaj ... zaradi mojega prispevka v nekaj zelo pomembnih projektov, bom celo nagrajen :P 

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestno legalni krampki (mehkejši in nižji (13mm)) čist v redu držijo tud na asfaltu (Ride, Učka, ...).

Med cross in enduro motorjem je precej razlike, ki pa na daleč in oko ni vidna, dokler zares ne probaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

 

 

pa še nekaj .. ne prenesem da mi lih vsak kurac govori, da sem jaz nepotreben .. v 30 letih dela v teli firmi, si tudi jaz zaslužim, z magistrsko izobrazbo, malo boljše delavno mesto ;) ... pa še nekaj ... zaradi mojega prispevka v nekaj zelo pomembnih projektov, bom celo nagrajen :P 

 

Predlagam tudi simbolično nagrado, zaradi preglednih prispevkov v MS :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, maus said:

 

DARS d.d. trenutno upravlja skupno 610 km avtocest in hitrih cest, 163 km priključkov in razcepov, 27 km počivališč ter 7 km drugih cest.  

 

DARS upravlja z avtocestami in ne državnimi cestami ... zato na pamet govoriti, da je DARS državni cestar ni samo laično ampak zelo nevedno.

Z državnimi cestami upravlja Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo ... toliko v vednost ... 

pa še nekaj .. ne prenesem da mi lih vsak kurac govori, da sem jaz nepotreben .. v 30 letih dela v teli firmi, si tudi jaz zaslužim, z magistrsko izobrazbo, malo boljše delavno mesto ;) ... pa še nekaj ... zaradi mojega prispevka v nekaj zelo pomembnih projektov, bom celo nagrajen :P 

 

sej pol pa ni čudno državna firma skoz same nagrade vsako leto nov motor pol pa še za kavo skoz fehta :P  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Problem "krosk" ali podobnih motorjev je tudi v gumah, ki vsaj po moji oceni kaj rade zdrsnejo na mokrem, spolzkem, posoljenem in vlažnem asfaltu. Žal je mogoče šlo za čisto navadno nesrečo.

To je res. Offroad gume s 'čepki' niso najboljša izbira za trdo in spolzko podlago. Ko enkrat zdrsne, se težko 'vlovi' nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!