Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 27 minutami, maus pravi:

....tudi na marsikaterem dirkališču merijo dB in te ne spustijo na dirkališče, če je preglasen motor ;) 

A tako striktni da so na marsikaterem dirkališču? Čeprav hrup pogojno moti samo tiste, ki pridejo za en dan tja, dirkat al pa gledat? 

V naseljih pa folk živi 365 dni na leto, pa jim nekateri seratorji cepajo bobniče iz dneva v dan.  Sem kar nekaj let živel ob eni glavnih Lj vpadnic, nasproti Tivolija...

Objavljeno
pred 1 minuto, izibajker pravi:

A tako striktni da so na marsikaterem dirkališču? Čeprav hrup pogojno moti samo tiste, ki pridejo za en dan tja, dirkat al pa gledat? 

pa kaj sm js kriu .. tko je ;) 

včasih na kakšni klopci bi rad s kakšno ptićko ćebljau, pa ne morm, ker se hrupni huligani gor pa dol vozjo :dry: 

Objavljeno
pred 4 minutami, maus pravi:

...včasih na kakšni klopci bi rad s kakšno ptićko ćebljau, pa ne morm, ker se hrupni huligani gor pa dol vozjo :dry: 

Pred hrupom tut ptičke pobegnejo. S tistimi brez krilc boš pa lažje čebljau, če jih boš malo off road zapelju....B)

Objavljeno
pred 15 minutami, Snečer pravi:

tu pa ni pravih vzporednic z gornjo mejo hrupa in hitrosti, zelo slaba primerjava, sem vedel, da ne boš razumel

bi pričakoval, da boš rekel, da imajo motorji različne dB, različne gume in da različno letijo, zato bi morale biti omejitve hitrosti temu prolagojene

do 80PS = AC 110kmh

do 150PS = AC 180kmh

nad 200PS = neomejeno

normalen človek težko razume, da nekdo plača za 87dB, mimo pa vleti drekpumpa s 110dB, ki nima ne katalizatorja, ne db killerja, ampak...vse po knjigi

 

 

https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-kronika/na-avtocesti-prevrnjen-porsche-voznika-pa-nikjer-330703

poglej ga, celo vrnil se je in "pojasnil"

Res ti ni jasno, kajne. Ampak ti je zelo jasno, ko bluziš in zavajaš. 

Objavljeno
pred eno uro, jskrablin pravi:

Bom o hrupu in motoristih povedal eno zgodbico. V soboto sem bil na dogodku Day Off, ki ga je organiziral uvoznik za Huske. Celodnevni trening po MX progi in enduro trasi. Vse legalno in urejeno. V času kosila (12:00 - 13:00) vse zmečejo s prog in obvezno ena ura počitka. Smo vprašali zakaj? (V Žireh naprimer to redno počnejo med MX treningi, da malo umirijo tempo prej ko se kdo preveč zagret in preutrujen kam razleti, sam bi skor prej bolj verjel spodnji razlagi).

Odgovor je bil zanimiv. Ker je proga urejena po pravilih in se ne mislijo zajebavati z morebitnimi pritožbami, imajo predpisano maksimalno povprečno dnevno emisijo hrupa. In z odmorom (eno uro tišine brez ropotanja enovaljnih tekmovalnih strojev) se zagotovi, da le-ta ni presežena. In so vsi vpleteni (vključno z okolico) zadovoljni.

Zdaj mi pa nekaj povejte, predvsem oni ki vas grozno moti grozna represija okoli preglasnih avspuhov. A se vam res zdi normalno pričakovati da vas bo okolica mirno prenašala medtem ko jo posiljujete s količino hrupa, ki na marsikakem dirkališču ni dovoljena? Resno vprašam. Moj enduro mlinček ima gor tovarniško zmontiran komplet Akra sistem. In je legalen po Euro 3 standardu (79db meritev v gibanju, 92db v mirujočem stanju oboje direkt s homologacijskega kartončka). Jeben tekmovalni stroj, direkt s tovarne točno tak kot ga dobijo Sherco tovarniški dirkači. Eni bi pa iz civilnih jajc za vsakodnevno drajsanje do štacune in nazaj delali kaj, SR-71 pri vzletu na full afterburnerju? Get a life.

 

Okoli ceste so naselja. V naseljih so ljudje. Če se omejim na najbolj očitno. Kot je napisal Kugel - nisi sam na tem svetu. In vsi ne delijo s teboj tvojega navdušenja nad nepotrebnim povečevanjem hrupa v že itak precej hrupnem okolju.

Btw +10db je 10x količina hrupa glede na prejšnjo vrednost. 3,4 db ni tako malo kot zveni. Lestvica oz funkcija, ki opisuje naraščanje hrupa v db ni linearna, ampak logaritemska.

image.thumb.png.62523156af76078dc2d51d4b690efb9c.png

Vir: http://www.decibel.si/slovarcek-pojmov

zelo lep sestavek, torej po tabelci lahko sklepam, da se poveča nevarnost v prometu s povečanjem hrupa? :P

Pa ne pozabi, da smo predtem ugotovili, da nimajo vsi motorji enakega hrupa. 

Če še mal špekuliram, očitno z SDGT bolj ogrožam, ali povečujem cestno nevarnost?

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Res ti ni jasno, kajne. Ampak ti je zelo jasno, ko bluziš in zavajaš. 

Ne, tega res ne morem razumeti. Proizvajalec lahko z lahkoto zaduši zvok na 92dB, kolikor bi bila predpisana npr. max vrednost.

Ti pač tega ne razumeš. V ZDA, npr. Kalifornija, tam so zelo "pametni" in imajo velike omejitve pri izpustih itd. Določeni proizvajalci za Kalifornijo motorje dodatno "zadušijo".

Skratka, ni nobene logike, da drekpumpa proizvaja 110dB

Objavljeno
pred eno uro, C eagle pravi:

Zakaj te lahko oglobijo, če vržeš smeti na tla? 

Ker onesnažuješ okolje....

Nima pa veze z varnostjo v cestnem prometu... 

Onesnaževanje pa niso samo smeti... 

verjetno v akciji AVPja ne kontrolirajo odmetavanja smeti. In da, tudi odvržen hladilnik sredi ceste hudo vpliva na varnost v prometu :P

 

Objavljeno
16 minutes ago, izibajker said:

A tako striktni da so na marsikaterem dirkališču? Čeprav hrup pogojno moti samo tiste, ki pridejo za en dan tja, dirkat al pa gledat? 

V naseljih pa folk živi 365 dni na leto, pa jim nekateri seratorji cepajo bobniče iz dneva v dan.  Sem kar nekaj let živel ob eni glavnih Lj vpadnic, nasproti Tivolija...

Imola je sredi mesta. Monza je sredi mesta. Redbullring, Hungaroring in Grobnik so zelo blizu vasi......piste sred nikjer so redke. 

 

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, DAMI34 said:

Če še mal špekuliram, očitno z SDGT bolj ogrožam, ali povečujem cestno nevarnost?

To sigurno. Pa ne zarad dimnika. Ker še bol kot na zju on vozi tebe, ne ti njega. Hrup je pri obeh stranski produkt objestnosti. Vec enga, vec druzga. Ker sej ves, tam v Planini je ravno in ni his, lahk poteras.....pravzaparav, MORAS poterat. K lepo bobni....pa s tem razveseljujes okoliske prebivalce. Komej cakajo de prides mimo. 

 

Men je res hecno. Debata je res plodna. In polna informacij, 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Če še mal špekuliram, očitno z SDGT bolj ogrožam, ali povečujem cestno nevarnost?

Al se odkrito norca delaš, al ne znaš dobro brati al si pa navadna rit. Tako nekak tole tvoje trolanje pride skoz. Na takole podjebavanje ne mislim več odgovarjati.

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Pa ne pozabi, da smo predtem ugotovili, da nimajo vsi motorji enakega hrupa. 

Imajo pa vsi po veljavnih Euro3/4 standardih isto zgornjo mejo za test s premikanjem. 50 km/h, meritev s 7.5 metra razdalje, v 2. in 3. prestavi max 80db (Euro 3) oz 77db (Euro 4).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Al se odkrito norca delaš, al ne znaš dobro brati al si pa navadna rit. Tako nekak tole tvoje trolanje pride skoz. Na takole podjebavanje ne mislim več odgovarjati.

Dami smrtno reesno sprasuje....pac se bi v primeru,da bolj ogroža vozil le z Z....le rad bi le strokovno razlago policije....

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Dami smrtno reesno sprasuje....pac se bi v primeru,da bolj ogroža vozil le z Z....le rad bi le strokovno razlago policije....

Nisem čisto prepričan, da Dami smrtno resno sprašuje :)

Db ne vplivajo na varnost v prometu, vplivajo pa na kakovost življenja prebivalcev ob glavnih vpadnicah/cestah... In Dami to ve, samo hoče izsilit točno določen odgovor, določenih ljudi :naughty:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, jskrablin pravi:

Al se odkrito norca delaš, al ne znaš dobro brati al si pa navadna rit. Tako nekak tole tvoje trolanje pride skoz. Na takole podjebavanje ne mislim več odgovarjati.

Imajo pa vsi po veljavnih Euro3/4 standardih isto zgornjo mejo za test s premikanjem. 50 km/h, meritev s 7.5 metra razdalje, v 2. in 3. prestavi max 80db (Euro 3) oz 77db (Euro 4).

ne gre se za trolanje, ampak za kompletno filozofijo, ki je nastala iz enostavnega zapisa, ko sem komentiral članek nadzora in akcije v posočju in se spraševal, če je to to, da so dobili en trajk, ki za 4db presega homologacijo, pa eno gospo, ki je objestna. :P

Odogovor, pojasnil, tabel in pravljic je za 3 strani a žal prav nič v povezavi s člankom.

 

ps. spodaj si pozabil napisati lp Boru..

pss. pri akciji nadzora ne merijo hrupa v vožnji ampak na mesti, si videl slike

pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:

To sigurno. Pa ne zarad dimnika. Ker še bol kot na zju on vozi tebe, ne ti njega. Hrup je pri obeh stranski produkt objestnosti. Vec enga, vec druzga. Ker sej ves, tam v Planini je ravno in ni his, lahk poteras.....pravzaparav, MORAS poterat. K lepo bobni....pa s tem razveseljujes okoliske prebivalce. Komej cakajo de prides mimo. 

 

Men je res hecno. Debata je res plodna. In polna informacij, 

Debata je že zdavnaj ušla izpod nadzora in komentiranja članka.

Tudi tih motor se da lepo poterat sampovem

Objavljeno
pred 9 minutami, motozajebant pravi:

Nisem čisto prepričan, da Dami smrtno resno sprašuje :)

Db ne vplivajo na varnost v prometu, vplivajo pa na kakovost življenja prebivalcev ob glavnih vpadnicah/cestah... In Dami to ve, samo hoče izsilit točno določen odgovor, določenih ljudi :naughty:

 

:OK:

to je to, predpis in birokracija, drugega žal ni.

Teoretično mam na Zju odprt ror, pa sem še vedno tišji od nekaterih, ki glasno ropotajo z drekpumpo. In da, v tem primeru sem v prekršku, vendar prav nič ne povečujem splošne ogorženosti, da bi bilo to tako pomembno, da se pri akciji za varnost motoristov (razn če jih skrbi moj sluh) to zabeleži, omenja.

Sem že v začetku napisal, kaj me bolj zanima pri takih akcijah:

-koliko pijanih, 

-koliko divjih

še tehnično neizpravni me ne zanimajo ampak ajd lahko tudi to.

 

In zaradi tega ne rabim narediti disertacije okrog hrupa. :P

ps. da so pa EURO norme samo odraz politike in njihovih glupih glav, mi je pa že dolgo jasno

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

:OK:

to je to, predpis in birokracija, drugega žal ni.

Teoretično mam na Zju odprt ror, pa sem še vedno tišji od nekaterih, ki glasno ropotajo z drekpumpo. In da, v tem primeru sem v prekršku, vendar prav nič ne povečujem splošne ogorženosti, da bi bilo to tako pomembno, da se pri akciji za varnost motoristov (razn če jih skrbi moj sluh) to zabeleži, omenja.

Sem že v začetku napisal, kaj me bolj zanima pri takih akcijah:

-koliko pijanih, 

-koliko divjih

še tehnično neizpravni me ne zanimajo ampak ajd lahko tudi to.

 

In zaradi tega ne rabim narediti disertacije okrog hrupa. :P

 

Se strinjam!

Sam recimo živim ob glavni cesti Mengeš-Kamnik... in na vsake toliko pade mimo kakšen padalec z odprtim rorom... priznam, na vsake toliko paše tisti zvok... si pa ne predstavljam, da bi bilo teh padalcev toliko, kot po nekaterih priljubljenih cestah...

Ampak Dami, tako je... pravila so takšna... mi smo pa oFčice, ki jih moramo upoštevati :)  Se pa strinjam s Snečerjem, omejiti na gor določeno številko in basta!

 

ps. @Snečer, kdaj si nickname spremenil? :) 

Objavljeno

še eno kostno kost vržem ;)

men se nad 7000 obrati, avtomatsko odprejo vse lopute in potem dobi malo bolj glasen zvok .. pa to ni samo na ninđi .. tut na AFLI se tko zgodi .. ampak un se nad 5000 obratov .. pa je vse legalno legalno :ras: 

pa pri vseh drugih motornih motorjem tut se tko stori  :P

Objavljeno
pred 6 minutami, motozajebant pravi:

Se strinjam!

Sam recimo živim ob glavni cesti Mengeš-Kamnik... in na vsake toliko pade mimo kakšen padalec z odprtim rorom... priznam, na vsake toliko paše tisti zvok... si pa ne predstavljam, da bi bilo teh padalcev toliko, kot po nekaterih priljubljenih cestah...

Ampak Dami, tako je... pravila so takšna... mi smo pa oFčice, ki jih moramo upoštevati :)  Se pa strinjam s Snečerjem, omejiti na gor določeno številko in basta!

 

ps. @Snečer, kdaj si nickname spremenil? :) 

nisem spremenil, forum podpira ščž, prej ni

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, motozajebant pravi:

Se strinjam!

Sam recimo živim ob glavni cesti Mengeš-Kamnik... in na vsake toliko pade mimo kakšen padalec z odprtim rorom... priznam, na vsake toliko paše tisti zvok... si pa ne predstavljam, da bi bilo teh padalcev toliko, kot po nekaterih priljubljenih cestah...

Ampak Dami, tako je... pravila so takšna... mi smo pa oFčice, ki jih moramo upoštevati :)  Se pa strinjam s Snečerjem, omejiti na gor določeno številko in basta!

 

ps. @Snečer, kdaj si nickname spremenil? :) 

z odprtim rorom, ki ni vpisan v homologacijo, z gladkimi gumami in neizpravnim vozilom nimaš kaj iskati na cesti. Vse ostalo bom takole povedal:

plačal sem cestno takso, vozilo imam registrirano in se lahko vozim. In Rutar in Pika :D

Kje kdo živi, ni moj problem, meni se tudi vozijo kamioni pod oknom, pa jim nič ne morem.

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

z odprtim rorom, ki ni vpisan v homologacijo, z gladkimi gumami in neizpravnim vozilom nimaš kaj iskati na cesti. Vse ostalo bom takole povedal:

plačal sem cestno takso, vozilo imam registrirano in se lahko vozim. In Rutar in Pika :D

Kje kdo živi, ni moj problem, meni se tudi vozijo kamioni pod oknom, pa jim nič ne morem.

Seveda se lahko voziš, vendar v mejah normale (govorim o glasnosti izpuha).... zdaj, kakšna pa je ta dovoljena glasnot in ali je pravilno postavljena in fer, pa je druga debata....

Iz kje si razbral, da je to, kje kdo živi problem? Noup, ni problem in naj se vozijo, jim niti nič nočem :) Samo, kot prejšnji stavek... v mejah dovoljenega... pa ne zaradi mene, temveč plavih :whistle:

Objavljeno
pred 6 minutami, motozajebant pravi:

Seveda se lahko voziš, vendar v mejah normale (govorim o glasnosti izpuha).... zdaj, kakšna pa je ta dovoljena glasnot in ali je pravilno postavljena in fer, pa je druga debata....

Iz kje si razbral, da je to, kje kdo živi problem? Noup, ni problem in naj se vozijo, jim niti nič nočem :) Samo, kot prejšnji stavek... v mejah dovoljenega... pa ne zaradi mene, temveč plavih :whistle:

ampak priznaj, spet sva zašla in debatirava o motečem, ne pa o cestni varnosti :P

 

Objavljeno
pred 6 minutami, motozajebant pravi:

Seveda se lahko voziš, vendar v mejah normale (govorim o glasnosti izpuha).... zdaj, kakšna pa je ta dovoljena glasnot in ali je pravilno postavljena in fer, pa je druga debata....

Iz kje si razbral, da je to, kje kdo živi problem? Noup, ni problem in naj se vozijo, jim niti nič nočem :) Samo, kot prejšnji stavek... v mejah dovoljenega... pa ne zaradi mene, temveč plavih :whistle:

kot vidiš politiki ne sledijo mejam normalne, gori je nekdo dal tabelo normale

predpis privilegira drekpumpo na npr. 110dB in kaznuje nekoga na 87dB, pa je vsakemu normalnemu jasno, da 110dB precej bolj ruži in povzroča hrup

malo počakaj in se bo takoj javil en nenormalni :) 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ampak priznaj, spet sva zašla in debatirava o motečem, ne pa o cestni varnosti :P

 

nisva zašla, ugotovila sva, da hrup nima veze z varnostjo, naslov teme je pa nabijanje :naughty:

Pravkar, Snečer pravi:

kot vidiš politiki ne sledijo mejam normalne, gori je nekdo dal tabelo normale

predpis privilegira drekpumpo na npr. 110dB in kaznuje nekoga na 87dB, pa je vsakemu normalnemu jasno, da 110dB precej bolj ruži in povzroča hrup

malo počakaj in se bo takoj javil en nenormalni :) 

Zato sem pa v enem izmed prejšnjih postov napisal, da se strinjam s tabo... na gor za vse enako omejit in je problem rešen :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

Ne, tega res ne morem razumeti. Proizvajalec lahko z lahkoto zaduši zvok na 92dB, kolikor bi bila predpisana npr. max vrednost.

Ti pač tega ne razumeš. V ZDA, npr. Kalifornija, tam so zelo "pametni" in imajo velike omejitve pri izpustih itd. Določeni proizvajalci za Kalifornijo motorje dodatno "zadušijo".

Skratka, ni nobene logike, da drekpumpa proizvaja 110dB

Res ne razumeš, da niso motorji enaki, kajne. Ali želiš povedati, da morata imeti mlinček s tisoč kubiki  in pošast s sedem tisoč kubiki enak izpust? Sedaj pa še razloži, kako se to sploh doseže, če pa ima eden sedemkrat tolikšno prostornino in temu primerno porabo. 

Kakšno homologacijo ali pa nalepko o hrupu 110 dB prilepi, da ne bomo na pamet modrovali. 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ne gre se za trolanje, ampak za kompletno filozofijo, ki je nastala iz enostavnega zapisa, ko sem komentiral članek nadzora in akcije v posočju in se spraševal, če je to to, da so dobili en trajk, ki za 4db presega homologacijo, pa eno gospo, ki je objestna. :P

Odogovor, pojasnil, tabel in pravljic je za 3 strani a žal prav nič v povezavi s člankom.

 

ps. spodaj si pozabil napisati lp Boru..

pss. pri akciji nadzora ne merijo hrupa v vožnji ampak na mesti, si videl slike

Debata je že zdavnaj ušla izpod nadzora in komentiranja članka.

Tudi tih motor se da lepo poterat sampovem

Ko je nadzor in sto kršiteljev ni prav in, ko je nadzor in dva omenjena kršitelja, tudi ni prav. Pravzaprav bi bilo prav, da se držiš predpisov. Vsaj približno, da ne bomo še ostali ogroženi. Ker razumel itak ne boš, da je za prekršek predpisana kazen. 

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

:OK:

to je to, predpis in birokracija, drugega žal ni.

Teoretično mam na Zju odprt ror, pa sem še vedno tišji od nekaterih, ki glasno ropotajo z drekpumpo. In da, v tem primeru sem v prekršku, vendar prav nič ne povečujem splošne ogorženosti, da bi bilo to tako pomembno, da se pri akciji za varnost motoristov (razn če jih skrbi moj sluh) to zabeleži, omenja.

Sem že v začetku napisal, kaj me bolj zanima pri takih akcijah:

-koliko pijanih, 

-koliko divjih

še tehnično neizpravni me ne zanimajo ampak ajd lahko tudi to.

 

In zaradi tega ne rabim narediti disertacije okrog hrupa. :P

ps. da so pa EURO norme samo odraz politike in njihovih glupih glav, mi je pa že dolgo jasno

 

Ker pač ne razumeš in še manj dojameš, da je za prekršek predpisana kazen, pač trolaš, kot so že ugotovili. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!