Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 31 minutami, sesir pravi:

Saj bodo te sisteme montirali pod pretvezo vecje varnosti....ko abs,tcs....Seveda bo krivec voznik,ki bo upravljal taksno vozilo,ki bo le imelo vec varnostnih sistemov....

Abs in npr. samodejno zaviranje zelo razlicno posegata v mojo voznjo in odlocanjw ter odgovornost. Abs mi samo skrajsa zavorno pot, sprozi se zgolj ce sploh zavaram. Samodejno zaviranje pa avto sprozi sam brez moje volje in posega. Ce je napaka v slednjem sistemu, kako je lahko kriv voznik? A je kriv voznik, ce je npr proizvajalec vgradil vijake z napako in ti na AC odpade kolo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, IZTOK pravi:

Abs in npr. samodejno zaviranje zelo razlicno posegata v mojo voznjo in odlocanjw ter odgovornost. Abs mi samo skrajsa zavorno pot, sprozi se zgolj ce sploh zavaram. Samodejno zaviranje pa avto sprozi sam brez moje volje in posega. Ce je napaka v slednjem sistemu, kako je lahko kriv voznik? A je kriv voznik, ce je npr proizvajalec vgradil vijake z napako in ti na AC odpade kolo?

Abees ti omogoča manevriranje med zaviranjem, ker preprečuje blokiranje.

 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, thumper pravi:

slabše so vozne lastnosti motorja prej doživiš občutek divjanja... :fyou:

Zato jaz nikoli nimam občutka, da divjam, drugi se pa zgražajo.

Nč naslednji motor bo Triumph:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, IZTOK pravi:

Abs in npr. samodejno zaviranje zelo razlicno posegata v mojo voznjo in odlocanjw ter odgovornost. Abs mi samo skrajsa zavorno pot, sprozi se zgolj ce sploh zavaram. Samodejno zaviranje pa avto sprozi sam brez moje volje in posega. Ce je napaka v slednjem sistemu, kako je lahko kriv voznik? A je kriv voznik, ce je npr proizvajalec vgradil vijake z napako in ti na AC odpade kolo?

No da v prazno zabremza ne vem kako bo...ce pa se sprozi le ob nevarnosti trka pa bo vse pod predtvezo vecje varnosti...

Tak ima S klasa ze to...se spomnim testa ko novinar nastavo skatlo?da prikaze delovanje in pozabu sistem vklopit in gladko zbil skatlo...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sesir pri Volvotu so povozili kr enga izmed delavcev, če ni bil celo novinar ?. Problemov pri samodejnih avtih je kar nekaj. Comp ne more predvidet, če je nekaj na nadvozu in začne padati dol. Človek to zazna in odreagira, trenutni senzorji in tipala so zatajila. Problem (vsaj v ameriki) so visoke prikolice od tovrnjakov. Avto je zapeljal brez bremzanja pod prikolico. Dilema se tudi pojavi, ko sta istočasno na eni strani pešec in kolesar ali dva druga objekta, ki bi predstavljala nezgodo. Največja dilema je pa, da se ne morjo zmenit v primeru nesreče kdo bo nosil odgovornist? Znamka/tovarna avtomobila, firma računalnika, ki ga je proizvedla, Marjan, ki ga je zmontiral, ali jst, ki sem lastnik avta? Dvomim, da bi zavorovalnica rekla:"lejte Sergini, se zgodi, niste prvi, ni panike jutri dobite povrnjeno škodo" Jst bi šel rajš na vlak kot, da bi sedel v avtu za volanom in nič počel.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Abs in npr. samodejno zaviranje zelo razlicno posegata v mojo voznjo in odlocanjw ter odgovornost. Abs mi samo skrajsa zavorno pot, sprozi se zgolj ce sploh zavaram. Samodejno zaviranje pa avto sprozi sam brez moje volje in posega. Ce je napaka v slednjem sistemu, kako je lahko kriv voznik? A je kriv voznik, ce je npr proizvajalec vgradil vijake z napako in ti na AC odpade kolo?

Ko voziš z vključenim tempomatom in dohitiš tistega, ki ima tempomat nastavljen na 2 km/h manj, ti sistem samodejno prilagodi hitrost dokler ne prehitiš avta pred seboj. Sistem za samodejno zaviranje bo pomagal pri nepazljivosti, še vedno pa bomo sami odgovorni za vožnjo. Tudi "lane assistance" ti pomaga samodejno držati smer v blagih ovinkih, kar je pozitivno.

Mene bolj skrbi, da se bomo s temi sistemi razvadili in toliko več gledali v telefone in tablice, da bomo od resnih situacijah v težavah.

Napake v sistemu pa so lahko tudi hude: npr. "lane assistance" zazna, da si preko črte in namesto popravka volana, zasuče v drugo smer, da zletiš s ceste. Ali pa radar napačno zazna oviro in zavre brez razloga, zadaj vozeči pa se ti zaleti v rit, ali pa namesto prilagoditve hitrosti pri radarskem tempomatu pospeši in se zaleti v spredaj vozečega.

Res pa je, da bodo sčasoma sistemi vedno bolj zanesljivi, ljudje pa vedno manj.

Razen tako kot v bolnici, kjer je na intenzivnem oddelku veliko ljudi umiralo od 11. uri dodpoldne (ker je prišla Fata sesat in je izklopila aparat, da je lahko vključila sesalec)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, IZTOK pravi:

Ce tvoj fancy avto zajebe in samodejno ne zavira pravocasno ter povzroci nesreco bos tudi kriv ti kot voznik.

Seveda. Tvoja dolžnost v vlogi voznika je da spremljaš in razumeš dogajanje okoli avta, ne glede na to količino asistenčnih sistemov v njem. Zato pa so asistenčni sistemi, nikjer ni govora o bilokaki avtonomiji vozila - zaenkrat. In dokler ni govora o avtonomnih vozilih, je za vozilo odgovoren voznik. Tudi v primerih uporabe radarskih tempomatov, sledenju voznega pasu in tako dalje. Vsa ta elektronika in programska logika precej dobro deluje v dobrih pogojih. In hitro odpiska v stand by ko pogoji niso tako zelo dobri. Če takrat dremaš za volanom, bo počilo. In kriv bo voznik.

Osebno lih zato ne mislim da so delno avtonomna vozila dobra ideja. Ker vse kar dosežejo je, da ljudje niso pozorni, medtem ko ti 'v tem trenutku je vse ok' daje lažen občutek varnosti. Prepustiti avtonomnost nečemu kar lahko v neki situaciji odreagira čisto kontra od pričakovanega... in pol upati da bo vse ok, je precej bolj naporno kot pač pelati sam. Tesla avtopilot je dober primer tega. Se je človek vozil dnevno na avtomatiko po isti cesti in je šlo ok. Dokler ga en dan (po posodobitvi programa) ni 'avtopilot' odpelal direkt v betonske bloke poleg AC. In to ni bil edini tak primer, jih je kar nekaj.

pred 3 urami, IZTOK pravi:

Kje torej EU birokrati vidijo osnovo, da me lahko prisilijo, da bo del moje odgovornosti hoces noces prevzel nek senzor, ko ga je izdelal in vgradil npr famozni VW?

Kot vidiš te dileme sploh ni. Ti boš še vedno v celoti odgovoren za upravljanje vozila, vsake tolko pa zna v tvoje upravljanje vozila poseči kak sistem, da prepreči kak tvoj zajeb. ABS, recimo. Al pa sistem za samodejno stabilizacijo vozila. Nekateri avto znajo samodejno zavirati, vzdrževati varnostno razdaljo, ipd. Če ne voziš nekih starih in/ali poceni jajc, se ti to dogaja že danes. Kje je torej problem?

Kakorkoli obračaš, napredek tehnologije je precej izboljšal varnost na cestah. In ni realno pričakovati da se bo zdaj kar naenkrat napredek ustavil, ker se določenemu % populacije zdi, da ga je bilo dovolj. Za old skul folk bojo še vedno old skul avti, motorji, bicikli. Sam počasi vas bo vedno manj, kot je danes malo onih, ki so mnenja da so bili avti v 70-ih najboljši ker [vstavi po želji].

Meni osebno je vožnja avta nujno zlo in bi rad videl, da bi postala čimprej čimbolj avtonomna. Okoli motorjev razmišljam precej drugače, tam pa je za po cesti ABS preko glave dovolj tehnologije, na terenu se pa elektronika konča pri vbrizgu goriva. Ostale šare tam res ne rabim. Nekdo, ki dnevno zabije 1h+ na cesti od službe do doma in nazaj si pa verjetno sploh želi, da bi se lahko med vožnjo ubadal s čim drugim. No sej marsikdo tudi se, na žalost.

Definitivno je res da elektronika v mejnih pogojih odpove. Tako kot človek. Ko se zgodi nekaj res čudnega ali nepričakovanega je izid precej bolj odvisen od sreče, kot česarkoli drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Darko3g pravi:

Ko voziš z vključenim tempomatom in dohitiš tistega, ki ima tempomat nastavljen na 2 km/h manj, ti sistem samodejno prilagodi hitrost dokler ne prehitiš avta pred seboj. Sistem za samodejno zaviranje bo pomagal pri nepazljivosti, še vedno pa bomo sami odgovorni za vožnjo. Tudi "lane assistance" ti pomaga samodejno držati smer v blagih ovinkih, kar je pozitivno.

Mene bolj skrbi, da se bomo s temi sistemi razvadili in toliko več gledali v telefone in tablice, da bomo od resnih situacijah v težavah.

Napake v sistemu pa so lahko tudi hude: npr. "lane assistance" zazna, da si preko črte in namesto popravka volana, zasuče v drugo smer, da zletiš s ceste. Ali pa radar napačno zazna oviro in zavre brez razloga, zadaj vozeči pa se ti zaleti v rit, ali pa namesto prilagoditve hitrosti pri radarskem tempomatu pospeši in se zaleti v spredaj vozečega.

Res pa je, da bodo sčasoma sistemi vedno bolj zanesljivi, ljudje pa vedno manj.

Razen tako kot v bolnici, kjer je na intenzivnem oddelku veliko ljudi umiralo od 11. uri dodpoldne (ker je prišla Fata sesat in je izklopila aparat, da je lahko vključila sesalec)

Moja izkusnja izpred 5 let z testnim avtom in tem paketom. Lane asIstence je z tresenjem volana in rahlimi popravki deloval dobro. Je pa bilo lepo vreme. A sneg, dez, umazanija iz ceste pozimi res ne motijo kamere?

Avtomatsko zaviranje z radarskim tempomatom je lahko zajebana stvar. AC, vkljucen tempomat. ASFINAG dela skupaj s Policijo neko kontrolo tovornjakov. Vse preusmerjeno na platformo ob AC, na AC pa zapora. Tempomat nastavljen na 130 a je znizal na 70 zaradi tovornjaka spredaj. Tovornjakar zavihe desno na platformo, glupi radar tempomata ga izgubi in avto v ful gas proti zapori. Vem, moral bi ga izklopit. Komaj sem potem zbremzal in zavil. Eni starejsi osebi se bi lahko koncalo huje.

Da ne omenim, da je kamera citala tudi omejitve hitrosti ( znake ) iz tovornjakov in avtobusov in mi je na AC skozi tezil, ces vozi 80!

Hvala lepa, ne rabim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, jskrablin pravi:

Seveda. Tvoja dolžnost v vlogi voznika je da spremljaš in razumeš dogajanje okoli avta, ne glede na to količino asistenčnih sistemov v njem. Zato pa so asistenčni sistemi, nikjer ni govora o bilokaki avtonomiji vozila - zaenkrat. In dokler ni govora o avtonomnih vozilih, je za vozilo odgovoren voznik. Tudi v primerih uporabe radarskih tempomatov, sledenju voznega pasu in tako dalje. Vsa ta elektronika in programska logika precej dobro deluje v dobrih pogojih. In hitro odpiska v stand by ko pogoji niso tako zelo dobri. Če takrat dremaš za volanom, bo počilo. In kriv bo voznik.

Osebno lih zato ne mislim da so delno avtonomna vozila dobra ideja. Ker vse kar dosežejo je, da ljudje niso pozorni, medtem ko ti 'v tem trenutku je vse ok' daje lažen občutek varnosti. Prepustiti avtonomnost nečemu kar lahko v neki situaciji odreagira čisto kontra od pričakovanega... in pol upati da bo vse ok, je precej bolj naporno kot pač pelati sam. Tesla avtopilot je dober primer tega. Se je človek vozil dnevno na avtomatiko po isti cesti in je šlo ok. Dokler ga en dan (po posodobitvi programa) ni 'avtopilot' odpelal direkt v betonske bloke poleg AC. In to ni bil edini tak primer, jih je kar nekaj.

Kot vidiš te dileme sploh ni. Ti boš še vedno v celoti odgovoren za upravljanje vozila, vsake tolko pa zna v tvoje upravljanje vozila poseči kak sistem, da prepreči kak tvoj zajeb. ABS, recimo. Al pa sistem za samodejno stabilizacijo vozila. Nekateri avto znajo samodejno zavirati, vzdrževati varnostno razdaljo, ipd. Če ne voziš nekih starih in/ali poceni jajc, se ti to dogaja že danes. Kje je torej problem?

Kakorkoli obračaš, napredek tehnologije je precej izboljšal varnost na cestah. In ni realno pričakovati da se bo zdaj kar naenkrat napredek ustavil, ker se določenemu % populacije zdi, da ga je bilo dovolj. Za old skul folk bojo še vedno old skul avti, motorji, bicikli. Sam počasi vas bo vedno manj, kot je danes malo onih, ki so mnenja da so bili avti v 70-ih najboljši ker [vstavi po želji].

Meni osebno je vožnja avta nujno zlo in bi rad videl, da bi postala čimprej čimbolj avtonomna. Okoli motorjev razmišljam precej drugače, tam pa je za po cesti ABS preko glave dovolj tehnologije, na terenu se pa elektronika konča pri vbrizgu goriva. Ostale šare tam res ne rabim. Nekdo, ki dnevno zabije 1h+ na cesti od službe do doma in nazaj si pa verjetno sploh želi, da bi se lahko med vožnjo ubadal s čim drugim. No sej marsikdo tudi se, na žalost.

Definitivno je res da elektronika v mejnih pogojih odpove. Tako kot človek. Ko se zgodi nekaj res čudnega ali nepričakovanega je izid precej bolj odvisen od sreče, kot česarkoli drugega.

Jaz vem kaj bom, kupil rabljenega brez te navlake :D Poln k. imam teh Bruseljskih kretenov in pijancev. Tega kar nam bodo vsiljevali vecina noce, ker ne deluje kot bi moralo. Ce torej ni 100% potem ne potrebujem, da bo on mene nadziral in korigiral. In ker si sam ugotovil, da ti sistemi posegajo v nase odlocitve, se mora potem tudi ustrezno spremenit pravni sistem. Dokler pa odgovarja voznik, pa ne sme posegati noben sistem samodejno v njegovo ravnanje in pika.

Meni se proklet start stop gre na jetra in sem ga dal permanentno onesposobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, IZTOK said:

Meni se proklet start stop gre na jetra in sem ga dal permanentno onesposobit.

Še vedno boš moral dajat 180Eu za baterijo čeprav si sklopil jeb jim m...kako nas jeb.. z raznimi eko predpisi in podobnim sranjem.

https://www.zurnal24.si/avto/sitem-start-stop-presenecenje-ob-menjavi-akumulatorja-317175

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Spasku pravi:

Še vedno boš moral dajat 180Eu za baterijo čeprav si sklopil jeb jim m...kako nas jeb.. z raznimi eko predpisi in podobnim sranjem.

https://www.zurnal24.si/avto/sitem-start-stop-presenecenje-ob-menjavi-akumulatorja-317175

Meni je aku crknil v pol leta. Na sreco so priznali, da je imal dobavitelj serijsko napako in so ga menjali brezplacno. Ampak neglede na to, start stop + avtomatik je neuporabno. Ugasne motor ze ce se za 1 sekundo ustavis pred kroznim da onemu v njem pustis nimo. Kozlarija na kvadrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Darko3g pravi:

Kot piše v članku, so motorji spremenjeni zaradi dodatne opreme, kar je povzročilo spremembo težišča in posledično opletanje pri višjih hitrostih. Morda so nekateri modeli bolj občutljivi na spremembe težišča kot drugi, vsi pa vemo, da pri naloženi prtljagi in sopotniku motor pelje čisto drugače kot sicer.

dej no..panka je baje super motor..verjetno je napaka pri proizvajalcu ali pri opremljevalcu dodatne opreme.. in motorje pred nabavo temeljito stestirajo poznavalci .. 

moj se z dvema in prtljago pelje bolje- veliko bolje..

pred 14 urami, Kmet2 pravi:

Zato jaz nikoli nimam občutka, da divjam, drugi se pa zgražajo.

Nč naslednji motor bo Triumph:lol1:

ne bo.. o suzukiju je bilo govora..

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, thumper pravi:

dej no..panka je baje super motor..verjetno je napaka pri proizvajalcu ali pri opremljevalcu dodatne opreme.. in motorje pred nabavo temeljito stestirajo poznavalci .. 

Panka v Police izvedbi je bila znana, da je zanihala ko prasica nad hitrostjo 150 recimo. Zato so jo UK police nehali uporabljat, pa so se zmenili za FJR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Dr_Jakob pravi:

Panka v Police izvedbi je bila znana, da je zanihala ko prasica nad hitrostjo 150 recimo. Zato so jo UK police nehali uporabljat, pa so se zmenili za FJR.

To nisem vedu...ze dudvile bla katastrofa,kar se mene tice vse v pi...mi blo zanimivo kuk ljudi jo pa hvalilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 3. 2019 ob 20:27, skalar36 pravi:

Verjetno komanda "od zgori". Sej veš pr BMW lahko velik "zataušajo" pri servisih. Pr japanarjih pa servis sploh ni potrebn. 

 

pred 3 urami, Dr_Jakob pravi:

Panka v Police izvedbi je bila znana, da je zanihala ko prasica nad hitrostjo 150 recimo. Zato so jo UK police nehali uporabljat, pa so se zmenili za FJR.

moram dati prav skalarju36 .. 

včasih je treba japonca kar celega zamenjat.kruto a resnično..čeprav za drugega japonca.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/29/2019 at 1:24 PM, Spasku said:

Še vedno boš moral dajat 180Eu za baterijo čeprav si sklopil jeb jim m...kako nas jeb.. z raznimi eko predpisi in podobnim sranjem.

https://www.zurnal24.si/avto/sitem-start-stop-presenecenje-ob-menjavi-akumulatorja-317175

:P

186 eur za baterijo je pickin dim v primerjavi z menjavo baterije na BMW servisu. 370 eur originalni BMW AGM akumulator + cca 90 eur delo (ena delovna ura) - fizicna menjava, kodiranje CAS modula in registracija nove baterije v motornem ECU-ju. Brez kodiranja (v primeru menjave z drugacnim - kemija, kapaciteta) in registracije pa tudi novi akku kaj hitro odpove.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Zok said:

BMW servisu. 370 eur originalni BMW AGM akumulator

Original BMW, ki pa ni enakovreden tovarniško vgrajenemu!

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni ta start stop gre na živce, ker ga moraš vedno znova izklapljati.

Pa neka eco vožnja, ki funkcionira samo po ravnem in navzdol. V klanec avto sploh ne potegne.

Drugače pa v avtu ne želim imeti prav nič, razen električnih šip spredaj in centralnega zaklepanja. Pa speljevanje v klanec, brez ročne.

 Vse ostalo mi je neuporabno.

Tudi tempomat in bip bip bip bum piskanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tragična nesreča se je zgodila par dni nazaj pri naših J sosedih. Policist motorist

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=261617.msg4905712#msg4905712

Mi je pa zanimivo, ko v nadaljevanju te teme na zelo ilustrativen način prikažejo nevarnosti in pomanjkljivosti enojnih zaščitnih ograj oz. stebričkov v nasprotju z izpopolnjenimi dvojnimi, zapolnjenimi s starimi gumami (rumeno obarvano).

Super ideja, kako bi se lahko (tudi pri nas) uporabljalo stare odslužene gume.

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, izibajker pravi:

Tale tragična nesreča se je zgodila par dni nazaj pri naših J sosedih. Policist motorist

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=261617.msg4905712#msg4905712

Mi je pa zanimivo, ko v nadaljevanju te teme na zelo ilustrativen način prikažejo nevarnosti in pomanjkljivosti enojnih zaščitnih ograj oz. stebričkov v nasprotju z izpopolnjenimi dvojnimi, zapolnjenimi s starimi gumami (rumeno obarvano).

Super ideja, kako bi se lahko (tudi pri nas) uporabljalo stare odslužene gume.

Vseeno pišejo o neprilagojeni hitrosti, sem mislil, da je to samo pri nas standard. Drugače pa ja, te ograje so izjemno nevarne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, izibajker pravi:

Tale tragična nesreča se je zgodila par dni nazaj pri naših J sosedih. Policist motorist

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=261617.msg4905712#msg4905712

Mi je pa zanimivo, ko v nadaljevanju te teme na zelo ilustrativen način prikažejo nevarnosti in pomanjkljivosti enojnih zaščitnih ograj oz. stebričkov v nasprotju z izpopolnjenimi dvojnimi, zapolnjenimi s starimi gumami (rumeno obarvano).

Super ideja, kako bi se lahko (tudi pri nas) uporabljalo stare odslužene gume.

tako mali strošek, ki lahko reši življenje. Tudi jaz sem jo odnesel brez praske na ridah, ko sem se dobesedno po pločevini nameščeni pod ograjo zapeljal.

Pa ne samo jaz, še marsikdo, če pogledaš pločevino je kar nekaj sledi gum. Zahvala pa seveda tistim, ki so se kar nekaj let borili, da se ta varnostni element doda.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene in avto pred mano je včeraj eden motorist tudi v levi (nepregleden) ovinek prehiteval in zgrešil nasproten avto za par sekund...med Divačo in Sežano....

Popravljeno . Popravil tomaz69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, izibajker pravi:

Tale tragična nesreča se je zgodila par dni nazaj pri naših J sosedih. Policist motorist

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=261617.msg4905712#msg4905712

Mi je pa zanimivo, ko v nadaljevanju te teme na zelo ilustrativen način prikažejo nevarnosti in pomanjkljivosti enojnih zaščitnih ograj oz. stebričkov v nasprotju z izpopolnjenimi dvojnimi, zapolnjenimi s starimi gumami (rumeno obarvano).

Super ideja, kako bi se lahko (tudi pri nas) uporabljalo stare odslužene gume.

Menda je bil sam kriv. Čeprav sedaj pravijo, da je vse drugo krivo; preveč dela in premalo moštva. Tudi o utrujenosti lahko debatiramo, samo še vedno je on vozil. Po takšnem dogodku je lahko pametovati. Z menoj vred. 

Dvojne ograje so fajn pogruntavščina. Tudi manj črnih avtov je zaradi tega. Če kdo kje na območju PU Koper pogreša kakšno ograjo na spodnjem delu, naj mi sporoči, da napišem obvestilo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!