Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 5 minutami, Xebec pravi:

kje mas pa na motorju plac za vso to šaro? GS-a pac ne bom vozu ane?

avto mi že zdj komi prileze do tistih 160, se ne pozna velik do 130, drugje pa ne presegam omejitev

od nekdaj so si oblastniki želeni nadzor, tako ali drugače, preko interneta, telefona, družabnih omreži in ravno tako preko gibanja. Tu je vs keč, kaka varnost.

Isto kot skrb za okolje, nobenga od seratorjev v Bruslju ali kje drugje ne skrbi za okolje, pa kljub temu izzumljajo vedno nove in nove norme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Xebec said:

kje mas pa na motorju plac za vso to šaro? GS-a pac ne bom vozu ane?

V števcu bo vse. Kaj pa rabiš? GPS in GPRS. Ostalo je programska koda, ki ne vzame nič prostora.

Motorji se sicer ne omenjajo v tem predlogu, ampak tudi motorji bodo prišli na vrsto. Birokrata ne zaustavi nič. To so večni romantiki, ki so prepričani, da z birokracijo izboljšujejo svet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Vin pravi:

Ja, ne moti te, ker se te ne tiče. Saj to je srž problema. Tudi ti boš prišel na vrsto in takrat bodo drugi rekli "BMK za @jskrablin, mene ne moti".

Narobe sklepaš. Sam pri takem odnosu se s tabo nimam kaj pogovarjati. Ne samo da več kot očitno slabo razumeš napisano, še neke zaključke vlečeš na slepo na kup. Odrasti, niso vsi na svetu zgolj zato, da bi prav tebe zajebavali.

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

od nekdaj so si oblastniki želeni nadzor, tako ali drugače, preko interneta, telefona, družabnih omreži in ravno tako preko gibanja. Tu je vs keč, kaka varnost. 

Varnost je dostikrat lahko samo izgovor. V danem primeru temu ni tako. Jaz čisto verjamem da so nameni izboljšati varnost iskreni. So pa seveda pomešani z ostalimi interesi. Vedno so bili in vedno bojo. Sicer pa se ti danes ni potrebno bati nadzora klasične oblasti. Prej tega, kar o tebi vejo nekatera podjetja. In kaj od tega, kar danes objavljaš bo postalo nesprejemljivo čez 10, 15 let. In te bo kr lepo Internet lynch mob discipliniral, čisto v stilu Vin-a gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Narobe sklepaš. Sam pri takem odnosu se s tabo nimam kaj pogovarjati. Ne samo da več kot očitno slabo razumeš napisano, še neke zaključke vlečeš na slepo na kup. Odrasti, niso vsi na svetu zgolj zato, da bi prav tebe zajebavali.

Varnost je dostikrat lahko samo izgovor. V danem primeru temu ni tako. Jaz čisto verjamem da so nameni izboljšati varnost iskreni. So pa seveda pomešani z ostalimi interesi. Vedno so bili in vedno bojo. Sicer pa se ti danes ni potrebno bati nadzora klasične oblasti. Prej tega, kar o tebi vejo nekatera podjetja. In kaj od tega, kar danes objavljaš bo postalo nesprejemljivo čez 10, 15 let. In te bo kr lepo Internet lynch mob discipliniral, čisto v stilu Vin-a gor.

lepo je da človek verjame v idealizem. Ampak jaz sem 100% prepričan, da je edina skrb tistih v Bruslju, lastna rit :D

in to javno napišem, al je, al ni sprejemljivo sedaj al pa čez 15 let :P

Pa se spustiva še na tehnično raven.

Namreč EU in ostali bi počasi radi da več al manj ali pa celo 100% elektronika (kompjuter) prevzame našo varnost. Evo, pa smo tam. Kar vem ne obstaja ena zadeva, ki je 100% varna in se je ne da shekat. Sicer pa še Boingi letijo bolj tak tak. Sedaj pa zaupaj varnost kompjuterju. Pomoč da, ampak da prevzame oblast? Khm..

Recimo, nič me ne moti, da obstaja sistem, ki sam zavira, ko zazna možnost trka, predvsem s pešcem, ampak kaj bo ko se bo sistemu zmešalo, ali pa obratno, ko ga bo nekdo shekal.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, jskrablin said:

Narobe sklepaš. Sam pri takem odnosu se s tabo nimam kaj pogovarjati. Ne samo da več kot očitno slabo razumeš napisano, še neke zaključke vlečeš na slepo na kup. Odrasti, niso vsi na svetu zgolj zato, da bi prav tebe zajebavali.

Saj si vendar napisal "Mene ti sistemi ne motijo, dokler so offline". V čem je bil moj sklep napačen ali kaj sem slabo razumel? Nisem v redu razumel, da tebe ti sistemi ne motijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, jskrablin pravi:

Časi so se definitivno spremenili. Jaz sem začel svojo mopedistično pot pri trinajstih. Na skup zašvasanem Tomosakiju, ki bi ga danes policaji verjetno takoj zasegli. Sam zadeva se je peljala, mela je luči, pa zadnja bremza je delala. Sprednja je bila gor za okras. Ker izpita do 14. leta ni bilo variante delat sem se eno leto vozil naokoli na šverc. Foter je rekel da v kolikor me ustavi Policija naj povem da sem motor doma vzel iz garaže ko ga kao ni bilo doma in se šal pelat. On pa bo poskrbel za malo scene in se 'zmenil z njimi' če bi že lih prišli na dvorišče težit. Med drugimi resnimi grožnjami s strani Policije je bila kaka klofuta al pa spuščene gume. Edini pogoj s strani fotra je bil, da imam na betici vedno čelado. Tega se dosledno držim še danes.

Zdaj pa prosim @Borutt za malo pomoči pri izračunu finančnih posledic takega početja danes. Imamo torej mulota brez izpita, na mopedu ki je že na pogled v bolj vprašljivem stanju (čez tehničnega itak da ne pride), paprijev itak da ni, registracije tudi ne in edino kar ima mulo za povedat v svojo obrambo je, da se je šal malo pelat. Pa čelado ima na glavi, tako da vsaj nekaj štima. Ajde, damo še v situacijo dejstvo, da je pripelal na cesto kjer so ga ustavili direkt preko potoka iz hoste. Pomoje bo vsaj za eno povprečno plačo stroška.

1000€ za izpit, 500€ za registracijo, mogoče še 500€ za tehnični, 500€ za zavarovanje, mogoče še 100€ ali pa 400€ za tehnični izpravnost (odvisno, kaj je), motor adijo in še dodatna kazen za starše, zaradi tega, ker tako zakon predvideva. Na hitri in na pamet sem napisal. Če boš izkoristil polovičko, ti bo lažje. Hec. 

Uredi moped, da bo tehnično izpraven in imej otroka pod nadzorom. Nauči ga vsega, da se ne bo učil od sovrstnikov na skrivaj. Ker tisto učenje na skrivaj v veliko primerih prinese zvonjenje mož v modrem. To pa ni nič dobrega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

lepo je da človek verjame v idealizem. Ampak jaz sem 100% prepričan, da je edina skrb tistih v Bruslju, lastna rit :D

in to javno napišem, al je, al ni sprejemljivo sedaj al pa čez 15 let :P

Pa se spustiva še na tehnično raven.

Namreč EU in ostali bi počasi radi da več al manj ali pa celo 100% elektronika (kompjuter) prevzame našo varnost. Evo, pa smo tam. Kar vem ne obstaja ena zadeva, ki je 100% varna in se je ne da shekat. Sicer pa še Boingi letijo bolj tak tak. Sedaj pa zaupaj varnost kompjuterju. Pomoč da, ampak da prevzame oblast? Khm..

Recimo, nič me ne moti, da obstaja sistem, ki sam zavira, ko zazna možnost trka, predvsem s pešcem, ampak kaj bo ko se bo sistemu zmešalo, ali pa obratno, ko ga bo nekdo shekal.

Seveda jih skrbi tudi lastna rit. A tebe mogoče ne :D

Jasno je tudi, da je marsikje elektronika danes superiorna človeku. O tem, da sodoben ABS v veliki večini pogojev zavira precej boljše, hitreje in varneje kot človeški voznik praktično ni več debate. O Boeingu bi lahko veliko napisal. Na kratko pa so tam grdo zajebali v implementaciji MCAS sistema. Sama elektronika je odreagirala točno tako slabo, kot je bila slabo implementirana (od senzorjev do programske kode, ki se na podlagi senzorjev odloča kaj narest).

Če te kaj potolaži... noben velik avion že dolgo časa ni sposoben leteti brez elektronske podpore. In vsakič, ko se vsedeš na tak avion zaupaš življenje tej elektroniki. Sam ne zdaj mene krivit če ne boš htel več leteti :D Nekatera vojaška letala so v osnovi tako nestabilna da brez konstantnega nadzora s strani računalnika ne letijo. Jih človek ni sposoben upravljati. X-15 je imel elektronski sistem stabilizacije leta v 60-ih letih 20. stoletja. SR-71 ni sfural navigacije brez namenskega računalnika v 60-ih letih 20. stoletja. Rakete letijo v vesolje (in po novem pristajajo nazaj če vzameš za primer SpaceX) popolnoma avtomatizirano že dolgo časa. A čem še malo naštevat? Pozabi na holivudski 'prevzmem ročni nadzor' v filmih.

Seveda so možne napake in nepravilno delovanje. In zaenkrat je v vozilih tako (in tako bo še dolgo časa) da se prižge opozorilna lučka (al pa še zapiska poleg) da voznik ve, da sistem XYZ ne deluje več. Tudi razni pol avtonomni načini vožnje delajo tako. V Mazdi te lepo opozori, da se recimo senzorji na sprednji šipi rosijo in da so povezani sistemi deaktivirani. Pol morem pač ročno preklapljat med dolgimi in kratkimi lučmi in sistem zaviranja v sili ne deluje. Nadzor stabilnosti pozimi sam večkrat izklopim ker je speljevanje z mesta (predvsem v križiščih) preveč nepredvidljivo če vmes konstantno posega TC. In tako dalje.

pred 12 minutami, Vin pravi:

Saj si vendar napisal "Mene ti sistemi ne motijo, dokler so offline". V čem je bil moj sklep napačen ali kaj sem slabo razumel? Nisem v redu razumel, da tebe ti sistemi ne motijo?

Ok, sma se narobe razumela. Mene asistenčni sistemi ne motijo. Tudi oni z omejevanjem max hitrosti ne, dokler ni max hitrost nekaj totalno neumnega, ranga 130 km/h. Tudi črna skrinjica me ne moti. Ne dokler se zabeleženi podatki nahajajo v vozilu, je za dostop do njih s strani Policije potreben upravičen razlog in ne dokler se ne pošiljajo naokoli proizvajalcu, zavarovalnici, Sovi... al pa komerkoli že. V kolikor temu ni tako, me tak avto ne zanima, proti zakonodaji ki bi kaj takega zahtevala pa se bom boril, kolikor se bom lahko.

Isto me ne zanima totalen nadzor nad vsem in vsakim zaradi tistega pol procenta možnosti da je moj sosed terorist/pedofil/migrant/kakrkoli je že v danem trenutku izgovor za strašit ljudi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Borutt pravi:

1000€ za izpit, 500€ za registracijo, mogoče še 500€ za tehnični, 500€ za zavarovanje, mogoče še 100€ ali pa 400€ za tehnični izpravnost (odvisno, kaj je), motor adijo in še dodatna kazen za starše, zaradi tega, ker tako zakon predvideva. Na hitri in na pamet sem napisal. Če boš izkoristil polovičko, ti bo lažje. Hec. 

Uredi moped, da bo tehnično izpraven in imej otroka pod nadzorom. Nauči ga vsega, da se ne bo učil od sovrstnikov na skrivaj. Ker tisto učenje na skrivaj v veliko primerih prinese zvonjenje mož v modrem. To pa ni nič dobrega. 

Huh, je mel @C eagle precej bolj prav kot jaz. Nore cifre.

Moj naraščaj bo imel drugačno šolanje v kolikor ga bo zanimalo motoriranje... mi je jasno da to boljši pristop kot prepovedovat in s tem silit v skrivanje/prikrivanje. Pa predvsem je treba začeti na namenskih površinah, ne pa takoj ko znaš dati iz prve v drugo na javno cesto in gasa. Včasih se res vprašam kako nam je ratalo preživeti ?‍♂️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Huh, je mel @C eagle precej bolj prav kot jaz. Nore cifre.

Moj naraščaj bo imel drugačno šolanje v kolikor ga bo zanimalo motoriranje... mi je jasno da to boljši pristop kot prepovedovat in s tem silit v skrivanje/prikrivanje. Pa predvsem je treba začeti na namenskih površinah, ne pa takoj ko znaš dati iz prve v drugo na javno cesto in gasa. Včasih se res vprašam kako nam je ratalo preživeti ?‍♂️

Zaradi zadnjega stavka počnem, kar pač počnem. In to zastonj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, jskrablin pravi:

Seveda jih skrbi tudi lastna rit. A tebe mogoče ne :D

Jasno je tudi, da je marsikje elektronika danes superiorna človeku. O tem, da sodoben ABS v veliki večini pogojev zavira precej boljše, hitreje in varneje kot človeški voznik praktično ni več debate. O Boeingu bi lahko veliko napisal. Na kratko pa so tam grdo zajebali v implementaciji MCAS sistema. Sama elektronika je odreagirala točno tako slabo, kot je bila slabo implementirana (od senzorjev do programske kode, ki se na podlagi senzorjev odloča kaj narest).

Če te kaj potolaži... noben velik avion že dolgo časa ni sposoben leteti brez elektronske podpore. In vsakič, ko se vsedeš na tak avion zaupaš življenje tej elektroniki. Sam ne zdaj mene krivit če ne boš htel več leteti :D Nekatera vojaška letala so v osnovi tako nestabilna da brez konstantnega nadzora s strani računalnika ne letijo. Jih človek ni sposoben upravljati. X-15 je imel elektronski sistem stabilizacije leta v 60-ih letih 20. stoletja. SR-71 ni sfural navigacije brez namenskega računalnika v 60-ih letih 20. stoletja. Rakete letijo v vesolje (in po novem pristajajo nazaj če vzameš za primer SpaceX) popolnoma avtomatizirano že dolgo časa. A čem še malo naštevat? Pozabi na holivudski 'prevzmem ročni nadzor' v filmih.

Seveda so možne napake in nepravilno delovanje. In zaenkrat je v vozilih tako (in tako bo še dolgo časa) da se prižge opozorilna lučka (al pa še zapiska poleg) da voznik ve, da sistem XYZ ne deluje več. Tudi razni pol avtonomni načini vožnje delajo tako. V Mazdi te lepo opozori, da se recimo senzorji na sprednji šipi rosijo in da so povezani sistemi deaktivirani. Pol morem pač ročno preklapljat med dolgimi in kratkimi lučmi in sistem zaviranja v sili ne deluje. Nadzor stabilnosti pozimi sam večkrat izklopim ker je speljevanje z mesta (predvsem v križiščih) preveč nepredvidljivo če vmes konstantno posega TC. In tako dalje.

 

 

no, saj vse to tudi jaz vem. Dejansko je pa vsa ta silna tehnologija še vedno ozko implementirana in jo mnogo težje zlorabiti kot pa bo kasneje moč, če bodo vsi avtomobili imeli določeno "pamet", pa še komunicirali med seboj. Odlična šansa bo za:

dejmo se vsi hkrati zaleteti. Recimo, to bo zihr eden od prvih ciljev terorizma.

Nadalje pa se mi zdi kretensko poseganje v moj način vožnje z izgovorom, da skrbijo za varnost, prav tako me izredno moti da lahko (sicer že sedaj) v vsakem trenutku nadzirajo moj položaj.

Moj kurac skrbijo za varnost in tisto o ritih je letelo na to da imajo vedno polne. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak stavek "Skrb za motoriste" me vedno preseneti tako, da se dela poostrena kontrola nad motoristi in nad ostalimi udeleženci v prometu ...

To je tko, kot da bi v skrbi za otroke, jih ne poučevali in izobraževali ter jim delili nasvete, temveč jih nagarbali, da si bodo ja zapomnili, kaj delajo narobe :huh:

Mislim, jaz to tko razumem, ampak vem, da sem mau ćudno ćuden :kva2: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

no, saj vse to tudi jaz vem. Dejansko je pa vsa ta silna tehnologija še vedno ozko implementirana in jo mnogo težje zlorabiti kot pa bo kasneje moč, če bodo vsi avtomobili imeli določeno "pamet", pa še komunicirali med seboj. Odlična šansa bo za:

dejmo se vsi hkrati zaleteti. Recimo, to bo zihr eden od prvih ciljev terorizma. 

Nadalje pa se mi zdi kretensko poseganje v moj način vožnje z izgovorom, da skrbijo za varnost, prav tako me izredno moti da lahko (sicer že sedaj) v vsakem trenutku nadzirajo moj položaj. 

Moj kurac skrbijo za varnost in tisto o ritih je letelo na to da imajo vedno polne. 

 

Varnost 'pametnih' sistemov v avtih je resen problem. Danes ti marsikak proizvajalec nabije kritične sisteme na iste nezavarovane vmesnike (CAN) kot naprimer t.i. 'infotainment sisteme'. In ti infotainment sistemi dandanašji poganjajo recimo malo sfriziran Android (Mazda), ki ga je možno okužiti s kakim dodatkom. Ali pa enostavno pridobiti poln dostop do njega. In na lepem imaš dostop do sistemov, ki imajo kontrolo nad vozilom.

Če nočeš nadziranja položaja bo treba telefon stran vrečt. Mobilen, katerikoli, magari si še na Nokia 3310. Če ne drugače, se ga lahko na gosteje naseljnih področjih (kjer je več baznih postaj) dokaj natančno locira s triangulacijo. Jebiga, sodobna tehnologija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa vem kaj je blo. Mi je povedu. Znebil se bodo BMW motociklov pa od zdej naprej japonce vozil.:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno komanda "od zgori". Sej veš pr BMW lahko velik "zataušajo" pri servisih. Pr japanarjih pa servis sploh ni potrebn. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Verjetno komanda "od zgori". Sej veš pr BMW lahko velik "zataušajo" pri servisih. Pr japanarjih pa servis sploh ni potrebn. 

bodmo pošteni - na kateriem motorju se je ubil angleški policaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, thumper pravi:

bodmo pošteni - na kateriem motorju se je ubil angleški policaj?

Huh, pojma nimam, sploh o čem se gre. Nič ne spremljam drugega kot MS. Nobenih novic, twiterja, TV, FB... nic. Samo YT. Izbrane vsebine.

Napiši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, skalar36 pravi:

Huh, pojma nimam, sploh o čem se gre. Nič ne spremljam drugega kot MS. Nobenih novic, twiterja, TV, FB... nic. Samo YT. Izbrane vsebine.

Napiši.

pan european .. angleška policija jih je izločila.

12. mar. 2010 - It's months since a £3.5million fleet of 300 police Honda Pan Europeans was scrapped or sold for as little as £600 each over safety concerns.

https://www.scotsman.com/news/police-motorcycle-branded-threat-to-safety-by-inquiry-into-officer-s-death-1-745178

Dr James Adeley yesterday said he intended to write to chief constables warning them of the "catastrophic result" which can occur with the Honda motorbike.

 

Dr Adeley was speaking at the conclusion of the inquest into the death of police motorcyclist David Shreeve, who was thrown from his bike while on a training exercise. The father of two, who worked for Merseyside Police, was crushed to death under a lorry after he fell from his Honda Pan European ST1300.

 

The Scotsman has learned that police riders in Scotland have been told not to exceed 100mph on the bikes amid concerns.

 

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

od nekdaj so si oblastniki želeni nadzor, tako ali drugače, preko interneta, telefona, družabnih omreži in ravno tako preko gibanja. Tu je vs keč, kaka varnost.

Isto kot skrb za okolje, nobenga od seratorjev v Bruslju ali kje drugje ne skrbi za okolje, pa kljub temu izzumljajo vedno nove in nove norme.

...se bomo vozili pa z oldtimerji, simpl :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 3. 2019 ob 13:33, DAMI34 pravi:

lepo je da človek verjame v idealizem. Ampak jaz sem 100% prepričan, da je edina skrb tistih v Bruslju, lastna rit :D

in to javno napišem, al je, al ni sprejemljivo sedaj al pa čez 15 let :P

Pa se spustiva še na tehnično raven.

Namreč EU in ostali bi počasi radi da več al manj ali pa celo 100% elektronika (kompjuter) prevzame našo varnost. Evo, pa smo tam. Kar vem ne obstaja ena zadeva, ki je 100% varna in se je ne da shekat. Sicer pa še Boingi letijo bolj tak tak. Sedaj pa zaupaj varnost kompjuterju. Pomoč da, ampak da prevzame oblast? Khm..

Recimo, nič me ne moti, da obstaja sistem, ki sam zavira, ko zazna možnost trka, predvsem s pešcem, ampak kaj bo ko se bo sistemu zmešalo, ali pa obratno, ko ga bo nekdo shekal.

 

Mene moti ze sama zamisel, da mi vsiljujejo nekaj, kar v svetu prava ne pije vode. Rimsko pravo ne pozna krivde oz odgovornosti za zivali ali stroje. Ce tvoj pes ugrizne soseda si kriv ti in bodo postopki tekli proti tebi. Ce tvoj fancy avto zajebe in samodejno ne zavira pravocasno ter povzroci nesreco bos tudi kriv ti kot voznik. Kje torej EU birokrati vidijo osnovo, da me lahko prisilijo, da bo del moje odgovornosti hoces noces prevzel nek senzor, ko ga je izdelal in vgradil npr famozni VW? Ma njim se narisane ovce ne bi zaupal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj bodo te sisteme montirali pod pretvezo vecje varnosti....ko abs,tcs....Seveda bo krivec voznik,ki bo upravljal taksno vozilo,ki bo le imelo vec varnostnih sistemov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 3. 2019 ob 21:47, thumper pravi:

bodmo pošteni - na kateriem motorju se je ubil angleški policaj?

Kot piše v članku, so motorji spremenjeni zaradi dodatne opreme, kar je povzročilo spremembo težišča in posledično opletanje pri višjih hitrostih. Morda so nekateri modeli bolj občutljivi na spremembe težišča kot drugi, vsi pa vemo, da pri naloženi prtljagi in sopotniku motor pelje čisto drugače kot sicer.

Kar se pa tiče elektronike, že sedaj je lahko problem pri ABS, če voziš navzdol po grbinasti cesti in se zaradi poskakovanja ABS neprenehoma vklaplja. Dokler pa ne bo samodejne vožnje, bodo vsa elektronska pomagala le pomoč pri vožnji (nadzor nad menjavo pasu, opozorilo o vozilu za teboj ali pred teboj, eventuelno zaviranje v sili, kar imajo radarski tempomati delno že vgrajeno, kasneje pa bo še omejitev maksimalne hitrosti, glede na prometni znak (kar bi pa znalo biti življensko nevarno, če bom zaradi tega prepozno prišel domov in me bo žena ubila).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!