Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 4 minutami, maus pravi:

še boljš za nas ... namest 110 € mu kasiramo 110 € + najmanj 300 € :P  ... dobr biznis :lol1: 

ekola, ti vsaj priznaš, da radi kasirate :D

 

Pravkar, Borutt pravi:

Sem. Samo očitno ne znaš brati. 

znam znam, drugače ti ne bi tule pisal. Je pa res, da so tvoji "odpisi" večkrat zaviti v meglo, pa se jih slabše vidi :P

 

ps. pa nihče ni napisal, da je kaos bolje, le da se v nekem organiziranem kaosu bolje znajdejo kot mi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

ekola, ti vsaj priznaš, da radi kasirate :D

 

ker pa, ko prodaja svoje usluge, ne kasira rad :huh: 

men u vsaki trgovini kasirajo ... edin rad policajem kradem zaslužek, da v največji možni meri poskušam upoštevati CPP :P

ne jim povedat, da me nau kdo kazensko ovadu za krajo policijskega dnarja :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, maus pravi:

 

men u vsaki trgovini kasirajo ... edin rad policajem kradem zaslužek, da v največji možni meri poskušam upoštevati CPP :P

ne jim povedat, da me nau kdo kazensko ovadu za krajo policijskega dnarja :jezik: 

Tudi policaji bi ti z veseljem kasirali...a...

Upoštevanje CPP ni vožnja z 300 plus,da te jim radar ne potegne ali pa te ni na sliki...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

ps. pa nihče ni napisal, da je kaos bolje, le da se v nekem organiziranem kaosu bolje znajdejo kot mi.

a si izračunal entropijo in analitično primerjal v primerjavi s tujci ... analitika, ki bi zajemala aplikativno politološko disciplino, bi morala obsegati države EU, Balkana, Sirije in Latinsko ameriških amazonskih moćvirnih področij, starost, in spol voznika, ure vožnje med tednom, ure vožnje med vikendi v različnih letnih časih ob različnih vremenskih razmerah v obdobju zadnjih 10 let, upoštevajoč globalni vidik ogrevanja ozračja.

šele tedaj, bi lahko vsaj približno naredili primerjavo med primerjalnimi entitetami .. s to skromno analizo, bi se zaslutilo smer, v katero se nagibajo vaše trditve :huh: 

no .. to je moje kratko laično razmišljanje o tem pojavu z naslovom "Kdo se drenja po avtocestah in hitrih cestah v Republiki Sloveniji v letih 2007 - 2017 in njihov namen ter vplivi na cestno črno sivo nabijanje na Motosvetu".

:ninja: 

p.s.

nisem upošteval bajalice :huh: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

a si izračunal entropijo in analitično primerjal v primerjavi s tujci ... analitika, ki bi zajemala aplikativno politološko disciplino, bi morala obsegati države EU, Balkana, Sirije in Latinsko ameriških amazonskih moćvirnih področij, starost, in spol voznika, ure vožnje med tednom, ure vožnje med vikendi v različnih letnih časih ob različnih vremenskih razmerah v obdobju zadnjih 10 let, upoštevajoč globalni vidik ogrevanja ozračja.

šele tedaj, bi lahko vsaj približno naredili primerjavo med primerjalnimi entitetami .. s to skromno analizo, bi se zaslutilo smer, v katero se nagibajo vaše trditve :huh: 

no .. to je moje kratko laično razmišljanje o tem pojavu z naslovom "Kdo se drenja po avtocestah in hitrih cestah v Republiki Sloveniji v letih 2007 - 2017 in njihov namen ter vplivi na cestno črno sivo nabijanje na Motosvetu".

:ninja: 

 

 

Spoštovani gospod:

pozabili ste še dodati vpliv polne lune. Mogoče ta dejavnik po prvih izsledkih strokovne skupine imenovane posebej za ta namen in ob upoštevanju odsotnosti numerologinje Karin res ne predstavlja bistvenega podatka ampak lahko ob primernih temperaturah, ter sozvočju naravnih elementov kot so občasne padavine, bodisi dež, sneg, sodra, toča, slana, ivje, inje in še nekaj drugih neizraženih tukaj, bistveno spremeni izsladke podrobnosti občasnih analiz, ki jih vrši skupina za izredno varnost.

Namreč, če strnem samo del 142 strani dolge analize, se ob zgoraj omenjenih pogojih, lahko in tudi se dogaja, da prihaja do drugačnega loma svetlobe, strokovni izraz bi bil, lom svetlobe skozi prizmo, kar lahko povzroči, da se bistveno poslabša varnost. 

Sama raziskava je zajela nn število tujcev in nn število slovencev, ter prišla do začasnega sklepa, da ne more iz tega nič sklepati razn, da tujci večkrat ne znajo slovensko. Torej, kaj ima vpliv polne lune v tem sestavku? In kako vpliva na tujce? ali je ta vpliv, kaj drugačen, bo pokazala dodatna raziskava, kjer bo prisotna še nomerologinja Karin, a že sedaj lahko brez špekulacij trdimo (vir DARZ), da je možno, da nekateri tujci vozijo brez vinjet in ne gredo na cestninskih prehodih na za to označena mesta, ravno zaradi nepoznavanja slovenščine, ter občasnega vpliva polne lune, ker kot smo že omenili, pride do drugačnega loma svetlobe (ti prizma odboj) kar zmede GPS lociranje tujcem, ter zapeljejo na napačen cestninski pas.

Vendar , naj omenim, da so to trenutni rezultati, za katere še čakamo uradno potrditev numerologov in jasnovidcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, maus pravi:

a si izračunal entropijo in analitično primerjal v primerjavi s tujci ... analitika, ki bi zajemala aplikativno politološko disciplino, bi morala obsegati države EU, Balkana, Sirije in Latinsko ameriških amazonskih moćvirnih področij, starost, in spol voznika, ure vožnje med tednom, ure vožnje med vikendi v različnih letnih časih ob različnih vremenskih razmerah v obdobju zadnjih 10 let, upoštevajoč globalni vidik ogrevanja ozračja.

šele tedaj, bi lahko vsaj približno naredili primerjavo med primerjalnimi entitetami .. s to skromno analizo, bi se zaslutilo smer, v katero se nagibajo vaše trditve :huh: 

no .. to je moje kratko laično razmišljanje o tem pojavu z naslovom "Kdo se drenja po avtocestah in hitrih cestah v Republiki Sloveniji v letih 2007 - 2017 in njihov namen ter vplivi na cestno črno sivo nabijanje na Motosvetu".

:ninja: 

p.s.

nisem upošteval bajalice :huh: 

čak no, a misliš da Karin pa Milan samo to delata? :P

full sta zasedena, full

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/6/2017 at 6:39 AM, gusar said:

Smaher zavajaš,ker še na nobenem gradbišču na Ac nisem doživu,da bi bil samo en znak omejitve in to iz130 na 60.Začne se z delo na cesti 100,80,60 km na uro.Če pa si ti vozu tako kot švicar do znaka 60 z 130km/h in šele takrat bremzu si do tam že dvakrat prekoraču omejitev hitrosti.Zato ne krivi švajcarja amak sebe

Kje sem pa napisal, da se je omejitev 60 nenadno pojavila? in da sem do znaka 60 vozil 130? Govoril sem o tehničnih lastnostih ceste, če ne uspeš razbrati bistva ne kričat ta jaz zavajam. Bistvo pa je količina vozil ki se normalno vozi po avtocesti kjer je omejitev 130kmh, tudi če vsi vozijo 120 ali 100, ne moreš spravit te količine vozil na en pas z hitrostjo 60km/h ne da bi nekje povzročil kolone, vseeno je kje se začne delati kolona ali pri tabli 60 ali pri tabli 80. pretočnost je bistveno slabša. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, smasher pravi:

Kje sem pa napisal, da se je omejitev 60 nenadno pojavila? in da sem do znaka 60 vozil 130? Govoril sem o tehničnih lastnostih ceste, če ne uspeš razbrati bistva ne kričat ta jaz zavajam. Bistvo pa je količina vozil ki se normalno vozi po avtocesti kjer je omejitev 130kmh, tudi če vsi vozijo 120 ali 100, ne moreš spravit te količine vozil na en pas z hitrostjo 60km/h ne da bi nekje povzročil kolone, vseeno je kje se začne delati kolona ali pri tabli 60 ali pri tabli 80. pretočnost je bistveno slabša. 

Dokler ti ne bo jasno, da brez delovišč in ostalih nujnih ovir ne gre, boš pisal o nekih zastojih zaradi omejitve hitrosti, katere morajo biti zaradi varnosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Borutt said:

Dokler ti ne bo jasno, da brez delovišč in ostalih nujnih ovir ne gre, boš pisal o nekih zastojih zaradi omejitve hitrosti, katere morajo biti zaradi varnosti. 

To je kar nekaj, torej postavim tri vprašanja, ni odgovora ampak samo pikolovsko analiziranje mojega teksta kjer se folk trudi iskat moje napake. Potem pa odgovor ki je kar nekaj, torej Borutt, to da morajo biti delovišča nima veze s tistim kar sem prej govoril da "mečejo omejitve malce po občutku". zakaj je na avto ali hitri cesti (sem pozabil če je tisti odsek še hitra cesta ali že avtocesta)  proti Gorici promet speljan po eni strani, torej en vozni pas za vsako smer in je omejitev 80km/h.

Torej začetna predpostavka da določene omejitve niso smiselne, torej eno delovišče ima omejitev 80 drugo 60, obe cesti enake kategorije... Zakon je zakon, dostikrat pisan iz strani pravnikov, ki seveda ni enak za vse, ampak ne smemo nikoli podvomiti v to da so določene table malce neumno naklamfane.

@Borutt med drugim sem te vprašal ali se pri cestninskih držiš omejitve 40 ali 60km/h (odvisno katera cestninska je) to table konec omejitve ali že prej pospešiš ?

(Sej vem da bo odgovor da sm jst glup in ne razumem, ampak poskusim čim bolje opredeliti kaj me mući na Slo cestah v kulturni Slovenščini z čim bolj tehničnimi obrazložitvami, odgovori so pa... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delovišča so označena v skladu s pravilnikom in elaboratom. Prav tako so postavljeni prometni znaki za omejitev hitrosti. Ker pa ne veš, da obstaja več različnih variant cestne zapore z različnimi omejitvami hitrosti, pišeš, kar pač pišeš. 

Če je kakšna tabla neumno naklamfana, kot si napisal, sporoči to neumnost pristojnim oziroma upravljalcu ceste. 

Boš mogoče lažje spal, če ti napišem, koliko hitro peljem skozi cestninsko postajo? 

Tistega v oklepaju nisem prebral. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mnogokrat so izvajalci del pod preiskavo elaborata cestne zapore in postavitvijo cestne zapore v luči skladnosti zapore z veljavnimi predpisi v RS, s strani organov za notranje zadeve, še posebno, če se zgodi kakšna nezgoda.

:huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok dela na cesti in popravila avtocest morajo biti in prav bi bilo,da bi bile bolj pogoste glede na stanje!

Zanimivo pa mi je,da ko sem s kombijem zelo veliko potoval po Italiji,da sem v vsej kilometrini le enkrat naletel,da so PODNEVI popravljali en pas avtoceste...drugače vsa dela vedno PONOČI...recimo enosmerna avtocesta 5km ali več ne vem...popravljan pas pa osvetljen ko da dan...

Zanimivo,da v Italiji tako prakticirajo,v SLO pa ne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, sesir pravi:

Ok dela na cesti in popravila avtocest morajo biti in prav bi bilo,da bi bile bolj pogoste glede na stanje!

Zanimivo pa mi je,da ko sem s kombijem zelo veliko potoval po Italiji,da sem v vsej kilometrini le enkrat naletel,da so PODNEVI popravljali en pas avtoceste...drugače vsa dela vedno PONOČI...recimo enosmerna avtocesta 5km ali več ne vem...popravljan pas pa osvetljen ko da dan...

Zanimivo,da v Italiji tako prakticirajo,v SLO pa ne....

sam new mi z italjanskimi avtocestami neki primerjat :mad:

v Kalabriji so nas iz avtoceste preusmerili u eno vukojebino, pa makadam, ...preko enih prelazov ... neurejen obvoz sploh .. in nato nazaj in še parkrat obvoz, zato prosim .. ne mi s takimi primerjavami

Na italjanskih južnih avtocestah sem parkrat priletel v lukno, da so me jajca zabolela ... da ne govorim o siciljanskih avtocestah, delitacij je kar nekaj manjkalo ... lukne sred ceste ... nov asvalt vs razpokan ... pomoje zato ker delajo ponoči in delajo bolj na pamet...

 

tko da .. tudi drugi se vozimo malo drugod... tko ne men ... kar se tiče pa severnih avtocest .. se pa ne spomnim, kdaj sem šel do Milana, Bologne, da ne bi kje bila vsaj 1 delovna zapora ... ... pa je enako tudi po Avstriji, kjer se ne spomnim, kdaj sem šel mimo Salzburga, da nisem na kakšno zaporo ceste naletu.

ne zagovarjam naše avtoceste, sem le objektiven in ne rečen vedno po difoltu, da je uzudn  pa vse boljše kot pri nas, ker ni

:ninja: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu...jug Italiji...sami smehi...še navigacija se zgubi kam vse te pošilja...do Rima še nekak gre pol mislim okoli 2h sam bolj kot ne ravna avtocesta ko pa moraš koga najti v Palermu ali okolici pa oče naš!Uuu...jug Italiji...sami smehi...še navigacija se zgubi kam vse te pošilja...do Rima še nekak gre pol mislim okoli 2h sam bolj kot ne ravna avtocesta ko pa moraš koga najti v Palermu ali okolici pa oče naš!Se je tudi zgodilo,da sem se moral obrniti za pomoč na policista

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, maus said:

sam new mi z italjanskimi avtocestami neki primerjat :mad:

v Kalabriji so nas iz avtoceste preusmerili u eno vukojebino, pa makadam, ...preko enih prelazov ... neurejen obvoz sploh .. in nato nazaj in še parkrat obvoz, zato prosim .. ne mi s takimi primerjavami

Na italjanskih južnih avtocestah sem parkrat priletel v lukno, da so me jajca zabolela ... da ne govorim o siciljanskih avtocestah, delitacij je kar nekaj manjkalo ... lukne sred ceste ... nov asvalt vs razpokan ... pomoje zato ker delajo ponoči in delajo bolj na pamet...

 

tko da .. tudi drugi se vozimo malo drugod... tko ne men ... kar se tiče pa severnih avtocest .. se pa ne spomnim, kdaj sem šel do Milana, Bologne, da ne bi kje bila vsaj 1 delovna zapora ... ... pa je enako tudi po Avstriji, kjer se ne spomnim, kdaj sem šel mimo Salzburga, da nisem na kakšno zaporo ceste naletu.

ne zagovarjam naše avtoceste, sem le objektiven in ne rečen vedno po difoltu, da je uzudn  pa vse boljše kot pri nas, ker ni

:ninja: 

 

Svica je edina drzava,katera mi pade na planet kjer je res redkost podnevi videt delovisce na avtocesti. Ponoci, ko je promet na minimumu, preprosto zaprejo odsek katerega nameravajo popravljat, posljejo armado delavcev in kompleten promet speljejo preko regionalnih cest.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ne rečem, da ni države na svetu, kjer je kaj bolje urejeno kot pri nas, ne dovolim pa , da se kr vsepoprek pluva, vsaj na tisto kar sem z očmi na lastne oći vidu ... in ne mi pol Italije, Avstrije, pa tudi Nemčije primerjat kok je tam 100 x bolje kot v Sloveniji .. ne rečem, da bi se dalo kaj izboljšati ... je pa potem drug problem, ker maksimalne širine voznih pasov določajo določeni predpisi ... in nekje so naši vozni pasovi širši kot recimo v Nemčiji, zato se lahko prusmeritve prometa delajo tako, kot se pri nas .. res pa je, da so potem tudi ožji pasovi in se ne da peljat vštric z tovornjakmom 90 km/h ... opažam pa tudi, da tudi ko ni zapore, prehitevajo tovornjak s polno kakico v gatah in marskdo še zabremza, ko je vzporedno :huh: ... 

Odgovor ni tebi replika, samo na splošno pojasnjujem ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da so vozniki vecji problem kot ceste. Omenil pa bi, da je bil od 2009 do 2017 ac  odsek postojna-lj-postojna normalno prevozen samo eno koledarsko leto. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/7/2017 at 10:24 AM, DAMI34 said:

ps. pa nihče ni napisal, da je kaos bolje, le da se v nekem organiziranem kaosu bolje znajdejo kot mi.

Zagovarjam "kaos" in "naravno" selekcijo. 

Deset let tega in bi se idiotizem in internetna Znanost sama scistila. Samo v primeru, ko bi clovecnjaki umirali kot muhe, bi scasoma osvojili nazaj tisto kar smo nekoc znali. SKRBET SAMI ZASE brez big brotherja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitra cesta Vipava - Vrtojba je najbolj varna cesta v EU. 
Avto tolk trese da med voznjo ne mores pisat SMS-ov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Borutt said:

Da ne bo spet kdo jokcal in stokal, kako se mu godi krivica, ker mora plačevati kazni, ker ga vsi izsiljujejo, ker ga vsi označujejo za divjaka, ker je zanj ob cesti pocinkana posoda, ker ne obstajajo motoristična nebesa, ...

Kajti, ravnokar sem videl sva totalna idiota na nekih potovalnih športnikih, prvi s tablico SG in drugi s tablico KP, kako iz Postojne proti Pivki prehitevata kolono vozil v naselju in sicer v škarje, v nepregleden ovinek (oboje večkrat) in vozita s hitrostjo za odvzem izpita. 

Ker, dokler se ne bo zmanjšal idiotizem med motoristi, do takrat bo črna kronika polna junakov padlih za namišljeno svobodo. 

In vsi ti neprilagojeni bodo vedno in povsod deležni posebno skrbne obravnave. Do spremembe miselnosti ali do pocinkane. 

Saj glih takile so problem. Ker take IDIOTE vidijo vsi, tiste motoriste, ki pa se počasi pelejo po predpisih, po možnosti v koloni avtomobilov, nihče niti ne opazi... In ker teh slednjih nihče ne opazi, ampak samo taka dva norca, ki delata neumnosti, smo potem VSI označeni kot neprilagojeni divjaki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!