Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Baje da v avstriji toplo sprejmejo vsakega Janeza, ki pride s trebuhom za kruhom. Glede na to, da je nekaterim tako prekleto slabo tukaj, je morda selitev vredna razmisleka. Samo ne potem jamrat, ko te opalijo za zavarovanje in cestnino približno 3x tolk kot v SLO, al pa ko bo nova plomba v ustih 300 EUR...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Borutt pravi:

Država za en cent dvigne ceno goriva in je takoj denarja za razmetavati. Tako, da so tvoje trditve, da so kazni zaradi zaslužka, zavajanje. 

Ojej, oprosti, kazni so vzgojne, zaslužek je zgolj postranska zadeva. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Darko3g pravi:

Potem veš, da je v Avstriji bistveno več omejitev 70 skozi naselja, kot pri nas. Pri nas so skoraj izjema, tam pa skoraj pravilo. Mislim, seveda na naselja ob glavnih cestah, (Bundesstrasse), je pa potrebno biti pozoren na postavitev znakov. Če je omejitev 70 pred naseljem, je znak za naselje ne odpravi, dokler ni znaka za preklic. In tam je omejitev 70 tudi skozi naselja s hišami ob cesti. Pri nas je zvišanje omejitve kvečjemu na kakšnem praznem odseku ali na kakšni štiripasovni cesti v večjih mestih.

Ko se npr. peljem iz MB do Dunaja je ogromno vasi z omejitvijo 70, pa mi naštej takšne odseke na cesti MB - LJ

Pa ti je slučajno uspelo opaziti, da so takšne omejitve v naseljih, ki so urbanistično ustrezno načrtovana in so objekti od ceste odmaknjeni nekaj metrov, zato lahko vsako vozilo, ki se vključuje na glavno cesto od daleč opaziš, voznik tistega vozila pa ima dober pregled levo/desno?

Sedaj to primerjaj z našo realnostjo, ko so hiše, ograje ipd. do roba ceste in ti lahko vozilo pririne na glavno cesto že zato, da bo voznik sploh videl cesto levo/desno od sebe. Pa to, da imamo vsepovsod njive do ceste in je zaradi tega slaba preglednost tudi na regionalkah, kjer je omejitev 90 km/h in se lahko veselo zabiješ v traktor ali vozilo, ki se je na glavno cesto vključilo s stranske, pa zaradi vegetacije oba voznika nista mogla videti drugega vozila. V takšnih primerih je celo pametneje peljati počasneje od omejitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povsod 40, pa smo zmagali :panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Zivnorc pravi:

...jaz bi samo nekaj vprašal...

...namreč...zakaj so ene tarumene krajevne table obrobljene s črnim okvirjem...ene ga pa nimajo?...  :huh:

... v nadaljevanju debate o omejitvah hitrosti v naseljih, sem hotel povedati, da polovico folka ne ve, kaj to pomeni...

...namreč, nekateri vozijo z nezmanjšano hitrostjo skozi naselja, kjer je omejitev 50 km/h določena s krajevno tablo obrobljeno s črnim okvirjem....

... nekateri pa peljejo 45 skozi  naselje, ki je označeno s tablo brez te črne obrobe...

 

Jaz še vedno trdim in vsakemu tumbam, da je tista "varna vožnja" na Vranskem  (recimo za izbris točk) čisto mimo. Namesto tega bi morala biti predavanja - delavnice, kjer se ljudje naučijo cestnega bontona, oz CPP pravil.... pravilno uporabo žmigavcev (oz. da žmigavci sploh obstajajo...in da žmigavci niso dodatna oprema v avtomobilu)...  ... pravilo zadrge ob zožanju dveh prometnih pasov v enega... da je treba prej kam pogledati, preden se kam zavije, ali spelje.... in še..in še... in šeee...

... pa da bodo vsi zadovoljeni, naj to vseeno košta tistih 250€...ali kolikor že košta varna vožnja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MdAzz pravi:

Baje da v avstriji toplo sprejmejo vsakega Janeza, ki pride s trebuhom za kruhom. Glede na to, da je nekaterim tako prekleto slabo tukaj, je morda selitev vredna razmisleka. Samo ne potem jamrat, ko te opalijo za zavarovanje in cestnino približno 3x tolk kot v SLO, al pa ko bo nova plomba v ustih 300 EUR...

Baje malo veš o Austriji....

Lahko te opalijo 3x več(ni pa res trikrat več) je dražje, toda , če imaš 2-5 motorjev registriraš najdražjega in z eno tablico pelješ vse......sin, fotr pa še mat se lohk vsi vozijo z eno po tvoje 3x dražjo registracijo(zavarovanje) itd 

Prvi demant!

Plačilo za delo , ki ga opravljam je pri nas 3x manjše , kot pri jodlarjih.

Pri nas dam v Babit centru 140€ za plombo, a je problem, dati 300 (kar spet pretiravaš) če imaš 3x večjo plačo.

Drugi demant!

In če slučajno ne veš, so Janezi cenjeni pri Jodlarjih, kot delavci deficitarnih poklicov in jih imajo radi, pridni, delavni ljudje.

Vem iz izkušenj.

Če te še kaj zanima o AUS pa le na dan.

Smo svetlobna leta za njimi.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, maus pravi:

saj ne ocenjujem sebe ... se strinjam, da bi bilo lahko marsikaj bolše ... hočm bit samo realn kot voznik in uporabnik in se tudi sam kj okol prevozim ;)

 

Ja samo primerjavo, ki si jo dal ( AC Gradec Dunaj ) je od kdaj? Ker to AC so obnovili. Kakorkoki, mene jezi, ker delam po 40000 km po Sloveniji letno. In me jezi, ko se po polzje obnavlja in so zastoji. Cestninsko postajo pred Vrhniko so podirali pol leta. Mimo Celja so bili zastoji vec kot leto dni potem pa ugotovijo, da morajo vse zamenjat. In se bi lahko nasteval. Vedno znova je isti problem - slab izbor in nadzor izvajalcev. Tezko verjamem, da DARS ne premore strokovnjakov. Prej je politicen problem. Cena vignete je zame vec kot ugodna, ni pa to pravicno do drugih, ki manj vozijo. Edino parkirisca in zimska sluzba je dobra. S tem, da WC ji so pa usrani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Kmet2 said:

Smo svetlobna leta za njimi.....

Stari, mi smo svetlobna leta za vsemi, ki so po zemljevidu nad nami, levo od nas, po novem tudi desno od nas, le pod nami je še kdo, z katerim smo tu-tu, pa še to ne bomo več dolgo .. še malo, pa bomo turistična atrakcija .. :cry:

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Raavi pravi:

Borut bo pa kazni pisal za prepocasno voznjo. Aja v slo tega ni :mad:

Kazni je potrebno dvigniti, absolutno za vsak najmanjši prekršek, radarje na vsakih 100m in potem bomo srečno in varno živeli do konca svojih dni.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, IZTOK said:

... Cena vignete je zame vec kot ugodna, ni pa to pravicno do drugih, ki manj vozijo. ...

Hehe, ja. Pol pa dam 300€ letno za "nadomestilo za uporabo cest" in izvem, da gre vse za noro moderne in extremno hitre slovenske železnice .. pol me pa čudno gledajo, ker jih čudno gledam, tik preden  :SS :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Zivnorc pravi:

......

 

Jaz še vedno trdim in vsakemu tumbam, da je tista "varna vožnja" na Vranskem  (recimo za izbris točk) čisto mimo. Namesto tega bi morala biti predavanja - delavnice, kjer se ljudje naučijo cestnega bontona, oz CPP pravil.... pravilno uporabo žmigavcev (oz. da žmigavci sploh obstajajo...in da žmigavci niso dodatna oprema v avtomobilu)...  ... pravilo zadrge ob zožanju dveh prometnih pasov v enega... da je treba prej kam pogledati, preden se kam zavije, ali spelje.... in še..in še... in šeee...

... pa da bodo vsi zadovoljeni, naj to vseeno košta tistih 250€...ali kolikor že košta varna vožnja..

Pred temi delavnicami bi jaz uvedla še 50 ur psihoterapije, potem bodo delavnice zalegle. Drugače je vse skupaj metanje denarja skozi okno. 

Že na tem forumu je en kup kandidatov za tako obravnavo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, dr.looney pravi:

Pred temi delavnicami bi jaz uvedla še 50 ur psihoterapije, potem bodo delavnice zalegle. Drugače je vse skupaj metanje denarja skozi okno. 

Že na tem forumu je en kup kandidatov za tako obravnavo. 

Ko sem se pripravljal za trenerja "spoznal" videl veliko obiskovalcev varne voznje...in ja za nekatere bi bilo kaj takega obvezno a vprasljivo,ce tudi koristno....

Saj si mu lahko desekrat nekaj rekel a ker bilo njemu po njegovo fino je blo kot on hotu in kva ces...se bi pa verjetno v vsaki grupi kandidatov nasel kaksen tak,ki izstopa....

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Kazni je potrebno dvigniti, absolutno za vsak najmanjši prekršek, radarje na vsakih 100m in potem bomo srečno in varno živeli do konca svojih dni.

Če ročico gasa vrtiš s pametjo, se da na ustreznih mestih peljati zelo hitro, če jo pa nabija majmun, je res vsepovsod hitro prehitro.

Off-topic - moram priznati, da še nisem videl moderatorja, ki trola temo. Če ti gre tako v nos, jo raje zakleni, se vsaj ne boš smešil.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

Jaz še vedno trdim in vsakemu tumbam, da je tista "varna vožnja" na Vranskem  (recimo za izbris točk) čisto mimo. Namesto tega bi morala biti predavanja - delavnice, kjer se ljudje naučijo cestnega bontona, oz CPP pravil.... pravilno uporabo žmigavcev (oz. da žmigavci sploh obstajajo...in da žmigavci niso dodatna oprema v avtomobilu)...  ... pravilo zadrge ob zožanju dveh prometnih pasov v enega... da je treba prej kam pogledati, preden se kam zavije, ali spelje.... in še..in še... in šeee...

... pa da bodo vsi zadovoljeni, naj to vseeno košta tistih 250€...ali kolikor že košta varna vožnja..

Če ni v glavi poštimano, tudi delavnice ne pomagajo. Delno to sicer že drži - ko je nekdo ob izpit zaradi alkohola in hoče odlog odvzema ima nekaj dela s psihologom, naredi se kontrola krvi in urina. Sam zelo redko to rezultira v zavrnitvi odloga izvršitve odvzema veljavnosti vozniškega dovoljenja.

Bi si upal trditi da je med težkokategornimi kršitelji CPP (se pravi onimi, ki jim grozi odvzem vozniškega dovoljenje) precej malo takih, ki so enkrat resno zajebali in ne bojo nikol več zajebali. Prej spadajo v to kategorijo taki, ki skoz kaj zajebejo in jih Policija prestreže na račun verjetnosti - če se nekdo vsak dan vozi naokoli pijan, ali pa se redno vozi naokoli pijan preko vikenda - bo z nekim % verjetnosti enkrat že naletel na kontrolo prometa. Takih pacientov ne moreš prevzgajati. Kot ne moreš prevzgajati cestnih dirkačev... oboje je eno posebno stanje v glavi, ki se ponavadi razreši (ali pa še poslabša) ob povzročitvi resne pizdarije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, jskrablin pravi:

Če ni v glavi poštimano, tudi delavnice ne pomagajo. Delno to sicer že drži - ko je nekdo ob izpit zaradi alkohola in hoče odlog odvzema ima nekaj dela s psihologom, naredi se kontrola krvi in urina. Sam zelo redko to rezultira v zavrnitvi odloga izvršitve odvzema veljavnosti vozniškega dovoljenja.

Bi si upal trditi da je med težkokategornimi kršitelji CPP (se pravi onimi, ki jim grozi odvzem vozniškega dovoljenje) precej malo takih, ki so enkrat resno zajebali in ne bojo nikol več zajebali. Prej spadajo v to kategorijo taki, ki skoz kaj zajebejo in jih Policija prestreže na račun verjetnosti - če se nekdo vsak dan vozi naokoli pijan, ali pa se redno vozi naokoli pijan preko vikenda - bo z nekim % verjetnosti enkrat že naletel na kontrolo prometa. Takih pacientov ne moreš prevzgajati. Kot ne moreš prevzgajati cestnih dirkačev... oboje je eno posebno stanje v glavi, ki se ponavadi razreši (ali pa še poslabša) ob povzročitvi resne pizdarije.

Dej preber še enkrat tole trolanje in ne tlači vseh v isti koš. Eni se iz napake nekaj naučijo, eni nikoli. Je pa res, da mora človek v glavi sam pošlihtat in da mu noben psihiater ali varna vožnja tle ne morejo pomagat. Slednji so tle sam da molzejo €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.avp-rs.si/zakaj-bi-tudi-izkuseni-motoristi-morali-na-trening-varne-voznje/

Citiraj

Odločitev, da postanemo voznik motornega kolesa je bistveno drugačna kot odločitev, da postanemo voznik avtomobila. Tega se je vedno potrebno zavedati in storiti vse, da nikoli ne začnemo razmišljati, da že vse znamo in se zato lahko ‘samo vozimo’.

Življenje danes teče popolnoma drugače, kot je teklo pred desetimi ali dvajsetimi leti. Zelo enostavno je priti do informacij in nasvetov, a je dobre težko ločiti od tistih manj pomembnih ter nestrokovnih. Čas se predvsem zaradi prihoda fantastičnih računalnikov vrti hitreje.

Zato je tudi odnos do motornih koles bistveno drugačen. Kdaj ste v bližini, kjer živite, videli soseda, ki čisti motor ali pa sam kaj popravlja? Kdaj ste videli dva motorja pred garažo? Ko se usedemo na motorno kolo pa je občutek, da že vse vemo, hitro tu, čeprav smo v resnici lahko v veliki zmoti.

K sreči je vse več poudarka na izobraževanju, treningih in tečajih, a če vse skupaj primerjam s številom strokovnih nasvetov v oddajah in prispevkih o zdravju, kuhanju in lepoti smo motoristi vseeno bolj podhranjeni. Včasih je bilo še slabše: »Kdo bo meni solil pamet, saj sem ga zadnjič odrezal, da je dobil občutek, da se pelje nazaj.« Ne spominjam se, da bi se prej redno pogovarjali o vožnji z motorjem, da bi kdo kaj vprašal, še manj pa prebral ali pa si na parkirnem prostoru postavil stožce. Vsi smo bili najboljši.

Ko sem pripeljal Harley-Davidsona v Slovenijo (pred drugo svetovno vojno je bilo v Ljubljani predstavništvo), sem kmalu ugotovil, da je veliko kupcev sedlo na motorno kolo le zaradi tega, ker je bil to Harley. Da drugače sploh ne bi bili motoristi. Po prvih skupinskih izletih je tako postalo jasno, da bi marsikdo moral za svoj motorizem storiti več. Ponudil sem možnost, da bi se dobivali in se odpeljali za uro na krajšo vožnjo. Se ustavili, pogovorili, zamenjali vrstni red v skupini, … pa ni šlo. Tega nihče ni potreboval, saj so v glavnem zagovarjali dejstvo, da so na cesti in v prometu že desetletja. Tudi v pogovorih z drugimi motoristi nisem nikoli slišal, da obstaja skupina, ki posveča svoj čas pridobivanju znanja od tistih z več izkušnjami in kilometri.

K sreči je sedaj predvsem na Vranskem in drugih poligonih možnosti vse več.

Ker smo pridobili zavedanje, da to ni igrica na računalniku, ki ima gumb reset za nov začetek, je zanimanja vse več. Prav je tako, saj je jasno, da je nekdo z izkušnjami bolje pripravljen kot nekdo, ki ne ve, kaj ga čaka.

Šole so nakopičeno znanje naših predhodnikov, ki so velikokrat z bridkimi posledicami na lastni koži občutili, kaj se ne bi zgodilo, če bi mi to nekdo prej povedal. Vožnja z motorjem je zelo podobna obiskovanju hribov. Gre za užitek v vsakem trenutku, ki pa se na žalost v majhni napaki v delčku sekunde prevečkrat spremeni v povsem drugačno življenje.

Zavedajte se realnosti motorizma in si vzemite čas za izboljšanje znanja, zato da bo tisti čas, ki ga boste preživeli na motorju, zares doživetje z lepimi spomini in željo, da ga čim hitreje ponovno doživite.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Pomembni so kilometri, malo soli v glavi in nekaj sreče. Lahko hodiš na poligone vsak vikend pa te kak idiot sname. Nekateri ne bodo nikoli za v promet, čeprav imajo izpit. Tem tudi vsak teden varne vožnje ne bi pomagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

to velja za harleiste .. za ninđe nć ne piše :huh: 

itak je napisu, da brez harlija ni motorista :lol1: s smehom se smejem na to izjavo :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

to velja za harleiste .. za ninđe nć ne piše :huh: 

itak je napisu, da brez harlija ni motorista :lol1: s smehom se smejem na to izjavo :P 

samo še cenik fali poleg :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

to velja za harleiste .. za ninđe nć ne piše :huh: 

itak je napisu, da brez harlija ni motorista :lol1: s smehom se smejem na to izjavo :P 

Ninđa mora met Snikers, pa je vse OK :naughty:.

Harlija nočem, pa da mi ga šenkajo. Ko bom za na Harlija, bom prenehal vozit motor.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, bikez pravi:

 

Harlija nočem, pa da mi ga šenkajo. Ko bom za na Harlija, bom prenehal vozit motor.

 

Kuk sprobal....mors dober in nor bit,da si hitr s HD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Snecer pravi:

Tele "strokovnjake" na področju motorizma, bi jest kamot kej naučil. Prvo to, da ni vse v € , ki jih hočjo scuzat iz nas. Drugič, da ko pomladi pišejo bedarije, da je asfalt mrzel in še ne drži, je to ena taka bedarija brez primere. Kdor to izjavi in se ima za strokovnjaka... 

AJA. Jest sm čist povprečn motorist, noben strokovnjak. Vozim se pa celo leto. 

IMG_20180323_155040.jpg

IMG_20180103_135110_1.jpg

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, bikez pravi:

Dej preber še enkrat tole trolanje in ne tlači vseh v isti koš. Eni se iz napake nekaj naučijo, eni nikoli.

Zdaj ne vem al si slabo prebral al sem slabo napisal. Posebej sem omenil težkokategorne kršitelje CPP. Koga torej tlačim v kak koš? Pejd pa si preberi kak med.over.net čvek na temo odloga izvršitve odvzema veljavnosti vozniškega dovoljenja. Večina jih je dobesedno svašta pička rodi kategorija.

Kar sem imel 'čast' spoznati kariernih neprilagojencev v življenju so v grobem razdeljeni na dve kategoriji. Oni v prvi niso več živi al pa vsaj ne celi. Oni v drugi kategoriji so se umirili, ponavadi po parih resnih zajebih za katere so ali delali par let, al pa kako leto tudi odsedeli.

Misli si kar češ, sam 18 kazenskih ne nabereš z manjšimi kršitvami CPP. Se je le treba malo potruditi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, jskrablin pravi:

Zdaj ne vem al si slabo prebral al sem slabo napisal. Posebej sem omenil težkokategorne kršitelje CPP. Koga torej tlačim v kak koš? Pejd pa si preberi kak med.over.net čvek na temo odloga izvršitve odvzema veljavnosti vozniškega dovoljenja. Večina jih je dobesedno svašta pička rodi kategorija.

Kar sem imel 'čast' spoznati kariernih neprilagojencev v življenju so v grobem razdeljeni na dve kategoriji. Oni v prvi niso več živi al pa vsaj ne celi. Oni v drugi kategoriji so se umirili, ponavadi po parih resnih zajebih za katere so ali delali par let, al pa kako leto tudi odsedeli.

Misli si kar češ, sam 18 kazenskih ne nabereš z manjšimi kršitvami CPP. Se je le treba malo potruditi.

18 pik lahko nabereš v šusu. Prletiš v naselje kjer ni hiš, spregledaš tablo in radar. Po tvojem imamo norca, ki mu je potrebno vzeti izpit za večno.

Pa da ne govorim, kako so se še dva desetletja nazaj vozili pijani. Ni blo dneva, da bi obstajal šofer, ki bi imel 0.0. Po mojem je ta generacija cela za odpis, oz. strici s klobukom pazite se. Slika ni črno-bela.

Prvič letos sem se peljal pred enim mesecem. In me streljajo dobesedno iz grmovja. En pa že na cesti čaka z loparčkom, da mi napiše položnico in podeli pike. No, se je umaknil, ker sem pripeljal po pravilih, vendar sem rizičen, ker vozim cestaka :bum:. Skratka v enem letu me na motorju ustavijo večkrat, kot so me v avtu ustavili v vsej moji cestni karieri. Res pa je, da je večina policistov fer, sploh ti na motorjih, ki se malo spoznajo na motociklizem.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!