Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 20 minutami, Borutt pravi:

Spregledaš tablo za naselje? Je res tako majhna in nevidna v svoji rumenosti s črno obrobo? Verjamem, da je pri 150 težko obrniti ročico v smeri vožnje. Ker pospeševanje je nato neskončno dolgo in vožnja s 50 je doooolgooočaaaaasnaaaa.

Pijani so še sedaj. Vsak dan. Ker so neodgovorni in, ker je vse drugo krivo za njihove idiotizme in alkoholno stanje.

Cestak za 3x prekorači omejitev izven naselja. Zato pa je vsak vikend toliko umirjenih voznikov cestakov brez izpita. Če bi šli hitreje, jih ne bi dobili.

:lol1: to ne pomeni, da namerno spregledaš tablo? Pa da ne bo pomote. Sem strogo za spoštovanje omejitev znotraj naselja, vendar so ponekod table postavljene neživljensko in se ti lahko zgodi, bom ponovil se ti lahko zgodi, da spregledaš tablo, ker si npr. pripeljal za šlepejem, traktorjem z nakladalko, ki si jo prehitel v naselju, kjer ni nobene hiše v bližini.

Če imaš cestni motor si avtomatično problematičen :?. Hvala za potrditev. Kaj pa tisti z hard endurami, ki se vozijo v naravi :naughty:?

Objavljeno
pred 32 minutami, bikez pravi:

Ata s klobukom, ki ni imel nesreče še nikol v življenju, ne rabi kazni, ker vozi zelo varno in zelo počasi. Ostali za njim pa na robu živčnega zloma. Kdo rabi sedaj kazen, psihiatra ter vožno na poligonu :naughty:?

Tipicen primer kako so drugi za vse krivi in dokler bo tako nimajo smisla ne delavnice ne kazni.

Psihiatra rabijo tisti ,ki so na robu zivcnega zloma in ne en ata ki se pocasi pelje. Temu atu je treba vzeti samo izpit, ker ni več sposoben voznje v okviru CPP-ja. Komu pa film poci ko ae za takim atejem  pelje se pa le naj povprasa kaj je narobe z njim.

Objavljeno
pred 58 minutami, Tex pravi:

borut, imaš mogoče podatek, koliko takih glob je bilo izrečenih?

Danes spet nekaj. 

pred 52 minutami, IZTOK pravi:

Koliksna pa je kazen za jahanje po prehitevalnem pasu na AC, ce je vozni prost?

150. 

Objavljeno
pred 31 minutami, bikez pravi:

:lol1: to ne pomeni, da namerno spregledaš tablo? Pa da ne bo pomote. Sem strogo za spoštovanje omejitev znotraj naselja, vendar so ponekod table postavljene neživljensko in se ti lahko zgodi, bom ponovil se ti lahko zgodi, da spregledaš tablo, ker si npr. pripeljal za šlepejem, traktorjem z nakladalko, ki si jo prehitel v naselju, kjer ni nobene hiše v bližini.

Če imaš cestni motor si avtomatično problematičen :?. Hvala za potrditev. Kaj pa tisti z hard endurami, ki se vozijo v naravi :naughty:?

Varnostna razdalja? 

Cestak je za na dirkališče. Cesta pa ni dirkališče. In to nekateri ne razumejo. 

Skozi gozd vodijo tudi ceste. Samo najti jih je treba. 

  • Haha 2
Objavljeno

Lepo kot v pravljici, ki jih berem mojim otrokom. Veš kdaj tak ata ve ali bi mu moralo potegniti, da ne sme več voziti? Ne takrat, ko mu zdravniki prepovedo vožnjo, ker teh primerov je zelo malo ampak takrat, ko mu otroci ne pustijo več, da bi okoli vozil vnuke. Otroci so sicer veseli, da se ata še lahko vozi sam, ker imajo s tem manj sitnosti ampak to ni rešitev. Ata bi moral vsako leto delati tehničnega.

Psihiater ne bo rešil ničesar. Če glava ni pošlihtana ti noben dohtar ne more pomagat.

Pri nas je cesta ravno tako široka, da ne moreš prehiteti pred seboj nekoga, ki cinca. In tako se pelješ štiri kilometre. Imamo par takšnih atetov v vasi, ki peljejo celotno traso od 10 do max. 30km/h. In enkrat vprašam enega ata zakaj se vozi tako počasi, pa mi odgovori, da mora on med vožnjo pregledat vse kar se dogaja v vasi, ker se čez njo ne pelje vsak dan in da ima čas, ker je v penziji. In ga vprašam zakaj se ravno pelje v jutranji konici, pa mi odgovori, da zato, ker ne more spat in nima kaj početi. Pa ga vprašam zakaj ne ustavi in se nagleda, pa mi reče, da ne more, ker ga noge bolijo. Pol sem pa obupal...

Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

1. Varnostna razdalja? 

2. Cestak je za na dirkališče. Cesta pa ni dirkališče. In to nekateri ne razumejo. 

3. Skozi gozd vodijo tudi ceste. Samo najti jih je treba. 

1. Vedno se najde argument za položnico.

P.S. Še nobene nikol nisem prejel zaradi radarja!

2 Dej razlož zakaj je cestak samo za na dirkališče? Ne razumem tega? Ima boljše zavore, grušt, amortizacijo kot vsi drugi motorji na cesti.

3. Ja, cela kočevka je skozi gozd, to drži.

Objavljeno
pred 1 minuto, bikez pravi:

Lepo kot v pravljici, ki jih berem mojim otrokom. Veš kdaj tak ata ve ali bi mu moralo potegniti, da ne sme več voziti? Ne takrat, ko mu zdravniki prepovedo vožnjo, ker teh primerov je zelo malo ampak takrat, ko mu otroci ne pustijo več, da bi okoli vozil vnuke. Otroci so sicer veseli, da se ata še lahko vozi sam, ker imajo s tem manj sitnosti ampak to ni rešitev. Ata bi moral vsako leto delati tehničnega.

Psihiater ne bo rešil ničesar. Če glava ni pošlihtana ti noben dohtar ne more pomagat.

Pri nas je cesta ravno tako široka, da ne moreš prehiteti pred seboj nekoga, ki cinca. In tako se pelješ štiri kilometre. Imamo par takšnih atetov v vasi, ki peljejo celotno traso od 10 do max. 30km/h. In enkrat vprašam enega ata zakaj se vozi tako počasi, pa mi odgovori, da mora on med vožnjo pregledat vse kar se dogaja v vasi, ker se čez njo ne pelje vsak dan in da ima čas, ker je v penziji. In ga vprašam zakaj se ravno pelje v jutranji konici, pa mi odgovori, da zato, ker ne more spat in nima kaj početi. Pa ga vprašam zakaj ne ustavi in se nagleda, pa mi reče, da ne more, ker ga noge bolijo. Pol sem pa obupal...

Nimaš jajc da bi mu rekel, cujte ata vi pa niste vec za na cesto. Konec debate. :winkiss:

V glavnem slovenska specialnost je v tem da se za vsako resitev najde 1000 in en izgovor zakaj ne tako. Pa vedno so drugi krivi. 

 

Objavljeno

Sam višina kazni JE pomembna. Pred tednom, ko smo jo mahali na morje sem nekje v Iatri prekoračil hitrost z družinskim avtom, pa so me sneli hrvaški organi z 82 na 60. 28 EUR kazni je pomenilo, da nisem niti za trenutek pomislil in skozi naslednji odsek s 60 peljal ravno toliko kot vedno, ker sem imel občutek, da s tem ne ogrožam nikogar. Po drugi strani pa pri nas krepko gledam omejitve, ker mi 250 EUR in 3 pike še po dobrem letu krepko odzvanja v glavi...

Objavljeno
pred 6 minutami, dr.looney pravi:

Nimaš jajc da bi mu rekel, cujte ata vi pa niste vec za na cesto. Konec debate. :winkiss:

V glavnem slovenska specialnost je v tem da se za vsako resitev najde 1000 in en izgovor zakaj ne tako. Pa vedno so drugi krivi.

Res smo posebni: https://www.zurnal24.si/avto/pri-nas-bi-lokalci-zagnali-vik-in-krik-313703

pred 1 minuto, MdAzz pravi:

Sam višina kazni JE pomembna. Pred tednom, ko smo jo mahali na morje sem nekje v Iatri prekoračil hitrost z družinskim avtom, pa so me sneli hrvaški organi z 82 na 60. 28 EUR kazni je pomenilo, da nisem niti za trenutek pomislil in skozi naslednji odsek s 60 peljal ravno toliko kot vedno, ker sem imel občutek, da s tem ne ogrožam nikogar. Po drugi strani pa pri nas krepko gledam omejitve, ker mi 250 EUR in 3 pike še po dobrem letu krepko odzvanja v glavi...

Če bi imel kazen glede na dohodek :kva1:.

Objavljeno
pred 11 minutami, bikez pravi:

1. Vedno se najde argument za položnico.

P.S. Še nobene nikol nisem prejel zaradi radarja!

2 Dej razlož zakaj je cestak samo za na dirkališče? Ne razumem tega? Ima boljše zavore, grušt, amortizacijo kot vsi drugi motorji na cesti.

3. Ja, cela kočevka je skozi gozd, to drži.

Argument si sam našel. 

Si bil kdaj na Grobniku? S čim se tam vozijo? Sem ti odgovoril? Kaj je zate boljše? 

S cestakom ne gre po makadamu? Mogoče se navezuje na prejšnji odstavek. 

Objavljeno

 

pred 8 minutami, bikez pravi:

Res smo posebni: https://www.zurnal24.si/avto/pri-nas-bi-lokalci-zagnali-vik-in-krik-313703

Če bi imel kazen glede na dohodek :kva1:.

To si prebral? Res smo posebni. 

Finci živijo za motošport. Za mnoge so prav oni najboljši dirkači na svetu, pa čeprav se držijo cestnih pravil kot klop kože. Radarske kamere so postavljene praktično na vsakih nekaj kilometrov ob glavnih cestah. Nepredstavljivo mi je bilo, ko so se motoristi za nami vozili nekaj kilometrov in nas niso prehiteli, ker je bila črta na cestišču neprekinjena. Si predstavljate kaj takega pri nas?

 

Objavljeno
pred 1 uro, hajamoto pravi:

K nasa oblast. Lahko samo hvališ. 

nisi prebral? Pritožbe so v drugih temah simpl. Saj se ni potrebno povsod posrati in spustiti na osebni nivo.

Komot lahko kritiziraš in nihče ti ne bo nič hotel, amak daj tam, kjer bo odziv.

 

Matr, kot na naših cestah, danes sta dve babi prileteli na parkirišu pred Mercatorjem, ena je rikvercala iz parkirnega prostora, druga pa zavijala na parking. Zavirala pa ni nobena....in bum in kreganje kdo je kriv.

Njok italijanski je zjutraj na rebernicah kjer je zožanje v en pas, posnel količke in zablokiral promet, ter se kregal na šleper , ki ga ni spustil mimo..boga mati...aja hitrost je kriva.

pred 1 uro, Borutt pravi:

Pri nekaterih so vzgojne. Kako so pa pri tebi?

To je premajhna hitrost na odskočišču.

Največkrat vejo o vzgoji povedati..tisti, ki ne vzgajajo ali niso, recimo župniki , pa ministranti tule.

Da, lahko kaznuješ, lahko pa tudi nekoga naučiš prav. Kje dobiš boljši rezultat?

 

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

 

1. Pijani so še sedaj. Vsak dan. Ker so neodgovorni in, ker je vse drugo krivo za njihove idiotizme in alkoholno stanje.

 

1. ker smo omenili alkoholizem med motoristi, imaš mogoče podatek ali pa primerjavo z ostalimi udeleženci v prometu?

Zdej verjamem da Frančkota ki se z MZ zapelje do bližnje gostilne dobite večkrat nakresanega, ampak tako, rutinske kontrole motoristov, ki se malo več kot do gostilne vozijo? Kaka so tvoja opažanja s terena?

 

Objavljeno
pred 2 urami, bikez pravi:

Omejitve še iz časa fičkotov, kjer se še privezati ni blo potrebno, če ni imel pasa :lol1:.

In avtov mogoče petina tolko kot jih je na cestah danes (raje še kak manj), mrtvih pa 5 - 7x več.

Sej ne da sem kak oboževalec nizkih omejitev hitrosti. Ampak veš kaj imata skupnega Zastava iz leta 1975 in Porsche iz leta 2018? Voznikov reakcijski čas.

Objavljeno
pred 44 minutami, DAMI34 pravi:

1. ker smo omenili alkoholizem med motoristi, imaš mogoče podatek ali pa primerjavo z ostalimi udeleženci v prometu?

Zdej verjamem da Frančkota ki se z MZ zapelje do bližnje gostilne dobite večkrat nakresanega, ampak tako, rutinske kontrole motoristov, ki se malo več kot do gostilne vozijo? Kaka so tvoja opažanja s terena?

 

Poglej po mizah, kaj pijejo motoristi. Včasih je katastrofa. 

Drugače pa nimam podatka. 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Poglej po mizah, kaj pijejo motoristi. Včasih je katastrofa. 

Drugače pa nimam podatka. 

gledanje po mizah je samo en del podatka, bolj je realno kaj se vidi in občuti na terenu pri kotrolah, po domače pihanju.

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

gledanje po mizah je samo en del podatka, bolj je realno kaj se vidi in občuti na terenu pri kotrolah, po domače pihanju.

Podatek je verjetno mogoče dobiti na internetu. 

Ta vikend je motožur. Iz predhodnih kontrol predvidevam, da bo zopet veselo in leva desna. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Borutt pravi:

Argument si sam našel. 

Si bil kdaj na Grobniku? S čim se tam vozijo? Sem ti odgovoril? Kaj je zate boljše? 

S cestakom ne gre po makadamu? Mogoče se navezuje na prejšnji odstavek. 

Se upam trdit, da na ST motorjih delajo enake pizdarije kot tisti s cestaki :).

Na Grobniku so tudi dirke s supermoto motorji, kros motorja pa še res nisem videl na Grobniku.

Jaz se definitivno bolj varnega počutim na sedanjem cestaku kot sem se pa na FZ6-SA ali FZ1-SA. Kot noč in dan.

pred 1 uro, Borutt pravi:

 

To si prebral? Res smo posebni. 

Finci živijo za motošport. Za mnoge so prav oni najboljši dirkači na svetu, pa čeprav se držijo cestnih pravil kot klop kože. Radarske kamere so postavljene praktično na vsakih nekaj kilometrov ob glavnih cestah. Nepredstavljivo mi je bilo, ko so se motoristi za nami vozili nekaj kilometrov in nas niso prehiteli, ker je bila črta na cestišču neprekinjena. Si predstavljate kaj takega pri nas?

 

Odgovor je DA :).

pred 51 minutami, jskrablin pravi:

In avtov mogoče petina tolko kot jih je na cestah danes (raje še kak manj), mrtvih pa 5 - 7x več.

Sej ne da sem kak oboževalec nizkih omejitev hitrosti. Ampak veš kaj imata skupnega Zastava iz leta 1975 in Porsche iz leta 2018? Voznikov reakcijski čas.

EEEE wrong, včasih je blo pol manj motorizacije, mrtvih pa ravno tiliko: https://www.rtvslo.si/slovenija/agencija-za-varnost-prometa-smo-na-isti-ravni-po-stevilu-smrtnih-zrtev-kot-pred-60-leti/442531

Predvsem so gume danes slabše, pa bremze na Porscheju so čist zanič oz. malo boljše kot na fičotu. Da ne govorim o karoseriji in amortizaciji :). Edino refleksi so pa res isti!

pred 36 minutami, Borutt pravi:

Poglej po mizah, kaj pijejo motoristi. Včasih je katastrofa. 

Drugače pa nimam podatka. 

Mi ko vozimo pijemo Fanto, Coca-Colo, Kokto in kafe. Res je katastrofa.

 

pred 1 uro, dr.looney pravi:

A je tale kvazi novinar , ki je spesnil članek odprl oči šele vceraj. Ker koliko vem imam mi reli tekmovanja. 

Ne vem koliko obiskuješ zadeve ampak smo mel tega še v jugi bistveno več. Zdej pa vsakega moti, praktično so ubili motošport, supermota npr. ni več, kros proge zapirajo, naši hodijo na Hrvaško in Bosno vozit kros. Pr nas birokrati ubijejo vse. Še s kolesi se ne smeš vozit po gozdu.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
pred 7 minutami, bikez pravi:

Se upam trdit, da na ST motorjih delajo enake pizdarije kot tisti s cestaki :).

Na Grobniku so tudi dirke s supermoto motorji, kros motorja pa še res nisem videl na Grobniku.

Jaz se definitivno bolj varnega počutim na sedanjem cestaku kot sem se pa na FZ6-SA ali FZ1-SA. Kot noč in dan.

Odgovor je DA :).

EEEE wrong, včasih je blo pol manj motorizacije, mrtvih pa ravno tiliko: https://www.rtvslo.si/slovenija/agencija-za-varnost-prometa-smo-na-isti-ravni-po-stevilu-smrtnih-zrtev-kot-pred-60-leti/442531

Predvsem so gume danes slabše, pa bremze na Porscheju so čist zanič oz. malo boljše kot na fičotu. Da ne govorim o karoseriji in amortizaciji :). Edino refleksi so pa res isti!

Mi ko vozimo pijemo Fanto, Coca-Colo, Kokto in kafe. Res je katastrofa.

 

Ne vem koliko obiskuješ zadeve ampak smo mel tega še v jugi bistveno več. Zdej pa vsakega moti, praktično so ubili motošport, supermota npr. ni več, kros proge zapirajo, naši hodijo na Hrvaško in Bosno vozit kros. Pr nas birokrati ubijejo vse. Še s kolesi se ne smeš vozit po gozdu.

Debata je bila o hitrosti oziroma o prekoračitvi omejitve. Drugače se pa strinjam; voznik je najšibkejši faktor in ne prevozno sredstvo. 

Objavljeno
3 hours ago, bikez said:

Edit: domača pista pomeni, da si bližje doma, zdravstvena oskrba, če se ti kaj zgodi je domača, itd.. Prednosti mnogo več kot slabosti. Ali lahko našteješ eno slabo lastnost domače piste?

Na nivoju debatnega krozka, ni nujno da si blize doma, Pomurec je blize Panoniaringu kot bi bil na pisti v Divaci in bolnici v Izoli, in ce se stres na redbullringu, je skor zihr bols bit tam u bolnici kot doma. Zavarvjne pac moras met v vsakem primeru. 

 

Kontra pisti nimam in nism mel nikol nic. Ampak lajnat de je ni, in de je zato tolk bebcev na cesti, mi je pa bezveze. Do konca bezveze. Ti pravs da gres na pisto. Torej? Kaj preprecuje ostalim? 

Objavljeno
pred 13 minutami, bikez pravi:

......

Ne vem koliko obiskuješ zadeve ampak smo mel tega še v jugi bistveno več. Zdej pa vsakega moti, praktično so ubili motošport, supermota npr. ni več, kros proge zapirajo, naši hodijo na Hrvaško in Bosno vozit kros. Pr nas birokrati ubijejo vse. Še s kolesi se ne smeš vozit po gozdu.

Seveda je bilo vcasih tega več z zasebno lastnino pridejo tudi omejitve. Poleg tega pa je slovenskemu narodu zmernost španska vas. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 24 minutami, Kugelschreiber pravi:

Na nivoju debatnega krozka, ni nujno da si blize doma, Pomurec je blize Panoniaringu kot bi bil na pisti v Divaci in bolnici v Izoli, in ce se stres na redbullringu, je skor zihr bols bit tam u bolnici kot doma. Zavarvjne pac moras met v vsakem primeru. 

 

Kontra pisti nimam in nism mel nikol nic. Ampak lajnat de je ni, in de je zato tolk bebcev na cesti, mi je pa bezveze. Do konca bezveze. Ti pravs da gres na pisto. Torej? Kaj preprecuje ostalim? 

Vpraš koga, ki se je poškodoval v tujini kako je. Ni nujno, da z motorjem. V tej temi imaš zaspisano kako je z zavarovanjem v tujini:

Piste v SLO praktično ni. Probaj organizirat event, pol pa se pogovarjaj. Tiste, ki pa so, so pa po večini rezervirane za avtošole, ker šolarji prinesejo več denarja (govorim o vikendih in popoldnevih). Eni moramo med tednom delati, da bi lahko za vikend odšli na pisto. Pa nisem pogost obiskovalec, vem pa kako zadeve zgledajo za razliko od ostalih, ki jo samo poznajo iz Motosveta. Zakaj se npr. pista v Crkljah skoz blokira? Ko je bila odprta se je tam vozilo, potem pa se je začelo polivanje olja po ovinkih in razni drugi predmeti na pisti, razbit inventar... Slovencem žal nikoli ne bo prav.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
pred 12 minutami, dr.looney pravi:

Seveda je bilo vcasih tega več z zasebno lastnino pridejo tudi omejitve. Poleg tega pa je slovenskemu narodu zmernost španska vas. 

Problem je drugje!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!